Anunt de participare (utilitati) numarul 144363/14.06.2013 |
Detaliu anunt |
Tip legislatie: OUG nr.34/2006 |
Stare anunt: Publicat |
Stare procedura: In desfasurare |
|
Data transmiterii in SEAP: 14.06.2013 09:10 |
Data acceptarii ANRMAP: 14.06.2013 12:47 |
Data publicarii in SEAP: 14.06.2013 12:47 |
Trimite la OJ: Nu |
|
|
||||||||
|
||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
I.1) |
Denumirea, adresa si punct(e) de contact: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
I.2) |
Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
II.1) |
Descriere |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
II.1.1) |
Denumirea data contractului de entitatea contractanta |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Reparatii curente la instalatiile SCB pe raza Sectiei CT2 Bacau – instalatia CED din statia Mircesti |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
II.1.2) |
Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
II.1.3) |
Anuntul implica |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Un contract de achizitii publice |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
II.1.4) |
Informatii privind acordul-cadru |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
II.1.5) |
Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Lucrari de reparatii curente la instalatiile SCB pentru asigurarea unei functionari normale si neîntrerupte în conditii de siguranta a circulatiei transporturilor feroviare. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
II.1.6) |
Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
II.1.7) |
Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Nu |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
II.1.8) |
Impartire in loturi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Nu |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
II.1.9) |
Vor fi acceptate variante |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Nu |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
II.2) |
Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
II.2.1) |
Cantitatea totala sau domeniul |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
-înlocuirea cablurilor sau portiunilor de cablu deteriorate |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
II.2.2) |
Optiuni |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Nu |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
II.3) |
Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
90 zile incepand de la data atribuirii contractului |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
III.1) |
Conditii referitoare la contract |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
III.1.1) |
Depozite valorice şi garantii solicitate |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Garantia pentru participare este de: 6.000 lei si este irevocabila. Ofertantii care fac dovada ca sunt I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a acestor sume. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile, de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare poate fi constituita prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, în original, (Formularul 1A din Sectiunea III – Formulare); prin ordin de plata în contul SRCF Iasi nr. RO26 BPOS 2400 2831 193ROL01, deschis la BANC POST, Sucursala Iasi sau numerar la casieria autoritatii contractante. În conformitate cu art. 278 indice 1*) OUG 34/2006, ofertantului a carei contestatie a fost respinsa i se va retine suma de: 3.000 lei din garantia de participare. Cursul de referinta pentru echivalarea garantiei de participare constituita în alta moneda va fi cursul BNR pentru euro din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de buna executie se exprima procentual si reprezinta 5% (2,5% pt. IMM) din pretul contractului fara TVA si se constituie in lei. De regula, se constituie printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Daca partile convin, garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, pâna la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent în administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant în contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul fara TVA al contractului. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor art. 92 alin. (4) din HG 925/2006 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
III.1.2) |
Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Bugetul de stat |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
III.1.3) |
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
III.1.4) |
Executarea contractului este supusa altor conditii speciale |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Nu |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
III.2) |
Conditii de participare |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
III.2.1) |
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006: Ofertantul va prezenta Formularul 3 „Declaratie privind Eligibilitatea” din Sectiunea III – Formulare, în original.Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006:Ofertantul va prezenta Formularul 3A “Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare” din Sectiunea III- Formulare, în original.Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art. 69 indice1 din OUG nr. 34/2006: Ofertantul va prezenta „Declaratie privind neîncadrarea în situatia prevazuta la art. 69 indice1” din OUG 34/ 2006 – Formularul 3B din Sectiunea III – Formulare, în original. Aceasta declaratie va fi completata de catre toti participantii la procedura (ofertanti/asociati/subcontractanti/terti sustinatori).Persoanele ce detin functii de decizie în cadrul CNCF „CFR” SA – Sucursala CREÎR CF Iasi în ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:Director: ing. George Radu PIPA,Contabil sef: ec. Maria RUSU; Sef oficiu juridic: jr. Luminita STANESCU, Sef divizie Instalatii: Ing. Sorin Melinte,Sef serviciu comercial ing. Carmen NEGRU,Sef birou BAP ing. Julieta AGHION;Declaratie pe proprie raspundere privind faptul ca participarea la procedura este facuta în concordanta cu regulile de concurenta, conf. Ord. ANRMAP nr. 314/12.10.2010;Declaratie pe proprie raspundere privind faptul ca participarea la procedura este facuta în concordanta cu regulile de concurenta:Ofertantul va prezenta Formularul 3D „Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta” din Sectiunea III- Formulare, în original. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
III.2.2) |
Capacitatea economica si financiara |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
a) Ofertantul va demonstra cifra medie anuala de afaceri în domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani în valoare de cel putin: 600.000 lei |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
III.2.3) |
Capacitatea tehnica |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
a) Ofertantul va prezenta o lista a lucrarilor executate în ultimii 5 ani, însotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
III.2.4) |
Contracte rezervate |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
III.3) |
Conditii specifice pentru contractele de servicii |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
III.3.1) |
Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
III.3.2) |
Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Nu |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SECTIUNEA IV: PROCEDURA |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IV.1) |
Tipul procedurii |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IV.1.1) |
Tipul procedurii |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Licitatie deschisa |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IV.2) |
Criterii de atribuire |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IV.2.1) |
Criterii de atribuire |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IV.2.2) |
Se va organiza o licitatie electronica |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Nu |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IV.3) |
Informatii administrative |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IV.3.1) |
Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IV.3.2) |
Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Nu |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IV.3.3) |
Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IV.3.4) |
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
05.07.2013 09:00 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IV.3.5) |
Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IV.3.6) |
Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IV.3.7) |
Conditii de deschidere a ofertelor |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Data: 05.07.2013 10:00 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Locul: Sucursala CREIR CF Iasi Piata Garii nr.1 , Biroul Achizitii Publice |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Membri comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VI.1) |
Contractul este periodic |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Nu |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VI.2) |
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Nu |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Tip de finantare: Fonduri bugetare |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VI.3) |
Alte informatii |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Comisia de evaluare a ofertelor întocmeste clasamentul final al ofertelor în ordinea descrescatoare a punctajelor totale obtinute, iar oferta câstigatoare va fi cea admisibila, a carei propunere tehnica si financiara va raspunde la toate cerintele minime obligatorii solicitate prin documentatia de atribuire si va obtine punctajul maxim. Modul de departajare al ofertelor situate pe primul loc: În cazul în care pentru doua sau mai multe oferte comisia de evaluare a acordat acelasi punctaj, atunci autoritatea contractanta va încheia contractul cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic pret pentru respectarea principiului eficientei utilizarii fondurilor. În cazul în care în cadrul propunerii financiare au acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara în plic închis, caz în care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VI.4) |
Cai de atac |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VI.4.1) |
Organism competent pentru caile de atac |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Organism competent pentru procedurile de mediere |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VI.4.2) |
Utilizarea cailor de atac |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art 256 indice 2 din OUG nr.34/2006 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VI.4.3) |
Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VI.5) |
Data expedierii prezentului anunt |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
14.06.2013 09:10 |