INFO CĂLĂTORI

 

CE TREBUIE SA STITI DESPRE CORONAVIRUS!

 

Informatii din circulaţie

Informaţiile din circulaţie sunt variabile, valabile doar pentru data şi ora solicitării lor. 

Nu ne asumăm răspunderea pentru eventuale pagube directe, indirecte sau circumstanțiale produse prin utilizarea acestor informații

În caz de urgenţe, apelaţi numărul european unic 112. Gratuit în orice reţea de telefonie

Compania Nationala de Cai Ferate “CFR” SA va informeaza ca linia de cale ferata care va face legatura între Bucuresti si Aeroportul International Henri Coanda va avea traseul Bucuresti Nord – HM Pajura – Mogosoaia (linie existenta), si, în continuare, linie noua pâna la Aeroportul International Henri Coanda.

Lungimea totala a traseului este de 18.925 km, dintre care 13.865 Km pe linii de cale ferata deja existente si 5.06 km linie noua. La iesirea din Mogosoaia se va realiza linia noua, paralela cu actuala linie Mogosoaia – Balotesti pâna în dreptul Km 16+500 si care, printr-o curba la dreapta, se înscrie pe directia aeroportului, traversând subteran atât zona construita de lânga DN 1, cât si DN 1. Pe traseul noii linii va exista si un tunel care va avea o lungime de 1,12 km.
Valoarea estimata pentru realizarea proiectului este de aproximativ 250 milioane de euro.
În prezent se afla în curs de elaborare studiul de fezabilitate pentru varianta de traseu desemnata finala, urmând ca în perioada urmatoare sa fie parcurse etapele intermediare în vederea promovarii hotarârii de guvern privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru construirea liniei de cale ferata Bucuresti Nord - Aeroportul International Henri Coanda.
Aceasta investitie va fi realizata în doi ani si jumatate dupa semnarea contractului de executie.