Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Stare anunt: Publicat
Stare procedura: In desfasurare
Data transmiterii in SEAP: 04.08.2014 12:10
Data acceptarii ANRMAP: 05.08.2014 12:29
Data publicarii in SEAP: 05.08.2014 12:29
Trimite la OJ: Nu
Documentatie de atribuire
Numar documentatie: 151671
Denumire contract: Lucrari de reparatii linii CF pentru ridicare restrictii de viteza
Data acceptare: 04.08.2014
Planuri anuale de achizitii publice
An Denumire plan Denumire detaliu plan
SECTIUNEA I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DENUMIREA, ADRESA SI PUNCT(E) DE CONTACT:
Compania Nationala de Cai Ferate “CFR” – SA
Adresa postala: prin Sucursala Regionala CF Craiova, Bulevardul Decebal nr.
1 , Localitatea: Craiova , Cod postal: 200646 , Romania , Punct(e) de contact: Viorel
Radut, Adriana Cioroianu , Tel. +40 351403282 , Email: viorel.radut@cfr.ro,
adrianacrv.cioroianu@cfr.ro , Fax: +40 351403282 , Adresa internet (URL): www.cfr.ro , Adresa
profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
ADRESA DE LA CARE SE POT OBTINE INFORMATII SUPLIMENTARE:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
CAIETUL DE SARCINI SI DOCUMENTELE SUPLIMENTARE (INCLUSIV
DOCUMENTELE PENTRU DIALOGUL COMPETITIV SI SISTEMUL DE ACHIZITIE
DINAMIC) POT FI OBTINUTE LA:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
OFERTELE SAU SOLICITARILE DE PARTICIPARE TREBUIE TRANSMISE LA:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) TIPUL AUTORITATII CONTRACTANTE SI ACTIVITATEA PRINCIPALA
(ACTIVITATILE PRINCIPALE)
Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale
ale acestora
Activitate (activitati)
– Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1
) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lucrari de reparatii linii CF pentru ridicare restrictii de viteza
Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare
II.1.2
a serviciilor
)
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: lotul nr. 1. – Lucrarea este amplasata în judetul Olt
lotul nr. 2. – Lucrarea este amplasata în judetele Teleorman, Olt si Dolj
Codul NUTS: RO41 – Sud-Vest Oltenia
II.1.3
) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4
) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5
) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile reparatii pentru ridicare de restrictii de viteza, conform caietelor de sarcini, ce presupune
executia lucrarilor de: inlocuire de traverse normale de lemn, înlocuire traverse de beton armat,
înlocuire traverse de poduri, înloccuire traverse speciale aparate de cale si material marunt de cale.
Lucrarea de reparatie curenta a liniilor CF, pe care se circula cu restrictie de viteza este necesara
pentru aducerea acestor portiuni de linie in parametrii tehnici corespunzatori pentru circulatia
trenurilor in conditii de siguranta prin ridicarea restrictiilor de viteza existente in teren la aceasta data
si sporirea vitezei de circulatie pentru trenurile de calatori si marfa.
Nu sunt estimate cheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6
) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45234100-7 – Lucrari de constructii de cai ferate (Rev.2)
II.1.7
) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8
) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9
) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) CANTITATEA SAU DOMENIUL CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRU
II.2.1
) Cantitatea totala sau domeniul
Pentru lotul nr. 1. ,,Lucrari de reparatii linii CF pentru ridicare restrictii de viteza,,sectia L2 Rosiori ,
consta in:
– inlocuirea unui numar de 454 bucati traverse de lemn speciale poduri necorespunzatoare
existente in cale cu traverse de lemn speciale poduri noi impregnate, traverse normale de lemn
necorespunzatoare cu traverse normale de lemn noi – 32 bucati; traverse de beton T17- 23 bucati
puse la dispozitie de catre achizitor; tirfoane tip B2 noi – 3888bucati, placi polietilena K60 noi –
972 bucati, placi cauciuc K60L noi – 972 bucati, , surub; SI 22*75 cu piulita M 22*22 – 2284 bucati,
surub cap patrat- 908 buc, placi cauciuc K60B noi – 170 bucati pe tronsonul situat între statiile CF
Draganesti Olt si Farcasele pe linia 100, km 142+350 – 143+700 fir I.
Pentru lotul nr. 2. ,,Lucrari de reparatii linii CF pentru ridicare restrictii de viteza,, sectia L2 Rosiori,
consta in:
– inlocuirea unui numar de 78 bucati (echivalent a 10.659 mc) traverse de lemn special pentru
aparate cale necorespunzatoare existente in cale cu traverse de lemn special pentru aparate cale
noi impregnate, tirfoane tip B2 noi – 1112 bucati, placi polietilena K60 noi – 278 bucati, placi cauciuc
K60 L noi – 278 bucati; surub SI 22*75 cu piulita M 22*22 – 652 bucati, pe tronsonul situat in statia
Maldaeni Fir I linia 2 directa km 107+100 – 109+200 ,,
– inlocuirea unui numar de 200 bucati (echivalent a 27.402 mc) traverse de lemn speciale aparate
cale necorespunzatoare existente in cale cu traverse de lemn speciale aparate cale noi impregnate,
traverse normale de lemn necorespunzatoare cu traverse normale de lemn noi – 32 bucati; traverse
de beton T17- 23 bucati puse la dispozitie de catre achizitor; tirfoane tip B2 noi – 3088 bucati, placi
polietilena K60 noi – 772 bucati, placi cauciuc K60 L noi – 772 bucati, surub; SI 22*75 cu piulita M
22*22 – 2344 bucati, placi cauciuc K60B noi – 400 bucati pe tronsonul situat în statia Caracal Fir II
linia 2 directa km 154+900 – 156+600,
– inlocuirea unui numar de 60 bucati (echivalent a 8.194 mc) traverse de lemn speciale aparate cale
necorespunzatoare existente in cale cu traverse de lemn speciale aparate cale noi impregnate,
traverse de beton T17- 10 bucati puse la dispozitie de catre achizitor; tirfoane tip B2 noi – 856
bucati, placi polietilena K60 noi – 214 bucati, placi cauciuc K60L noi – 214 bucati, surub; SI 22*75 cu
piulita M 22*22 – 468 bucati, placi cauciuc K60 B noi – 20 bucati pe tronsonul situat în statia Jianca
Fir I linia 3 directa km 176+000 – 177+850,
– inlocuirea unui numar de 52 bucati (echivalent a 7.467 mc) traverse de lemn speciale aparate cale
necorespunzatoare existente in cale cu traverse de lemn speciale aparate cale noi impregnate;
tirfoane tip B2 noi – 776 bucati, placi polietilena K60 noi – 1194 bucati, placi cauciuc K60L noi – 194
bucati, surub; SI 22*75 cu piulita M 22*22 – 388 bucati,tirfoanr B5 – 2000 bucati; dibluri de plastic –
2000 bucati pe tronsonul situat în statia Leu Fir I linia 3 directa km 184+400 – 186+300,
– inlocuirea unui numar de 131 bucati (echivalent a 17.650 mc) traverse de lemn speciale aparate
cale necorespunzatoare existente in cale cu traverse de lemn speciale aparate cale noi impregnate;
tirfoane tip B2 noi – 1776 bucati, placi polietilena K60 noi – 444 bucati, placi cauciuc K60L noi –
444 bucati, surub; SI 22*75 cu piulita M 22*22 – 980 bucati, placi cauciuc K60 B noi – 46 bucati pe
tronsonul situat în statia Leu Fir II linia 2 directa km 184+400 – 186+300,
Cheltuieli diverse si neprevazute = 0
Valoarea estimata fara TVA: 691,442 RON
II.2.2
) Optiuni
Nu
II.3) DURATA CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRU/SAD SAU TERMENUL PENTRU
FINALIZARE
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
SECTIUNEA III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) CONDITII REFERITOARE LA CONTRACT
III.1.1
) Depozite valorice şi garantii solicitate
Garantia de participare este în cuantum de 4.000 lei pentru Lotul nr. 1; 9.000 lei pentru Lotul nr.2 si
este irevocabila. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada
de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Pentru situatia
în care garantia de participare se constituie în alta moneda, se va avea în vedere cursul de
reconversie afisat de BNR valabil la data transmiterii anuntului de participare. Forma de constituire a
garantiei de participare: – virament bancar sau instrument de garantare emis în conditiile legii de o
societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta în original, în cuantumul si pentru
perioada de valabilitate prevazuta mai sus în contul RO51CARP029100505093RO01 deschis la BC
CARPATICA SA-CARP.OLT CARACAL. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata
garantiei se va executa conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, în
conformitate cu contractul garantat, sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe
baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, conform prevederilor art. 86 alin. (3)
III.1.2
) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat- poz. 12.C.1.2.2 din Programul anual de achizitii publice al CNCF “CFR”-SA pentru
anul 2014
III.1.3
) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4
) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in
III.2.1
registrul comertului sau al profesiei
)
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neîncadrarea la art.180 din OUG 34/2006 (eligibilitatea).Ofertantul va depune o
declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea în conformitate cu Formularul A. Declaratia se
depune în original.
2.Declaratie privind neîncadrarea la art.181 din OUG 34/2006.Ofertantul va depune o declaratie
privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 în conformitate cu
Formularul B.1. Declaratia se depune în original.
Documente de confirmare: certificate de atestare fiscala sau alte documente echivalente emise de
autoritati competente din tara respectiva.
-Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia
Finantelor Publice (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are
datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a
ofertelor. (Formular-tip eliberat de autoritatile competente, in original, copie legalizata sau copie
lizibila semnata si stampilata pentru “conformitate cu originalul” de catre reprezentantul legal al
firmei ofertante). Certificatul se depune dupa caz, de catre fiecare ofertant/ofertant asociat.
-Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice (datorii la
bugetul local) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei
in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. (Formular-tip eliberat de autoritatile
competente, în original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru “conformitate
cu originalul” de catre reprezentantul legal al firmei ofertante). Certificatul se depune dupa caz, de
catre fiecare ofertant/ofertant asociat.
În cazul în care în tara de origine sau în care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de
documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta prezentarea unei declaratii autentice
data în fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale
care are competente în acest sens.
În masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei
datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere
potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9
alin.(3) din Ordinul nr.509/2011, in sensul ca autoritatea contractanta va lua in considerare, la
verificarea indeplinirii acestei cerinte acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in
urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de catre
autoritatile competente, ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual , atesta lipsa datoriilor
ulterior respectivei date.
3.Declaratie privind neîncadrarea la art. 691 din OUG 34/2006.Ofertantul/candidatul/ofertantul
asociat/subcontractantul/tertul sustinator va depune o declaratie pe proprie raspundere privind
neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006
în conformitate cu Formularul B.2. Declaratia se depune în original. Formularul se depune dupa caz,
de catre fiecare ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator.
Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla în situatia prevazuta la
art.691 din OUG nr. 34/2006 modificata si completata.
Sunt considerate persoane ce detin functii de decizie (referitor la organizarea, derularea si
finalizarea procedurii de atribuire) in cadrul CNCF „CFR” SA Bucuresti – Suc. Regionala CF Craiova
urmatorii: Director – Popa Ingineru Gheorghe, Contabil Sef – Manea Aurelia, Sef Divizia Linii –
Fetoiu Radu Lucian, Sef Serviciu Linii – Leoveanu Aurelian,Sef Serviciu LAT – Ciofu Ion, Sef
Serviciu TE – Costea Nicolae; Revizor Sector SC – Sorin Grecu; Sef Oficiu Juridic – Roman Ilie,
Consilier juridic – Vizitiu Cristiana-Vichi, Consilier juridic – Tudoran Irina Valentina, Consilier juridic –
Neamtu Cosmin-Laurentiu, Consilier juridic – Barbut Traian, Consilier juridic – Isail Iuliana; Sef
Serviciu Contabilitate – Leoveanu Lidia, Sef Serviciu Financiar- Sinescu Daniel, Sef Serviciu PDFC-
C – Diaconu Crina Smaralda, Sef Birou Achizitii Publice – Radut Viorel, Cons.jur. Birou Achizitii
Publice -Cioroianu Adriana
4. CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta. Având în vedere prevederile
Ordinului ANRMAP nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea în aplicare a certificatului de
participare la licitatii cu oferta independenta, ofertantul va depune un CERTIFICAT de participare la
licitatie cu oferta independenta în conformitate cu Formularul 14 – se depune în original. Declaratia
se completeaza dupa caz, de catre fiecare ofertant/ofertant asociat.
NOTA:
1.Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea
contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca:
a)în ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotarârea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru
participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru
spalare de bani.
2.Autoritatea contractanta va exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie
publica orice ofertant care se afla în oricare dintre urmatoarele situatii:
a)a intrat in faliment ca urmare a hotarârii pronuntate de judecatorul sindic;
c1)în ultimii 2 ani, nu si-a îndeplinit sau si-a îndeplinit în mod defectuos obligatiile contractuale, din
motive imputabile ofertantului în cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave
prejudicii beneficiarilor acestuia;
d)a fost condamnat, în ultimii trei ani, prin hotarârea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o
fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli în materie
profesionala;
e)prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, în
scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.
3.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura pentru atribuirea contractului de
achizitie publica orice ofertant care se afla în oricare dintre urmatoarele situatii:
c)nu si-a îndeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre
bugetele componente ale bugetului general consolidat, în conformitate cu prevederile legale în
vigoare în România sau în tara în care este stabilit
4.Autoritate contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla în situatia prevazuta la
art.69 indice 1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si anume:
– ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membrii în
cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori
asociati persoane care sunt sot /sotie, ruda sau afin pâna la gradul al patrulea inclusiv sau care se
afla în relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a) din OUG nr.34/2006, cu
persoane care detin functii de decizie în cadrul autoritatii contractante. 1.Certificat constatator emis
de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Tribunalul Teritorial.Certificat constatator emis de
Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte obiectul de
activitate al operatorului economic. Obiectul de activitate al ofertantului trebuie sa includa si
domeniul de activitate aferent obiectului contractului. Certificatul se depune în original, copie
legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru “conformitate cu originalul” de catre
reprezentantul legal al firmei ofertante. Informatiile cuprinse în certificatul constatator trebuie sa fie
reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc prezinta certificatul constatator emis de ORC in copie,
autoritatea contractanta va solicita acestuia inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul
procedurii, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC –in original sau
copie legalizata.
2. Autorizatie de furnizor feroviar si Agrement tehnic feroviar AFER conform OMT nr. 290/2000
pentru pentru lucrarile de „constructii, intretinere si reparatii linii CF, aparate de cale si poduri CF”.
valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Se vor prezenta in copii lizibile semnate si stampilate cu mentiunea “conform cu originalul”.
Pentru lucrarile de reparatii linii CF pentru ridicare restrictii de viteza, ofertantii trebuie sa detina
Autorizatie de furnizor feroviar si Agrement tehnic feroviar AFER conform OMT nr. 290/2000 pentru
pentru lucrarile de „constructii, intretinere si reparatii linii CF, aparate de cale si poduri CF”. valabile
la data limita de depunere a ofertelor .
Se vor prezenta in copii lizibile semnate si stampilate cu mentiunea “conform cu originalul”.
Operatorii economici asociati în vederea depunerii unei oferte comune, vor specifica în acordul de
asociere partea de contract pe care urmeaza sa o execute fiecare operator economic din asociere.
În cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata
îndeplinita daca fiecare dintre asociati detine Autorizarea/agrementarea solicitata si numai cu
conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea.
Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, operatorul economic ofertant, din
considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai în nume propriu, nefiind o resursa
transferabila.
3.Documente care atesta înregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M. (atunci când este
cazul).Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare în vederea reducerii cu 50% a valorilor
referitoare la: garantia pentru participare, cifra de afaceri si garantia de buna executie. Se va
completa Formular IMM.
III.2.2
) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale din care sa rezulte media cifrei de afaceri globale, pe ultimii 3 ani a
ofertantului (2013,2012,2011), care trebuie sa fie de minimum: 470.816 lei pentru lotul 1; 912.068 lei
pentru lotul 2.În vederea sustinerii cifrei medii de afaceri globale ofentantii vor depune bilanturile
contabile pentru anii 2011, 2012 si 2013, vizate si inregistrate de organele competente . Ofertantul
va face conversia valorilor la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv,
2011, 2012, 2013.În conformitate cu prevederile art.185 alin2 din OUG 34/2006: în cazul în care, din
motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta
documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia
economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe autoritatea contractanta le poate
considera edificatoare, în masura în care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si
financiare a ofertantului.
Modalitatea de indeplinire
Documente care sustin criteriul de calificare:
a)Fisa de informatii generale completata in conformitate cu Formularul G– formularul se depune în
original.
Ofertantul va face conversia valorilor la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anii
respectivi, 2011, 2012, 2013.
b)Bilanturile contabile din ultimii trei ani, vizate si înregistrate de organele competente – se vor
depune în copie lizibila semnate si stampilate cu mentiunea “conform cu originalul”.Alte documente,
dupa caz
2.Angajament de sustinere financiara, daca este cazul.a) În cazul în care ofertantul îsi
demonstreaza situatia economica si financiara invocând si sustinerea acordata de catre o alta
persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente între ofertant si persoana respectiva, atunci
acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui
angajament ferm al persoanei respective, in original, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la
dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. b) Atunci când un grup de operatori economici
depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea în considerare
a resurselor tuturor membrilor grupului. În cazul în care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a
unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza în conditiile prevazute la
lit. a).
Modalitatea de indeplinire
Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle în situatia care determina
excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art.181 lit. a), c1) si d) si art. 69
indice1 din OUG 34/2006 si va depune în acest sens formularul A, formularul B.1 si formularul B.2-
cerintele a),c1) si d) în original .
III.2.3
) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Lista cu principalele lucrari executate în ultimii 5 ani (împliniti la data limita de depunere a
ofertelor), care va contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de îndeplinire a
obligatiilor în conformitate cu normele profesionale din domeniu si beneficiarii, indiferent daca
acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta Formularul E-in original.
2) Pentru demonstrarea experientei similare se solicita ca cerinta minima executarea a maxim 3
contracte în ultimii 5 ani, de catre ofertant a unor lucrari a caror valoare este:
-Pentru lotul nr.1-lucrari de constructii, intretinere si reparatii linii CF si aparate de cale – valoare
minima 180.000 lei fara TVA,
-Pentru lotul nr.2- lucrari de constructii, intretinere si reparatii linii CF si aparate de cale – valoare
minima 400.000 lei fara TVA,
Valorile minime se refera numai la partea executata de catre operatorul economic ofertant, în cazul
în care oferta depusa a fost alta decât oferta individuala.
Operatorul economic trebuie sa faca dovada experientei similare prin depunerea documentelor
doveditoare (Formular F împreuna cu certificari de buna executie/documente (certificate
constatatoare/recomandari/procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor întocmite conform
HG 273/1994/parti relevante din contracte) prin care sa se precizeze cel putin urmatoarele aspecte:
denumirea beneficiarului, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, mentiunea daca acestea au
fost efectuate în conformitate cu normele profesionale în domeniu si daca au fost duse la bun sfârsit
pentru cele mai importante lucrari.
Ofertantul va face conversia valorilor la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anii
2009, 2010, 2011, 2012, 2013. Cursul leu/alta valuta ce va fi luat în calcul pentru anul 2014 este
cursul stabilit de BNR la data publicarii anuntului de participare pentru prezenta procedura.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va completa Formularul F -in original-fisa de experienta similara pentru fiecare contract a
caror obiect a fost executia de lucrari similare.
Raportarea numarului de ani (respectiv 5 ani) la nivelul carora se face dovada experientei similare
se va face de la data limita de depunere a ofertelor.Se pot prezenta lucrari ce sustin experienta
similara, lucrari receptionate partial care sunt însotite de proces verbal de receptie partiala sau
lucrari receptionate însotite de proces verbal la terminarea lucrarilor sau lucrari receptionate insotite
de proces verbal de receptie finala.
Recomandarile sau certificarile de buna executie se vor prezenta în copie semnate de conducatorul
unitatii.
3)Informatii privind subcontractarea.
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o
subcontracteze. Ofertantul va indica în oferta sa partile din contract ce vor fi subcontractate, datele
de recunoastere ale subcontractantilor, precum si ponderea acestora. Înlocuirea unui subcontractant
dupa încheierea contractului se poate face numai cu acordul autoritatii contractante si cu conditia de
a nu modifica propunerea tehnica si financiara prezentata initial. Subcontractantul raspunde pentru
executarea / executarea defectuoasa a unei parti din contractul de achizitie publica numai în fata
contractantului, iar acesta va raspunde în fata autoritatii contractante pentru modul de îndeplinire a
obligatiilor contractuale.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va completa Formularul D –în original.
4)Informatii privind asocierea.
In cazul asocierii: Ofertantul reprezentat printr-un grup de operatori economici va depune odata cu
oferta si documentele care o însotesc, acordul de asociere (operatorii economici asociati vor
specifica in acordul de asociere partea de contract pe care urmeaza sa o execute fiecare).
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta acordul de asociere întocmit conform Formular 9–în original.
5) Informatii privind capacitatea profesionala
Declaratie care contine informatii privind efectivele medii anuale al personalului angajat, în ultimii 3
ani, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si
persoanele responsabile direct de îndeplinirea contractului, personalul tehnic de specialitate si
asigurarea calitatii.
Ofertantul trebuie sa faca dovada implicarii in contract a unui minim de experti cheie care au ca
atributii principale cele cuprinse in caietul de sarcini, astfel:
– responsabil tehnic cu executia atestat pentru domeniul III – constructii de cai ferate, conform
OMLPT nr. 777/2003 – pentru aprobarea Reglementarii tehnice “Indrumator pentru atestarea tehnico-
profesionala a specialistilor cu activitate în constructii“ ( copie dupa atestat si legitimatie valabile la
data limita de depunere a ofertelor)
– sef de santier, absolvent studii superioare cu experienta profesionala dovedita prin participarea la
cel putin o lucrare de natura si complexitatea lucrarii supuse procedurii (CV);
– responsabil calitate (RCQ)-prezentarea deciziei de numire (CV);
– responsabil cu SC autorizat conform Ordinului MTCT nr.2262/2005, in functie de cel putin sef
district intretinere cale conform Instructiei nr.317-Instr. pt. restrictii de viteza, inchideri de linii
(autorizatie AFER valabila la data limita de depunere a ofertelor);
– responsabil protectia mediului – prezentarea deciziei de numire (CV)
III.2.4
) Contracte rezervate
Nu
III.3) CONDITII SPECIFICE PENTRU CONTRACTELE DE SERVICII
III.3.1
) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor
III.3.2
personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
)
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) TIPUL PROCEDURII
IV.1.
1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) CRITERII DE ATRIBUIRE
IV.2.
1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.
2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Precizari specifice privind licitatia electronica, conform art. 164 din OUG 34/2006: a) in cadrul
licitatiei electronice, procesul repetitiv de ofertare se refera numai la pretul ofertei fara TVA; b)
informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitia ofertantilor in cursul licitatiei electronice sunt: “
ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie”. Licitatia electronica va începe la 2
(doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei la adresa de posta electronica (e-mail) înregistrata
în sistem ca adresa de contact. Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (una). Durata rundei de
licitatie: 1 zi ( 24 ore). Licitatia electronica se va încheia dupa terminarea rundei de licitare. c) Dupa
runda de licitatie electronica, se solicita operatorilor economici sa transmita autoritatii contractante,
in termen de 2 zile, oferta financiara cu noile valori rezultate în urma procesului de reofertare
electronica, în original.
IV.3) INFORMATII ADMINISTRATIVE
IV.3.
1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
93/ 444 /23.07.2014
IV.3.
2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui
IV.3.
3)
SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la
documente: 22.08.2014 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.
4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.08.2014 10:00
IV.3.
5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.
6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.
7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.08.2014 11:00
Locul: Sucursala RegionalaCF Craiova, Birou Achizitii Publice, Craiova, B-dul Decebal nr. 1,tel.
0351403282
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) CONTRACTUL ESTE PERIODIC
Nu
VI.2) CONTRACTUL SE INSCRIE INTR-UN PROIECT/PROGRAM FINANTAT DIN
FONDURI COMUNITARE
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) ALTE INFORMATII
Modul de departajare a ofertelor cu pret egal: În cazul în care în urma stabilirii clasamentului
final conform criteriului de atribuire „pretul cel mai scazut”, comisia de evaluare constata ca sunt
doua sau mai multe oferte cu acelasi pret clasate pe locul I, autoritatea contractanta va solicita
ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, iar contractul
va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Pentru
demonstrarea îndeplinirii criteriilor de calificare solicitate la punctele III.2.1-III.2.4 din prezenta Fisa
de date a Achizitiei, ofertantul are dreptul, conform art. 11 (4) din HG nr. 925/2006 cu modificarile
si completarile ulterioare, de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata
de reprezentantul sau legal, prin care sa confirme ca îndeplineste criteriile de calificare, astfel cum
au fost solicitate în documentatia de atribuire. Declaratia trebuie sa fie însotita de o anexa în care
ofertantul mentioneaza succint dar precis modul concret de îndeplinire a respectivelor cerinte –
inclusiv daca au fost solicitate diverse valori, cantitati sau alte asemenea. Declaratia si anexa se
depun în original. Model de declaratie – Formularul 15.
VI.4) CAI DE ATAC
VI.4.
1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod
postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 /
+40 218900745 , Adresa internet (URL): https://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.
2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este de 5 zile începând cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.
3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei Regionala CF Craiova
Adresa postala: Bulevardul Decebal nr. 1 , Localitatea: Craiova , Cod
postal: 200646 , Romania , Tel. +40 351403214 , Fax: +40 351403214
VI.5) DATA EXPEDIERII PREZENTULUI ANUNT
04.08.2014 12:10