Anunt de participare (utilitati) numarul 145158/23.07.2013
Detaliu anunt
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Stare anunt: Publicat
Stare procedura: In desfasurare
Data transmiterii in SEAP: 23.07.2013 14:01
Data acceptarii ANRMAP: 23.07.2013 16:26
Data publicarii in SEAP: 23.07.2013 16:26
Trimite la OJ: Nu
Documentatie de atribuire
Numar
documentatie:
Denumire
contract:
Data acceptare: 22.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Adresa postala: prin Sucursala CREIR CF Iasi Piata Garii nr.1 , Localitatea: Iasi , Cod
postal: 700090 , Romania , Punct(e) de contact: Julieta Aghion , Tel. +40 232273507 ,
Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
105587
Revopsire la poduri metalice de cale ferata Lot 1 si Lot 2 – SCREIR CF Iasi
Compania Nationala de Cai Ferate “CFR” – SA
Email: julieta.aghion@cfr.ro , Fax: +40 232273507 , Adresa internet (URL): www.cfr.ro ,
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul
competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau
locale ale acestora
Activitate (activitati)
– Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Revopsire la poduri metalice de cale ferata Lot 1 si Lot 2 – SCREIR CF Iasi
Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare
II.1.2)
a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Liniile CF: 500 km 343+714; 507 km 81+185, km 81+885
Codul NUTS: RO21 – Nord-Est
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de refacere a protectiei anticorozive a tablierelor metalice, pentru mentinerea
capacitatii portante a structurilor si asigurarea circulatiei trenurilor în parametrii
instructionali.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45442180-2 – Lucrari de revopsire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de revopsire la 3 poduri metalice de cale ferata reprezentând o suprafata pentru
revopsire de: 17.145 mp, si anume :
LOT I : pod km 343+714 – suprafata pentru revopsire de: 10.760 mp;
LOT II : pod km 81+185 si pod km 81+885 – suprafata pentru revopsire de: 6.385 mp;
Valoarea estimata fara TVA: 500,470.23 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice şi garantii solicitate
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Garantia pentru participare este de: LOT I = 5.908,10 lei sau 2.954,05 lei (pt IMM); LOT
II = 4.101,30 lei sau 2.050,65 lei (pt IMM) si este irevocabila. Perioada de valabilitate a
garantiei de participare este de 90 zile, de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de
participare poate fi constituita prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare
emis în conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, în original,
(Formularul 1A din Sectiunea III – Formulare); prin ordin de plata în contul SRCF Iasi nr.
RO26 BPOS 2400 2831 193ROL01, deschis la BANC POST, Sucursala Iasi. În conformitate
cu art. 278 indice 1 OUG 34/2006, ofertantului a carei contestatie a fost respinsa i se va retine
suma de: LOT I = 2.954,05 lei; LOT II = 2.050,65 lei din garantia de participare. Cursul de
referinta pentru echivalarea garantiei de participare constituita în alta moneda va fi cursul
BNR pentru euro din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. NOTA:
Garantia de participare se va constitui separat pentru fiecare lot în parte la care se depune
oferta. Garantia de buna executie se exprima procentual si reprezinta 5% (2,5% pt. IMM)
din pretul contractului fara TVA si se constituie in lei. De regula, se constituie printr-un
instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de
asigurari. Daca partile convin, garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive
din sumele datorate pentru facturile partiale, pâna la concurenta sumei stabilite drept garantie
de buna executie. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului
din cadrul organului fiscal competent în administrarea acestuia un cont de disponibil distinct
la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant în
contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul fara TVA al
contractului. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor art. 92
alin. (4) din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in
III.2.1)
registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/
2006: Ofertantul va prezenta Formularul 3 „Declaratie privind Eligibilitatea” din Sectiunea
III – Formulare, în original.Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în
dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006:Ofertantul va prezenta Formularul 3A “Declaratie
privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului
nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare” din Sectiunea III- Formulare, în
original.Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art. 69 indice1
din OUG nr. 34/2006: Ofertantul va prezenta „Declaratie privind neîncadrarea în situatia
prevazuta la art. 69 indice1” din OUG 34/ 2006 – Formularul 3B din Sectiunea III –
Formulare, în original. Aceasta declaratie va fi completata de catre toti participantii la
procedura (ofertanti/asociati/subcontractanti/terti sustinatori).Persoanele ce detin functii de
decizie în cadrul CNCF „CFR” SA – Sucursala CREÎR CF Iasi în ceea ce priveste
organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:Director: ing. George Radu
PIPA,Contabil sef: ec. Maria RUSU; Sef oficiu juridic: jr. Luminita STANESCU, Sef divizie
Linii: Ing.Mihaita Marincuta ,Sef serviciu comercial ing. Carmen NEGRU,Sef birou BAP
ing. Julieta AGHION;Declaratie pe proprie raspundere privind faptul ca participarea la
procedura este facuta în concordanta cu regulile de concurenta, conf. Ord. ANRMAP nr. 314/
12.10.2010;Declaratie pe proprie raspundere privind faptul ca participarea la procedura este
facuta în concordanta cu regulile de concurenta:Ofertantul va prezenta Formularul
3D „Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta” din Sectiunea III- Formulare,
în original.
Calitatea de participant la procedura: Declaratie privind calitatea de participant la procedura
(ofertant, asociat, dupa caz) – Formularul 3C din Sectiunea III – Formulare, în original
Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata: a) Certificat de
atestare fiscala privind îndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte
venituri ale bugetului local, care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata în luna
anterioara celei în care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor
si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (ANAF-DGFP), care sa
ateste situatia obligatiilor scadente la plata în luna anterioara celei în care este prevazut
termenul limita de depunere a ofertelor.
Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele
competente privind îndeplinirea obligatiilor de plata, în original, copie legalizata sau în copie
lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. 1. Certificat constatator eliberat de ONRC din
care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului cuprinde si activitati de tipul celor
supuse procedurii de achizitie; se poate prezenta în original, în copie legalizata sau în copie
lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.Informatiile cuprinse in certificatul constatator
trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie
sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. În cazul în
care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat documentul „Certificat constatator emis de
Oficiul Registrului Comertului” în copie, autoritatea contractanta va solicita acestuia, înainte
de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru
conformitate acest document în original sau în copie legalizata.
Atestate, autorizatii, certificate etc., în functie de specificul contractului:Ofertantul va
prezenta urmatoarele:
1. Autorizatie de furnizor feroviar eliberata de Autoritatea Feroviara Romana– AFER, pentru
categoria serviciilor feroviare critice: „Protectie anticoroziva la tablierele metalice ale
podurilor de cale ferata”, „Constructii, reparatii si întretinere linii CF”, pentru: LOT I si LOT
II si „Constructii-montaj, reparatii si întretinere instalatii LC” pentru: LOT I, în copie lizibila
cu mentiunea „conform cu originalul”, valabile la data limita depunerii ofertelor.
2. Agrement tehnic feroviar, eliberat de catre Autoritatea Feroviara Romana – AFER pentru
categoria serviciilor feroviare critice: „Protectie anticoroziva la tablierele metalice ale
podurilor de cale ferata”, „Constructii, reparatii si întretinere linii CF” pentru: LOT I si LOT
II, în copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, valabil la data limita depunerii
ofertelor.
Ofertantul are obligatia de a prezenta un angajament prin care, în cazul expirarii autorizatiei
de furnizor feroviar sau agrement tehnic/certificat de omologare tehnica pe perioada de
derulare a contractului, va proceda la prelungirea valabilitatii acestora în termen util, din
proprie initiativa, aducând acest fapt si la cunostinta autoritatii contractante.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Ofertantul va demonstra cifra medie anuala de afaceri în domeniul de activitate aferent
obiectului contractului pe ultimii 3 ani în valoare de cel putin:
– LOT I = 590.000 lei
– LOT II = 410.000 lei
Documente care sustin criteriul de calificare:
Fisa de informatii generale completata in conformitate cu Formularul 4
b)Bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente, pe ultimii 3 ani sau alte
documente edificatoare, care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a
candidatului/ofertantului – în copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.
Modalitatea de indeplinire
Formularul 4 din Sectiunea III – Formulare.
Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul
respectiv, dupa cum urmeaza:
Anul 2010: 1 euro=4,2099 lei;
Anul 2011: 1 euro=4,2379 lei;
Anul 2012: 1 euro=4,4560 lei;
c) Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea
contractului de catre o alta persoana, in conditiile prevazute de art.186 din OUG nr.34/
2006. În cazul în care ofertantul îsi demonstreaza situatia economica si financiara invocând
sustinerea acordata catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea
de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective,
în original, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele
financiare invocate.
Modalitatea de indeplinire
Formularul 3, Formularul 3A cu lit. a), c1) si d) si Formularul 3B din Sectiunea III –
Formulare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Ofertantul va prezenta o lista a lucrarilor executate în ultimii 5 ani, însotita de certificari de
buna executie pentru cele mai importante lucrari.
Ultimii 5 ani se calculeaza pâna la termenul limita de depunere a ofertelor.
Ofertantul va prezenta Formularul 5 “Declaratie privind lista principalelor lucrari executate în
ultimii 5 ani”.
Modalitatea de indeplinire
Formularul 5 din Sectiunea III – Formulare
b) Ofertantul va prezenta ca dovada a experientei similare executarea în ultimii 5 ani a unor
contracte de lucrari de natura si complexitatea lucrarii ce face obiectul procedurii astfel: max
3 contracte de executie lucrari similare de revopsire a podurilor metalice de cale ferata, în
care participarea ofertantului la aceasta sa fi fost în valoare cumulata de cel putin:
LOT I = 295.400 lei, fara TVA
LOT II = 205.000 lei, fara TVA.
Ofertantul va prezenta Formularul 6 privind „Experienta similara”. Se vor prezenta certificate
/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, în
conformitate cu art. 188 alin (3) din OUG 34/2006 (copii lizibile cu mentiunea conform cu
originalul de pe parti relevante din contracte/ procese verbale de receptie/recomandare din
partea beneficiarilor/documente constatatoare eliberate conform art. 97 indice 1 din HG 925/
2006/etc.), în copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.
Modalitatea de indeplinire
Formularul 6 din Sectiunea III – Formulare, pentru fiecare contract a carui obiect a fost
executia de lucrari similare.
Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul
respectiv, dupa cum urmeaza:
Anul 2008: 1 euro=3,6827 lei;
Anul 2009: 1 euro=4,2373 lei;
Anul 2010: 1 euro=4,2099 lei;
Anul 2011: 1 euro=4,2379 lei;
Anul 2012: 1 euro=4,4560 lei.
c) Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane strict necesare îndeplinirii în bune
conditii a contractului:
– responsabil tehnic cu executia atestat pentru domeniul III – constructii de cai ferate, conf.
OMLPT nr.777/2003 – pentru aprobarea Reglementarii tehnice „Îndrumator pentru atestarea
tehnico – profesionala a specialistilor cu activitate în constructii”;
– sef de santier (cu specialitate CF ) cu experienta profesionala dovedita prin participarea la
cel putin o lucrare de natura si complexitatea lucrarii supuse procedurii;
– responsabil AQ/CQ, în domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate;
– responsabil SC autorizat conform Ordinului MTCT nr. 2262/2005, în functie de cel putin
picher întretinere cale conform Instr.317 – Instr. pt. restrictii de viteza, închideri de linii;
– responsabil SC autorizat conform Ordinului MTCT nr. 2262/2005, în functie de cel putin
electromecanic LC pentru: LOT I;
– responsabil SSM atestat conform prevederilor Legii nr. 319/2006;
Ofertantul va prezenta Formularul 7 „Declaratie privind efectivele medii anuale ale
personalului angajat si al cadrelor de conducere ” pe ultimii 3 ani, Formularul 8 „Informatii
referitoare la personalul de conducere si persoanele responsabile pentru îndeplinirea
contractului.
Pentru fiecare persoana responsabila cu îndeplinirea contractului se va preciza functia care va
fi îndeplinita în cadrul contractului si se va prezenta CV-ul, copii cu mentiunea „conform cu
originalul” dupa diplomele, autorizatiile, atestatele, sau certificatele detinute de persoanele
respective.
Modalitatea de indeplinire
Formularul 7, Formularul 8 din Sectiunea III – Formulare.
f) Informatii privind subcontractarea
Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le
subcontracteze, precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor
III.3.2)
personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic in ceea ce priveste:
– criteriile mentionate in continuare
Criterii Pondere
1. Pretul ofertei 80 %
Descriere: Componenta financiara
2. Durata de executie 20 %
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui
IV.3.3)
SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente:
14.08.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
16.08.2013 09:00
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.08.2013 10:00
Locul: Sucursala CREIR CF Iasi Piata Garii nr.1, Biroul Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Comisia de evaluare a ofertelor întocmeste clasamentul final al ofertelor în ordinea
descrescatoare a punctajelor totale obtinute, iar oferta câstigatoare va fi cea admisibila, a carei
propunere tehnica si financiara va raspunde la toate cerintele minime obligatorii solicitate
prin documentatia de atribuire si va obtine punctajul maxim. Modul de departajare al ofertelor
situate pe primul loc: În cazul în care pentru doua sau mai multe oferte comisia de evaluare
a acordat acelasi punctaj, atunci autoritatea contractanta va încheia contractul cu ofertantul a
carui oferta are cel mai mic pret pentru respectarea principiului eficientei utilizarii fondurilor.
În cazul în care în cadrul propunerii financiare au acelasi pret, autoritatea contractanta va
solicita ofertantilor o noua propunere financiara în plic închis, caz în care contractul va fi
atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod
postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40
213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): https://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art 256 indice 2 din OUG nr.34/
2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al CREIR Iasi
Adresa postala: Str. Piata Garii nr.1 , Localitatea: Iasi , Cod postal: 700090 , Romania ,
Tel. +40 232215600
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.07.2013 14:01