INFO CĂLĂTORI

 

Informatii din circulaţie

Informaţiile din circulaţie sunt variabile, valabile doar pentru data şi ora solicitării lor. 

Nu ne asumăm răspunderea pentru eventuale pagube directe, indirecte sau circumstanțiale produse prin utilizarea acestor informații

În caz de urgenţe, apelaţi numărul european unic 112. Gratuit în orice reţea de telefonie

HARTA REŢELEI CFR

 

 

Nr.1/2/ 674 /30.12.2010
 
 
 
Comunicat de presă
30.12.2010
 
 
Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA vă informează că în această dimineaţă, la ora 10,57, trenul de călători 15613, aparţinând operatorului feroviar privat S.C. RegioTrans SA, a lovit un autoturism marca DAEWOO la o trecere de nivel cu calea ferată, semnalizată cu indicatorul rutier crucea Sf. Andrei, situată între staţiile Todireni şi Truceşti, de pe linia neinteroperabilă Dorohoi-Leţcani (SRCF Iaşi).
Din primele informaţii, în urma impactului, trei din cei patru pasageri ai automobilului şi-au pierdut viaţa, iar pentru cel de al patrulea pasager lucrătorii ISU Botoşani acţionează în vederea descarcerării.
Menţionăm că secţiunea de cale ferată Dorohoi-Leţcani este închiriată operatorului feroviar de călători S.C. RegioTrans SA, iar circulaţia feroviară a trenurilor, care aparţin operatorului naţional de călători SNTFC”CFR-CĂ‚LĂ‚TORI”SA, nu este întreruptă.
 

 

Nr. 1/2/668/20.12.2010
 
 
COMUNICAT DE PRESĂ‚
20.12.2010
 
Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA vă informează că începând de luni 20.12.2010, în urma finalizării primei etape de lucrări la infrastructura şi suprastructura podului Cârţişoara, se reia legătura directă între Braşov şi Sibiu, pe secţia CF Braşov - Podu Olt, între staţiile Arpaş - Porumbacu.
Traficul feroviar pe podul Cârţişoara, situat între staţiile Arpaş - Porumbacu, a fost închis din cauza pagubelor tehnice produse de inundaţiile din vara anului 2009.
Licitaţia pentru lucrarea “Reparaţie pod km 99+396 Braşov-Podu Olt” (Podul Cârţişoara) s-a desfăşurat în luna august 2010, iar în luna septembrie s-a încheiat contractul cu firma câştigătoare (asociaţia SC SOPMET SA în calitate de executant şi RIMS CO SRL în calitate de proiectant).
În urma finalizării primei etape de lucrări, circulaţia trenurilor se va relua cu restricţie de viteză de 5 km/h timp de 24 de ore, interval necesar pentru etapa de stabilizare, după care se va circula cu 30 Km/h, urmând ca din 2011 (trimestrul al II-lea), o dată cu finalizarea ultimei etape de lucrări, traficul feroviar să se reia cu viteză normală de 80 Km/h.
Valoarea totală a contractului de execuţie şi proiectare este de 3.585.000 lei, iar sursa de finanţare este asigurată din fonduri de la bugetul de stat.
Åžef birou
Oana Brânzan

 

Nr. 1/2/664./16.12.2010
 
 
Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA vă informează că în urma avetizării Cod galben de ninsoare şi intensificări ale vântului, transmisă de Administraţie Naţională de Meteorologie,care intră în vigoare astăzi, de la ora 20.00, până vineri, 17 decembrie, la ora 18.00,4 regionale de cale ferată - Iaşi, Galaţi, Constanţa şi Bucureşti - au activat comandamentele regionale de iarnă, care vor funcţiona în perioada în care sunt anunţate fenomene meteo nefavorabile
Cele patru regionale de cale ferată au activat comandamentele locale, care vor acţiona în ture înzonele care intră sub avertizarea de cod galben. Personalul feroviar activat va acţiona, în acest interval, cu utilaje speciale de intervenţie, astfel:
- 360 angajaţi feroviari pe tură
- 21 de pluguri de zăpada cu care se va interveni, pentru îndepărtarea zăpezii care se depune pe liniile de cale ferată
- 44 de utilaje de intervenţie cu care se va interveni operativ pentru remedierea eventualelor deranjamente
De asemenea, funcţie de evoluţia acestor fenomene meteorologice, CFR SA şi operatorul naţional de transport feroviar de Călători (CFR Călători) au stabilit, în baza unei convenţii comune, trenurile care vor fi anulate şi un număr minim de trenuri care vor fi menţinute în grafic, astfel încât să poată fi asigurată legătura feroviară în şi între zonele afectate de condiţiile meteo nefavorabile. Menţionăm că acest sistem de circulaţie este practicat de toate administraţiile feroviare.
Pentru că în această perioadă se circulă în condiţii de iarnă, CFR SA recomandă pasagerilor ca înainte de efectuarea călătoriei să solicite informaţii despre întârzierile care se pot înregistra, din cauza vremii nefavorabile, în circulaţia trenurilor.
Åžef birou
Oana Brânzan

Declaraţia Reţelei CFR

Dacă doriţi să vizualizaţi Documentul de referinţă al reţelei CFR, sau orice document publicat în legătură cu acesta, apăsaţi aici

Pentru descărcare, apăsaţi aici   Pentru consultare proiect DRR 2018, apăsaţi aici