|
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
|
I.1)
|
Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
|
|
Compania Nationala de Cai Ferate “CFR” – SA
|
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, prin Sucursala Regionala CF Constanta , Localitatea: Constanta , Cod postal: 900132 , Romania , Punct(e) de contact: Belu Daniela , Tel. +40 241617402 , Email: daniela.belu@cfr.ro , Fax: +40 241617402 , Adresa internet (URL): www.cfr.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
|
|
|
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
|
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
|
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
|
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
|
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
|
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
|
|
I.2)
|
Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
|
|
Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
|
Activitate (activitati)
|
– Servicii feroviare
|
|
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
|
II.1)
|
Descriere
|
II.1.1)
|
Denumirea data contractului de entitatea contractanta
|
|
Echipament feroviar – 9 loturi
|
II.1.2)
|
Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
|
|
Furnizare
|
Cumparare
|
Locul principal de livrare: sectia CT1 Constanta si/sau sectia CT2 Fetesti
|
Codul NUTS: RO223 – Constanta
|
|
II.1.3)
|
Anuntul implica
|
|
Un contract de achizitii publice
|
II.1.4)
|
Informatii privind acordul-cadru
|
II.1.5)
|
Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
|
|
furnizarea de cutii pentru picheti, capace pentru cutii, funii de otel pentru circuite de cale, piese pentru instalatia autostop, brose de conexiune, rezistente pentru încalzitoare de macaz, etc, structurate pe loturi, în conformitate cu caietul de sarcini, utilizate în activitatea de mentenanta a instalatiilor de siguranta circulatiei, pentru asigurarea conditiilor optime de functionare conform reglementarilor, instructiilor si ordinelor în vigoare la calea ferata.
|
II.1.6)
|
Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
|
|
34942000-2 – Echipament de semnalizare (Rev.2)
|
34944000-6 – Sisteme de incalzire a macazurilor (Rev.2)
|
34946120-7 – Materiale feroviare (Rev.2)
|
|
II.1.7)
|
Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
|
|
Nu
|
II.1.8)
|
Impartire in loturi
|
|
Da
|
|
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
|
II.1.9)
|
Vor fi acceptate variante
|
|
Nu
|
II.2)
|
Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
|
II.2.1)
|
Cantitatea totala sau domeniul
|
|
lot 1 – cutii pentru picheti 60 buc; lot 2 – capace pentru cutii 70 buc; lot 3 – piese semnale luminoase 30 buc; lot 4 – funii din otel 709 buc; lot 5 – piese electromecanisme macaz 82 buc; lot 6 – piese inst.autostop 198 buc; lot 7 – brose de conexiune 8000 buc; lot 8 – rezistente pt.incalzitoare macaz 133 buc; lot 9 – elemente legatura echip.SCB 1925 buc.
|
|
Valoarea estimata fara TVA: 275,789.86 RON
|
|
II.2.2)
|
Optiuni
|
|
Nu
|
II.3)
|
Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare
|
|
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
|
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
|
III.1)
|
Conditii referitoare la contract
|
III.1.1)
|
Depozite valorice şi garantii solicitate
|
|
Cuantumul GP este: lot 1 – 929 lei, lot 2 – 262 lei, lot 3 – 94 lei, lot 4 – 774 lei, lot 5 – 800 lei, lot 6 – 594 lei, lot 7 – 344 lei, lot 8 – 718 lei, lot 9 – 998 lei; se constituie pentru o perioada de cel putin 90 de zile, egala cu perioada de valabilitate a ofertei, de la data limita de depunere a ofertelor. a)GP se constituie prin virament bancar în contul Sucursalei RCF Constanta CUI 15855872, cont nr.RO49 TBIB 9311 0019 0011 3101 deschis la TBI BANK Constanta sau printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, în original, in cuatumul si perioada prevazuta mai sus; b) numerar la casieria autoritatii contractante, daca suma nu depaseste valoarea de 5000 lei; c)ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pâna la data de deschidere a ofertelor. IMM-urile reducere 50%. In orice situatie dovada constituirii GP trebuie sa fie prezentata cel mai târziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.IMM-urile vor prezenta declaratia privind statul de IMM. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine GP în urmatoarele situatii: ofertantul îsi retrage oferta, în perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind stabilita câstigatoare, nu constituie garantia de buna executie în perioada de valabilitate a ofertei si nu mai târziu de 5 zile de la semnarea contractului; oferta sa fiind stabilita câstigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie în perioada de valabilitate a ofertei. Data pentru care se va face conversia valorilor la cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR: data publicarii anuntului de participare. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5% (IMM 2,5%) din pretul fara TVA al contractului si poate fi constituita astfel: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru situatiile de plata lunare, pe perioada derularii contractului. În acest caz, furnizorul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia achizitorului, la Trezoreria Statului. Suma initiala care se depune de catre executant în contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul contractului. Pe parcursul îndeplinirii contractului, achizitorul urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive în cuantum de 4,5% (2% IMM) din valoarea fiecarei facturi partiale emise de furnizor pe durata contractului, pâna la concurenta sumei cuvenite. Contul astfel deschis este purtator de dobânda în favoarea furnizorului.
|
III.1.2)
|
Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
|
|
Buget de stat 2015, poz.2.A.1.8.4 din Programul anual de achizitii initial al CNCF “CFR”-SA pentru anul 2015
|
III.1.3)
|
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
|
|
Asociere conform art.44 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta acordul de asociere (Formular 44), precizare lider de asociere.
|
III.1.4)
|
Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
|
|
Nu
|
III.2)
|
Conditii de participare
|
III.2.1)
|
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
|
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
|
1.Declaratie privind eligibilitatea – Formular 12A din fisierul « Sectiunea formulare » (ofertant, asociat, tert sustinator) – în original. 2.Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare – Formular 12B din fisierul « Sectiunea formulare » (ofertant, asociat, iar tertul sustinator doar pentru lit.a), c) indice 1 si d) din OUG nr.34/2006, dupa caz) – în original. 3.Certificat constatator privind obligatiile la bugetul general consolidat eliberat de unitatea administrativ teritoriala de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei în care este prevazut temenul limita de depunere a ofertelor, original / copie legalizata / copie lizibila conform cu originalul. 4.Certificat constatator privind plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei în care este prevazut temenul limita de depunere a ofertelor, original / copie legalizata / copie lizibila conform cu originalul. În masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011, in sensul ca autoritatea contractanta va lua in considerare, la verificarea indeplinirii acestei cerinte acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de catre autoritatile competente, ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual , atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date. 5.Declaratie pe proprie raspundere conform prevederilor Ord. nr.314/2010 – Formularul 12B-2 din fisierul «Sectiunea formulare» (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta) (ofertant, asociat) – în original. 6.Declaratie pe proprie raspundere privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare – Formularul 12B-1 din fisierul «Sectiunea formulare» (ofertant, subcontractant, asociat, tert sustinator ) – în original. Sunt considerate persoane ce detin functii de decizie (referitor la modul de analiza si evaluare al ofertelor/ candidaturilor depuse în cadrul unei proceduri de atribuire) în cadrul CNCF “CFR” SA Bucuresti- Suc. Regionale CF Constanta urmatorii: Maer Dorin Ioan, Anton Radu, Mega Joita, Sbingheci Vasilica, Tiron Gabriela, Stoian Constantin, Branescu Marian, Medintu Gabriela, Nicolae Leonard, Tocaci Georgeta, Petre Ioana, Lazar Camelia, Butoi Marcel, Nacu Camelia, Daneci Patrau Denisa, Belu Daniela Luminita, Toader Daniel Marius. NOTA: 1.Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertantdespre care are cunostinta ca: a)în ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotarârea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani. 2.Autoritatea contractanta va exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla în oricare dintre urmatoarele situatii: a)a intrat in faliment ca urmare a hotarârii pronuntate de judecatorul sindic; c¹)în ultimii 2 ani, nu si-a îndeplinit sau si-a îndeplinit în mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului în cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia; d)a fost condamnat, în ultimii trei ani, prin hotarârea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli în materie profesionala; e)prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, în scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie. 3.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla în oricare dintre urmatoarele situatii: c)nu si-a îndeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, în conformitate cu prevederile legale în vigoare în România sau în tara în care este stabilit 4.Autoritate contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla în situatia prevazuta la art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si anume: – ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membrii în cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot /sotie, ruda sau afin pâna la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla în relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a) din OUG nr.34/2006, cu persoane care detin functii de decizie în cadrul autoritatii contractante. 1.Dovada ca obiectul de activitate al ofertantului include si executarea unor lucrari similare cu cele supuse achizitiei – Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Tribunalul teritorial (ofertant, asociat), din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului si care sa furnizeze informatii reale/valide la data limita de depunere ofertelor. Pentru a fi valabile, certificatele constatatoare vor fi prezentate în original / copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. În cazul în care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat documentul ”Certificat constatator” în copie, autoritatea contractanta va solicita acestuia, înainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate acest document în original sau în copie legalizata. În cazul în care ofertantii sunt persoane juridice straine, acestia vor prezenta traduceri autorizate în limba româna a unor documente edificatoare care sa dovedeasca forma de înregistrare ca persoana juridica si a unor documente de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile din tara în care ofertantul este stabilit. 2.Documente care atesta înregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M. (atunci când este cazul). Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare în vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia de participare, pentru cifra de afaceri si pentru garantia de buna executie. Dovada calitatii de IMM se va realiza astfel: – în cazul întreprinderilor autonome – se va depune: •„Declaratie privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor mici si mijlocii” (Anexa 1 din fisierul « Sectiunea formulare ») – în cazul întreprinderilor partenere – se vor depune: •„Declaratie privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor mici si mijlocii”(Anexa 1 din fisierul « Sectiunea formulare »); •„Calculul pentru întreprinderile partenere sau legate” (Anexa 2 din fisierul « Sectiunea formulare »); •„Fisa de parteneriat”; •„Întreprinderi partenere” – în cazul întreprinderilor legate – se vor depune: •„Declaratie privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor mici si mijlocii”(Anexa 1 din fisierul « Sectiunea formulare »); •„Calculul pentru întreprinderile partenere sau legate” (Anexa 2 din fisierul « Sectiunea formulare »); •„Întreprinderi legate”;„Fisa privind legatura dintre întreprinderi” Încadrarea în una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art.41,42,43,44 si 45 din Legea nr.346/2004 modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr.27/2006. Modelele formularelor enumerate se regasesc în fisierul «modele de formulare». 3. Autorizatie si Agrement tehnic feroviar/Certificat de omologare (conform H.G. nr.626/1998 privind organizarea si functionarea Autoritatii Feroviare Române si Ordinului Ministrului Transporturilor nr.290/13.04.2000 pentru servicii critice), valabile la data limita de depunere a ofertelor, pentru produsele feroviare critice supuse achizitiei. Nota: a) Daca ofertantul are calitatea de producator, va prezenta: – Autorizatie de furnizor feroviar, valabila la data limita de depunere a ofertelor. – Certificat de omologare tehnica feroviara de tip si fabricatie pentru produs, valabile la data limita de depunere a ofertelor. b) Daca ofertantul are calitatea de distribuitor autorizat, va prezenta: – Agrement Tehnic Feroviar de comercializare pentru distribuitor, valabil la data limita de depunere a ofertelor. – Certificat de omologare tehnica feroviara de tip si fabricatie pentru fiecare tip de produs valabile la data limita de depunere a ofertelor emis pe numele societatii producatoare (în situatia în care produsele nu provin din import). Ofertantul câstigator va prezenta o declaratie pe proprie raspundere prin care se va angaja la prelungirea valabilitatii autorizatiei si agrementului tehnic feroviar în caz ca acestea expira pe parcursul derularii contractului. Operatorii economici asociati în vederea depunerii unei oferte comune, vor specifica în acordul de asociere partea de contract pe care urmeaza sa o execute fiecare operator economic din asociere. În cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata îndeplinita daca unul dintre asociati – respectiv subcontractantul, daca este cazul – detine Autorizarea/agrementarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea. Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, operatorul economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai în nume propriu, nefiind o resursa transferabila.
|
III.2.2)
|
Capacitatea economica si financiara
|
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
|
Fisa de informatii generale (Formularul B3 din sectiunea modele de formulare) din care sa rezulte media cifrei de afaceri globale, pe ultimii 3 ani a ofertantului (2012, 2013, 2014). În vederea sustinerii cifrei medii de afaceri globale ofentantii vor depune bilanturile contabile pentru anii 2013 si 2014, vizate si inregistrate de organele competente sau orice document edificator din care sa rezulte cifra de afaceri globala 2012, 2013, 2014. Ofertantul va face conversia valorilor la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv, 2012, 2013, 2014. Modalitatea de indeplinire -Formularul B3 din sectiunea formulare, bilanturi la 31.12.2013 si 31.12.2014, sau alte documente edificatoare care reflecta situatia economica si financiara, în copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”.
|
III.2.3)
|
Capacitatea tehnica
|
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
|
Lista principalelor livrari de produse efectuate în ultimii 3 ani (Formular 12D din sectiunea Modele de formulare), din care sa rezulte ca operatorul economic a furnizat produse a caror valoare cumulata a fost de minimum 46.490 lei fara TVA (pentru lotul 1), 13.100 lei fara TVA (pentru lotul 2), 4.709,30 lei fara TVA (pentru lotul 3), 38.740 lei fara TVA (pentru lotul 4), 40.014,56 lei fara TVA (pentru lotul 5), 29.704 lei fara TVA (pentru lotul 6), 17.200 lei fara TVA (pentru lotul 7), 35.910 lei fara TVA (pentru lotul 8), 49.922 lei fara TVA (pentru lotul 9) la nivelul unui contract – maxim 3(trei) contracte (pentru fiecare lot în parte), însotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/alta valuta mediu comunicat de BNR, pentru anul respectiv: 2012, 2013, 2014. Cursul lei/alta valuta ce va fi luat in calcul pentru anul 2015, este cursul stabilit de BNR la data publicarii anuntului de participare pentru prezenta procedura. Modalitatea de indeplinire -Formular 12 D din sectiunea formulare în original. Raportarea numarului de ani (respectiv 3 ani) la nivelul carora se face dovada experientei similare se va face de la data limita de depunere a ofertelor. Tert sustinator daca este cazul. În cazul în care ofertantul îsi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocând si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente între ofertant si persoana respectiva, atunci ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle în situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si a prevederilor art.181 lit a), c1), d), art.69 indice 1 din OUG 34/2006. Modalitatea de indeplinire -Ofertantul va prezenta: – Anexa nr.20 – Angajament privind sustinerea tehnica experienta similara a ofertantului/grupului de operatori economici; – Anexa nr.20A declaratie privind experienta similara; – Declaratie privind situatia personala a operatorului economic – Formular 12A si Formular 12B; Formularul 12B1 – declaratie privind neîncadrarea într-o situatie de conflict de interese din sectiunea formulare. STANDARDE DE ASIGURARE A CALITATII. Prezentarea Certificatului de conformitate a implementarii sistemului calitatii conform ISO 9001:2008 sau echivalent, pentru activitatile care fac obiectul contactului supus achizitiei, eliberat de catre organisme de acreditare. Certificatele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere ofertelor. Ofertantul câstigator va avea obligatia de a prezenta un angajament prin care, în cazul expirarii certificatului de calitate pe perioada de derulare a contractului va proceda la prelungirea valabilitatii acestuia în termen util, din proprie initiativa, aducând acest fapt si la cunostinta autoritatii contractante. În cazul asocierilor, cerinta va fi îndeplinita de fiecare asociat in parte, pentru partea de contract pe care o realizeaza. În conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, se vor accepta certificate echivalente emise de organisme din tara operatorului economic participant la procedura de achizitie publica. Modalitatea de indeplinire -Certificatul de conformitate a implementarii sistemului calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent, pentru activitatile care fac obiectul contactului supus achizitiei.
|
III.2.4)
|
Contracte rezervate
|
|
|
III.3)
|
Conditii specifice pentru contractele de servicii
|
III.3.1)
|
Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
|
|
|
III.3.2)
|
Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
|
|
Nu
|
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
|
IV.1)
|
Tipul procedurii
|
IV.1.1)
|
Tipul procedurii
|
|
Licitatie deschisa
|
IV.2)
|
Criterii de atribuire
|
IV.2.1)
|
Criterii de atribuire
|
|
|
IV.2.2)
|
Se va organiza o licitatie electronica
|
|
Da
|
|
a) în cadrul licitatiei electronice, procesul repetitiv de ofertare se refera numai la pretul ofertei. b) limita pâna la care pretul ofertei poate fi îmbunatatit depinde de fiecare ofertant în parte. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita explicatii ofertantului care prezinta un pret neobisnuit de scazut, în conformitate cu art.202 din OUG 34/2006; c) informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitia ofertantilor în cursul licitatiei electronice sunt: “ofertantii pot vedea cea mai buna oferta” si “ofertantii pot vedea numarul de participanti înscrisi la licitatie”. Informatiile vor fi disponibile în cadrul invitatiei care va fi primita pe cale electronica de catre fiecare ofertant care a depus oferta admisibila; d) informatii relevante privind procesul licitatiei electronice: inainte de lansarea licitatiei electronice, autoritatea contractanta va realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor, în conformitate cu criteriul de atribuire stabilit în documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte oferte noi. Invitatia se transmite pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor respectivi. Notificarile de începere a licitatiei electronice vor fi transmise automat de catre sistem la adresa de posta electronica (e-mail) înregistrata în sistem ca adresa de contact si vor fi disponibile de asemenea în sectiunea „Notificari de sistem”. În vederea realizarii acestei etape, autoritatea contractanta va introduce în SEAP informatiile solicitate automat de sistemul informatic. Nota: Informatiile relevante referitoare la echipamentul electronic folosit, conditiile tehnice si modalitatile concrete de realizare a conectarii în vederea participarii la licitatia electronica : operatorii economici trebuie sa fie înregistrati online, sa detina certificat digital valid pentru acces în sistem si o adresa de e-mail functionala, precizata în datele de contact din Formular B3 din documentatia de atribuire “Informatii generale”. Informatii disponibile pentru conectare si înregistrare la: https://www.e-licitatie.ro Autoritatea contractanta va atribui contractul cu respectarea prevederilor art.200 din OUG nr.34/2006. Atribuirea se va face pe baza rezultatului obtinut în urma finalizarii licitatiei electronice asa cum prevede art.169 alin.(2) din OUG nr.34/2006. Dupa runda de licitatie electronica, se solicita operatorilor economici sa transmita autoritatii contractante, prin fax, în termen de 24 ore, formularul de oferta cu noile valori rezultate în urma procesului de reofertare electronica. Licitatia electronica va începe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei de la adresa de posta electronica (e-mail) înregistrata în sistem ca adresa de contact. Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (una). Durata rundei de licitatie: 1 zi ( 24 ore). Licitatia electronica se va încheia dupa terminarea rundei de licitare.
|
IV.3)
|
Informatii administrative
|
IV.3.1)
|
Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
|
|
10/4/197/20.04.2015.
|
IV.3.2)
|
Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
|
|
Nu
|
IV.3.3)
|
Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
|
|
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.05.2015 10:00
|
|
Documente de plata: NU
|
|
IV.3.4)
|
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
|
|
08.06.2015 10:00
|
IV.3.5)
|
Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
|
|
|
|
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
|
IV.3.6)
|
Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
|
|
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
|
IV.3.7)
|
Conditii de deschidere a ofertelor
|
|
Data: 08.06.2015 11:00
|
|
Locul: Sediul Sucursalei Regionale CF Constanta, Aleea Albastrelelor, nr.10, et. III, cam.327
|
|
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
|
|
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor si reprezentantii împuterniciti ai ofertantilor.
|
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
|
VI.1)
|
Contractul este periodic
|
|
Nu
|
VI.2)
|
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
|
|
Nu
|
|
Tip de finantare: Fonduri bugetare
|
VI.3)
|
Alte informatii
|
|
1. Comisia de evaluare a ofertelor va întocmi clasamentul final al acestora în ordinea crescatoare a preturilor fara TVA ale ofertelor admisibile, iar oferta câstigatoare va fi cea admisibila a carei propunere tehnica si financiara va raspunde la toate cerintele obligatorii solicitate prin documentatia de atribuire si care are pretul cel mai scazut. 2. Modul de departajare a ofertelor cu pret egal – daca doua sau mai multe oferte contin în cadrul propunerii financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor clasati pe primul loc, a caror oferte au preturi egale, o noua propunere financiara, în plic închis, caz în care contractul va fi atribuit ofertantului a carui propunere financiara are pretul cel mai scazut. 3. Ofertantii vor prezenta o declaratie privind calitatea de participant la procedura – Formular 12C din fisierul «Sectiunea formulare» (ofertant, asociat) – în original, menita sa faciliteze autoritatii contractante accesul la datele de identificare ale participantilor la procedura în scopul aplicarii prevederilor art.69 indice 2 alin.(2) din OUG nr.34/2006. 4. Fiecare ofertant va completa o declaratie de participare la procedura (Formularul K din Sectiunea Formulare), în vederea postarii în cadrul anuntului de participare la Sectiunea ”Procese verbale / Declaratii”, în conformitate cu prevederile art.69 indice 2 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. 5. Pentru a putea vizualiza fisierele atasate anuntului de participare va recomandam sa descarcati aplicatia shellSAFE VERIFY de la urmatoarea adresa web:https://www.certsign.ro/certsign/resurse/download.
|
VI.4)
|
Cai de atac
|
VI.4.1)
|
Organism competent pentru caile de atac
|
|
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
|
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): https://www.cnsc.ro
|
|
|
Organism competent pentru procedurile de mediere
|
VI.4.2)
|
Utilizarea cailor de atac
|
|
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
|
|
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.2562 din OUG nr.34/2006.
|
VI.4.3)
|
Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
|
|
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei RCF Constanta
|
Adresa postala: aleea Albastrelelor, nr.10 , Localitatea: Constanta , Cod postal: 900132 , Romania , Tel. +40 241589840 , Fax: +40 241587240
|
|
VI.5)
|
Data expedierii prezentului anunt
|
|
11.05.2015 09:28
|