30 septembrie 2024 – Deschidere oferte la licitația pentru Proiectare și Execuție lucrări de reabilitare a liniei CF Craiova-Drobeta Turnu Severin Caransebeș – Lot 6

Timp de lectură: 3 minute

Serviciul AGA, CA și mass-media                                                   Tel. CFR: 021.319.95.39/122312/122905/122340

Nr.1/6/S/93/30.09.2024                                                             Tel./Fax:  021.319.70.80

 

 

 

COMUNICAT DE PRESĂ

 

 

Deschidere oferte la procedura de achiziție sectorială privind atribuirea contractului de proiectare și execuție aferent obiectivului de investiţii ”Reabilitarea liniei feroviare Craiova – Drobeta Turnu Severin – Caransebeș, parte a Coridorului Orient/Est-Mediteranean”- LOT 6: CAP X PO NOU POARTA – CARANSEBEȘ

 

 

București, 30 septembrie 2024

 

Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA vă informează că azi, 30 septembrie 2024, la ora 15:00, a deschis ofertele depuse la procedura de achiziție sectorială privind atribuirea contractului de proiectare și execuție aferent obiectivului de investiţii:”Reabilitarea liniei feroviare Craiova – Drobeta Turnu Severin – Caransebeș, parte a Coridorului Orient/Est-Mediteranean” LOT 6: CAP X PO NOU POARTA – CARANSEBEȘ KM 436+887 – KM 474+046,53.

 

În cadrul procedurii, au depus oferte următorii agenți economici:

  1. Asocierea formată din S.C. ALSTOM TRANSPORT S.A. (lider asociere), DRUM ASFALT (asociat);
  2. Asocierea FCC CONSTRUCCION S.A. (lider asociere) – GÜLERMAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ (asociat);
  3. Asocierea ITINERA SPA (lider asociere) – SAIPEM S.P.A. (asociat);
  4. Asocierea IC IÇTAŞ INŞAAT SANAYI VE TICARET A.Ş. (lider asociere), ROTARY CONSTRUCTII MENTENANTA (asociat);
  5. Asocierea OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A. (lider asociere), Yapı Merkezi İnşaat ve Sanayi A.Ş (asociat), INFRAVIS S.R.L. (asociat)

 

Valoarea estimată a achiziției publice pentru :”Reabilitarea liniei feroviare Craiova-Drobeta Turnu Severin-Caransebeș, parte a Coridorului Orient/Est-Mediteranean” LOT 6 : CAP X PO NOU POARTA – CARANSEBES KM 436+887 – KM 474+046,53, este cuprinsă în intervalul intervalul 2.208.020.546,14 lei – 2.628.839.127,32 lei, fără TVA, iar sursa de finanțare va fi asigurată din fonduri externe nerambursabile prin Programul Transport (PT) 2021 – 2027 și Bugetul de Stat. Durata pentru elaborarea proiectului tehnic și execuția lucrărilor va fi de 72 de luni, din care 12 luni proiectare și 60 de luni execuție.

 

Principalele obiective preconizate, prin implementarea proiectului de „Reabilitare a liniei feroviare Craiova-Drobeta Turnu Severin-Caransebeș, parte a Coridorului Orient/Est-Mediteranean”- LOT 6: CAP X PO NOU POARTA – CARANSEBES KM 436+887 – KM 474+046,53, sunt:

  • modernizarea liniei de cale ferată în conformitate cu Specificațiile Tehnice de Interoperabilitate (STI), linie simplă sau dublă, electrificată, de 25 kV;
  • introducerea instalațiilor de centralizare electronice/electrodinamice noi sau reabilitate, după caz, în stații și linie curentă și introducerea sistemului de siguranță ERTMS nivel 2 în conformitate cu Specificațiile Tehnice de Interoperabilitate (STI) și cu previziunile cererii de trafic de călători și de marfă național și internațional;
  • sarcina maxim 22,5 tone/osie;
  • lungimea maximă a trenului de 740 m în toate stațiile;
  • caracteristici ale peroanelor: peroane înalte cu lungime de 400 m, în toate stațiile;
  • ecartament nominal: 1435 mm;
  • lucrări de reabilitare a tunelurilor Feneș și Tîmpa. În cazul tunelului Tîmpa, noua cota a niveletei nu asigura gabaritul standard, prin urmare se va realiza largirea acestuia;
  • lucrări de construcție nouă a 2 tuneluri galerie simplă (policentrică) cu cale dublă: Poarta 2 (550m) și Poarta 3 (305m);
  • lucrări civile în stații – lucrări de igienizare si cosmetizare a construcțiilor existente, intervenții la structuri, eficientizare fluxuri;
  • îmbunătăţirea geometriei traseului în plan şi în profil longitudinal (rectificări de curbe şi încadrarea elementelor de profil în prevederile normativelor în vigoare);
  • lucrări de semnalizare si telecomunicații;
  • se vor asigura viteze de circulație ale trenurilor de maxim 120 km/h;
  • modernizarea instalațiilor de electrificare pe toată lungimea (în sistem de alimentare de 25 kV, 50 Hz);
  • mărirea capacității de tranzit;
  • montarea de panouri fonoabsorbante și/sau soluții alternative de reducere a nivelului de zgomot

 

……………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” SA– companie care administrează infrastructura feroviară publică – desfăşoară o activitate de interes public şi contribuie la libera circulaţie a persoanelor, mărfurilor şi a bunurilor în interiorul ţării şi peste graniţă, în condiţii ecologice, eficiente şi de siguranţă.

 

 

Serviciul AGA, CA și mass-media

Vă rugăm activați JavaScript în browser pentru a utiliza toate funcționalitățile acestui site web apoi reîncărcați pagina.
Skip to content