|
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
|
I.1)
|
Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
|
|
Compania Nationala de Cai Ferate “CFR” – SA
|
Adresa postala: prin Sucursala Regionala CF Iasi Piata Garii nr.1 , Localitatea: Iasi , Cod postal: 700090 , Romania , Punct(e) de contact: Julieta Aghion , Tel. +40 232273507 , Email: julieta.aghion@cfr.ro , Fax: +40 232273507 , Adresa internet (URL): www.cfr.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
|
|
|
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
|
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
|
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
|
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
|
|
|
|
|
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
|
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
|
|
I.2)
|
Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
|
|
Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
|
Activitate (activitati)
|
– Servicii feroviare
|
|
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
|
II.1)
|
Descriere
|
II.1.1)
|
Denumirea data contractului de entitatea contractanta
|
|
Reparatii curente la instalatiile SCB pe raza Sectiei CT1 Iasi – instalatii BLA pe distanta Tîrgu Frumos – Ruginoasa
|
II.1.2)
|
Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
|
|
Lucrari
|
Executarea
|
Locul principal de executare: Sectia CT1 Iasi
|
Codul NUTS: RO213 – Iasi
|
|
II.1.3)
|
Anuntul implica
|
|
Un contract de achizitii publice
|
II.1.4)
|
Informatii privind acordul-cadru
|
II.1.5)
|
Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
|
|
Lucrari de întretinere si reparatii la instalatiile SCB pentru asigurarea unei functionari normale si neîntrerupte în conditii de siguranta a circulatiei transporturilor feroviare.
|
II.1.6)
|
Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
|
|
45234115-5 – Lucrari de semnalizare feroviara (Rev.2)
|
|
II.1.7)
|
Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
|
|
Nu
|
II.1.8)
|
Impartire in loturi
|
|
Nu
|
|
|
II.1.9)
|
Vor fi acceptate variante
|
|
Nu
|
II.2)
|
Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
|
II.2.1)
|
Cantitatea totala sau domeniul
|
|
– înlocuirea cablurilor sau portiunilor de cablu defecte; – înlocuirea pichetilor autostop degradati; – refacerea subtraversarilor; – defrisarea vegetatiei care împiedica executia lucrarilor; – montare protectii metalice pe poduri; – montarea reperelor de cablu si alte lucrari specifice în vederea sistematizarii instalatiilor de siguranta.
|
|
Valoarea estimata fara TVA: 500,000 RON
|
|
II.2.2)
|
Optiuni
|
|
Nu
|
II.3)
|
Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare
|
|
75 zile incepand de la data atribuirii contractului
|
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
|
III.1)
|
Conditii referitoare la contract
|
III.1.1)
|
Depozite valorice şi garantii solicitate
|
|
Garantia pentru participare este de: 10.000 lei si este irevocabila. Ofertantii care fac dovada ca sunt I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a acestei sume. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile, de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare poate fi constituita prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, în original, (Formularul 1A din Sectiunea III – Formulare); prin ordin de plata în contul Sucursalei Regionale CF Iasi nr. RO26 BPOS 2400 2831 193ROL01, deschis la BANC POST, Sucursala Iasi. Cursul de referinta pentru echivalarea garantiei de participare constituita în alta moneda va fi cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de buna executie se exprima procentual si reprezinta 5% (2,5% pt. IMM) din pretul contractului fara TVA si se constituie în lei. De regula, se constituie printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Daca partile convin, garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, pâna la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent în administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant în contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul fara TVA al contractului. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor art. 92 alin. (4) din HG 925/2006.
|
III.1.2)
|
Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
|
|
Fonduri proprii
|
III.1.3)
|
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
|
|
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
|
III.1.4)
|
Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
|
|
Nu
|
III.2)
|
Conditii de participare
|
III.2.1)
|
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
|
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
|
Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 :Ofertantul va prezenta Formularul 3 „Declaratie privind Eligibilitatea” din Sectiunea III – Formulare, în original. Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006: Ofertantul va prezenta Formularul 3A “Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare” din Sectiunea III- Formulare, în original. Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006:Ofertantul va prezenta „Declaratie privind neîncadrarea în situatia prevazuta la art. 69 indice 1” din OUG 34/ 2006 – Formularul 3B din Sectiunea III – Formulare, în original. Aceasta declaratie va fi completata de catre toti participantii la procedura (ofertanti/asociati/subcontractanti/terti sustinatori). Persoanele ce detin functii de decizie în cadrul CNCF „CFR” SA – Sucursala Regionala CF Iasi în ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Director: ing. George Radu PIPA,Contabil sef: ec. Maria RUSU,Sef oficiu juridic: jr. Luminita STANESCU,Sef divizie Instalatii: ing. Sorin MELINTE,Sef serviciu comercial ing. Carmen NEGRU,Sef birou BAP ing. Julieta AGHION. Declaratie pe proprie raspundere privind faptul ca participarea la procedura este facuta în concordanta cu regulile de concurenta, conf. Ord. ANRMAP nr. 314/12.10.2010:Declaratie pe proprie raspundere privind faptul ca participarea la procedura este facuta în concordanta cu regulile de concurenta. Ofertantul va prezenta Formularul 3D „Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta” din Sectiunea III- Formulare, în original. Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata:a) Certificat de atestare fiscala privind îndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local, care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata în luna anterioara celei în care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (ANAF-DGFP), care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata în luna anterioara celei în care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind îndeplinirea obligatiilor de plata, în original, copie legalizata sau în copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. 1.Certificat constatator eliberat de ONRC din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului cuprinde si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie; se poate prezenta în original, în copie legalizata sau în copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. În cazul în care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat documentul „Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului” în copie, autoritatea contractanta va solicita acestuia, înainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate acest document în original sau în copie legalizata. Atestate, autorizatii, certificate etc., în functie de specificul contractului. Ofertantul va prezenta urmatoarele: 1. Autorizatie de furnizor feroviar pentru categoria serviciilor feroviare critice: – „Lucrari de constructii, montaj, reparatii si întretinere instalatii SCB”, conform OMT nr. 290/2000, în copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, valabila la data limita depunerii ofertelor. 2. Agrement tehnic AFER pentru categoria serviciilor feroviare critice: – „Lucrari de întretinere si reparatii la instalatiile SCB”, conform OMT nr. 290/2000, în copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, valabil la data limita depunerii ofertelor. Ofertantul are obligatia de a prezenta un angajament prin care, în cazul expirarii autorizatiei de furnizor feroviar sau agrement tehnic/certificat de omologare tehnica pe perioada de derulare a contractului, va proceda la prelungirea valabilitatii acestora în termen util, din proprie initiativa, aducând acest fapt si la cunostinta autoritatii contractante.
|
III.2.2)
|
Capacitatea economica si financiara
|
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
|
a) Ofertantul va demonstra media cifrei de afaceri în domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani, respectiv 2011, 2012, 2013, în valoare de cel putin: 1.000.000 lei. Documente care sustin criteriul de calificare: Fisa de informatii generale completata in conformitate cu Formularul 4 b)Bilanturile contabile vizate si înregistrate de organele competente, pe ultimii 3 ani sau alte documente edificatoare, care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului – în copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Modalitatea de indeplinire Formularul 4 din Sectiunea III – Formulare. Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/alta moneda mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2011: 1 euro=4,2379 lei; Anul 2012: 1 euro=4,4560 lei; Anul 2013: 1 euro=4,4190 lei; Pentru alte monede se va utiliza cursul mediu BNR aferent fiecarui an în parte. c) Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului de catre o alta persoana, in conditiile prevazute de art.186 din OUG nr.34/2006. În cazul în care ofertantul îsi demonstreaza situatia economica si financiara invocând sustinerea acordata catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat, în original, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Modalitatea de indeplinire Formularul 3, Formularul 3A cu lit. a), c1) si d) si Formularul 3B si Formularul 25 din Sectiunea III – Formulare Nota: Media cifrei de afaceri în domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013) va fi demonstrata fie de ofertant, fie de sustinatorul financiar, fara a se putea cumula. Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri va fi îndeplinita în întregime de catre o singura persoana respectiv un singur tert sustinator conform Ord. ANRMAP nr. 509/2011. Modalitatea de indeplinire –
|
III.2.3)
|
Capacitatea tehnica
|
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
|
a) Ofertantul va prezenta o lista a principalelor lucrari executate în ultimii 5 ani, însotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Ultimii 5 ani se calculeaza pâna la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul va prezenta Formularul 5 „Declaratie privind lista principalelor lucrari executate în ultimii 5 ani”. Modalitatea de indeplinire Formularul 5 din Sectiunea III – Formulare b) Ofertantul va prezenta ca dovada a experientei similare executarea în ultimii 5 ani a unor contracte de lucrari in domeniul feroviar de natura si complexitatea lucrarii ce face obiectul procedurii, astfel: – maxim 3 contracte la nivelul carora ofertantul a executat lucrari similare la instalatii feroviare în valoare cumulata de cel putin 500.000 lei (fara TVA); Ofertantul va prezenta Formularul 6 privind „Experienta similara” Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, în conformitate cu art. 188 alin 2) si 3) din OUG 34/ 2006 (copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul de pe parti relevante din contracte, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor, de receptie finala – daca a expirat perioada de garantie, recomandare din partea beneficiarilor sau documente constatatoare, din care sa rezulte ca lucrarile au fost efectute în conformitate cu normele profesionale în domeniu si au fost duse la bun sfârsit). Modalitatea de indeplinire Formularul 6 din Sectiunea III – Formulare, pentru fiecare contract a carui obiect a fost executia de lucrari similare. Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/alta moneda mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009: 1 euro=4,2373 lei; Anul 2010: 1 euro=4,2099 lei; Anul 2011: 1 euro=4,2379 lei; Anul 2012: 1 euro=4,4560 lei; Anul 2013: 1 euro=4,4190 lei; Pentru alte monede se va utiliza cursul mediu BNR aferent fiecarui an în parte. c) Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane strict necesare îndeplinirii în bune conditii a contractului: – responsabil SC pentru lucrari SCB, cu autorizatie AFER valabila la data limita de depunere a ofertelor; – sef punct de lucru, având functia de sef district SCB sau electromecanic SCB, cu autorizatie AFER valabila la data limita de depunere a ofertelor; – personal autorizat AFER pentru activitatea SCB (electromecanici si montatori SCB), conform OMT 290/2000; – responsabil CQ, cu experienta dovedita prin participarea la cel putin un contract unde sa fi desfasurat activitati similare (decizie de numire, CV); – responsabil SSM, cu cu Certificat de absolvire curs în domeniul SSM – emis de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si M.E.C.T.S, conform prevederilor Legii nr. 319/2006, cu experienta dovedita prin participarea la cel putin un contract unde sa fi desfasurat activitati similare (copie dupa certificat, CV) sau echivalent; Ofertantul va prezenta Formularul 7 „Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ” pe ultimii 3 ani, Formularul 8 „Informatii referitoare la personalul de conducere si persoanele responsabile pentru îndeplinirea contractului” si Formularul 9 „Lista cu personal muncitor de specialitate”. Modalitatea de indeplinire Formularul 7, Formularul 8, Formularul 8A si Formularul 9 din Sectiunea III – Formulare. d) Ofertantul detine sau are drept de folosinta ori poate prezenta un angajament sau un contract cu clauza suspensiva pentru dotari, utilaje, instalatii, echipamente tehnice, ce le va utiliza pentru îndeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Ofertantul va prezenta Formularul 10 „Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice”. Modalitatea de indeplinire Formularul 10 din Sectiunea III – Formulare e) Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului de catre o alta persoana, in conditiile prevazute de art.190 din OUG nr.34/2006. În cazul în care ofertantul îsi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocând si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective încheiat, în original, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Modalitatea de indeplinire Formularul 3, Formularul 3A cu lit. a), c1) si d) si Formularul 3B si Formularele 26, 26A, 26B din Sectiunea III – Formulare f) Informatii privind subcontractarea Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractantul raspunde pentru executarea unei parti din contractul de achizitie publica sau pentru executarea defectuoasa a acestuia, numai în fata contractantului. Daca un ofertant subcontracteaza o parte/parti din contract si este declarat câstigator al procedurii de atribuire, va depune înainte de încheierea contractului cu autoritatea contractanta, contractul în original, încheiat între ofertant si subcontractant, care se constituie anexa la contractul de achizitie publica (art. 96 din HG nr. 925/2006). Modalitatea de indeplinire Ofertantul va prezenta, daca este cazul, Formularul 22, Formularul 22A, iar subcontractantul Formularul 3B din Sectiunea III – Formulare. g) Informatii privind asocierea Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata numai în cazul în care oferta comuna este declarata câstigatoare. În cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia persoanala si capacitatea de exercitare a a activitatii profesionale (înregistrarea) trebuie sa fie îndeplinite de fiecare asociat în parte, iar celelate cerinte privind Atestate, autorizatii, certificate etc., în functie de specificul contractului, capacitatea tehnica si profesionala, capacitatea economico-financiara trebuie îndeplinite prin cumul de grupul de asociati. Nota: Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (certificat constatator emis de ONRC) trebuie sa fie indeplinita de catre fiecare asociat, pentru partea de contract pe care o va executa. Ofertantii asociati nu au dreptul de a depune, pe lânga oferta comuna, alte oferte în mod individual sau în alta asociere ori de a participa în calitate de subcontractor la procedura. În cazul în care, oferta comuna este declarata câstigatoare, modificarea asocierii dupa încheierea contractului nu este admisa. Modalitatea de indeplinire Ofertantul va prezenta, daca este cazul, Formularul 22 si Formularul 23 din Sectiunea III – Formulare. Se va prezenta un certificat de atestare a standardelor de asigurare a calitatii sau echivalentul lui emis de organisme abilitate, având domeniul similar cu cel supus achizitiei, valabil la data limita de depunere a ofertelor în copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Modalitatea de indeplinire Certificat de atestare SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent Se va prezenta un certificat de atestare a standardelor privind managementul de mediu sau echivalentul lui emis de organisme abilitate, având domeniul similar cu cel supus achizitiei, valabil la data limita de depunere a ofertelor în copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Modalitatea de indeplinire Certificat de atestare SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent
|
III.2.4)
|
Contracte rezervate
|
|
|
III.3)
|
Conditii specifice pentru contractele de servicii
|
III.3.1)
|
Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
|
|
|
III.3.2)
|
Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
|
|
Nu
|
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
|
IV.1)
|
Tipul procedurii
|
IV.1.1)
|
Tipul procedurii
|
|
Licitatie deschisa
|
IV.2)
|
Criterii de atribuire
|
IV.2.1)
|
Criterii de atribuire
|
|
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic in ceea ce priveste:
|
– criteriile mentionate in continuare
|
|
|
Criterii
|
Pondere
|
|
|
|
1.
|
Pretul ofertei
|
80 %
|
|
|
|
Descriere: Componenta financiara
|
2.
|
Durata de executie
|
20 %
|
|
|
|
Descriere: Componenta tehnica
|
|
|
|
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IV.2.2)
|
Se va organiza o licitatie electronica
|
|
Nu
|
IV.3)
|
Informatii administrative
|
IV.3.1)
|
Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
|
IV.3.2)
|
Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
|
|
Nu
|
IV.3.3)
|
Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
|
|
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.08.2014 12:00
|
|
Documente de plata: NU
|
|
IV.3.4)
|
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
|
|
07.08.2014 09:00
|
IV.3.5)
|
Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
|
|
|
IV.3.6)
|
Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
|
|
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
|
IV.3.7)
|
Conditii de deschidere a ofertelor
|
|
Data: 07.08.2014 10:00
|
|
Locul: Sucursala Regionala CF Iasi, Piata Garii nr. 1, Biroul Achizitii Publice
|
|
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
|
|
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
|
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
|
VI.1)
|
Contractul este periodic
|
|
Nu
|
VI.2)
|
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
|
|
Nu
|
|
Tip de finantare: Alte fonduri
|
VI.3)
|
Alte informatii
|
|
NOTA: Ofertantul va prezenta odata cu scrisoarea de inaintare o Declaratie privind calitatea de participant la procedura (ofertant, asociat, dupa caz) – Formularul 3C din Sectiunea III – Formulare, în original. Limba care guverneaza contractul este limba romana. Toate comunicarile intre Operatorul economic si Autoritatea Contractanta vor fi in limba romana. Pentru vizualizarea documentelor de atribuire disponibile pe SEAP, trebuie utilizata o aplicatie care permite deschiderea si verificarea oricarui tip de document semnat electronic, indiferent de furnizorul certificatului si aplicatiei cu care au fost semnate documentele, in conditiile respectarii Legii 455/2001 privind semnatura electronica. Conform prevederilor art. 24 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul poate preciza în cadrul ofertei informatiile care sunt confidentiale (dezvaluirea acestor informatii ar prejudicia interesele legitime ale operatorului economic în special în ceea ce priveste secretul comercial si proprietatea intelectuala). Toate documentele ofertei în alta limba, vor fi însotite de traducerea autorizata în limba romana (exceptie facand documentele care dovedesc modul de indeplinire a obligatiilor de plata, a impozitelor, taxelor si contributiilor la bugetul de stat si local, care vor fi prezentate în traducere autorizata si legalizata). Comisia de evaluare a ofertelor întocmeste clasamentul final al ofertelor în ordinea descrescatoare a punctajelor totale obtinute, iar oferta câstigatoare va fi cea admisibila, a carei propunere tehnica si financiara va raspunde la toate cerintele minime obligatorii solicitate prin documentatia de atribuire si va obtine punctajul maxim. Modul de departajare al ofertelor situate pe primul loc: În cazul în care pentru doua sau mai multe oferte comisia de evaluare a acordat acelasi punctaj, atunci autoritatea contractanta va încheia contractul cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic pret pentru respectarea principiului eficientei utilizarii fondurilor. În cazul în care în cadrul propunerii financiare au acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara în plic închis, caz în care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
|
VI.4)
|
Cai de atac
|
VI.4.1)
|
Organism competent pentru caile de atac
|
|
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
|
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): https://www.cnsc.ro
|
|
|
Organism competent pentru procedurile de mediere
|
VI.4.2)
|
Utilizarea cailor de atac
|
|
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
|
|
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din O.U.G. nr. 34/2006.
|
VI.4.3)
|
Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
|
|
Oficiul Juridic al Sucursalei Regionale CF Iasi
|
Adresa postala: Str. Piata Garii nr.1 , Localitatea: Iasi , Cod postal: 7 , Romania , Tel. +40 232215600
|
|
VI.5)
|
Data expedierii prezentului anunt
|
|
15.07.2014 11:11
|