17 iunie 2024 – Condiții speciale de circulație și transbordare auto între PITEȘTI și GOLEȘTI, până pe 15 iulie 2024

Timp de lectură: 3 minute

Serviciul Comunicare Mass-Media   Tel/Fax: 021.319.24.71 Tel. CFR:.021.319.95.39/int. 122231

Nr.1/5/507/17.06.2024

 

Condiții speciale de circulație și transbordare auto între PITEȘTI și GOLEȘTI

până pe 15 iulie 2024

Bucureşti, 17 iunie 2024

Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA vă informează că pe linia CF PITEȘTI – RAMIFICAȚIE GOLEȘTI continuă lucrările de REÎNNOIRE a suprastructurii căii, lucrări care impun menținerea măsurii de deviere a circulației pentru 29 trenuri R/RE prin BRADU DE SUS, pe traseul Golești – BRADU DE SUS – Pitești, precum și TRANSBORDARE AUTO, între PITEȘTI și GOLEȘTI, pentru călătorii din cele 2 trenuri IR, care circulă în relația SIBIU – GOLEȘTI – București Nord – CONSTANȚA (și retur).

Linia de cale ferată PITEȘTI – RAMIFICAȚIE GOLEȘTI este închisă circulației pentru continuarea lucrărilor de înlocuire la rând a tuturor componentelor suprastructurii căi – șină, aparate de cale, cupoane de racordare, traverse normale și de beton, material mărunt, etc – în zona km 103+700 – 107+530, inclusiv lucrări de completare, balastare, profilare piatră spartă și rectificare de nivel/direcție. Lucrări similare de REÎNNOIRE a suprastructurii căii se execută de asemenea și între stațiile CĂLINEȘTI și GOLEȘTI (FIRUL II) în zona km 95+000 – 99+300 și pe două linii din STAȚIA CF GOLEȘTI, interval CF pe care traficul feroviar de călători se desfășoră doar pe FIRUL I și cu restricție de viteză pentru protecția muncitorilor de la CĂLINEȘTI la GOLEȘTI, iar în stația GOLEȘTI pe celelalte linii deschise traficului.

Astfel, până pe 15 iulie 2024, termen solicitat de constructor pentru continuarea lucrărilor de reînnoire  pe linia CF PITEȘTI – RAMIFICAȚIE GOLEȘTI, în zona km 103+700 – 107+530, 29 de TRENURI R/RE care circulă în relația BUCUREȘTI NORD/BUCUREȘTI BASARAB – PITEȘTI (și retur) vor avea TRASEUL DEVIAT, prin stația BRADU DE SUS, pe ruta Golești – BRADU DE SUS – Pitești, iar pentru circa 100 de călători din trenurile IR 12912/12914, care circulă în relația Sibiu – Sibiu Triaj – Piatra Olt – Bradu se Sus – Ramificație Golești – București Nord – Constanța (și reur), se asigură TRANSBORDARE AUTO între stațiile PITEȘTI – GOLEȘTI, și retur.

Precizăm faptul că, programul de REÎNNOIRE a suprastructurii căii pe linia CF BUCUREȘTI – PITEȘTI (217,7 km) se derulează în baza a trei contracte semnate de Sucursalele Regionale de Căi Ferate Craiova (1 LOT) și București (2 LOTURI), cu o finanțare în valoare de 666 MILIOANE lei, fără TVA, asigurată prin PNRR, și are drept scop ridicarea restricțiilor de viteză, creșterea gradului de siguranță și atingerea vitezei maxime de circulație de 120 km/h, pe o lungime cât mai mare a traseului, finalizarea lucrărilor pe cele 3 loturi fiind estimată pentru perioada 2025/2026.

CFR SA transmite scuze călătorilor pentru disconfortul creat de noile modificări în graficul de circulație al trenurilor între București și Pitești (și retur) și le mulțumește pentru înțelegere, asigurându-i totodată de faptul că lucrările de REÎNNOIRE a suprastructurii căii contribuie la îmbunătățirea condițiilor de transport, prin reducerea duratei de călătorie, precum și la creșterea gradului de siguranță.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” SA – companie care administrează infrastructura feroviară publică – desfăşoară o activitate de interes public şi contribuie la libera circulaţie a persoanelor, mărfurilor şi a bunurilor în interiorul ţării şi peste graniţă, în condiţii ecologice, eficiente şi de siguranţă.

Şef Serviciu

Oana BRÂNZAN

Vă rugăm activați JavaScript în browser pentru a utiliza toate funcționalitățile acestui site web apoi reîncărcați pagina.
Skip to content