Anunt de participare (utilitati) numarul 141534/18.01.2013
Detaliu anunt
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Stare anunt: Publicat
Stare procedura: In desfasurare
Data transmiterii in SEAP: 17.01.2013 13:30
Data acceptarii ANRMAP: 18.01.2013 09:56
Data publicarii in SEAP: 18.01.2013 09:56
Trimite la OJ: Nu
Documentatie de atribuire
Numar
documentatie:
75731
Denumire
contract:
Închirieri utilaje terasiere
Data acceptare: 17.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate “CFR” – SA
Adresa postala: prin Sucursala CREIR CF Iasi Piata Garii nr.1 , Localitatea: Iasi , Cod
postal: 700090 , Romania , Punct(e) de contact: Julieta Aghion , Tel. +40 232273507 ,
In atentia: Julieta Aghion , Email: julieta.aghion@cfr.ro , Fax: +40 232273507 , Adresa
internet (URL): www.cfr.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau
locale ale acestora
Activitate (activitati)
– Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Închirieri utilaje terasiere II.1.2)
Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a
serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Pe raza de activitate a Suc. CREÎR CF Iasi
Codul NUTS: RO21 – Nord-Est
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Închirierea de utilaje terasiere pentru executarea lucrarilor de decolmatare a albiei podurilor,
podetelor si sectiunii santurilor CF.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45500000-2 – Inchiriere de utilaje si de echipament de constructii si de lucrari publice cu
operator (Rev.2)
90620000-9 – Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor efectua lucrari de sapaturi sectiuni de scurgere poduri si podete; degajare peroane,
platforme ale caii de zapada; încarcare material aluvionar în auto; transport material aluvionar
în depozite stabilite; descarcare si nivelare material aluvionar.
Valoarea estimata fara TVA: 350,000 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice şi garantii solicitate Garantia pentru participare este de: 7.000 lei si este irevocabila. Ofertantii care fac dovada
ca sunt I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a acestei sume. Perioada de valabilitate a
garantiei de participare este de 90 zile, de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia
de participare poate fi constituita prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare
emis în conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, în original,
(Formularul 1A din Sectiunea III – Formulare); prin ordin de plata în contul Sucursalei CREÎR
CF Iasi nr. RO26 BPOS 2400 2831 193ROL01, deschis la BANC POST, Sucursala Iasi.
În conformitate cu art. 278 indice1*) OUG 34/2006, ofertantului a carei contestatie a fost
respinsa i se va retine suma de: 3.500 lei din garantia de participare. Cursul de referinta pentru
echivalarea garantiei de participare constituita în alta moneda va fi cursul BNR pentru euro
din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de buna executie se
exprima procentual si reprezinta 5% (2,5% pt. IMM) din pretul contractului fara TVA si se
constituie in lei. De regula, se constituie printr-un instrument de garantare emis în conditiile
legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Daca partile convin, garantia
de buna executie se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile
partiale, pâna la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Contractantul are
obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent în
administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma
initiala care se depune de catre contractant în contul de disponibil astfel deschis nu trebuie
sa fie mai mica de 0,5% din pretul fara TVA al contractului. Restituirea garantiei de buna
executie se va face conform prevederilor art. 92 alin. (2) din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1)
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in
registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/
2006: Ofertantul va prezenta Formularul 3 „Declaratie privind Eligibilitatea” din Sectiunea III –
Formulare, în original.Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art.
181 din OUG nr. 34/2006:Ofertantul va prezenta Formularul 3A “Declaratie privind
neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/
2006, cu modificarile si completarile ulterioare” din Sectiunea III- Formulare, în
original.Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art. 69 indice1 din
OUG nr. 34/2006: Ofertantul va prezenta „Declaratie privind neîncadrarea în situatia prevazuta
la art. 69 indice1” din OUG 34/ 2006 – Formularul 3B din Sectiunea III – Formulare, în
original. Aceasta declaratie va fi completata de catre toti participantii la procedura (ofertanti/
asociati/subcontractanti/terti sustinatori).Persoanele ce detin functii de decizie în cadrul
CNCF „CFR” SA – Sucursala CREÎR CF Iasi în ceea ce priveste organizarea, derularea si
finalizarea procedurii de atribuire:Director: ing. George Radu PIPA,Contabil sef: ec. Maria
RUSU; Sef oficiu juridic: jr. Luminita STANESCU,Sef divizie Linii: ing.Mihaita
MARINCUTA,Sef serviciu comercial ing. Carmen NEGRU,Sef birou BAP ing. Julieta
AGHION;Declaratie pe proprie raspundere privind faptul ca participarea la procedura este
facuta în concordanta cu regulile de concurenta, conf. Ord. ANRMAP nr. 314/
12.10.2010;Declaratie pe proprie raspundere privind faptul ca participarea la procedura este
facuta în concordanta cu regulile de concurenta:Ofertantul va prezenta Formularul
3D „Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta” din Sectiunea III- Formulare,
în original.
Calitatea de participant la procedura: Declaratie privind calitatea de participant la procedura
(ofertant, asociat, dupa caz) – Formularul 3C din Sectiunea III – Formulare, în original
Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata: a) Certificat de
atestare fiscala privind îndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte
venituri ale bugetului local, care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata în luna
anterioara celei în care se depun ofertele.
b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor
si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (ANAF-DGFP), care sa
ateste situatia obligatiilor scadente la plata în luna anterioara celei în care se depun ofertele.
Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele
competente privind îndeplinirea obligatiilor de plata, în original, copie legalizata sau în copie
lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Informatii referitoare la înscrierea în registrul
comertului sau al profesiei
1. Certificat constatator eliberat de ONRC din care sa rezulte ca obiectul de activitate al
ofertantului cuprinde si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie; se poate prezenta
în original, în copie legalizata sau în copie lizibila cu mentiunea „conform cu
originalul”.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data
limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul
CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. În cazul în care ofertantul clasat pe primul
loc a prezentat documentul „Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului” în
copie, autoritatea contractanta va solicita acestuia, înainte de transmiterea comunicarii privind
rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate acest document în original
sau în copie legalizata.
Atestate, autorizatii, certificate etc., în functie de specificul contractului:Ofertantul va prezenta
urmatoarele:
1. Autorizatie de furnizor feroviar pentru urmatoarele servicii feroviare critice: „Decolmatari
poduri si podete CF” si „Constructii, reparatii si intretinere linii de cale ferata, fara sudarea
sinelor”, valabile la data limita de depunere a ofertelor.
2.Agrement tehnic feroviar AFER pentru urmatoarele servicii feroviare critice: „Decolmatari
poduri si podete CF” si „Întretinere curenta si reparatii linii de cale ferata, în executie manuala,
fara sudarea sinelor”, valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Ofertantul are obligatia de a prezenta un angajament prin care, în cazul expirarii autorizatiei de
furnizor feroviar sau agrement tehnic/certificat de omologare tehnica pe perioada de derulare a
contractului, va proceda la prelungirea valabilitatii acestora în termen util, din proprie
initiativa, aducând acest fapt si la cunostinta autoritatii contractante. III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Ofertantul va demonstra media cifrei de afaceri în domeniul de activitate aferent obiectului
contractului pe ultimii 3 ani în valoare de cel putin 700.000 lei.
Documente care sustin criteriul de calificare:
Fisa de informatii generale completata in conformitate cu Formularul 4
– Fisa de informatii generale completata in conformitate cu Formularul 4;
– Bilant contabil sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani sau alte documente edificatoare, care
sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului – în
copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.
c) Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea
contractului de catre o alta persoana, in conditiile prevazute de art.186 din OUG nr.34/2006. În
cazul în care ofertantul îsi demonstreaza situatia economica si financiara invocând sustinerea
acordata catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care
beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat
in forma autentica, în original, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie
ofertantului resursele financiare invocate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
În cazul în care, oferta comuna este declarata câstigatoare, modificarea asocierii dupa
încheierea contractului nu este admisa.
a) Ofertantul va prezenta o lista a lucrarilor executate în ultimii 5 ani, însotita de certificari de
buna executie pentru cele mai importante lucrari.
Ultimii 5 ani se calculeaza pâna la data limita de depunere a ofertelor.
Ofertantul va prezenta Formularul 5 “Declaratie privind lista principalelor lucrari executate în
ultimii 5 ani”
b) Ofertantul va prezenta ca dovada a experientei similare executarea în ultimii 5 ani:
– max 3 contracte de executie lucrari similare, în care participarea ofertantului la aceasta sa fi
fost în valoare cumulata de cel putin: 350.000 lei, fara TVA;
Ofertantul va prezenta Formularele 6 si 6A privind „Experienta similara” cu „Recomandarile
privind lucrarile executate”
Se vor prezenta certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei
lucrarilor, precum si daca lucrarile au fost executate în conformitate cu normele profesionale
din domeniu si daca au fost duse la bun sfârsit, în copie lizibila cu mentiunea „conform cu
originalul”.
c)Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane strict necesare îndeplinirii în bune conditii a
contractului:
– sef punct de lucru (cu specialitate CF ) cu experienta profesionala dovedita prin participarea
la cel putin un contract de natura si complexitatea prestarilor de servicii supuse procedurii;
– responsabil SC autorizat conform Ordinului MTCT nr. 2262/2005, în functie de cel putin
maistru întretinere cale conform Instr.317 – Instr. pt. restrictii de viteza, închideri de linii
(autorizatie AFER valabila la data limita de depunere a ofertelor);
– responsabil SSM atestat conform prevederilor Legii nr. 319/2006;
Ofertantul va prezenta Formularul 7 „Declaratie privind efectivele medii anuale ale
personalului angajat si al cadrelor de conducere ” pe ultimii 3 ani si Formularul 8 „Informatii
referitoare la personalul de conducere si persoanele responsabile pentru îndeplinirea
contractului”
Pentru fiecare persoana responsabila cu îndeplinirea contractului se va preciza functia care va
fi îndeplinita în cadrul contractului si se va prezenta CV-ul, copii cu mentiunea „conform cu
originalul” dupa diplomele, autorizatiile, atestatele, sau certificatele detinute de persoanele
respective.
d) Ofertantul detine sau are drept de folosinta ori poate prezenta un angajament sau un contract
cu clauza suspensiva pentru dotari, utilaje, instalatii, echipamente tehnice, ce le va utiliza în
îndeplinirea contractului : – excavator cu motor ardere interna si comanda hidraulica, pe pneuri sau senile, volumul cupei
de 0,400-0,700 mc;
– încarcator frontal cu cupa, cu transmisie hidromecanica si capacitatea cupei de 1,6-3 mc;
– autobasculanta Ofertantul va prezenta Formularul 10 „Declaratie privind utilajele, instalatiile,
echipamentele tehnice”
e) Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea
contractului de catre o alta persoana, in conditiile prevazute de art.190 din OUG nr.34/2006. În
cazul în care ofertantul îsi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocând si
sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea
de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective
incheiat in forma autentica, în original, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la
dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.
f) Informatii privind asocierea
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna,
fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi
legalizata numai în cazul în care oferta comuna este declarata câstigatoare. În cazul asocierii
mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia persoanala si capacitatea de exercitare a
a activitatii profesionale (înregistrarea) trebuie sa fie îndeplinite de fiecare asociat în parte, iar
celelate cerinte privind Atestate, autorizatii, certificate etc., în functie de specificul
contractului, capacitatea tehnica si profesionala, capacitatea economico-financiara trebuie
îndeplinite prin cumul de grupul de asociati. Ofertantii asociati nu au dreptul de a depune, pe
lânga oferta comuna, alte oferte în mod individual sau în alta asociere ori de a participa în
calitate de subcontractor la procedura.
Se va prezenta un certificat de atestare a standardelor de asigurare a calitatii sau echivalentul
lui emis de organisme abilitate, valabil la data limita de depunere a ofertelor în copie lizibila cu
mentiunea „conform cu originalul”.
Certificat de atestare SR EN ISO 9001:2008
Se va prezenta un certificat de atestare a standardelor privind managementul de mediu sau
echivalentul lui emis de organisme abilitate,valabil la data limita de depunere a ofertelor, în
copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.
Certificat de atestare SR EN ISO 14001:2005
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2)
Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor
personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3)
Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui
SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente:
13.02.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.02.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.02.2013 10:00
Locul: Sucursala CREIR CF Iasi Piata Garii nr.1 , Biroul Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
În cazul în care doua sau mai multe oferte situate pe primul loc contin, în cadrul propunerii
financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere
financiara în plic închis, caz în care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere
financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod
postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40
213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): https://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al CREIR Iasi
Adresa postala: Str. Piata Garii nr.1 , Localitatea: Iasi , Cod postal: 700090 , Romania , Tel. +40 232215600 , Fax: +40 232215601 , Adresa internet (URL): www.cfr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.01.2013 13:30