Anunt de participare (utilitati) numarul 141495/15.01.2013
Detaliu anunt
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Stare anunt: Publicat
Stare procedura: In desfasurare
Data transmiterii in SEAP: 15.01.2013 09:31
Data acceptarii ANRMAP: 15.01.2013 14:01
Data publicarii in SEAP: 15.01.2013 14:01
Trimite la OJ: Nu
Documentatie de atribuire
Numar
documentatie:
75666
Denumire
contract:
Uniforme CFR vara- iarna tip A-SCREIR CF Iasi
Data acceptare: 14.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate “CFR” – SA
Adresa postala: prin Sucursala CREIR CF Iasi Piata Garii nr.1 , Localitatea: Iasi , Cod
postal: 700090 , Romania , Punct(e) de contact: Julieta Aghion , Tel. +40 232273507 ,
In atentia: Julieta Aghion , Email: julieta.aghion@cfr.ro , Fax: +40 232273507 , Adresa
internet (URL): www.cfr.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau
locale ale acestora
Activitate (activitati)
– Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Uniforme CFR vara- iarna tip A-SCREIR CF Iasi II.1.2)
Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare
a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul Regional Iasi
Codul NUTS: RO21 – Nord-Est
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de uniforme de serviciu pentru barbati.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18222100-2 – Costume (barbati); taioare (femei) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
750 buc.uniforme de tergal pentru vara si 750 buc uniforme de stofa pentru iarna , pentru
barbati
Valoarea estimata fara TVA: 330,000 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice şi garantii solicitate
Garantia pentru participare este de: 6.600 lei sau 3.300 lei (pt IMM) si este irevocabila.
Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile, de la termenul limita de
primire a ofertelor. Garantia de participare poate fi constituita prin virament bancar sau printrun instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de
asigurari, în original, (Formularul 1A din Sectiunea III – Formulare); prin ordin de plata în
contul SRCF Iasi nr. RO26 BPOS 2400 2831 193ROL01, deschis la BANC POST, Sucursala
Iasi sau numerar la casieria autoritatii contractante. În conformitate cu art. 278 indice1*)
OUG 34/2006, ofertantului a carei contestatie a fost respinsa i se va retine suma de: 3.300
lei din garantia de participare.Cursul de referinta pentru echivalarea garantiei de participare
constituita în alta moneda va fi cursul BNR pentru euro din data anterioara datei limita de
depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de buna executie se exprima procentual si reprezinta
5% (2,5% pt. IMM) din pretul contractului fara TVA si se constituie in lei. De regula, se
constituie printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara
sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile
partiale, pâna la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Contractantul are
obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent
în administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
Suma initiala care se depune de catre contractant în contul de disponibil astfel deschis nu
trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul fara TVA al contractului. Restituirea garantiei de
buna executie se va face conform prevederilor art. 92 alin. (1) din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1)
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in
registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/
2006: Ofertantul va prezenta Formularul 3 „Declaratie privind Eligibilitatea” din Sectiunea
III – Formulare, în original.Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în
dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006:Ofertantul va prezenta Formularul 3A “Declaratie
privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului
nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare” din Sectiunea III- Formulare, în
original.Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art. 69 indice1
din OUG nr. 34/2006: Ofertantul va prezenta „Declaratie privind neîncadrarea în situatia
prevazuta la art. 69 indice1” din OUG 34/ 2006 – Formularul 3B din Sectiunea III –
Formulare, în original. Aceasta declaratie va fi completata de catre toti participantii la
procedura (ofertanti/asociati/subcontractanti/terti sustinatori).Persoanele ce detin functii de
decizie în cadrul CNCF „CFR” SA – Sucursala CREÎR CF Iasi în ceea ce priveste
organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:Director: ing. George Radu
PIPA,Contabil sef: ec. Maria RUSU; Sef oficiu juridic: jr. Luminita STANESCU,Sef serviciu
comercial ing. Carmen NEGRU,Sef birou BAP ing. Julieta AGHION;Declaratie pe proprie
raspundere privind faptul ca participarea la procedura este facuta în concordanta cu regulile
de concurenta, conf. Ord. ANRMAP nr. 314/12.10.2010;Declaratie pe proprie raspundere
privind faptul ca participarea la procedura este facuta în concordanta cu regulile de
concurenta:Ofertantul va prezenta Formularul 3D „Certificat de participare la licitatie cu
oferta independenta” din Sectiunea III- Formulare, în original.
Calitatea de participant la procedura: Declaratie privind calitatea de participant la procedura
(ofertant, asociat, dupa caz) – Formularul 3C din Sectiunea III – Formulare, în original
Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata: a) Certificat de
atestare fiscala privind îndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte
venituri ale bugetului local, care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata în luna
anterioara celei în care se depun ofertele.
b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor
si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (ANAF-DGFP), care sa
ateste situatia obligatiilor scadente la plata în luna anterioara celei în care se depun ofertele.
Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele
competente privind îndeplinirea obligatiilor de plata, în original, copie legalizata sau în copie
lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. 1. Certificat constatator eliberat de ONRC din
care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului cuprinde si activitati de tipul celor
supuse procedurii de achizitie; se poate prezenta în original, în copie legalizata sau în copie
lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie
sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. În cazul în
care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat documentul „Certificat constatator emis de
Oficiul Registrului Comertului” în copie, autoritatea contractanta va solicita acestuia, înainte
de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru
conformitate acest document în original sau în copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Ofertantul va demonstra media cifrei anuale de afaceri în domeniul de activitate aferent
obiectului contractului pe ultimii 3 ani în valoare de cel putin: 600.000 lei.
Documente care sustin criteriul de calificare:
– Fisa de informatii generale completata in conformitate cu Formularul 4;
– Bilant contabil contabil sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani sau alte documente
edificatoare, care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a
candidatului/ofertantului – în copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.
b) Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea
contractului de catre o alta persoana, in conditiile prevazute de art.186 din OUG nr.34/
2006. În cazul în care ofertantul îsi demonstreaza situatia economica si financiara invocând
sustinerea acordata catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea
de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective
incheiat in forma autentica, în original, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la
dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate în ultimii 3 ani,
continând valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt
autoritati contractante sau clienti privati.
Ultimii 3 ani se calculeaza pâna la data limita de depunere a ofertelor.
Ofertantul va prezenta Formularul 5 “Declaratie privind lista principalelor livrari de produse
în ultimii 3 ani” din Sectiunea III – Formulare.
b)Ofertantul va prezenta ca dovada a experientei similare cel putin un contract sau max 2
contracte de furnizare care au avut ca obiect produse similare în valoare cumulata de cel
putin: 330.000 lei (fara TVA).
Ofertantul va prezenta Formularul 6 privind „Experienta similara”, pentru fiecare contract a
carui obiect a fost livrarea de produse similare.
Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre
clientul beneficiar, (fie recomandari, fie parti relevante din contracte, fie procese verbale de
receptie, fie documente constatatoare , etc).
c) În vederea stabilirii conformitatii produselor ce fac obiectul contractului, ofertantul va
prezenta Mostre astfel :1 buc uniforma iarna (marimea 50-I) si 1 buc. uniforma vara(marimea
50-I). Mostrele ofertantului castigator vor ramâne probe martor la sediul autoritatii
contractante pâna la finalizarea contractului.
d)Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea
contractului de catre o alta persoana, in conditiile prevazute de art.190 din OUG nr.34/2006.
În cazul în care ofertantul îsi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocând si
sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea
de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective
incheiat in forma autentica, în original, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la
dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.
f)Informatii privind asocierea
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna,
fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi
legalizata numai în cazul în care oferta comuna este declarata câstigatoare. În cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia persoanala si capacitatea de exercitare
a a activitatii profesionale (înregistrarea) trebuie sa fie îndeplinite de fiecare asociat în
parte,iar celelate cerinte privind capacitatea tehnica si profesionala, capacitatea economicofinanciara trebuie îndeplinite prin cumul de grupul de asociati. Ofertantii asociati nu au
dreptul de a depune, pe lânga oferta comuna, alte oferte în mod individual sau în alta asociere
ori de a participa în calitate de subcontractor la procedura. În cazul în care, oferta comuna
este declarata câstigatoare, modificarea asocierii dupa încheierea contractului nu este admisa.
Se va prezenta un certificat de atestare a standardelor de asigurare a calitatii sau echivalentul
lui emis de organisme abilitate, valabil la data limita de depunere a ofertelor în copie lizibila
cu mentiunea „conform cu originalul”.
Certificat de atestare SR EN ISO 9001:2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2)
Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor
personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3)
Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui
SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente:
05.02.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.02.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor) IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.02.2013 10:00
Locul: Sucursala CREIR CF Iasi Piata Garii nr.1 , Biroul Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Oferta câstigatoare va fi cea admisibila, a carei propunere tehnica va raspunde la toate
cerintele minime obligatorii solicitate prin documentatia de atribuire si a carei propunere
financiara va contine pretul cel mai scazut. Modul de departajare al ofertelor situate pe primul
loc: În cazul în care în cadrul propunerii financiare au acelasi pret, autoritatea contractanta
va solicita ofertantilor o noua propunere financiara în plic închis, caz în care contractul va fi
atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod
postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40
213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): https://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din O.U.G. nr.
34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SCREIR Iasi
Adresa postala: Piata Garii nr.1 , Localitatea: Iasi , Cod postal: 700090 , Romania , Tel.
+40 232215600 , Fax: +40 232215601
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.01.2013 09:31