Anunt de participare (utilitati) numarul 121712/23.05.2011
Expertizare tehnica LEA 110 KV – Alimentare STE Palas
din linia aeriana 110 KV Constanta Nord – Depozite
|
Detaliu anunt
|
Stare anunt: Publicat
|
Stare procedura: In desfasurare
|
|
Data transmiterii in SEAP: 17.05.2011 13:27
|
Data acceptarii ANRMAP: 23.05.2011 15:59
|
Data publicarii in SEAP: 23.05.2011 15:59
|
Trimite la OJ: Nu
|
|
|
|
|
||||||||||||||
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
|
||||||||||||||
I.1)
|
Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
|
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||
I.2)
|
Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
|
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
|
||||||||||||||
II.1)
|
Descriere
|
|||||||||||||
II.1.1)
|
Denumirea data contractului de entitatea contractanta
|
|||||||||||||
|
Expertizare tehnica LEA 110 KV – Alimentare STE Palas din linia aeriana 110 KV Constanta Nord – Depozite
|
|||||||||||||
II.1.2)
|
Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
|
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||
II.1.3)
|
Anuntul implica
|
|||||||||||||
|
Un contract de achizitii publice
|
|||||||||||||
II.1.4)
|
Informatii privind acordul-cadru
|
|||||||||||||
II.1.5)
|
Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
|
|||||||||||||
|
Servicii de expertizare tehnica privind starea tehnica a stâlpilor metalici în conformitate cu prevederile H.G. 28/2008 si cu respectarea prevederilor instructiunii elaborata de ISPE Bucuresti – METODOLOGIE PENTRU PROIECTAREA LUCRARILOR DE REABILITARE (RK) ALE LEA 110 KV
|
|||||||||||||
II.1.6)
|
Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
|
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||
II.1.7)
|
Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
|
|||||||||||||
|
Nu
|
|||||||||||||
II.1.8)
|
Impartire in loturi
|
|||||||||||||
|
Nu
|
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||
II.1.9)
|
Vor fi acceptate variante
|
|||||||||||||
|
Nu
|
|||||||||||||
II.2)
|
Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
|
|||||||||||||
II.2.1)
|
Cantitatea totala sau domeniul
|
|||||||||||||
|
Servicii de expertizare tehnica privind starea tehnica a stâlpilor metalici în conformitate cu prevederile H.G. 28/2008 si cu respectarea prevederilor instructiunii elaborata de ISPE Bucuresti – METODOLOGIE PENTRU PROIECTAREA LUCRARILOR DE REABILITARE (RK) ALE LEA 110 KV
|
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||
II.2.2)
|
Optiuni
|
|||||||||||||
|
Nu
|
|||||||||||||
II.3)
|
Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
|
|||||||||||||
|
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
|
|||||||||||||
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
|
||||||||||||||
III.1)
|
Conditii referitoare la contract
|
|||||||||||||
III.1.1)
|
Depozite valorice şi garantii solicitate
|
|||||||||||||
|
Garantia de participare este de 500 lei ( IMM 50%). Garantia de buna executie 5% ( IMM 2,5%) din valoarea contractului
|
|||||||||||||
III.1.2)
|
Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
|
|||||||||||||
|
Buget de Stat.
|
|||||||||||||
III.1.3)
|
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
|
|||||||||||||
|
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
|
|||||||||||||
III.1.4)
|
Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
|
|||||||||||||
|
Nu
|
|||||||||||||
III.2)
|
Conditii de participare
|
|||||||||||||
III.2.1)
|
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
|
|||||||||||||
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
|||||||||||||
|
Declaratii pe proprie raspundere privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 180, 181, 69 indice 1 din OUG 34/2006; Declaratie pe proprie raspundere în concordanta cu Ordinul 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P. (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta); Certificate privind îndeplinirea obligatiilor de plata, inclusiv cele locale; Certificat constatator de la Registrul Comertului, valabile la data deschiderii ofertelor, Certificat de înregistrare de la Camera de Comert si industrie a ORC; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Acord de asociere daca este cazul.
|
|||||||||||||
III.2.2)
|
Capacitatea economica si financiara
|
|||||||||||||
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
|||||||||||||
|
Fisa de informatii generale cu cifra anuala medie de afaceri pe ultimii trei ani (2008,2009,2010); Bilanturile contabile pe anii 2009 si 2010 vizate si înregistrate de organele competente; Ultima balanta analitica lunara 2011;În situatia în care ofertantul beneficiaza de prevederile art.186 din OUG nr.34/2006 va prezenta Angajament ferm din partea persoanei sustinatoare, în conformitate cu art. 11 indice 1 din HG nr. 925/2006, modificat si completat de HG nr. 834/2009.
|
|||||||||||||
III.2.3)
|
Capacitatea tehnica
|
|||||||||||||
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
|||||||||||||
|
Lista principalelor servicii prestate în ultimii 3 ani; Experienta similara: în ultimii 3 ani a prestat cel mult 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim 25.000 lei, însotite de recomandari; Declaratii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului, personalul de conducere, personalul tehnic de specialitate si dotarile tehnice de care dispune pentru îndeplinirea corespunzatoare a contractului; Declaratie privind subcontractantii; Certificare ISO 9001 sau documente care dovedesc ca acesta se afla în curs de acreditare (prezentarea raportului auditului de certificare finalizat), demonstrându-se astfel ca în societate este asigurat un nivel corespunzator al calitatii. În situatia în care ofertantul beneficiaza de prevederile art.190 din OUG nr.34/2006 va prezenta Angajament ferm din partea persoanei sustinatoare, în conformitate cu art. 11 indice 1 din HG nr. 925/2006, modificat si completat de HG nr. 834/2009.
|
|||||||||||||
III.2.4)
|
Contracte rezervate
|
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||
III.3)
|
Conditii specifice pentru contractele de servicii
|
|||||||||||||
III.3.1)
|
Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
|
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||
III.3.2)
|
Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
|
|||||||||||||
|
Nu
|
|||||||||||||
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
|
||||||||||||||
IV.1)
|
Tipul procedurii
|
|||||||||||||
IV.1.1)
|
Tipul procedurii
|
|||||||||||||
|
Licitatie deschisa
|
|||||||||||||
IV.2)
|
Criterii de atribuire
|
|||||||||||||
IV.2.1)
|
Criterii de atribuire
|
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||
IV.2.2)
|
Se va organiza o licitatie electronica
|
|||||||||||||
|
Nu
|
|||||||||||||
IV.3)
|
Informatii administrative
|
|||||||||||||
IV.3.1)
|
Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
|
|||||||||||||
|
10/4/167/2011
|
|||||||||||||
IV.3.2)
|
Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
|
|||||||||||||
|
Nu
|
|||||||||||||
IV.3.3)
|
Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
|
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||
IV.3.4)
|
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
|
|||||||||||||
|
07.06.2011 10:00
|
|||||||||||||
IV.3.5)
|
Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
|
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||
IV.3.6)
|
Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
|
|||||||||||||
|
60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
|
|||||||||||||
IV.3.7)
|
Conditii de deschidere a ofertelor
|
|||||||||||||
|
Data: 07.06.2011 11:00
|
|||||||||||||
|
Locul: Sediul Sucursalei RCF Constanta, Aleea Albastrelelor, nr. 10, sala de sedinte, etaj 3, cam. 327
|
|||||||||||||
|
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
|
|||||||||||||
|
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
|
|||||||||||||
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
|
||||||||||||||
VI.1)
|
Contractul este periodic
|
|||||||||||||
|
Nu
|
|||||||||||||
VI.2)
|
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
|
|||||||||||||
|
Nu
|
|||||||||||||
|
Tip de finantare: Fonduri bugetare
|
|||||||||||||
VI.3)
|
Alte informatii
|
|||||||||||||
VI.4)
|
Cai de atac
|
|||||||||||||
VI.4.1)
|
Organism competent pentru caile de atac
|
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||
|
Organism competent pentru procedurile de mediere
|
|||||||||||||
VI.4.2)
|
Utilizarea cailor de atac
|
|||||||||||||
|
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
|
|||||||||||||
|
In cel mult cinci zile începând cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante, pe care l-a considerat nelegal.
|
|||||||||||||
VI.4.3)
|
Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
|
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||
VI.5)
|
Data expedierii prezentului anunt
|
|||||||||||||
|
17.05.2011 13:27
|