Exproprieri
     Proiectele de modernizare a infrastructurii feroviare pot necesita acţiuni de expropriere a unor terenuri, pentru motive de utilitate publică.
     Acţiunile de expropriere se supun principiilor transparenţei, anunţurile şi deciziile de exproprieri fiind publicate integral pe pagina de web a companiei, grupate pe proiectele de modernizare / reabilitare de care sunt legate.
  1Reabilitarea liniei de cale ferată Brașov-Simeria, componentă a coridorului IV paneuropean, pentru circulaţia trenurilor cu viteză maximă de 160 km/h, secţiunile: Sighișoara – Coșlariu și Coșlariu – Simeria
  2. Reabilitarea liniei de cale ferată Frontieră – Curtici – Simeria, parte componentă a coridorului IV paneuropean pentru circulaţia trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h – secţiunea: Frontieră – Curtici – Arad – km 614 (Tronson 1)
 
  3. Reabilitarea liniei de cale ferată Frontieră – Curtici – Simeria, parte componentă a Coridorului IV Pan European, pentru circulația trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h Tronsonul 2: km 614 – Gurasada, Tronsonul 3: Gurasada – Simeria 
 
  4. Lucrările de utilitate publică de interes național “Infrastructura feroviară de acces la podul peste Dunăre de la Calafat – Vidin” și “Construcția infrastructurii de acces rutier și feroviar la cel de al doilea pod peste Dunăre de la Calafat – Vidin”
 
  5. Reabilitarea liniei de cale ferată Braşov – Simeria, componentă a Coridorului Rin – Dunăre, pentru circulaţia trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h, tronsonul Braşov – Sighișoara, subsecțiunile : 1. Brașov – Apața si 3. Cața – Sighișoara
  6. Modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord – Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti – Faza I: Racord c.f. la Terminalul T1, Aeroport Internațional Henri Coandă București
  7. Reabilitarea liniei de cale ferată Braşov – Simeria, componentă a Coridorului Rin-Dunăre, pentru circulaţia trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h, tronsonul Braşov – Sighișoara, subsecțiunea: 2. Apața – Cața,de pe raza unităţilor administrativ-teritoriale: Homorod, Ormeniş şi Racoş – judeţul Braşov
 
  8. Lucrări de reabilitare pentru poduri, podețe și tuneluri de cale ferată – Sucursala Regională de Căi Ferate Cluj” de pe raza unităţilor administrativ-teritoriale Apahida, Dej – județul Cluj și de pe raza unităţilor administrativ-teritoriale Feldru, Șieu-Măgheruș – județul Bistrița-Năsăud
 9. Modernizarea infrastructurii de cale ferată dintre stațiile C.F. București Nord – Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontieră 
 
  10. Lucrări de reabilitare poduri, podețe și tuneluri de cale ferată – Sucursala Regională CF Craiova”, situate pe raza Unităților Administrativ – Teritoriale: Broșteni, din județul Mehedinți și Samarinești, Văgiulești, Țânțăreni, din județul Gorj
  11. Modernizarea liniei feroviare Caransebeș – Timișoara – Arad
  12. Electrificarea şi reabilitarea liniei de cale ferată Cluj-Napoca-Oradea-Episcopia Bihor
  13. Modernizarea Infrastructurii feroviare din Portul Constanța: Etapa 1 – Valu lui Traian și Etapa 2
  14. Reabilitarea liniei feroviare Craiova – Drobeta-Turnu Severin – Caransebeș, parte a Coridorului Orient/Est – Mediteranean

Vă rugăm activați JavaScript în browser pentru a utiliza toate funcționalitățile acestui site web apoi reîncărcați pagina.
Skip to content