12 aprilie 2024 – Lucrări de REÎNNOIRE a căii ferate între PITEȘTI și RAMIFICAȚIE GOLEȘTI, în perioada 15 aprilie – 14 iunie 2024

Timp de lectură: 3 minute

Serviciul Comunicare Mass-Media   Tel/Fax: 021.319.24.71 Tel. CFR:.021.319.95.39/int. 122231

Nr.1/5/341/12.04.2024

Lucrări de REÎNNOIRE a căii ferate
între PITEȘTI și RAMIFICAȚIE GOLEȘTI,
în perioada 15 aprilie – 14 iunie 2024

 

Bucureşti, 12 aprilie 2024

Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA vă informează că linia CF PITEȘTI – RAMIFICAȚIE GOLEȘTI va fi închisă permanent în perioada 15 aprilie – 14 iunie 2024 pentru lucrări de REÎNNOIRE a suprastructurii căii, cu devierea circulației pentru 28 trenuri R/RE prin BRADU DE SUS, pe traseul Golești – BRADU DE SUS – Pitești și retur.

Linia de cale ferată PITEȘTI – RAMIFICAȚIE GOLEȘTI se închide permanent timp de 2 luni pentru înlocuirea la rând, în zona km 103+700 – 107+530, a tuturor componentelor suprastructurii căi – șină, aparate de cale, cupoane de racordare, traverse normale și de beton, material mărunt, etc – în zona km 103+700 – 107+530, inclusiv lucrări de completare, balastare, profilare piatră spartă și rectificare de nivel/direcție. Reamintim faptul că, la ora actuală, antreprenorul execută lucrări de REÎNNOIRE a suprastructurii căii și între stațiile CĂLINEȘTI și GOLEȘTI (FIRUL II) în zona km 95+000 – 99+300 și pe două linii din STAȚIA CF GOLEȘTI, interval CF pe care traficul feroviar de călători se desfășoră doar pe FIRUL I și cu restricție de viteză pentru protecția muncitorilor de la CĂLINEȘTI la GOLEȘTI, iar în stația GOLEȘTI pe celelalte linii deschise traficului.

Astfel, în perioada 15 aprilie – 14 iunie 2024, când sunt programate lucrările de înlocuire la rând a suprastructurii căii pe linia CF PITEȘTI – RAMIFICAȚIE GOLEȘTI, 28 de TRENURI R/RE care circulă în relația BUCUREȘTI NORD/BUCUREȘTI BASARAB – PITEȘTI (și retur) vor avea TRASEUL DEVIAT, prin stația BRADU DE SUS, pe ruta Golești – BRADU DE SUS – Pitești.

Precizăm faptul că, programul de REÎNNOIRE a suprastructurii căii pe linia CF BUCUREȘTI – PITEȘTI (217,7 km) se derulează în baza a trei contracte semnate anul trecut de Sucursalele Regionale de Căi Ferate Craiova (1 LOT) și București (2 LOTURI), cu finanțare asigurată prin PNRR în valoare financiară de 666 MILIOANE lei, fără TVA, și are drept scop ridicarea restricțiilor de viteză, creșterea gradului de siguranță și atingerea vitezei maxime de circulație de 120 km/h, pe o lungime cât mai mare a traseului.

CFR SA transmite scuze călătorilor pentru disconfortul creat de noile modificări în graficul de circulație al trenurilor între București și Pitești (și retur) și le mulțumește pentru înțelegere, asigurându-i totodată de faptul că lucrările de REÎNNOIRE a suprastructurii căii contribuie la îmbunătățirea condițiilor de transport, prin reducerea duratei de călătorie, precum și la creșterea gradului de siguranță.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” SA – companie care administrează infrastructura feroviară publică – desfăşoară o activitate de interes public şi contribuie la libera circulaţie a persoanelor, mărfurilor şi a bunurilor în interiorul ţării şi peste graniţă, în condiţii ecologice, eficiente şi de siguranţă.

 

Şef Serviciu

Oana BRÂNZAN

Vă rugăm activați JavaScript în browser pentru a utiliza toate funcționalitățile acestui site web apoi reîncărcați pagina.
Skip to content