INFO CĂLĂTORI

 

CE TREBUIE SA STITI DESPRE CORONAVIRUS!

 

Informatii din circulaţie

Informaţiile din circulaţie sunt variabile, valabile doar pentru data şi ora solicitării lor. 

Nu ne asumăm răspunderea pentru eventuale pagube directe, indirecte sau circumstanțiale produse prin utilizarea acestor informații

În caz de urgenţe, apelaţi numărul european unic 112. Gratuit în orice reţea de telefonie

Nr. 1/2/175/19.03.2010

 

Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” SA vă informează că în această dimineaţă, la ora 7.20, a fost ridicat şi ultimul vagon din compunerea trenului de marfă 50503, implicat în deraierea de ieri dimineaţă, dintre staţiile Merişor - Crivadia.

Vă informăm că, noaptea trecută, echipele de intervenţie ale Regionalei Cf Timişoara au efectuat operaţiuni de repunere pe şină a vagoanelor deraiate, iar la ora 9.00 a fost eliberată secţia de circulaţie Merişor - Crivadia, vagoanele fiind tractate cu locomotivă diesel în staţia CF Pui pentru constatarea tehnică.

Menţionăm că linia de cale ferată a fost afectată pe o distanţă de aproximativ 300 de metri, iar lucrările de înlocuire a celor 150 traverse rupte şi de rectificare a ecartamentului vor dura 2-3 zile. În perioadă desfăşurării lucrărilor, circulaţia trenurilor de călători pe relaţia Petroşani - Simeria se va desfăşura în continuare pe firul II.

Vă reamintim că, ieri dimineaţă, la ora 9.20, 6 vagoane din compunerea trenlui de marfă 50503, care aparţine operatorului de transport feroviar privat UNIFERTRANS şi transporta cărbune, au deraiat între staţiile Merişor – Crivadia, pe secţia de circulaţie Petroşani – Simeria.

Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA recomandă publicului călător ca înainte de efectuarea călătoriei cu plecare de la Timişoara şi de la Bucureşti să solicite informaţii despre întârzierile acumulate în parcurs, în staţiile şi agenţiile CFR centrale şi locale.

Mulţumim călătorilor pentru înţelegere şi îi asigurăm că toate măsurile operative întreprinse de angajaţii feroviari au ca principal scop redeschiderea traficului şi pe firul I şi reluarea circulaţiei feroviare în condiţii de deplină siguranţă.

Comisia de cercetare, condusă de reprezentanţii Autorităţii Feroviare Române (AFER), va stabili cauzele care au dus la deraierea celor şase vagoane.