Anunt de participare (utilitati) numarul 146677/20.09.2013
Tip legislatie: OUG nr.34/2006 |
Stare anunt: Publicat |
Stare procedura: In desfasurare |
|
Data transmiterii in SEAP: 18.09.2013 17:15 |
Data acceptarii ANRMAP: 19.09.2013 11:16 |
Data trimiterii la OJ: 19.09.2013 |
Data publicarii in SEAP: 20.09.2013 01:30 |
Trimite la OJ: Da |
|
|
|||||||||||
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA |
|||||||||||
I.1) |
Denumirea, adresa si punct(e) de contact: |
||||||||||
|
|
||||||||||
|
|
||||||||||
I.2) |
Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale) |
||||||||||
|
|
||||||||||
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI |
|||||||||||
II.1) |
Descriere |
||||||||||
II.1.1) |
Denumirea data contractului de entitatea contractanta |
||||||||||
|
CABLURI PENTRU INSTALATII SCB |
||||||||||
II.1.2) |
Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor |
||||||||||
|
|
||||||||||
II.1.3) |
Anuntul implica |
||||||||||
|
Un contract de achizitii publice |
||||||||||
II.1.4) |
Informatii privind acordul-cadru |
||||||||||
II.1.5) |
Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor |
||||||||||
|
Lot 1 – Cablu de semnalizare cu conductoare din cupru, izolatie din cupru din PVC sau polietilena si manta din PVC sau polietilena, neecranate (CSYAbY sau CS2AbY sau CS2XabY sau CS2YA2Y) |
||||||||||
II.1.6) |
Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile) |
||||||||||
|
|
||||||||||
II.1.7) |
Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice |
||||||||||
|
Nu |
||||||||||
II.1.8) |
Impartire in loturi |
||||||||||
|
Da |
||||||||||
|
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi |
||||||||||
II.1.9) |
Vor fi acceptate variante |
||||||||||
|
Nu |
||||||||||
II.2) |
Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru |
||||||||||
II.2.1) |
Cantitatea totala sau domeniul |
||||||||||
|
Lot 1 – Cablu de semnalizare cu conductoare din cupru, izolatie din cupru din PVC sau polietilena si manta din PVC sau polietilena, neecranate (CSYAbY sau CS2AbY sau CS2XabY sau CS2YA2Y) – 1.074.747 lei |
||||||||||
|
|
||||||||||
II.2.2) |
Optiuni |
||||||||||
|
Nu |
||||||||||
II.3) |
Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare |
||||||||||
|
3 luni incepand de la data atribuirii contractului |
||||||||||
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE |
|||||||||||
III.1) |
Conditii referitoare la contract |
||||||||||
III.1.1) |
Depozite valorice şi garantii solicitate |
||||||||||
|
Ofertantul va constitui garantie pentru participare in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, separat pentru fiecare lot in parte, in cuantum de:- Lot 1 = 15.000 lei – Lot 2 = 10.000 lei – Lot 3 = 5.000 lei – Lot 4 = 600 lei – Lot 5 = 1.500 lei Garantia de participare poate fi eliberata în numele ofertantului si în alte valute , echivalenta leu – valuta sa va face la cursul B.N.R. valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertei . In cazul in care garantia va fi constituita prin scrisoare de garantie aceasta va eliberata în numele ofertantului conform modelului Formularului 2. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei). În cazul depunerii de oferte în asociere, garantia de participare trebuie constituita în numele asocierii si sa mentioneze ca acopera în mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa în alta limba decât româna va fi prezentata în original si va fi însotita de traducerea autorizata si legalizata în limba româna. Întreprinderile Mici si Mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a acestui cuantum, conform prevederilor legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, drept pentru care acestea vor prezenta garantia de participare însotita de declaratia privind statutul de IMM. 5% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie a contractului se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, sau – prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale aplicandu-se prevederile HG 1045/2011, sau – orice alt instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in termen de maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la data semnarii contractului de ambele parti. În cazul contractului de furnizare, autoritatea contractantã are obligatia de a elibera / restitui garantia de buna executie în cel mult 14 zile de la data întocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu s-a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei. |
||||||||||
III.1.2) |
Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante |
||||||||||
|
Buget de stat – Plata se va face in 5 zile de la data primirii fondurilor de catre CNCF CFR SA de la bugetul de stat. |
||||||||||
III.1.3) |
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul |
||||||||||
|
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare |
||||||||||
III.1.4) |
Executarea contractului este supusa altor conditii speciale |
||||||||||
|
Nu |
||||||||||
III.2) |
Conditii de participare |
||||||||||
III.2.1) |
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei |
||||||||||
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate |
||||||||||
|
Cerinta nr. 1 George Micu – Dir General; Trandafirescu Sorin – Dir. Gen. Adj.PE, Corneliu Cretu – Dir.Gen.Adj.Ec.; Moldovan Macarie Alexandru- Dir.Gen.Adj.Teh.; Viorel Scurtu – Dir.Gen.Adj.Exp; Florin Tomescu, Jana Iacob- Dir.Asistenta Juridica si Resurse Umane;Claudiu Stroe – Sef Serv. Recuperari Creante; Daniela Manuela Dumitrescu – Dir.Comercial; Mihaescu Ovidiu – Dir. Instalatii; Cristea Daniela – Dir Financiar; Florina Mirica- Sef SACPE; Baicu Sorina – Sef STCD; Lambru Liviu – Sef Serv Tehnico Economic; Craciun Dorina Mihaela – Sef Serv.; Daniela Manea – Sef birou AL; Hropaciov Petruta Lorena – Ec; Staicu Iulia – ing; Raluca Munteanu – ing; Tudor Gherghina – ing; Valentin Mitroi – sef birou STCD; Bogdan Branzan – Sef pr.STCD.; Popescu Cornel – ing; Constantinescu Simona – Ec.; Preda Georgiana – cons. jur; Buholt Mariana – cons.jur.; Laudat Mirela Gabriela – cons.jur; Melinte Ionut – Sef pr; Petrescu Violeta – cons. Jur; Mandrea Eugen- Serv CT; Constantin Oana – Serv TE; Dumitru Stefan – Serv TE; Roita Bogdan Andrei– Serv MDTN. Formularul B2 –în original. Cerinta nr. 4 Dovada privind calitatea de IMM Ofertantii vor depune documentele în original. Cerinta nr. 1 Modalitatea de indeplinire Autorizatie de furnizor feroviar sau agrement pentru servicii de intermediere a furnizarii produselor feroviare critice pentru produsele licitate. |
||||||||||
III.2.2) |
Capacitatea economica si financiara |
||||||||||
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate |
||||||||||
|
Cerinta nr. 1 Demonstrarea cifrei de afaceri se face fie de ofertant, fie de un singur sustinator fara cumularea acestora. |
||||||||||
III.2.3) |
Capacitatea tehnica |
||||||||||
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate |
||||||||||
|
Cerinta nr. 1 Cerinta minima obligatorie referitoare la atestate AFER conform OMT 290/2000, ofertantul trebuie sa detina: Omologare tehnica AFER sau Agrement tehnic AFER pentru produsele licitate. Recomandam consultarea site-ului www.afer.ro Documentele se depun în copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. |
||||||||||
III.2.4) |
Contracte rezervate |
||||||||||
|
|
||||||||||
III.3) |
Conditii specifice pentru contractele de servicii |
||||||||||
III.3.1) |
Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii |
||||||||||
|
|
||||||||||
III.3.2) |
Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective |
||||||||||
|
Nu |
||||||||||
SECTIUNEA IV: PROCEDURA |
|||||||||||
IV.1) |
Tipul procedurii |
||||||||||
IV.1.1) |
Tipul procedurii |
||||||||||
|
Licitatie deschisa |
||||||||||
IV.2) |
Criterii de atribuire |
||||||||||
IV.2.1) |
Criterii de atribuire |
||||||||||
|
|
||||||||||
IV.2.2) |
Se va organiza o licitatie electronica |
||||||||||
|
Nu |
||||||||||
IV.3) |
Informatii administrative |
||||||||||
IV.3.1) |
Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta |
||||||||||
|
9/3/3530/29.08.2013 |
||||||||||
IV.3.2) |
Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract |
||||||||||
|
Nu |
||||||||||
IV.3.3) |
Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) |
||||||||||
|
|
||||||||||
IV.3.4) |
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare |
||||||||||
|
06.11.2013 10:00 |
||||||||||
IV.3.5) |
Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare |
||||||||||
|
|
||||||||||
IV.3.6) |
Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta |
||||||||||
|
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor) |
||||||||||
IV.3.7) |
Conditii de deschidere a ofertelor |
||||||||||
|
Data: 06.11.2013 11:00 |
||||||||||
|
Locul: str. Dinicu Golescu, nr.38, Bucuresti, sector 1, Palat CFR, etj. 5, cam 79 |
||||||||||
|
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da |
||||||||||
|
Persoane imputernicite de catre ofertanti avand asupra lor imputernicire si act de identificare si membrii comisie de evaluare |
||||||||||
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE |
|||||||||||
VI.1) |
Contractul este periodic |
||||||||||
|
Nu |
||||||||||
VI.2) |
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare |
||||||||||
|
Nu |
||||||||||
|
Tip de finantare: Fonduri bugetare |
||||||||||
VI.3) |
Alte informatii |
||||||||||
|
1. Corespondenta se va purta in limba romana, sub forma de acte oficiale transmise pe una din urmatoarele cai: – prin fax, la nr. 0213192433, intre orele 9-14, sau prin incredintare directa, la punctul de contact din anunt, intre orele 9-14. 2. Toate documentele depuse de ofertant vor fi in limba romana, sau insotite de traducere autorizata in limba romana. 3. Raspunsurile la solicitarile de clarificari se vor posta in termen legal la rubrica de "Documentatii, clarificari si decizii" a anuntului de participare din SEAP, pe site-ul http: //www.e-licitatie.ro. DATE REFERITOARE LA CLAUZE CONTRACTUALE: Clauzele contractuale obligatorii sunt: obiectul si pretul contractului, documentele contractului, obligatiile prestatorului si ale achizitorului, penalitati si daune interese, garantia de buna executie a contractului |
||||||||||
VI.4) |
Cai de atac |
||||||||||
VI.4.1) |
Organism competent pentru caile de atac |
||||||||||
|
|
||||||||||
|
Organism competent pentru procedurile de mediere |
||||||||||
VI.4.2) |
Utilizarea cailor de atac |
||||||||||
|
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac |
||||||||||
|
Termenul de depunere a contestatiei este de 10 zile începând cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal. |
||||||||||
VI.4.3) |
Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac |
||||||||||
|
|
||||||||||
VI.5) |
Data expedierii prezentului |