INFO CĂLĂTORI

 

Informatii din circulaţie

Informaţiile din circulaţie sunt variabile, valabile doar pentru data şi ora solicitării lor. 

Nu ne asumăm răspunderea pentru eventuale pagube directe, indirecte sau circumstanțiale produse prin utilizarea acestor informații

În caz de urgenţe, apelaţi numărul european unic 112. Gratuit în orice reţea de telefonie

HARTA REŢELEI CFR

 

 

SERVICIUL COMUNICARE MASS-MEDIA........................................................Tel/Fax: 021.311.70.80; int CFR:122312/122905

Nr: 1/5/276/19.07.2018

 

 

COMUNICAT DE PRESĂ

 

 

CFR SA a semnat contractul pentrureactualizarea studiului de fezabilitate pentrumodernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord - Aeroportul Internaţional Henri Coandă

 

 

Bucureşti, 19 iulie 2018

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA şi SC BAICONS IMPEX S.R.L au semnat contractul, în valoare de 2.5 milioane lei, pentru reactualizareastudiului de fezabilitate necesar modernizării liniei de cale ferată Bucureşti Nord - Aeroportul Internaţional Henri Coandă(AIHCB), cu o durată de implementare de 12 luni şi finanţare asigurată din fonduri externe nerambursabile.

 

Studiul de Fezabilitateare drept scop selectarea variantei de legătură pe calea ferată între staţia Bucureşti Nord şi Aeroportul Internaţional Henri Coandă, în conformitate cu standardele impuse pentru Coridoarele Europene şi Coridoarele TEN-T, şi va fi elaborat în două etape:

 

Etapa I- analiza tehnico-economică pentru cele 4 variante posibile de conectare, din care se va selecta varianta finală:

  • linie simplă neelectrificată, cu racordare din linia magistrală 700, cap Y Mogoşoaia care subtraversează DN 1 cu asigurarea gabaritului de electrificare, cu o staţie c.f. situată în imediata vecinătate a aerogării AIHCB și Terminalul T1 al AIHCB,
  • linie simplă neelectrificată, cu racordare din linia magistrală 700, în zona PO Odăi, care subtraversează DN 1, cu asigurarea gabaritului de electrificare, cu o staţie c.f. situată în imediata vecinătate a aerogării AIHCB și Terminalul T1 al AIHCB,
  • linie simplă neelectrificată, cu gabarit de electrificare, cu racordare din staţia Baloteşti la Terminalul Plecări AIHCB.
  • varianta de traseu în sistem MONORAIL cu puncte de îmbarcare/debarcare din PO Odăi şi din imediata vecinătate a terminalelor de sosiri - plecări ale AIHCB.

 

Etapa a II-a- dezvoltarea variantei selectate în Faza I prin elaborarea documentaţiei tehnico-economice pentru lucrări de electrificare, centralizare electronică și racordare la Terminalul T2 Nou, zona Cargo și conexiunea cu Metroul.

 

Studiul de fezabilitate se va elabora în concordanţă cuprevederile noului PUZ al AIHCB, corelat cu accesul public al persoanelor la viitorul terminal aeroportuar, dar şi cu toate studiile de fezabilitate/ proiectele Companiei Naționale Aeroporturi București (CNAB), S.C. Metrorex S.A. și Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), aflate în diferite faze de implementare.

Contact

Şef Serviciu Mass-Media

Oana BRÂNZAN

Tel. 0740.121.759

Email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Contact CFR SA

Serviciul Mass-Media: 021/311.70.80

https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/?ref=bookmarks

www.cfr.ro

Documentul de Referinţă al Rețelei CFR

 

Document de Referinţă al Reţelei (DRR) este elaborat de CFR pentru a descrie serviciile pe care CFR le oferă clienţilor care doresc să opereze trenuri pe infrastructura feroviară administrată de CFR. 

 

DRR 2018        DRR 2019