|
|
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
|
I.1)
|
Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
|
|
Compania Nationala de Cai Ferate “CFR” – SA
|
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010873 , Romania , Punct(e) de contact: Directia Comerciala -SAPSPBS, Tel. +40 213192433, In atentia: Iulia Staicu, Email: iulia.staicu@cfr.ro, dorina.craciun@cfr.ro, daniela.manea@cfr.ro, Fax: +40 213192433, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
|
|
|
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
|
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
|
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
|
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
|
|
|
|
|
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
|
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
|
|
I.2)
|
Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
|
|
Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
|
Activitate (activitati)
|
– Servicii feroviare
|
|
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
|
II.1)
|
Descriere
|
II.1.1)
|
Denumirea data contractului de entitatea contractanta
|
|
Prestari servicii auto (revizii, reparatii si intretinere) pentru autoturismele proprietate a centralului C.N.C.F. ”CFR” S.A.
|
II.1.2)
|
Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
|
|
Servicii
|
1 – Servicii de intretinere si reparare
|
Locul principal de prestare: La sediul prestatorului
|
Codul NUTS: RO321 – Bucuresti
|
|
II.1.3)
|
Anuntul implica
|
|
Un contract de achizitii publice
|
II.1.4)
|
Informatii privind acordul-cadru
|
II.1.5)
|
Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
|
|
Prestari servicii auto (revizii, reparatii si intretinere) pentru autoturismele proprietate a centralului C.N.C.F. ”CFR” S.A
|
II.1.6)
|
Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
|
|
50112000-3 – Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
|
|
II.1.7)
|
Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
|
|
Nu
|
II.1.8)
|
Impartire in loturi
|
|
Da
|
|
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
|
II.1.9)
|
Vor fi acceptate variante
|
|
Nu
|
II.2)
|
Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
|
II.2.1)
|
Cantitatea totala sau domeniul
|
|
„Prestari servicii auto (revizii, reparatii si intretinere) pentru autoturismele proprietate a centralului C.N.C.F. ”CFR” S.A. – pentru un numar de 54 masini diverse marci – conform Anexei B din prezenta Fisa de date.
|
|
Valoarea estimata fara TVA: 500,000 RON
|
|
II.2.2)
|
Optiuni
|
|
Nu
|
II.3)
|
Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
|
|
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
|
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
|
III.1)
|
Conditii referitoare la contract
|
III.1.1)
|
Depozite valorice şi garantii solicitate
|
|
LOT 1-AUDI =1200lei; LOT 2- DACIA = 250lei; LOT 3- DAEWOO= 400 lei; LOT4- HONDA= 600 lei;LOT 5- LANDROVER = 400 lei;LOT 6 – MITSUBISHI = 1000lei; LOT 7-NISSAN = 400lei;LOT 8-PEUGEOT= 150lei;LOT 9–RENAULT= 500 lei;LOT 10- SKODA= 2000 lei;LOT 11-SUBARU= 150 lei;LOT 12- TOYOTA=600lei;LOT 13-VOLSKWAGEN= 300lei; Ofertantul va constitui garantia pentru participare eliberata în numele ofertantului, pentru fiecare lot in parte. Garantia de participare se constituie în conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei). În cazul depunerii de oferte în asociere, garantia de participare trebuie constituita în numele asocierii si sa mentioneze ca acopera în mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa în alta limba decât româna va fi prezentata în original si va fi însotita de traducerea autorizata si legalizata în limba româna. (Formular 2). Garantia de participare poate fi eliberata în numele ofertantului in orice valuta, echivalenta leu – valuta sa va face la cursul B.N.R. valabil cu 5 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertei . Cont garantie de participare: Beneficiar: CNCF CFR SA, CUI: RO11054529 Cont IBAN : RO76 BITR BU5R ON03 6603 CC02, Banca Italo-Romena Ag. Mihalache. Întreprinderile Mici si Mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a acestui cuantum, conform prevederilor legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, drept pentru care acestea vor prezenta garantia de participare însotita de declaratia privind statutul de IMM. 5% din valoarea contractului , fara TVA . Întreprinderile Mici si Mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a acestui cuantum, conform prevederilor legii 346/2004, modificata si completata prin OUG nr. 27 din 26.01.2006. Garantia de buna executie a contractului se va constitui prin scrisoare de garantie bancara sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale aplicandu-se prevederile HG 1045/2011 ; sau orice alt instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (alta societate de asigurari decat societatea parte în contract sau grupul în care aceasta este inclusa) depunere la casieria autoritatii contractante, in termen de 5(cinci) zile lucratoare de la data semnarii contractului de ambele parti. Garantia de buna executie se va restitui la solicitarea scrisa a ofertantului în care se va mentiona modalitatea de restituire. În cazul contractului de prestari servicii , autoritatea contractantã are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie în cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract dacã nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
|
III.1.2)
|
Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
|
|
Fonduri proprii
|
III.1.3)
|
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
|
|
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
|
III.1.4)
|
Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
|
|
Nu
|
III.2)
|
Conditii de participare
|
III.2.1)
|
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
|
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
|
Cerinta nr. 1 Eligibilitatea. Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla în una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006. În acest sens, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea în cadrul procedurii – Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea în conformitate cu Formularul A – in original. Declaratia se depune în original dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat/ tert sustinator. Cerinta nr. 2 Neîncadrarea în situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006. Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla în una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006. În acest sens, ofertantul va depune o declaratie pe proprie raspundere. De asemenea, ofertantul va depune Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, inclusiv catre bugetele locale. Din certificatele fiscale trebuie sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul in care operatorii economici nu pot prezenta aceste certificate, pot depune o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu prevederile art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea în cadrul procedurii Ofertantul va depune Formularul B1 – original. – Declaratia se depune în original dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat/ tert sustinator (tertul doar literele a, c si d ale art.181 din OUG nr.34/2006) – Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidate, inclusiv catre bugetele locale- se depun în original/copie legalizata, copie lizibila conform cu originalul, dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat
Cerinta nr. 3 Neîncadrarea la art.69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire ofertantul care se afla în situatia prevazuta la art.69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 . Nota: persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: George MICU -Dir.General; Corneliu Cretu – Dir.Gen.Adj.Ec.; Moldovan Macarie Alexandru- Dir.Gen. Adj.Teh.; Viorel Scurtu – Dir.Gen.Adj.Exp;Adriana Mihaela Georgescu- Dir..Asistenta Juridica, Jana Iacob- sef serviciu Reprezentare-Dir.Asistenta Juridica, Stroe Claudiu –sef Serviciu Recuperari Creante; Daniela Manuela Dumitrescu – Dir.Comercial; Director Financiar – Daniela Cristea; Florina Mirica- Sef SACPE; Craciun Dorina Mihaela – Sef Serv.APSBBS ; Baicu Sorina – Sef STCD; Bogdan Branzan Fedeles – Sef pr.STCD; Valentin Mitroi – sef birou STCD; Constantinescu Simona-Ec; Popescu Constantin Cornel- Ec .; Daniela Manea – Sef birou AL; Raluca Munteanu-ing., Staicu Iulia – ing; Tudor Gherghina-ing; Preda Georgiana-cons.jur; Buholt Mariana-cons.jur.; Laudat Mirela Gabriela-cons.jur; Melinte Ionut-Sef pr.; Papa Traian-cons. jur; Violeta-Elena Petrescu-cons.jur.; Claudiu Odobescu – sef Serviciu S.E.Bunuri Administrativ; Sandu Dumitru-tehnician; Florica Toader-tehnician.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea în cadrul procedurii Ofertantul va depune Formularul B2 –în original. Formularul se depune în original dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat/ tert sustinator/subcontractant.
Cerinta nr. 4 Participarea la licitatie cu oferta independenta Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire ofertantul care nu depune certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul B3–în original), sau îl depune, însa nu este conform Ordinului 314 din 12 octombrie 2010 emis de ANRMAP.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea în cadrul procedurii Formularul B3–în original Declaratia se depune în original de catre fiecare ofertant.
Dovada privind calitatea de IMM Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare în vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia pentru participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie, conform prevederilor din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea în cadrul procedurii Documente care se depun pentru dovedirea calitatii de IMM a ofertantului: -în cazul întreprinderilor autonome – se va depune: „Declaratie privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor mici si mijlocii” (Anexa 1) -în cazul întreprinderilor partenere – se vor depune: „Declaratie privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor mici si mijlocii” (Anexa 1); „Calculul pentru întreprinderile partenere sau legate” (Anexa 2); „Fisa de parteneriat”; „Întreprinderi partenere” -în cazul întreprinderilor legate – se vor depune: „Declaratie privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor mici si mijlocii” (Anexa 1); „Calculul pentru întreprinderile partenere sau legate” (Anexa 2); „Întreprinderi legate”; „Fisa privind legatura dintre întreprinderi” Încadrarea în una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art. 41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare. Modelele formularelor enumerate se regasesc în Sectiunea III – Formulare. Ofertantii vor depune documentele în original. Cerinta nr. 1 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Tribunalul Municipiului Bucuresti/Teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului, în original sau copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul” (ofertant, asociat, dupa caz). Informatiile cuprinse în Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la termenul limita de depunere a ofertei, iar obiectul prezentului contract trebuie sa aiba corespondent în codul CAEN din certificatul constatator. În cazul asocierii, fiecare asociat va prezenta certificatul constatator pentru partea de contract pe care o va realiza. In cazul în care ofertantii sunt persoane juridice straine, acestia vor prezenta traduceri autorizate în limba româna a unor documente edificatoare care sa dovedeasca forma de înregistrare ca persoana juridica si a unor documente de atestare ori apartenenta din punct In cazul ofertelor comune (asocierii) toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai sus. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea în cadrul procedurii Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial, – se depune în original/ copie legalizata/ copie lizibila conform cu originalul. Se depune de catre fiecare ofertant/ofertant asociat.
Cerinta nr. 2 Cerinta minima obligatorie referitoare la atestate R.A.R. Conform OG 81/2000 cu modificarile si completarile ulterioare, conform art. 4 alin 2 si conform Ordin MTI nr.42/20.01.2012 si OG 82/2000 ofertantul trebuie sa detina si sa prezinte: autorizatie tehnica eliberata de RAR in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor ( pentru ITP). Autorizatie tehnica de functionare acordata nominalizat pentru componente/ ansambluri/ sisteme constructive/ echipamente/ vehicule si activitati (prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului) in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor; Nota: În cazul în care, autorizatiile nu sunt valabile la data limita de depunere a ofertelor , ofertantul va depune un angajament prin care in cazul in care este declarat câstigator, se angajeaza ca va prelungi valabilitatea acestora inainte de semnarea contractului.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea în cadrul procedurii Autorizatie tehnica pentru pentru serviciile licitate (ITP). Autorizatie tehnica de functionare acordata nominalizat pentru componente/ ansambluri/ sisteme constructive/ echipamente/ vehicule si activitati (prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului). Documentele se depun în copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Recomandam consultarea site-ului www.rarom.ro
|
III.2.2)
|
Capacitatea economica si financiara
|
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
|
|
III.2.3)
|
Capacitatea tehnica
|
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
|
Cerinta nr. 1 Experienta similara Experienta similara se va dovedi prin depunerea listei principalelor prestari de servicii în ultimii 3 ani, continând valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent dacã acestia din urmã sunt autoritãti contractante sau clienti privati, din care sa reiasa ca in ultimii 3 ani a prestat servicii de tipul celor licitate. (Formular E – în original). Demonstrarea experientei similare se face fie de ofertant, fie de un singur sustinator fara cumularea acestora. Modalitatea de indeplinire Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea în cadrul procedurii – Lista cu servicii similare realizate în ultimii 3 ani, în original, care va contine valori, cantitati, modul de îndeplinire a obligatiilor si beneficiarii – se va depune Formularul E – în original. -Angajament de sustinere din partea tertului, întocmit conform art. 11^1 din HG 925/2006, dupa caz –în original. Cerinta 2. Prestatorul trebuie sa faca dovada ca dispune de minim un atelier de reparatii (punct de lucru) pe raza municipiului Bucuresti sau la cel mult o distanta de maxim 3 km fata de limita municipiului Bucuresti in judetul Ilfov, autorizat sa presteze serviciile care fac obiectul contractului, conform procedeelor tehnologice, a normelor de timp si conditiilor de calitate stabilite de producatorul autovehiculelor, pentru autovehiculele mentionate in ANEXA I si pentru care a licitat. Modalitatea de indeplinire Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea în cadrul procedurii. Declaratie pe propria raspundere in care va preciza care sunt atelierul/atelierele de reparatii (punctele de lucru) care indeplinesc cerintele – Formular M – in original. Informatii privind asocierea. In cazul asocierii ofertantul reprezentat printr-un grup de operatori economici va depune odata cu oferta si documentele care o însotesc, acordul de asociere (operatorii economici asociati vor specifica in acordul de asociere partea de contract pe care urmeaza sa o execute fiecare). În cazul declararii ofertantului ca si câstigator, acordurile de asociere vor fi prezentate în forma autentica pâna la semnarea contractului. Modalitatea de indeplinire Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea în cadrul procedurii Acord de asociere -în original În cazul declararii ofertantului ca si câstigator,. Acordurile de asociere vor fi prezentate în forma autentica pâna la semnarea contractului.
|
III.2.4)
|
Contracte rezervate
|
|
|
III.3)
|
Conditii specifice pentru contractele de servicii
|
III.3.1)
|
Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
|
|
|
III.3.2)
|
Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
|
|
Nu
|
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
|
IV.1)
|
Tipul procedurii
|
IV.1.1)
|
Tipul procedurii
|
|
Licitatie deschisa
|
IV.2)
|
Criterii de atribuire
|
IV.2.1)
|
Criterii de atribuire
|
|
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic in ceea ce priveste:
|
– criteriile mentionate in continuare
|
– criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
|
|
Criterii
|
Pondere
|
|
|
|
1.
|
Pretul ofertei
|
90 %
|
|
|
|
Descriere: Componenta financiara
|
2.
|
Oferirea cu titlu gratuit a anumitor operatii (Pt) de cosmetica auto
|
10 %
|
|
|
|
Descriere: Spalare interioara plus exterioara, curatare tapiterie material textil, curatare tapiterie din piele ecologica sau naturala, polishare suprafata exterioara.
|
|
|
|
Punctaj maxim componenta tehnica: 10
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IV.2.2)
|
Se va organiza o licitatie electronica
|
|
Nu
|
IV.3)
|
Informatii administrative
|
IV.3.1)
|
Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
|
|
9/3/5168/06.12.2013
|
IV.3.2)
|
Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
|
|
Nu
|
IV.3.3)
|
Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
|
|
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.01.2014 14:00
|
|
Documente de plata: NU
|
|
IV.3.4)
|
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
|
|
16.01.2014 09:30
|
IV.3.5)
|
Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
|
|
|
IV.3.6)
|
Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
|
|
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
|
IV.3.7)
|
Conditii de deschidere a ofertelor
|
|
Data: 16.01.2014 11:00
|
|
Locul: B-dul Dinicu Golescu nr. 38, etj 5, cam 75 Palat CFR Bucuresti sector 1
|
|
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
|
|
Membrii comisie de evaluare si persoane imputernicite ale ofertentilor avand BI/CI/pasaport.
|
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
|
VI.1)
|
Contractul este periodic
|
|
Nu
|
VI.2)
|
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
|
|
Nu
|
|
Tip de finantare: Alte fonduri
|
VI.3)
|
Alte informatii
|
|
1.Corespondenta va fi in limba romana, sub forma de acte oficiale, transmise catre punctul de contact din anunt, intre orele 9-14. 2.Toate documentele depuse de operatorii economici vor fi in limba romana, sau insotite de traducere autorizata in limba romana. 3. Documentatia de atribuire se posteaza integral în cadrul anuntului de participare publicat pe site –ul www.e-licitatie.ro. 4. Raspunsurile la solicitarile de clarificari se vor posta in termen legal la rubrica de “Documentatii , clarificari si decizii” a anuntului de participare publicat pe site –ul www.e-licitatie.ro. 5. In cazul in care sunt doua sau mai multe oferte clasate pe locul I au acelasi punctaj total, contractul va fi atribuit ofertantului cu punctajul cel mai mare la factorul – propunerii financiare (Pf). Daca si la acest factor exista egalitate, urmatorul factor de comparatie este Tarif lei/ora manopera (F1), adica se va declara castigator cel cu punctajul cel mai mare la factorul (F1), daca exista egalitate si la acest factor, se va solicita operatorilor economici reofertarea in plic inchis doar pentru ofertantii aflati in aceasta situatie, in vederea departajarii ofertelor si va fi declarat castigator ofertantul care va avea punctajul mai mare. 6. Atentionam ofertantii ca formularul K completat si depus in cadrul procedurii se va posta in termen legal la rubrica de „Documentatii, clarificari si decizii” a anuntului de participare din SEAP. DATE REFERITOARE LA CLAUZE CONTRACTUALE: Clauzele contractuale obligatorii sunt: obiectul si pretul contractului, documentele contractului, obligatiile furnizorului si ale achizitorului, penalitati si daune interese, garantia de buna executie a contractului.
|
VI.4)
|
Cai de atac
|
VI.4.1)
|
Organism competent pentru caile de atac
|
|
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
|
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641, Email: office@cnsc.ro, Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): https://www.cnsc.ro
|
|
|
Organism competent pentru procedurile de mediere
|
VI.4.2)
|
Utilizarea cailor de atac
|
|
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
|
|
Termenul de depunere a contestatiei este in conformitate cu art.256 indice 2 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
|
VI.4.3)
|
Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
|
|
CNCF „CFR” SA – Directia Asistenta Juridica
|
Adresa postala: Bdul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010873 , Romania , Tel. +40 213151117, Fax: +40 213151117, Adresa internet (URL): http:www.cfr.ro/CFR_new/infrastructura
|
|
VI.5)
|
Data expedierii prezentului anunt
|
|
18.12.2013 15:57
|