Anunt de participare (utilitati) numarul 151486/13.06.2014
Detaliu anunt |
Tip legislatie: OUG nr.34/2006 |
Stare anunt: Publicat |
Stare procedura: In desfasurare |
Data transmiterii in SEAP: 12.06.2014 11:25 |
Data acceptarii ANRMAP: 13.06.2014 11:01 |
Data publicarii in SEAP: 13.06.2014 11:01 |
Trimite la OJ: Nu |
|
||||||||
|
SECTIUNEA I: AUTORITATEA CONTRACTANTA |
|||||||||||
I.1) |
DENUMIREA, ADRESA SI PUNCT(E) DE CONTACT: |
||||||||||
|
|||||||||||
|
|||||||||||
I.2) |
TIPUL AUTORITATII CONTRACTANTE SI ACTIVITATEA PRINCIPALA (ACTIVITATILE PRINCIPALE) |
||||||||||
|
|||||||||||
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI |
|||||||||||
II.1) |
DESCRIERE |
||||||||||
II.1.1) |
Denumirea data contractului de entitatea contractanta |
||||||||||
Materiale de constructii; produse auxiliare pentru constructii – Lot 1 – 3 – Sucursala Regionala CF Iasi |
|||||||||||
II.1.2) |
Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor |
||||||||||
|
|||||||||||
II.1.3) |
Anuntul implica |
||||||||||
Un contract de achizitii publice |
|||||||||||
II.1.4) |
Informatii privind acordul-cadru |
||||||||||
II.1.5) |
Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor |
||||||||||
In vederea efectuarii in bune conditii a lucrarilor la electromecanismele de macaz, pentru asigurarea releelor si echipamentelor, pentru mentinerea in bune conditii a retelelor de cabluri si a instalatiilor SCB este necesara aprovizionarea cu “Materiale de constructii; produse auxiliare pentru constructii”. |
|||||||||||
II.1.6) |
Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile) |
||||||||||
|
|||||||||||
II.1.7) |
Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice |
||||||||||
Nu |
|||||||||||
II.1.8) |
Impartire in loturi |
||||||||||
Da |
|||||||||||
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi |
|||||||||||
II.1.9) |
Vor fi acceptate variante |
||||||||||
Nu |
|||||||||||
II.2) |
CANTITATEA SAU DOMENIUL CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRU |
||||||||||
II.2.1) |
Cantitatea totala sau domeniul |
||||||||||
Lot 1 – Sarma din otel zincat moale F 1 – 300 kg, |
|||||||||||
|
|||||||||||
II.2.2) |
Optiuni |
||||||||||
Nu |
|||||||||||
II.3) |
DURATA CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRU/SAD SAU TERMENUL PENTRU FINALIZARE |
||||||||||
60 zile incepand de la data atribuirii contractului |
|||||||||||
SECTIUNEA III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE |
|||||||||||
III.1) |
CONDITII REFERITOARE LA CONTRACT |
||||||||||
III.1.1) |
Depozite valorice şi garantii solicitate |
||||||||||
Garantia pentru participare, pentru fiecare lot în parte, este de: Lot 1 – 380,00 lei, Lot 2 – 680,00 lei, Lot 3 – 790,00 lei si este irevocabila. Ofertantii care fac dovada ca sunt I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a acestei sume. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile, de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare poate fi constituita prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, în original, (Formularul 1A din Sectiunea III – Formulare); prin ordin de plata în contul Sucursalei regionale CF Iasi nr. RO26 BPOS 2400 2831 193ROL01, deschis la BANC POST, Sucursala Iasi sau numerar la casieria autoritatii contractante. Cursul de referinta pentru echivalarea garantiei de participare constituita în alta moneda va fi cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de buna executie se exprima procentual si reprezinta 5% (2,5% pt. IMM) din pretul contractului fara TVA si se constituie in lei. De regula, se constituie printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, pâna la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent în administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant în contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul fara TVA al contractului. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor art. 92 alin. (1) din HG 925/2006. |
|||||||||||
III.1.2) |
Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante |
||||||||||
Buget de stat |
|||||||||||
III.1.3) |
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul |
||||||||||
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare |
|||||||||||
III.1.4) |
Executarea contractului este supusa altor conditii speciale |
||||||||||
Nu |
|||||||||||
III.2) |
CONDITII DE PARTICIPARE |
||||||||||
III.2.1) |
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei |
||||||||||
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate |
|||||||||||
Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 : Ofertantul va prezenta Formularul 3 „Declaratie privind Eligibilitatea” din Sectiunea III – Formulare, în original. |
|||||||||||
III.2.2) |
Capacitatea economica si financiara |
||||||||||
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate |
|||||||||||
a)Ofertantul va demonstra cifra medie anuala de afaceri în domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani în valoare de cel putin: |
|||||||||||
III.2.3) |
Capacitatea tehnica |
||||||||||
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate |
|||||||||||
a) Ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate în ultimii 3 ani, continând valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. |
|||||||||||
III.2.4) |
Contracte rezervate |
||||||||||
|
|||||||||||
III.3) |
CONDITII SPECIFICE PENTRU CONTRACTELE DE SERVICII |
||||||||||
III.3.1) |
Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii |
||||||||||
|
|||||||||||
III.3.2) |
Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective |
||||||||||
Nu |
|||||||||||
SECTIUNEA IV: PROCEDURA |
|||||||||||
IV.1) |
TIPUL PROCEDURII |
||||||||||
IV.1.1) |
Tipul procedurii |
||||||||||
Licitatie deschisa |
|||||||||||
IV.2) |
CRITERII DE ATRIBUIRE |
||||||||||
IV.2.1) |
Criterii de atribuire |
||||||||||
|
|||||||||||
IV.2.2) |
Se va organiza o licitatie electronica |
||||||||||
Nu |
|||||||||||
IV.3) |
INFORMATII ADMINISTRATIVE |
||||||||||
IV.3.1) |
Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta |
||||||||||
IV.3.2) |
Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract |
||||||||||
Nu |
|||||||||||
IV.3.3) |
Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) |
||||||||||
|
|||||||||||
IV.3.4) |
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare |
||||||||||
03.07.2014 09:00 |
|||||||||||
IV.3.5) |
Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare |
||||||||||
|
|||||||||||
IV.3.6) |
Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta |
||||||||||
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor) |
|||||||||||
IV.3.7) |
Conditii de deschidere a ofertelor |
||||||||||
Data: 03.07.2014 10:00 |
|||||||||||
Locul: Sucursala Regionala CF Iasi Piata Garii nr.1, Biroul Achizitii Publice |
|||||||||||
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da |
|||||||||||
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor. |
|||||||||||
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE |
|||||||||||
VI.1) |
CONTRACTUL ESTE PERIODIC |
||||||||||
Nu |
|||||||||||
VI.2) |
CONTRACTUL SE INSCRIE INTR-UN PROIECT/PROGRAM FINANTAT DIN FONDURI COMUNITARE |
||||||||||
Nu |
|||||||||||
Tip de finantare: Fonduri bugetare |
|||||||||||
VI.3) |
ALTE INFORMATII |
||||||||||
NOTA: Ofertantii care participa cu oferte pentru mai multe loturi vor completa documentelede calificare, propunerea tehnica, propunerea financiara distinct, pentru fiecare lot în parte. Ofertantul va prezenta, o data cu scrisoarea de inaintare, o Declaratie privind calitatea de participant la procedura (ofertant, asociat, dupa caz) – Formularul 3C din Sectiunea III – Formulare, în original. Oferta câstigatoare va fi cea admisibila, a carei propunere tehnica va raspunde la toate cerintele minime obligatorii solicitate prin documentatia de atribuire si a carei propunere financiara va contine pretul cel mai scazut. Modul de departajare al ofertelor situate pe primul loc: În cazul în care în cadrul propunerii financiare au acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara în plic închis, caz în care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Limba care guverneaza contractul este limba romana. Toate comunicarile intre Operatorul economic si Autoritatea Contractanta vor fi in limba romana. Pentru vizualizarea documentelor de atribuire disponibile pe SEAP, trebuie utilizata o aplicatie care permite deschiderea si verificarea oricarui tip de document semnat electronic, indiferent de furnizorul certificatului si aplicatiei cu care au fost semnate documentele, in conditiile respectarii Legii 455/2001 privind semnatura electronica. Conform prevederilor art. 24 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul poate preciza în cadrul ofertei informatiile care sunt confidentiale (dezvaluirea acestor informatii ar prejudicia interesele legitime ale operatorului economic în special în ceea ce priveste secretul comercial si proprietatea intelectuala). Toate documentele ofertei în alta limba, vor fi însotite de traducerea autorizata în limba romana (exceptie facand documentele care dovedesc modul de indeplinire a obligatiilor de plata, a impozitelor, taxelor si contributiilor la bugetul de stat si local, care vor fi prezentate în traducere autorizata si legalizata). |
|||||||||||
VI.4) |
CAI DE ATAC |
||||||||||
VI.4.1) |
Organism competent pentru caile de atac |
||||||||||
|
|||||||||||
Organism competent pentru procedurile de mediere |
|||||||||||
VI.4.2) |
Utilizarea cailor de atac |
||||||||||
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac |
|||||||||||
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din O.U.G. nr. 34/2006. |
|||||||||||
VI.4.3) |
Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac |
||||||||||
|