| 
 SECTIUNEA   1: AUTORITATEA CONTRACTANTA  
 | 
| 
 I.1)   
 | 
 DESCRIERE  
 | 
| 
 I.1.1)   
 | 
 Sediul   social  
Compania   Nationala de Cai Ferate "CFR" – SA               Cod fiscal:  RO 11054529,   Adresa:  str. Dinicu Golescu nr.   38, sector 1, Bucuresti,  Telefon:  +40 213192433,  Fax:    +40 213192433 ,  Email:  gherghina.tudor@cfr.ro  
 | 
| 
 I.1.2)   
 | 
 Adresa la   care se transmit ofertele:              prin Sucursala CREIR CF Iasi Piata Garii nr.1, Iasi, Romania, cod postal:   700090, telefon:+40 232273507, fax:+40 232273507, persoana de contact:Julieta   Aghion  
 | 
| 
 I.1.3)   
 | 
 Adresa   (locul) de deschidere a ofertelor:              Sucursala CREIR CF Iasi Piata Garii nr.1, Iasi,Biroul Achizitii Publice  
 | 
| 
 I.2)   
 | 
 Tipul   autoritatii contractante si activitatea principala  
 | 
| 
 I.2.1)   
 | 
 Tip   Autoritate Sectorial: Da  
 | 
| 
 I.2.2)   
 | 
 Tip   Activitate: Servicii feroviare  
 | 
| 
 SECTIUNEA   II: OBIECTUL CONTRACTULUI  
 | 
| 
 II.1)   
 | 
 DESCRIERE  
 | 
| 
 II.1.1)   
 | 
 Denumire   contract:              Construire linie ferata industriala ecartament normal 1435 mm si construire   linie ferata ecartament larg 1520 mm, racordate la infrastructura feroviara   in statia CF Vicsani  
 | 
| 
 II.1.2)   
 | 
 Tip   contract: Lucrari  
 | 
| 
 II.1.3)   
 | 
 Modalitatea   de atribuire: Un contract de achizitii publice  
 | 
| 
 II.1.5)   
 | 
 Obiectul   contractului:              Modificarea infrastructurii feroviare în vederea racordarii LFI 1N ecartament   1435 mm si a LFI 2CL ecartament 1520 mm, apartinând SC BULROM GAS IMPEX SRL   la linia 8, respectiv linia 15 din statia CF Vicsani. Lucrarile supuse   achizitiei nu includ cheltuieli diverse si neprevazute.  
 | 
| 
 II.1.6)   
 | 
 CPV:   45234116-2 – Lucrari de constructii de linii de cale ferata (Rev.2)  
 | 
| 
 II.1.7)   
 | 
 Impartire   pe loturi: Nu  
 | 
| 
 II.2)   
 | 
 Cantitatea   sau domeniul contractului / acordului cadru  
 | 
| 
 II.2.1)   
 | 
 Valoare   estimata: 393,790 RON  
 | 
| 
 SECTIUNEA   III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII  
 | 
| 
 III.1)   
 | 
 Conditii   referitoare la contract  
 | 
| 
 III.1.1)   
 | 
 Conditii   suplimentare, garantie de participare  
 | 
| 
   
| 
 Denumire      
 | 
 Descriere      
 | 
 
| 
 Garantie     de participare  
 | 
 Garantia     pentru participare este de: 7.875,80 lei si este irevocabila. Ofertantii     care fac dovada ca sunt I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a acestei     sume. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile,     de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare     poate fi constituita prin virament bancar sau printr-un instrument de     garantare emis în conditiile legii de o societate bancara ori de o     societate de asigurari, în original, (Formularul 1A din Sectiunea III –     Formulare); prin ordin de plata în contul SRCF Iasi nr. RO26 BPOS 2400 2831     193ROL01, deschis la BANC POST, Sucursala Iasi . Cursul de referinta pentru     echivalarea garantiei de participare constituita în alta moneda va fi     cursul BNR pentru din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor     cu 5 zile.  
 | 
 
| 
 Garantie     de buna executie  
 | 
 Garantia     de buna executie se exprima procentual si reprezinta 10% (5% pt. IMM) din     pretul contractului fara TVA si se constituie in lei. De regula, se     constituie printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o     societate bancara sau de o societate de asigurari. Daca partile convin,     garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din     sumele datorate pentru facturile partiale, pâna la concurenta sumei     stabilite drept garantie de buna executie. Contractantul are obligatia de a     deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal     competent în administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la     dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre     contractant în contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai     mica de 0,5% din pretul fara TVA al contractului. Restituirea garantiei de     buna executie se va face conform prevederilor art. 92 alin. (4) din HG     925/2006.  
 | 
 
 
  
 
 | 
| 
 III.2)   
 | 
 CONDITII   DE PARTICIPARE  
 | 
| 
 III.2.1)   
 | 
 Criterii   de calificare 
 | 
| 
   
| 
 Denumire      
 | 
   
 | 
 
| 
 Situatia     personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la     inscrierea in registrul comertului sau al profesiei  
 | 
   
 | 
 
| 
  Descriere: Declaratie pe propria raspundere     privind neîncadrarea în dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006:     Ofertantul va prezenta Formularul 3 „Declaratie privind Eligibilitatea” din     Sectiunea III – Formulare, în original.Declaratie pe propria raspundere     privind neîncadrarea în dispozitiile art. 181 din OUG nr.     34/2006:Ofertantul va prezenta Formularul 3A “Declaratie privind     neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a     Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare” din     Sectiunea III- Formulare, în original.Declaratie pe propria raspundere     privind neîncadrarea în dispozitiile art. 69 indice1 din OUG nr. 34/2006:     Ofertantul va prezenta „Declaratie privind neîncadrarea în situatia prevazuta     la art. 69 indice1” din OUG 34/ 2006 – Formularul 3B din Sectiunea III –     Formulare, în original. Aceasta declaratie va fi completata de catre toti     participantii la procedura (ofertanti/asociati/subcontractanti/terti     sustinatori).Persoanele ce detin functii de decizie în cadrul CNCF „CFR” SA     – Sucursala CREÎR CF Iasi în ceea ce priveste organizarea, derularea si     finalizarea procedurii de atribuire:Director: ing. George Radu     PIPA,Contabil sef: ec. Maria RUSU; Sef oficiu juridic: jr. Luminita     STANESCU, Sef divizie Tehnica: ing. Eduard SPITA,Sef serviciu comercial     ing. Carmen NEGRU,Sef birou BAP ing. Julieta AGHION;Declaratie pe proprie     raspundere privind faptul ca participarea la procedura este facuta în     concordanta cu regulile de concurenta, conf. Ord. ANRMAP nr.     314/12.10.2010;Declaratie pe proprie raspundere privind faptul ca     participarea la procedura este facuta în concordanta cu regulile de     concurenta:Ofertantul va prezenta Formularul 3D „Certificat de participare     la licitatie cu oferta independenta” din Sectiunea III- Formulare, în     original. Calitatea de participant la procedura: Declaratie privind     calitatea de participant la procedura (ofertant, asociat, dupa caz) –     Formularul 3C din Sectiunea III – Formulare, în original Certificate     constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata: a)     Certificat de atestare fiscala privind îndeplinirea obligatiilor de plata a     impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local, care sa     ateste situatia obligatiilor scadente la plata în luna anterioara celei în     care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. b) Certificat     de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a     impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul     general consolidat (ANAF-DGFP), care sa ateste situatia obligatiilor     scadente la plata în luna anterioara celei în care este prevazut termenul     limita de depunere a ofertelor. Dovada achitarii taxelor se va face prin     prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind     îndeplinirea obligatiilor de plata, în original, copie legalizata sau în     copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. 1. Certificat     constatator eliberat de ONRC din care sa rezulte ca obiectul de activitate     al ofertantului cuprinde si activitati de tipul celor supuse procedurii de     achizitie; se poate prezenta în original, în copie legalizata sau în copie     lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.Informatiile cuprinse in     certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de     depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in     codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. În cazul în care     ofertantul clasat pe primul loc a prezentat documentul „Certificat     constatator emis de Oficiul Registrului Comertului” în copie, autoritatea     contractanta va solicita acestuia, înainte de transmiterea comunicarii     privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru     conformitate acest document în original sau în copie legalizata. Atestate,     autorizatii, certificate etc., în functie de specificul     contractului:Ofertantul va prezenta urmatoarele: 1.Autorizatie de furnizor     feroviar si Agrement tehnic feroviar eliberate de Autoritatea Feroviara     Romana– AFER, pentru: „Lucrari de constructii, montaj instalatii SCB ”, în     copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, valabile la data     limita depunerii ofertelor. 2.Autorizatie de furnizor feroviar si Agrement     tehnic feroviar eliberate de Autoritatea Feroviara Romana– AFER, pentru:     „Lucrari de constructii linii cale ferata fara sudarea sinelor” valabile la     data limita depunerii ofertelor. Ofertantul are obligatia de a prezenta un     angajament prin care, în cazul expirarii atestat/autorizatie/ agrement     tehnic/certificat de omologare tehnica pe perioada de derulare a     contractului, va proceda la prelungirea valabilitatii acestora în termen     util, din proprie initiativa, aducând acest fapt si la cunostinta     autoritatii contractante.  
 | 
 
| 
 Capacitatea     economica si financiara  
 | 
   
 | 
   
 | 
   
 | 
 
| 
  Descriere: a) Ofertantul va demonstra media     cifrei de afaceri în domeniul de activitate aferent obiectului contractului     pe ultimii 3 ani în valoare totala de cel putin: 787.500 lei. Documente     care sustin criteriul de calificare: Fisa de informatii generale completata     in conformitate cu Formularul 4 b)Bilanturile contabile vizate si     inregistrate de organele competente, pe ultimii 3 ani sau alte documente     edificatoare, care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si     financiare a candidatului/ofertantului – în copie lizibila cu mentiunea „conform     cu originalul”.,c) Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate     fi sustinuta pentru indeplinirea contractului de catre o alta persoana, in     conditiile prevazute de art.186 din OUG nr.34/2006. În cazul în care     ofertantul îsi demonstreaza situatia economica si financiara invocând     sustinerea acordata catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a     dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui     angajament ferm al persoanei respective incheiat, în original, prin care     aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele     financiare invocate. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de     indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea     respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date  
 | 
 
| 
 Capacitatea     tehnica si/sau profesionala  
 | 
   
 | 
   
 | 
   
 | 
 
| 
  Descriere: a) Ofertantul va prezenta o lista a     lucrarilor executate în ultimii 5 ani, însotita de certificari de buna     executie pentru cele mai importante lucrari. Ultimii 5 ani se calculeaza     pâna la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul va prezenta     Formularul 5 “Declaratie privind lista principalelor lucrari executate în     ultimii 5 ani”.,b) Ofertantul va prezenta ca dovada a experientei similare     executarea în ultimii 5 ani a unor contracte de lucrari de natura si     complexitatea lucrarii ce face obiectul procedurii, astfel: – maxim 3     contracte de executie lucrari similare de constructie/refactie     suprastructura linii CF, în care participarea ofertantului la aceasta sa fi     fost în valoare cumulata de cel putin 355.000 lei (fara TVA); – max 3     contracte de executie lucrari (de reparatii, modificare, montare) la     instalatiile feroviare SCB, în care participarea ofertantului sa fi fost în     valoare totala de cel putin 15.000 lei (fara TVA). Ofertantul va prezenta     Formularul 6 privind „Experienta similara” Se vor prezenta     certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre     clientul beneficiar, în conformitate cu art. 188 alin (3) din OUG 34/2006,     din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei     lucrarilor, precum si daca lucrarile au fost executate în conformitate cu     normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfârsit, în     copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.,c) Ofertantul trebuie     sa dispuna de resursele umane strict necesare îndeplinirii în bune conditii     a contractului: – responsabil tehnic cu executia (atestat CFDP), conf.     OMLPT nr.777/2003 (copie dupa atestat si legitimatie valabile la data     limita de depunere a ofertelor); – sef de punct de lucru (specialitate     CFDP) cu experienta de minim 3 ani în domeniul feroviar si care a executat     lucrari de natura si complexitatea lucrarii supuse procedurii (CV); – sef     punct de lucru specialitatea SCB cu experienta de minim 3 ani în domeniul     feroviar (CV); – responsabil SC autorizat conform Ordinului MTCT nr.     2262/2005, în functie de cel putin picher întretinere cale conform     Instr.317 – Instr. pt. restrictii de viteza, închideri de linii     (autorizatie AFER valabila la data limita de depunere a ofertelor); –     responsabil SC autorizat conform Ordinului MTCT nr. 2262/2005, în functie     de cel putin electromecanic SCB (autorizatie AFER valabila la data limita     de depunere a ofertelor); – responsabil AQ/CQ, cu experienta dovedita prin     participarea la cel putin un contract unde sa fi desfasurat activitati     similare (decizie de numire, CV); – responsabil SSM, atestat conform     prevederilor Legii nr. 319/2006 cu experienta dovedita prin participarea la     cel putin un contract unde sa fi desfasurat activitati similare (copie dupa     atestat, CV); Ofertantul va prezenta Formularul 7 „Declaratie privind     efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de     conducere ” pe ultimii 3 ani, Formularul 8 „Informatii referitoare la     personalul de conducere si persoanele responsabile pentru îndeplinirea     contractului”.,d) Ofertantul detine sau are drept de folosinta ori poate     prezenta un angajament sau un contract cu clauza suspensiva pentru dotari,     utilaje, instalatii, echipamente tehnice, ce le va utiliza pentru     îndeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, si anume: –     încarcator frontal pneuri; – buldozer pe senile; – escavator pe senile     cupa; – tractor pe senile; – autobasculanta; -masini specializate utilizate     în domeniul constructiilor de cai ferate pentru: taierea si gaurirea     sinelor, gaurirea traverselor de lemn, strângerea tirfoanelor, a     suruburilor, burajul traveselor, riparea caii, profilarea prismei de     balastare din piatra sparta; – compactor cu rulouri; – automacara cu     verificare ISCIR în termen. Ofertantul va prezenta Formularul 10     „Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice”.,e)     Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta     pentru indeplinirea contractului de catre o alta persoana, in conditiile     prevazute de art.190 din OUG nr.34/2006. În cazul în care ofertantul îsi     demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocând si sustinerea     acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi     sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament     ferm al persoanei respective incheiat , în original, prin care aceasta     confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si     profesionale invocate.,f) Informatii privind subcontractarea Ofertantul are     obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le     subcontracteze, precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor     propusi. Subcontractantul raspunde pentru executarea unei parti din     contractul de achizitie publica sau pentru executarea defectuoasa a     acestuia, numai în fata contractantului. Daca un ofertant subcontracteaza o     parte/parti din contract si este declarat câstigator al procedurii de     atribuire, va depune înainte de încheierea contractului cu autoritatea contractanta,     contractul în original, încheiat între ofertant si subcontractant, care se     constituie anexa la contractul de achizitie publica (art.96 din     HG.nr.925/2006).,j) Informatii privind asocierea Mai multi operatori     economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna,     fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.     Asocierea va fi legalizata numai în cazul în care oferta comuna este     declarata câstigatoare. În cazul asocierii mai multor persoane juridice,     cerintele privind situatia persoanala si capacitatea de exercitare a a     activitatii profesionale (înregistrarea) trebuie sa fie îndeplinite de     fiecare asociat în parte, iar celelate cerinte privind capacitatea tehnica     si profesionala, capacitatea economico-financiara trebuie îndeplinite prin     cumul de grupul de asociati. Ofertantii asociati nu au dreptul de a depune,     pe lânga oferta comuna, alte oferte în mod individual sau în alta asociere     ori de a participa în calitate de subcontractor la procedura. În cazul în care,     oferta comuna este declarata câstigatoare, modificarea asocierii dupa     încheierea contractului nu este admisa. Se va prezenta un certificat de     atestare a standardelor de asigurare a calitatii sau echivalentul lui emis     de organisme abilitate, valabil la data depunerii ofertelor în copie     lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Certificat de atestare SR EN     ISO 9001:2008,Se va prezenta un certificat de atestare a standardelor     privind managementul de mediu sau echivalentul lui emis de organisme abilitate,valabil     la data depunerii ofertelor în copie lizibila cu mentiunea „conform cu     originalul”. Certificat de atestare SR EN ISO 14001:2005 Pentru informatii     suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e)     necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa     de date  
 | 
 
 
  
 
 | 
| 
 SECTIUNEA   IV: PROCEDURA  
 | 
| 
 IV.1)   
 | 
 Procedura  
 | 
| 
 IV.1.1)   
 | 
 Tipul   procedurii Cerere de oferta  
 | 
| 
 IV.1.2)   
 | 
 Modalitate   de desfasurare: Procedura offline  
 | 
| 
 IV.2)   
 | 
 Criterii   de atribuire  
 | 
| 
 IV.2.1)   
 | 
 Criteriu   de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic  
 | 
| 
   
| 
 Denumire 
 | 
   
 | 
    
 | 
 Punctaj maxim 
 | 
   
 | 
 
| 
 Pretul     ofertei 
 | 
   
 | 
   
 | 
 70 
 | 
   
 | 
 
| 
 Descriere: Componenta financiara  
 | 
 
| 
 Durata     de executie 
 | 
   
 | 
   
 | 
 30 
 | 
   
 | 
 
| 
 Descriere: Componenta tehnica  
 | 
 
 
  
 
 | 
| 
 IV.2.2)   
 | 
 Se va   organiza licitatie electronica: Nu  
 | 
| 
 IV.3)   
 | 
 Informatii   administrative  
 | 
| 
 IV.3.1)   
 | 
 Modul de   obtinere a documentatiei de atribuire:              S.E.A.P.  
 | 
| 
 IV.3.2)   
 | 
 Limba de   redactare a ofertei: Romana  
 | 
| 
 IV.3.3)   
 | 
 Moneda in   care se transmite oferta de pret: –  
 | 
| 
 IV.3.4)   
 | 
 Data   limita de depunere a ofertelor: 25.10.2013 09:00  
 | 
| 
 IV.3.5)   
 | 
 Data si   ora deschiderii ofertelor: 25.10.2013 10:00  
 | 
| 
 IV.3.6)   
 | 
 Data   limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a   ofertelor)  
 | 
| 
 SECTIUNEA   VI: INFORMATII SUPLIMENTARE  
 | 
| 
 VI.1)   
 | 
 Mod de   finantare  
 | 
| 
 VI.1.1)   
 | 
 Contractul   se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu  
 | 
| 
 VI.1.2)   
 | 
 Tip de   finantare: Alte fonduri  
 | 
| 
 Data   expedierii prezentei invitatii: 14.10.2013 15:08  
 |