Anunt de participare (utilitati) numarul 161445/23.07.2015
Detaliu anunt
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Stare anunt: Publicat
Stare procedura: In desfasurare
Data transmiterii in SEAP: 22.07.2015 09:43
Data acceptarii ANRMAP: 23.07.2015 14:22
Data publicarii in SEAP: 23.07.2015 14:22
Trimite la OJ: Nu
Documentatie de atribuire
Numar
documentatie: 199814
Denumire
contract: Traverse din beton armat cu supralargire
Data acceptare: 20.07.2015
Planuri anuale de achizitii publice
An Denumire plan Denumire detaliu plan
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate “CFR” – SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, prin Sucursala Regionala CF Constanta
, Localitatea: Constanta , Cod postal: 900132 , Romania , Punct(e) de contact: Belu
Daniela , Tel. +40 241617402 , Email: daniela.belu@cfr.ro , Fax: +40 241617402 ,
Adresa internet (URL): www.cfr.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul
competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau
locale ale acestora
Activitate (activitati)
– Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Traverse din beton armat cu supralargire
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare
a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sectia L1 Constanta, statia Ferry Boat
Codul NUTS: RO223 – Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare traverse din beton armat cu supralargire tip T18 (145 bucati) si T29 (880 bucati), în
conformitate cu caietul de sarcini, utilizate în curbele de cale ferata cu raze cuprinse între
100-350m, prevazute cu supralargiri între 1-25 mm.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34947100-8 – Traverse (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
traverse din beton armat cu supralargire tip T18 (145 bucati) si T29 (880 bucati), în
conformitate cu caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 440,750 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice şi garantii solicitate
Cuantumul GP este: 8.815 lei; se constituie pentru o perioada de cel putin 90 de zile, egala
cu perioada de valabilitate a ofertei, de la data limita de depunere a ofertelor. a)GP se
constituie prin virament bancar în contul Sucursalei RCF Constanta CUI 15855872, cont
nr.RO49 TBIB 9311 0019 0011 3101 deschis la TBI BANK Constanta sau printr-un
instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de
asigurari, în original, in cuatumul si perioada prevazuta mai sus; b)ordin de plata sau fila cec,
cu conditia confirmarii acestora de catre banca pâna la data de deschidere a ofertelor. IMM-
urile reducere 50%. In orice situatie dovada constituirii GP trebuie sa fie prezentata cel mai
târziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.IMM-urile vor prezenta declaratia
privind statul de IMM. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine GP în urmatoarele
situatii: ofertantul îsi retrage oferta, în perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind
stabilita câstigatoare, nu constituie garantia de buna executie în perioada de valabilitate a
ofertei si nu mai târziu de 5 zile de la semnarea contractului; oferta sa fiind stabilita
câstigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie în perioada de valabilitate a ofertei.
Data pentru care se va face conversia valorilor la cursul mediu anual leu/valuta comunicat de
BNR: data publicarii anuntului de participare. Cuantumul garantiei de buna executie a
contractului reprezinta 5% (IMM 2,5%) din pretul fara TVA al contractului si poate fi
constituita astfel: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate
bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau prin retineri
succesive din plata cuvenita pentru situatiile de plata lunare, pe perioada derularii
contractului. În acest caz, furnizorul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia
achizitorului, la Trezoreria Statului. Suma initiala care se depune de catre executant în contul
astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul contractului. Pe parcursul
îndeplinirii contractului, achizitorul urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive
în cuantum de 4,5% (2% IMM) din valoarea fiecarei facturi partiale emise de furnizor pe
durata contractului, pâna la concurenta sumei cuvenite. Contul astfel deschis este purtator de
dobânda în favoarea furnizorului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii 2015, poz. 12.A.2.8.5.8 din Programul anual de achizitii al CNCF “CFR”-SA
pentru anul 2015.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se
va prezenta acordul de asociere (Formular 44), precizare lider de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in
registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea – Formular 12A din fisierul « Sectiunea formulare »
(ofertant, asociat, tert sustinator) – în original.
2.Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare – Formular 12B din fisierul « Sectiunea formulare »
(ofertant, asociat, iar tertul sustinator doar pentru lit.a), c) indice 1 si d) din OUG nr.34/2006,
dupa caz) – în original.
3.Certificat constatator privind obligatiile la bugetul general consolidat eliberat de unitatea
administrativ teritoriala de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca
ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei în care este prevazut
temenul limita de depunere a ofertelor, original / copie legalizata / copie lizibila conform cu
originalul.
4.Certificat constatator privind plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local eliberat de
organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea
are sediul social, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare
celei în care este prevazut temenul limita de depunere a ofertelor, original / copie legalizata /
copie lizibila conform cu originalul.
În masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei
datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie
raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.
Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011, in
sensul ca autoritatea contractanta va lua in considerare, la verificarea indeplinirii acestei
cerinte acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite
din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de catre autoritatile
competente, ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual , atesta lipsa datoriilor
ulterior respectivei date.
5.Declaratie pe proprie raspundere conform prevederilor Ord. nr.314/2010 – Formularul 12B-
2 din fisierul «Sectiunea formulare» (Certificat de participare la licitatie cu oferta
independenta semnat de toti reprezentantii/ reprezentantii legali ai asocierii) – în original.
6.Declaratie pe proprie raspundere privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art.69
indice 1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare – Formularul 12B-1
din fisierul «Sectiunea formulare» (ofertant, subcontractant, asociat, tert sustinator ) – în
original.
Sunt considerate persoane ce detin functii de decizie (referitor la modul de analiza si
evaluare al ofertelor/ candidaturilor depuse în cadrul unei proceduri de atribuire) în cadrul
CNCF “CFR” SA Bucuresti- Suc. Regionale CF Constanta urmatorii: Maer Dorin Ioan,
Anton Radu, Mega Joita, Sbingheci Vasilica, Tiron Gabriela, Petrescu Daniel, Bilici
Valentin, Carcea Diana, Lates Cristina, Tocaci Georgeta, Petre Ioana, Lazar Camelia, Butoi
Marcel, Nacu Camelia, Daneci Patrau Denisa, Popescu Adriana, Belu Daniela Luminita,
Toader Daniel Marius.
NOTA:
1.Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea
contractului de achizitie publica orice ofertantdespre care are cunostinta ca:
a)în ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotarârea definitiva a unei instante judecatoresti,
pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda
si/sau pentru spalare de bani.
2.Autoritatea contractanta va exclude din procedura pentru atribuirea contractului de
achizitie publica orice ofertant care se afla în oricare dintre urmatoarele situatii:
a)a intrat in faliment ca urmare a hotarârii pronuntate de judecatorul sindic;
c¹)în ultimii 2 ani, nu si-a îndeplinit sau si-a îndeplinit în mod defectuos obligatiile
contractuale, din motive imputabile ofertantului în cauza, fapt care a produs sau este de
natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
d)a fost condamnat, în ultimii trei ani, prin hotarârea definitiva a unei instante judecatoresti,
pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli în
materie profesionala;
e)prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea
contractanta, în scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.
3.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura pentru atribuirea
contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla în oricare dintre urmatoarele
situatii:
c)nu si-a îndeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari
sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, în conformitate cu
prevederile legale în vigoare în România sau în tara în care este stabilit
4.Autoritate contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla în situatia
prevazuta la art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare,
si anume:
– ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept
membrii în cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau
are actionari ori asociati persoane care sunt sot /sotie, ruda sau afin pâna la gradul al patrulea
inclusiv sau care se afla în relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a)
din OUG nr.34/2006, cu persoane care detin functii de decizie în cadrul autoritatii
contractante. 1.Dovada ca obiectul de activitate al ofertantului include si furnizarea unor
produse similare cu cele supuse achizitiei – Certificat constatator emis de Oficiul Registrului
Comertului de pe lânga Tribunalul teritorial (ofertant, asociat), din care sa rezulte obiectul de
activitate al ofertantului si care sa furnizeze informatii reale/valide la data limita de depunere
ofertelor.
Pentru a fi valabile, certificatele constatatoare vor fi prezentate în original / copie
legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.
În cazul în care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat documentul ”Certificat
constatator” în copie, autoritatea contractanta va solicita acestuia, înainte de transmiterea
comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate acest
document în original sau în copie legalizata.
În cazul în care ofertantii sunt persoane juridice straine, acestia vor prezenta traduceri
autorizate în limba româna a unor documente edificatoare care sa dovedeasca forma de
înregistrare ca persoana juridica si a unor documente de atestare ori apartenenta din punct de
vedere profesional, în conformitate cu prevederile din tara în care ofertantul este stabilit.
2.Documente care atesta înregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M. (atunci când este
cazul).
Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare în vederea reducerii cu 50% a valorilor
pentru criteriile legate de garantia de participare, pentru cifra de afaceri si pentru garantia de
buna executie.
Dovada calitatii de IMM se va realiza astfel:
– în cazul întreprinderilor autonome – se va depune:
•„Declaratie privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor mici si mijlocii”
(Anexa 1 din fisierul «Sectiunea formulare »)
– în cazul întreprinderilor partenere – se vor depune:
•„Declaratie privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor mici si
mijlocii”(Anexa 1 din fisierul «Sectiunea formulare »);
•„Calculul pentru întreprinderile partenere sau legate” (Anexa 2 din fisierul « Sectiunea
formulare »);
•„Fisa de parteneriat”;
•„Întreprinderi partenere”
– în cazul întreprinderilor legate – se vor depune:
•„Declaratie privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor mici si
mijlocii”(Anexa 1 din fisierul «Sectiunea formulare »);
•„Calculul pentru întreprinderile partenere sau legate” (Anexa 2 din fisierul « Sectiunea
formulare »);
•„Întreprinderi legate”;„Fisa privind legatura dintre întreprinderi”
Încadrarea în una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor
art.41,42,43,44 si 45 din Legea nr.346/2004 modificata si completata prin Ordonanta
Guvernului nr.27/2006.
Modelele formularelor enumerate se regasesc în fisierul «modele de formulare».
3. Autorizatie si Agrement tehnic feroviar/Certificat de omologare eliberate de Autoritatea
Feroviara Româna – AFER conform H.G. nr.626/1998 privind organizarea si functionarea
Autoritatii Feroviare Române – AFER si Ordinului Ministrului Transporturilor
nr.290/13.04.2000, pentru produsele feroviare critice supuse achizitiei.
Nota: a) Daca ofertantul are calitatea de producator, va prezenta:
– Autorizatie de furnizor feroviar, valabila la data limita de depunere a ofertelor.
– Certificat de omologare tehnica feroviara de tip si fabricatie pentru produs, valabil la data
limita de depunere a ofertelor.
b) Daca ofertantul are calitatea de distribuitor autorizat, va prezenta:
– Agrement Tehnic Feroviar de comercializare pentru distribuitor, valabil la data limita de
depunere a ofertelor.
– Certificat de omologare tehnica feroviara de tip si fabricatie pentru fiecare tip de produs,
valabil la data limita de depunere a ofertelor emis pe numele societatii producatoare (în
situatia în care produsele nu provin din import).
Ca urmare, in vederea calificarii ofertantii trebuie sa prezinte urmatoarele documente:
a) Ofertantii care detin autorizari si agremente AFER valabile vor prezenta in oferte copii
lizibile ale
acestora semnate si stampilate de ofertant “conform cu originalul”, inclusiv pagina cu vize.
b) Ofertantii straini care nu detin autorizari si agremente AFER valabile, vor prezenta in
oferte copii ale
documentelor echivalente eliberate de autoritatile relevante din tarile de origine (copiile vor
fi traduse de un traducator autorizat).
c) Ofertantul câstigator va avea obligatia de a prezenta un angajament prin care, în cazul
expirarii autorizatiei de furnizor feroviar sau agrement tehnic pe perioada de derulare a
contractului va proceda la prelungirea valabilitatii acestora în termen util, din proprie
initiativa, aducând acest fapt si la cunostinta autoritatii contractante.
d) Daca în perioada de evaluare a ofertelor, unui potential ofertant câstigator îi expira viza de
valabilitate a autorizatiei si/sau agrementului tehnic AFER, acesta va avea obligatia ca la
solicitarea comisiei de evaluare si nu mai târziu de încheierea raportului procedurii de
atribuire (maximum 25 de zile de la data limita de depunere a ofertelor) sa prezinte viza
actualizata.
Se recomanda consultarea site-ului www.afer.ro
1. În cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este
considerata îndeplinita daca unul dintre asociati-respectiv subcontractantul, daca este cazul-
detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din
contract pentru care este solicitata autorizarea.
2. Tertul nu poate sustine prin prezentarea autorizatiilor necesare, un operator economic
ofertant, din considerentul ca acestea constituie o resursa netransferabila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (Formularul B3 din sectiunea modele de formulare) din care sa
rezulte media cifrei de afaceri globale, pe ultimii 3 ani a ofertantului (2012, 2013, 2014). În
vederea sustinerii cifrei medii de afaceri globale ofentantii vor depune bilanturile contabile
pentru anii 2013 si 2014, vizate si inregistrate de organele competente sau orice document
edificator din care sa rezulte cifra de afaceri globala 2012, 2013, 2014. Ofertantul va face
conversia valorilor la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv,
2012, 2013, 2014.
Modalitatea de indeplinire
-Formularul B3 din sectiunea formulare, bilanturi la 31.12.2013 si 31.12.2014,
sau alte documente edificatoare care reflecta situatia economica si financiara, în copie
lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate în ultimii 3 ani (Formular 12D din sectiunea
Modele de formulare), din care sa rezulte ca operatorul economic a furnizat produse a caror
valoare cumulata a fost de minimum 440.750 lei fara TVA, la nivelul unui contract – maxim
3(trei) contracte, însotita de certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate
ori de catre clientul beneficiar. Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/alta valuta
mediu comunicat de BNR, pentru anul respectiv: 2012, 2013, 2014. Cursul lei/alta valuta ce
va fi luat in calcul pentru anul 2015, este cursul stabilit de BNR la data publicarii anuntului
de participare pentru prezenta procedura.
Modalitatea de indeplinire
-Formular 12D din sectiunea formulare, în original, însotit de certificate/documente emise
sau contrasemnate de o autoritate ori de clientul beneficiar. Raportarea numarului de ani
(respectiv 3 ani) la nivelul carora se face dovada experientei similare se va face de la data
limita de depunere a ofertelor.
Tert sustinator daca este cazul. În cazul în care ofertantul îsi demonstreaza capacitatea
tehnica si profesionala invocând si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de
natura relatiilor juridice existente între ofertant si persoana respectiva, atunci ofertantul are
obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm
al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului
resursele tehnice invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle în
situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si
a prevederilor art.181 lit a), c1), d), art.69^1 din OUG 34/2006.
Modalitatea de indeplinire
-Ofertantul va prezenta: – Anexa nr.20 – Angajament privind sustinerea tehnica experienta
similara a ofertantului/grupului de operatori economici; – Anexa nr.20A declaratie privind
experienta similara; – Declaratie privind situatia personala a operatorului economic –
Formular 12A si Formular 12B; Formularul 12B1 – declaratie privind neîncadrarea într-o
situatie de conflict de interese din sectiunea formulare.
STANDARDE DE ASIGURARE A CALITATII. Prezentarea Certificatului de conformitate
a implementarii sistemului calitatii conform ISO 9001:2008 sau echivalent, pentru
activitatile care fac obiectul contactului supus achizitiei, eliberat de catre organisme de
acreditare. Certificatele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere ofertelor. Ofertantul
câstigator va avea obligatia de a prezenta un angajament prin care, în cazul expirarii
certificatului de calitate pe perioada de derulare a contractului va proceda la prelungirea
valabilitatii acestuia în termen util, din proprie initiativa, aducând acest fapt si la cunostinta
autoritatii contractante.
În cazul asocierilor, cerinta va fi îndeplinita de fiecare asociat in parte, pentru partea de
contract pe care o realizeaza. În conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, se vor
accepta certificate echivalente emise de organisme din tara operatorului economic participant
la procedura de achizitie publica.
Modalitatea de indeplinire
-Certificatul de conformitate a implementarii sistemului calitatii ISO 9001:2008 sau
echivalent, pentru activitatile care fac obiectul contactului supus achizitiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor
personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a) în cadrul licitatiei electronice, procesul repetitiv de ofertare se refera numai la pretul
ofertei. b) limita pâna la care pretul ofertei poate fi îmbunatatit depinde de fiecare ofertant în
parte. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita explicatii ofertantului care prezinta un
pret neobisnuit de scazut, în conformitate cu art.202 din OUG 34/2006; c) informatiile care
urmeaza a fi puse la dispozitia ofertantilor în cursul licitatiei electronice sunt: “ofertantii pot
vedea cea mai buna oferta” si “ofertantii pot vedea numarul de participanti înscrisi la
licitatie”. Informatiile vor fi disponibile în cadrul invitatiei care va fi primita pe cale
electronica de catre fiecare ofertant care a depus oferta admisibila; d) informatii relevante
privind procesul licitatiei electronice: inainte de lansarea licitatiei electronice, autoritatea
contractanta va realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor, în conformitate cu criteriul de
atribuire stabilit în documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va invita toti ofertantii
care au depus oferte admisibile sa prezinte oferte noi. Invitatia se transmite pe cale
electronica, simultan, tuturor ofertantilor respectivi. Notificarile de începere a licitatiei
electronice vor fi transmise automat de catre sistem la adresa de posta electronica (e-mail)
înregistrata în sistem ca adresa de contact si vor fi disponibile de asemenea în sectiunea
„Notificari de sistem”. În vederea realizarii acestei etape, autoritatea contractanta va
introduce în SEAP informatiile solicitate automat de sistemul informatic. Nota: Informatiile
relevante referitoare la echipamentul electronic folosit, conditiile tehnice si modalitatile
concrete de realizare a conectarii în vederea participarii la licitatia electronica : operatorii
economici trebuie sa fie înregistrati online, sa detina certificat digital valid pentru acces în
sistem si o adresa de e-mail functionala, precizata în datele de contact din Formular B3 din
documentatia de atribuire “Informatii generale”. Informatii disponibile pentru conectare si
înregistrare la: https://www.e-licitatie.ro. Autoritatea contractanta va atribui contractul cu
respectarea prevederilor art.200 din OUG nr.34/2006. Atribuirea se va face pe baza
rezultatului obtinut în urma finalizarii licitatiei electronice asa cum prevede art.169 alin.(2)
din OUG nr.34/2006. Dupa runda de licitatie electronica, se solicita operatorilor economici
sa transmita autoritatii contractante, prin fax, în termen de 24 ore, formularul de oferta cu
noile valori rezultate în urma procesului de reofertare electronica. Licitatia electronica va
începe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei de la adresa de posta
electronica (e-mail) înregistrata în sistem ca adresa de contact. Numarul de runde ale
licitatiei electronice: 1 (una). Durata rundei de licitatie: 1 zi (24 ore). Licitatia electronica se
va încheia dupa terminarea rundei de licitare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
10/4/838/2015
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui
SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente:
10.08.2015 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.08.2015 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.08.2015 11:00
Locul: Sediul Sucursalei Regionale CF Constanta, Aleea Albastrelelor, nr.10, et. III, cam.327
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii împuterniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. Comisia de evaluare a ofertelor va întocmi clasamentul final al acestora în ordinea
crescatoare a preturilor fara TVA ale ofertelor admisibile, iar oferta câstigatoare va fi cea
admisibila a carei propunere tehnica si financiara va raspunde la toate cerintele obligatorii
solicitate prin documentatia de atribuire si care are pretul cel mai scazut. 2. Modul de
departajare a ofertelor cu pret egal – daca doua sau mai multe oferte contin în cadrul
propunerii financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor clasati pe
primul loc, a caror oferte au preturi egale, o noua propunere financiara, în plic închis, caz în
care contractul va fi atribuit ofertantului a carui propunere financiara are pretul cel mai
scazut. 3. Ofertantii vor prezenta o declaratie privind calitatea de participant la procedura –
Formular 12C din fisierul «Sectiunea formulare» (ofertant, asociat) – în original, menita sa
faciliteze autoritatii contractante accesul la datele de identificare ale participantilor la
procedura în scopul aplicarii prevederilor art.69 indice 2 alin.(2) din OUG nr.34/2006. 4.
Fiecare ofertant va completa o declaratie de participare la procedura (Formularul K din
Sectiunea Formulare), în vederea postarii în cadrul anuntului de participare la Sectiunea
”Procese verbale / Declaratii”, în conformitate cu prevederile art.69 indice 2 din OUG
nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. 5. Pentru a putea vizualiza fisierele
atasate anuntului de participare va recomandam sa descarcati aplicatia shellSAFE VERIFY
de la urmatoarea adresa web:https://www.certsign.ro/certsign/resurse/download.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod
postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40
213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): https://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.2562 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei RCF Constanta
Adresa postala: aleea Albastrelelor, nr.10 , Localitatea: Constanta , Cod postal: 900132 ,
Romania , Tel. +40 241589840 , Fax: +40 241587240
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.07.2015 09:43