Relaţii cu publicul

Serviciul AGA, CA și Mass-Media este serviciul specializat din cadrul Companiei Naționale de Căi Ferate „CFR” SA, cu atribuții clar definite prin Regulamentul de Organizare și Funcționare al companiei. În ceea ce privește informarea directă a persoanelor, precum și soluționarea petițiilor adresate companiei.

În conformitate cu dispozițiile Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare, precum și cu prevederile Ordonanței Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, modificată și completată prin Legea nr. 233/2002, Compania Națională de Căi Ferate „CFR” SA are obligația legală de a asigura accesul liber și neîngrădit al cetățenilor la informațiile de interes public.

Totodată, compania are îndatorirea de a garanta exercitarea dreptului constituțional de petiționare, consacrat prin articolul 51 din Constituția României.

Audienţe

Audiențele organizate la nivelul central al Companiei Naționale de Căi Ferate „CFR” SA sunt conduse de Directorul General al companiei sau, în absența acestuia, de Directorul General Adjunct Tehnic, conform programului stabilit la nivel central, respectiv în fiecare zi lucrătoare de luni, începând cu ora 11:00.

Potrivit reglementărilor interne, programarea audiențelor se poate realiza direct la sediul Companiei Naționale de Căi Ferate „CFR” SA, situat pe Bulevardul Dinicu Golescu nr. 38, Poarta A, sau telefonic, la următoarele numere:

– Centrala CFR: 021 319 95 28; 021 319 95 39; 021 319 95 65, interior 122904, 122905

– Telefon: (+4) 021/3117080.

Prin audiență se înțelege întâlnirea oficială și personală, desfășurată la sediul autorității sau instituției publice, între un cetățean care formulează o cerere, reclamație, sesizare sau propunere și persoana sau persoanele responsabile de soluționarea respectivei solicitări. Primirea în audiență a unei persoane în afara zilelor și orelor stabilite poate avea loc numai cu aprobarea Directorului General al Companiei Naționale de Căi Ferate „CFR” SA.

Pentru înscrierea în audiență, solicitantul trebuie să dovedească faptul că a depus o cerere în scris la una dintre Sucursalele Regionale de Căi Ferate, căreia i s-a răspuns negativ sau că nu a primit răspuns. În lipsa acestei dovezi, persoana va fi îndrumată să se adreseze Regionalelor de Căi Ferate sau altei instituții competente pentru soluționarea cazului.

Organizarea completă a procesului de înscriere în audiență, primirea, audierea, consemnarea problemelor, urmărirea soluționării, redactarea și expedierea răspunsurilor către cetățenii petiționari revin personalului de specialitate din cadrul Serviciului AGA, CA și Mass-Media.

Pentru a depune o petiție, vă rugăm să apăsați pe linkul de mai jos și să completați formularul electronic cu toate informațiile obligatorii. Vă recomandăm să furnizați date corecte pentru a putea primi un răspuns conform prevederilor legale.

Petiţii online

 

În cazul în care doriți să solicitați informații de interes public conform prevederilor Legii 544/2001, vă rugăm să completați formularul accesând link-ul de mai jos.

Vă rugăm activați JavaScript în browser pentru a utiliza toate funcționalitățile acestui site web apoi reîncărcați pagina.
Skip to content