Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Stare anunt: Publicat
Stare procedura: In desfasurare
Data transmiterii in SEAP: 18.08.2014 08:52
Data acceptarii ANRMAP: 19.08.2014 12:14
Data publicarii in SEAP: 19.08.2014 12:14
Trimite la OJ: Nu
Documentatie de atribuire
Numar documentatie: 153549
Denumire contract: Lucrari de revopsire poduri metalice – Lot 1, Lot 2 – Sucursala
Data acceptare: 14.08.2014
Planuri anuale de achizitii publice
An Denumire plan Denumire detaliu plan
SECTIUNEA I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DENUMIREA, ADRESA SI PUNCT(E) DE CONTACT:
Compania Nationala de Cai Ferate “CFR” – SA
Adresa postala: prin Sucursala Regionala CF Iasi Piata Garii nr.1 , Localitatea: Iasi , Cod
postal: 700090 , Romania , Punct(e) de contact: Julieta Aghion , Tel. +40
232273507 , Email: julieta.aghion@cfr.ro , Fax: +40 232273507 , Adresa internet
(URL): www.cfr.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
ADRESA DE LA CARE SE POT OBTINE INFORMATII SUPLIMENTARE:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
CAIETUL DE SARCINI SI DOCUMENTELE SUPLIMENTARE (INCLUSIV
DOCUMENTELE PENTRU DIALOGUL COMPETITIV SI SISTEMUL DE
ACHIZITIE DINAMIC) POT FI OBTINUTE LA:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Regionala CF Iasi
OFERTELE SAU SOLICITARILE DE PARTICIPARE TREBUIE TRANSMISE LA:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) TIPUL AUTORITATII CONTRACTANTE SI ACTIVITATEA PRINCIPALA
(ACTIVITATILE PRINCIPALE)
Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau
locale ale acestora
Activitate (activitati)
– Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1
) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lucrari de revopsire poduri metalice – Lot 1, Lot 2 – Sucursala Regionala CF Iasi
Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de
II.1.2
)
prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Poduri CF de pe raza de activitate a SRCF Iasi
Codul NUTS: RO21 – Nord-Est
II.1.3
) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4
) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5
) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de refacere a protectiei anticorozive a tablierelor metalice, pentru mentinerea capacitatii
portante a structurilor si asigurarea circulatiei trenurilor în parametrii instructionali.
Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este = 0.
II.1.6
) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45442180-2 – Lucrari de revopsire (Rev.2)
II.1.7
) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8
) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9
) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) CANTITATEA SAU DOMENIUL CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRU
II.2.1
) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de revopsire la poduri metalice de cale ferata reprezentând o suprafata pentru revopsire
de: 17.566 mp, si anume :
Lot 1: suprafata pentru revopsire de: 7.712 mp;
Lot 2: – suprafata pentru revopsire de: 9.854 mp.
Valoarea estimata fara TVA: 526,430.35 RON
II.2.2
) Optiuni
Nu
II.3) DURATA CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRU/SAD SAU TERMENUL
PENTRU FINALIZARE
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
SECTIUNEA III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) CONDITII REFERITOARE LA CONTRACT
III.1.
1) Depozite valorice şi garantii solicitate
Garantia pentru participare este de: – Lot 1 = 4.600 lei; – Lot 2 = 5.800 lei si este irevocabila.
Ofertantii care fac dovada ca sunt I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a acestei sume.
Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile, de la termenul limita de
depunere a ofertelor. Garantia de participare poate fi constituita prin virament bancar sau printr-
un instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara ori de o societate
de asigurari, în original, (Formularul 1A din Sectiunea III – Formulare); prin ordin de plata în
contul Sucursalei Regionale CF Iasi nr. RO26 BPOS 2400 2831 193ROL01, deschis la BANC
POST, Sucursala Iasi. Cursul de referinta pentru echivalarea garantiei de participare constituita
în alta moneda va fi cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu
5 zile. Garantia de buna executie se exprima procentual si reprezinta 10% (5% pt. IMM) din
pretul contractului fara TVA si se constituie în lei. De regula, se constituie printr-un instrument
de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
Daca partile convin, garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din sumele
datorate pentru facturile partiale, pâna la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna
executie. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul
organului fiscal competent în administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia
autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant în contul de disponibil
astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul fara TVA al contractului. In cazul
depunerii de oferte în asociere, garantia de participare trebuie constituita în numele asocierii
si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.
Restituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor art. 92 alin. (4) din HG
925/2006.
III.1.
2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie
III.1.
3)
contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.
4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in
III.2.
1)
registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/
2006:Ofertantul va prezenta Formularul 3 „Declaratie privind Eligibilitatea” din Sectiunea III –
Formulare, în original.
Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/
2006:Ofertantul va prezenta Formularul 3A “Declaratie privind neîncadrarea în situatiile
prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si
completarile ulterioare” din Sectiunea III- Formulare, în original.
Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art. 69 indice 1 din OUG
nr. 34/2006:Ofertantul va prezenta „Declaratie privind neîncadrarea în situatia prevazuta la art.
69 indice 1” din OUG 34/ 2006 – Formularul 3B din Sectiunea III – Formulare, în original.
Aceasta declaratie va fi completata de catre toti participantii la procedura (ofertanti/asociati/
subcontractanti/terti sustinatori). Persoanele ce detin functii de decizie în cadrul CNCF „CFR”
SA – Sucursala Regionala CF Iasi în ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea
procedurii de atribuire: Director: ing. George Radu PIPA,Contabil sef: ec. Maria RUSU,Sef
oficiu juridic: jr. Luminita STANESCU,Sef divizie Linii: ing. Mihaita MARINCUTA,Sef serviciu
comercial ing. Carmen NEGRU,Sef birou BAP ing. Julieta AGHION.
Declaratie pe proprie raspundere privind faptul ca participarea la procedura este facuta în
concordanta cu regulile de concurenta, conf. Ord. ANRMAP nr. 314/12.10.2010:Declaratie pe
proprie raspundere privind faptul ca participarea la procedura este facuta în concordanta cu
regulile de concurenta. Ofertantul va prezenta Formularul 3D „Certificat de participare la licitatie
cu oferta independenta” din Sectiunea III- Formulare, în original.
Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata:a) Certificat de
atestare fiscala privind îndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte
venituri ale bugetului local, care sa ateste lipsa obligatiilor scadente la plata în luna anterioara
celei în care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si
contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (ANAF-DGFP), care sa ateste
lipsa obligatiilor scadente la plata în luna anterioara celei în care este prevazut termenul limita
de depunere a ofertelor.
Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele
competente privind îndeplinirea obligatiilor de plata, în original, copie legalizata sau în copie
lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului
Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte ca obiectul de activitate principal/
secundar, codurile CAEN aferente cuprind si activitati de tipul celor supuse procedurii de
achizitie; se poate prezenta în original, în copie legalizata sau în copie lizibila cu
mentiunea „conform cu originalul”. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie
reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba
corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. În cazul în care
ofertantul clasat pe primul loc a prezentat documentul „Certificat constatator emis de Oficiul
Registrului Comertului” în copie, autoritatea contractanta va solicita acestuia, înainte de
transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru
conformitate acest document în original sau în copie legalizata.
Atestate, autorizatii, certificate etc., în functie de specificul contractului: Ofertantul va prezenta
urmatoarele:
1. Autorizatie de furnizor feroviar pentru categoria serviciilor feroviare critice:
– „Protectie anticoroziva la tablierele metalice ale podurilor de cale ferata” pentru: Lot 1 si Lot 2;
– „Constructii, reparatii si întresinere linii de cale ferata, fara sudarea sinelor” pentru: Lot 1 si Lot
2;
-„Constructii-montaj, reparatii si întretinere instalatii LC” pentru: Lot 1 si Lot 2, conform OMT nr.
290/2000, în copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, valabile la data limita depunerii
ofertelor.
2. Agrement tehnic AFER pentru categoria serviciilor feroviare critice:
-„Protectie anticoroziva la tablierele metalice ale podurilor de cale ferata” pentru: Lot 1 si Lot 2;
– „Constructii si reparatii linii de cale ferata, fara sudarea sinelor” pentru: Lot 1 si Lot 2, conform
OMT nr. 290/2000, în copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, valabile la data limita
depunerii ofertelor.
Ofertantul are obligatia de a prezenta un angajament prin care, în cazul expirarii autorizatiei de
furnizor feroviar sau agrement tehnic/certificat de omologare tehnica pe perioada de derulare a
contractului, va proceda la prelungirea valabilitatii acestora în termen util, din proprie initiativa,
aducând acest fapt si la cunostinta autoritatii contractante.
III.2.
2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Ofertantul va demonstra media cifrei de afaceri în domeniul de activitate aferent obiectului
contractului pe ultimii 3 ani, respectiv 2011, 2012, 2013, în valoare de cel putin:
Lot 1 = 464.800 lei;
Lot 2 = 588.000 lei.
Documente care sustin criteriul de calificare:
Fisa de informatii generale completata in conformitate cu Formularul 4
b)Bilanturile contabile vizate si înregistrate de organele competente, pe ultimii 3 ani, raport de
audit sau alte documente edificatoare, care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si
financiare a candidatului/ofertantului prin care sa se demonstreze cifra de afaceri în domeniul
de activitate aferent obiectului contractului – în copie lizibila cu mentiunea „conform cu
originalul”.
Modalitatea de indeplinire
Formularul 4 din Sectiunea III – Formulare.
Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/alta moneda mediu comunicat de BNR pentru
anul respectiv, dupa cum urmeaza:
Anul 2011: 1 euro=4,2379 lei;
Anul 2012: 1 euro=4,4560 lei;
Anul 2013: 1 euro=4,4190 lei;
Pentru alte monede se va utiliza cursul mediu BNR aferent fiecarui an în parte.
c) Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea
contractului de catre o alta persoana, in conditiile prevazute de art.186 din OUG nr.34/2006. În
cazul în care ofertantul îsi demonstreaza situatia economica si financiara invocând sustinerea
acordata catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care
beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat,
în original, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele
financiare invocate.
Modalitatea de indeplinire
Formularul 3, Formularul 3A cu lit. a), c1) si d) si Formularul 3B si Formularul 25 din Sectiunea
III – Formulare
Nota:
Media cifrei de afaceri în domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani
(2011, 2012, 2013) va fi demonstrata fie de ofertant, fie de sustinatorul financiar, fara a se
putea cumula. Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta
privind cifra de afaceri va fi îndeplinita în întregime de catre o singura persoana respectiv un
singur tert sustinator conform Ord. ANRMAP nr. 509/2011.
Modalitatea de indeplinire
–
III.2.
3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Ofertantul va prezenta o lista a principalelor lucrari executate în domeniul feroviar în ultimii 5
ani, însotita de certificari de buna executie din partea beneficiarilor.
Ultimii 5 ani se calculeaza pâna la termenul limita de depunere a ofertelor.
Ofertantul va prezenta Formularul 5 „Declaratie privind lista principalelor lucrari executate în
ultimii 5 ani”.
Modalitatea de indeplinire
Formularul 5 din Sectiunea III – Formulare
b) Ofertantul va prezenta ca dovada a experientei similare executarea în ultimii 5 ani a unor
lucrari in domeniul feroviar de natura si complexitatea lucrarii ce face obiectul procedurii, astfel:
– maxim 3 contracte la nivelul carora ofertantul a executat lucrari de revopsire a podurilor
metalice de cale ferata în valoare cumulata de cel putin:
Lot 1 = 232.400 lei, fara TVA;
Lot 2 = 294.000 lei, fara TVA.
Ofertantul va prezenta Formularul 6 privind „Experienta similara”
În conformitate cu art. 188 alin 3) lit. a) din OUG 34/2006, se vor prezenta certificari de buna
executie care indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti
privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate în
conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfârsit.
Modalitatea de indeplinire
Formularul 6 din Sectiunea III – Formulare
Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/alta moneda mediu comunicat de BNR pentru
anul respectiv, dupa cum urmeaza:
Anul 2009: 1 euro=4,2373 lei;
Anul 2010: 1 euro=4,2099 lei;
Anul 2011: 1 euro=4,2379 lei;
Anul 2012: 1 euro=4,4560 lei;
Anul 2013: 1 euro=4,4190 lei;
Pentru alte monede se va utiliza cursul mediu BNR aferent fiecarui an în parte.
c) Ofertantul trebuie sa furnizeze informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si
calificarea personalului considerat necesar îndeplinirii în bune conditii a contractului:
– responsabil tehnic cu executia atestat pentru domeniul III – construc?ii de cai ferate, conf.
OMLPT nr.777/2003 pentru aprobarea reglementarii tehnice ,,Îndrumator pentru atestarea
tehnico-profesionala a speciali?tilor cu activitate în construc?ii (copie dupa atestat si legitimatie
valabila la data limita de depunere a ofertelor);
– sef de santier – participarea ca sef de santier într-un contract de executie lucrari si
participarea într-un contract în care sa fi desfasurat activitati similare (prezentare CV);
– responsabil SC (siguranta circulatiei) autorizat conform Ordinului MTCT nr. 2262/2005, în
functie de cel putin picher întretinere cale (autorizatie AFER valabila la data limita de depunere
a ofertelor);
– responsabil CQ, cu experienta dovedita prin participarea la cel putin un contract unde sa fi
desfasurat activitati similare (decizie de numire, CV);
– responsabil SSM, cu cu Certificat de absolvire curs în domeniul SSM – emis de Ministerul
Muncii, Familiei ?i Protec?iei Sociale ?i M.E.C.T.S, conform prevederilor Legii nr. 319/2006, cu
experienta dovedita prin participarea la cel putin un contract unde sa fi desfasurat activitati
similare (copie dupa certificat, CV);
Ofertantul va prezenta Formularul 7 „Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului
angajat si al cadrelor de conducere ” pe ultimii 3 ani, Formularul 8 „Informatii referitoare la
personalul de conducere si persoanele responsabile pentru îndeplinirea contractului” si
Formularul 9 „Lista cu personal muncitor de specialitate”.
Modalitatea de indeplinire
Formularul 7, Formularul 8, Formularul 8A si Formularul 9 din Sectiunea III – Formulare.
d) Ofertantul detine sau are drept de folosinta ori poate prezenta un angajament sau un
contract cu clauza suspensiva pentru dotari, utilaje, instalatii, echipamente tehnice, ce le va
utiliza pentru îndeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Ofertantul va prezenta Formularul 10 „Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele
tehnice.”
Modalitatea de indeplinire
Formularul 10 din Sectiunea III – Formulare
e) Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea
contractului de catre o alta persoana, in conditiile prevazute de art.190 din OUG nr.34/2006. În
cazul în care ofertantul îsi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocând si
sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi
sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei
respective încheiat, în original, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie
ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.
Modalitatea de indeplinire
Formularul 3, Formularul 3A cu lit. a), c1) si d) si Formularul 3B si Formularele 26, 26A, 26B din
Sectiunea III – Formulare
f) Informatii privind subcontractarea
Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le
subcontracteze, precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
Subcontractantul raspunde pentru executarea unei parti din contractul de achizitie publica sau
pentru executarea defectuoasa a acestuia, numai în fata contractantului. Daca un ofertant
subcontracteaza o parte/parti din contract si este declarat câstigator al procedurii de atribuire,
va depune înainte de încheierea contractului cu autoritatea contractanta, contractul în original,
încheiat între ofertant si subcontractant, care se constituie anexa la contractul de achizitie
publica (art. 96 din HG nr. 925/2006).
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta, daca este cazul, Formularul 22, Formularul 22A, iar subcontractantul
Formularul 3B din Sectiunea III – Formulare.
j) Informatii privind asocierea
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna,
fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi
legalizata numai în cazul în care oferta comuna este declarata câstigatoare. În cazul asocierii
mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia persoanala si capacitatea de exercitare a
a activitatii profesionale (înregistrarea) trebuie sa fie îndeplinite de fiecare asociat în parte, iar
celelate cerinte privind Atestate, autorizatii, certificate etc., în functie de specificul contractului,
capacitatea tehnica si profesionala, capacitatea economico-financiara trebuie îndeplinite prin
cumul de grupul de asociati.
Nota: Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (certificat constatator emis de ONRC)
trebuie sa fie indeplinita de catre fiecare asociat, pentru partea de contract pe care o va
executa.
Ofertantii asociati nu au dreptul de a depune, pe lânga oferta comuna, alte oferte în mod
individual sau în alta asociere ori de a participa în calitate de subcontractor la procedura. În
cazul în care, oferta comuna este declarata câstigatoare, modificarea asocierii dupa încheierea
contractului nu este admisa.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta, daca este cazul, Formularul 22 si Formularul 23 din Sectiunea III –
Formulare.
Se va prezenta un certificat de atestare a standardelor de asigurare a calitatii sau echivalentul
lui emis de organisme independent, având domeniul similar cu cel supus achizitiei, valabil la
data limita de depunere a ofertelor în copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, care
atesta implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii.
Modalitatea de indeplinire
Certificat de atestare in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent
Se va prezenta un certificat de atestare a standardelor privind managementul de mediu sau
echivalentul lui emis de organisme abilitate, având domeniul similar cu cel supus achizitiei,
valabil la data limita de depunere a ofertelor în copie lizibila cu mentiunea „conform cu
originalul”, care atesta implementarea si mentinerea unui astfel de sistem.
Modalitatea de indeplinire
Certificat de atestare in conformitate cu SR EN ISO 14001 sau echivalent
III.2.
4) Contracte rezervate
Nu
III.3) CONDITII SPECIFICE PENTRU CONTRACTELE DE SERVICII
III.3.
1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale
III.3.
membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
2)
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) TIPUL PROCEDURII
IV.1.
1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) CRITERII DE ATRIBUIRE
IV.2.
1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.
2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) INFORMATII ADMINISTRATIVE
IV.3.
1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.
2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia
IV.3.
3)
unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la
documente: 05.09.2014 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.
4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.09.2014 09:00
IV.3.
5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.
6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.
7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.09.2014 10:00
Locul: Sucursala Regionala CF Iasi Piata Garii nr.1, Biroul Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) CONTRACTUL ESTE PERIODIC
Nu
VI.2) CONTRACTUL SE INSCRIE INTR-UN PROIECT/PROGRAM FINANTAT DIN
FONDURI COMUNITARE
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) ALTE INFORMATII
NOTA: Ofertantul va prezenta odata cu scrisoarea de inaintare, o Declaratie privind calitatea
de participant la procedura (ofertant, asociat, dupa caz) – Formularul 3C din Sectiunea III –
Formulare, în original. Oferta câstigatoare va fi cea admisibila, a carei propunere tehnica va
raspunde la toate cerintele minime obligatorii solicitate prin documentatia de atribuire si a
carei propunere financiara va contine pretul cel mai scazut. Modul de departajare al ofertelor
situate pe primul loc: În cazul în care în cadrul propunerii financiare au acelasi pret, autoritatea
contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara în plic închis, caz în care
contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
Limba care guverneaza contractul este limba romana. Toate comunicarile intre Operatorul
economic si Autoritatea Contractanta vor fi in limba romana. Pentru vizualizarea documentelor
de atribuire disponibile pe SEAP, trebuie utilizata o aplicatie care permite deschiderea si
verificarea oricarui tip de document semnat electronic, indiferent de furnizorul certificatului si
aplicatiei cu care au fost semnate documentele, in conditiile respectarii Legii 455/2001 privind
semnatura electronica. Conform prevederilor art. 24 din OUG nr.34/2006 cu modificarile
si completarile ulterioare, ofertantul poate preciza în cadrul ofertei informatiile care sunt
confidentiale (dezvaluirea acestor informatii ar prejudicia interesele legitime ale operatorului
economic în special în ceea ce priveste secretul comercial si proprietatea intelectuala). Toate
documentele ofertei în alta limba, vor fi însotite de traducerea autorizata în limba romana
(exceptie facand documentele care dovedesc modul de indeplinire a obligatiilor de plata, a
impozitelor, taxelor si contributiilor la bugetul de stat si local, care vor fi prezentate în traducere
autorizata si legalizata).
VI.4) CAI DE ATAC
VI.4.
1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod
postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro ,Fax: +40
213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): https://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.
2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din O.U.G. nr.
34/2006.
VI.4.
3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Sucursalei Regionale CF Iasi
Adresa postala: Str. Piata Garii nr.1 , Localitatea: Iasi , Cod
postal: 700090 , Romania , Tel. +40 232215600
VI.5) DATA EXPEDIERII PREZENTULUI ANUNT
18.08.2014 08:52