| Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA  | 
| I.1)   | Denumirea, adresa si punct(e) de contact:  | 
|   | 
| Compania Nationala de Cai Ferate     "CFR" – SA  |  
| Adresa postala:  str. Dinicu Golescu nr.     38, sector 1 , Localitatea:  Bucuresti , Cod postal:  010873 ,     Romania , Punct(e) de contact:  Gherghina Tudor , Tel.  +40     213192433 , Email:  gherghina.tudor@cfr.ro , Fax:  +40 213192433     , Adresa internet (URL):  www.cfr.ro , Adresa profilului     cumparatorului:  www.e-licitatie.ro  |  
 | 
|   | 
| Adresa de la care se pot obtine informatii     suplimentare:  |  
| Punctul (punctele) de contact mentionat(e)     anterior  |  
| Caietul de sarcini si documentele suplimentare     (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie     dinamic) pot fi obtinute la:  |  
| Punctul (punctele) de contact mentionat(e)     anterior  |  
|   |  
|   |  
|   |  
|   |  
| Ofertele sau solicitarile de participare     trebuie transmise la:  |  
| Punctul (punctele) de contact mentionat(e)     anterior  |  
 | 
| I.2)   | Tipul autoritatii contractante si activitatea   principala (activitatile principale)  | 
|   | 
| Minister sau orice alta autoritate nationala     sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora  |  
| Activitate (activitati)  |  
| – Servicii feroviare |  
 | 
| Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI  | 
| II.1)   | Descriere  | 
| II.1.1)   | Denumirea data contractului de entitatea   contractanta  | 
|   | Piese de schimb pentru aparatele de cale  | 
| II.1.2)   | Tipul contractului si locul de executare a   lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor  | 
|   | 
| Furnizare  |  
| Cumparare  |  
| Locul principal de livrare: Conform grafic de     livrare, in conditii DDP INCOTERMS  |  
| Codul NUTS: RO321 – Bucuresti  |  
 | 
| II.1.3)   | Anuntul implica  | 
|   | Un contract de achizitii publice  | 
| II.1.4)   | Informatii privind acordul-cadru  | 
| II.1.5)   | Descrierea succinta a contractului sau a   achizitiei/achizitiilor  | 
|   | Piese de schimb pentru aparatele de cale  | 
| II.1.6)   | Clasificare CPV (vocabularul comun privind   achizitiile)  | 
|   | 
| 34946100-1 – Material de constructii feroviare     (Rev.2)  |  
 | 
| II.1.7)   | Contractul intra sub incidenta acordului privind   contractele de achizitii publice  | 
|   | Nu  | 
| II.1.8)   | Impartire in loturi  | 
|   | Nu  | 
|   |   | 
| II.1.9)   | Vor fi acceptate variante  | 
|   | Nu  | 
| II.2)   | Cantitatea sau domeniul contractului/acordului   cadru  | 
| II.2.1)   | Cantitatea totala sau domeniul  | 
|   | 411,85 tone – Piese de schimb pentru aparatele de   cale  | 
|   | 
| Valoarea estimata fara TVA: 4,064,516.13 RON  |  
 | 
| II.2.2)   | Optiuni  | 
|   | Nu  | 
| II.3)   | Durata contractului/acordului cadru sau termenul   pentru finalizare  | 
|   | 3  luni incepand de la data atribuirii   contractului   | 
| Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE,   FINANCIARE SI TEHNICE  | 
| III.1)   | Conditii referitoare la contract  | 
| III.1.1)   | Depozite valorice şi garantii solicitate  | 
|   | Garantie de participare 40.645 lei da v nu ?   Ofertantul va constitui o garantie pentru participare eliberata în numele   ofertantului în cuantum de 40.645 lei. Garantia de participare se constituie   în conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea   normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de   achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de   achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a   contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile   ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile   de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (perioada aleasa va fi   cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei). În cazul depunerii de   oferte în asociere, garantia de participare trebuie constituita în numele   asocierii si sa mentioneze ca acopera în mod solidar toti membrii grupului de   operatori economici. Garantia de participare emisa în alta limba decât româna   va fi prezentata în original si va fi însotita de traducerea autorizata si   legalizata în limba româna. (Formular nr.2). Garantia de participare poate fi   eliberata în numele ofertantului in orice valuta convertibila, la cursul mediu   BNR aferent lunii anterioare depunerii ofertelor. Cont garantie de   participare: Beneficiar: CNCF CFR SA, CUI: RO11054529 Cont IBAN : RO76 BITR   BU5R ON03 6603 CC02, Banca Italo-Romena Ag. Mihalache. Întreprinderile Mici   si Mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a acestui cuantum, conform   prevederilor legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, drept   pentru care acestea vor prezenta garantia de participare însotita de   declaratia privind statutul de IMM Garantie de buna da v nu ? 5% din valoarea   contractului , fara TVA . Întreprinderile Mici si Mijlocii beneficiaza de   reducerea cu 50% a acestui cuantum, conform prevederilor legii 346/2004, cu   modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie a   contractului se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, retineri   succesive din sumele datorate pentru facturi partiale aplicandu-se   prevederile HG 1045/2011 ; sau orice alt instrument de garantare emis în   conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in   termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la data semnarii contractului de   ambele parti. Garantia de buna executie se va restitui la solicitarea scrisa   a ofertantului în care se va mentiona modalitatea de restituire. În cazul   contractului de prestari servicii , autoritatea contractantã are obligatia de   a elibera/restitui garantia de buna executie în cel mult 14 zile de la data   indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract dacã   nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.  | 
| III.1.2)   | Principalele modalitati de finantare si plata   si/sau trimitere la dispozitiile relevante  | 
|   | Fonduri Buget de stat – Plata se va face in 5   zile de la data primirii banilor de catre CNCF ” CFR” SA de la bugetul   statului.  | 
| III.1.3)   | Forma juridica pe care o va lua grupul de   operatori economici caruia i se atribuie contractul  | 
|   | Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006   cu modificarile si completarile ulterioare  | 
| III.1.4)   | Executarea contractului este supusa altor   conditii speciale  | 
|   | Nu  | 
| III.2)   | Conditii de participare  | 
| III.2.1)   | Situatia personala a operatorilor economici,   inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al   profesiei  | 
|   | Informatii si formalitati necesare pentru   evaluarea respectarii cerintelor mentionate  | 
|   | Cerinta nr. 1 Eligibilitatea. Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul   care se afla în una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 180 din   Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006. În acest sens, ofertantul va   depune o declaratie pe propria raspundere.
 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea în cadrul procedurii
 -Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea în conformitate cu   Formularul A .
 Declaratia se depune în original dupa caz, de catre fiecare ofertant /   ofertant asociat/ tert sustinator
 Cerinta nr. 2
 Neîncadrarea în situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006.
 Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla în   una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006. În acest sens,   ofertantul va depune o declaratie pe proprie raspundere. De asemenea,   ofertantul va depune Certificate constatatoare privind îndeplinirea   obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei   pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului   general consolidat, inclusiv catre bugetele locale. Din certificatele fiscale   trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in   care se depun ofertele .
 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea în cadrul procedurii
 Formularul B1
 -Declaratia se depune în original dupa caz, de catre fiecare ofertant /   ofertant asociat/ tert sustinator (tertul doar literele a, c indice 1si d ale   art.181 din OUG nr.34/2006)
 – Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de   plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de   stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidate, inclusiv   catre bugetele locale. Din certificatele fiscale trebuie sa rezulte situatia   obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele – se   depune în original/copie legalizata/ copie lizibila conform cu originalul,   dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat
 Cerinta nr. 3
 Neîncadrarea la art.69 indice 1 din OUG nr. 34/2006
 Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire ofertantul   care se afla în situatia prevazuta la art.69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 .
 Nota: persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in   ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de   atribuire sunt: George MICU-Director General incepand cu data de 16.04.2013;   Sophocleous Dimtrios-Dir.General pana la data de 15.04.2013; Corneliu Cretu –   Dir.Gen. Adj. Ec.; Sorin Alexandru Trandafirescu-Dir.Gen.Adj.Pr.Europ.;   Moldovan Macarie Alexandru- Dir.Gen. Adj.Teh.; Viorel SCURTU –   Dir.Gen.Adj.Exp; Florin TOMESCU -Dir.Asistenta Juridica si Resurse Umane;   Constantin MANEA-Dir. Linii; Daniela Manuela Dumitrescu – Dir. Comercial;   Director Financiar – Daniela Cristea; Jana IACOB – Sef Serviciu Reprezentare;
 Dobre Marius-Sef Serviciu Linii; Olteanu Pompiliu –sef pr.; Adrian LASZLO   Oprea Ion-Inginer I;
 Craciun Dorina Mihaela – Sef Serv.APSBBS; Daniela Manea – Sef birou AL;   HropaciovPetruta Lorena-Ec;Raluca Munteanu-ing., Staicu Iulia-ing; Tudor   Gherghina-ing;
 Baicu Sorina – Sef STCD; Bogdan Branzan Fedeles – Sef pr. STCD; Mitroi   Marilena- Ec.;Valentin Mitroi – sef birou STCD; Constantinescu Simona-Ec.;   Popescu Constantin Cornel- Ec;
 Florina Mirica- Sef SACPE; Preda Georgiana-cons.jur; Buholt   Mariana-cons.jur.; Laudat Mirela Gabriela-cons.jur; Melinte Ionut-Sef pr.;   Papa Traian-cons. Jur; Violeta PETRESCU -consilier juridic;
 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea în cadrul procedurii
 Ofertantul va depune Formularul B2 –în original. Formularul se depune în   original dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat/ tert   sustinator/subcontractant
 Cerinta nr. 4
 Participarea la licitatie cu oferta independenta
 Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire ofertantul   care nu depune certificatul de participare la licitatie cu oferta   independenta , sau îl depune, însa nu este conform Ordinului 314 din 12   octombrie 2010 emis de ANRMAP
 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea în cadrul procedurii
 Formularul B3–în original
 Declaratia se depune în original de catre fiecare ofertant.
 Documente care se depun pentru dovedirea calitatii de IMM a ofertantului   (unde este cazul)
 Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare în vederea reducerii cu   50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia pentru participare, de   cifra de afaceri si de garantia de buna executie, conform prevederilor din   Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.
 .
 – în cazul întreprinderilor autonome – se va depune:
 • „Declaratie privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor   mici si mijlocii” (Anexa 1)
 – în cazul întreprinderilor partenere – se vor depune:
 • „Declaratie privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor   mici si mijlocii” (Anexa 1);
 • „Calculul pentru întreprinderile partenere sau legate” (Anexa 2);
 • „Fisa de parteneriat”;
 • „Întreprinderi partenere”
 – în cazul întreprinderilor legate – se vor depune:
 • „Declaratie privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor   mici si mijlocii” (Anexa 1);
 • „Calculul pentru întreprinderile partenere sau legate” (Anexa 2);
 • „Întreprinderi legate”;
 • „Fisa privind legatura dintre întreprinderi”
 Încadrarea în una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform   prevederilor art. 41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004 cu modificarile   si completarile ulterioare.
 Modelele formularelor în Formulare.
 Ofertantii vor depune documentele în original Cerinta nr. 1
 Obiectul de activitate si forma de inregistrare
 Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga   Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial, din care sa rezulte obiectul de   activitate al ofertantului si care trebuie sa cuprinda activitati de tipul   celor supuse procedurii de achizitie. Informatiile cuprinse in Certificatul   constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a   ofertelor.
              Pentru persoanele fizice / juridice straine: documente edificatoare care sa   dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de   atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu   prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident; In cazul ofertei comune (asocierii): Toti semnatarii acordului de asociere   vor depune documentele de mai sus.
 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea în cadrul procedurii
 Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga   Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial, – se depune în original/copie   legalizata/ copie lizibila conform cu originalul.
 Se depune de catre fiecare ofertant/ofertant asociat
              Cerinta nr. 2 Cerinta minima obligatorie referitoare la atestate AFER
 Conform OMT 290/2000 candidatul trebuie sa detina :
 Autorizatie de furnizor feroviar sau agrement pentru servicii de intermediere   a furnizarii produselor feroviare critice pentru produsele licitate.
 Autorizatiile, agrementele, omologarile solicitate mai sus trebuie sa fie   valabile la data limita de depunere a ofertelor.
 (1) În cazul în care, valabilitatea Autorizatiei AFER si/sau a Agrementului   tehnic nu este/sunt pe toata durata de derulare a contractului, ofertantul va   depune un angajament prin care in cazul in care este declarat câstigator, se   angajeaza ca va prelungi valabilitatea acestora, pe toata durata de derulare   a contratului si va înstiinta autoritatea contractanta.
 (2) În cazul în care un operator economic nu detine autorizatiile,   agrementele solicitate mai sus sau acestea nu sunt valabile la data limita de   depunere a ofertelor, se va prezenta, dupa caz:
 a) dovada finalizarii demersurilor pentru obtinerea acestora si un angajament   scris de prezentare a lor pâna la semnarea contractului. Sau
 b) autorizatii/agremente echivalente emise de organisme (similare AFER-ului)   din statele în care ofertantul este stabilit si recunoscute de AFER.De   asemenea, acesta va prezenta un angajament ca în cazul în care va fi declarat   câstigator va prezenta pâna la semnarea contractului Autorizatiile/   agrementele/ omologarile tehnic AFER.
 Documentele se depun în copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform   cu originalul”. Produsele feroviare critice, provenite din import sau de la   furnizori unici, pot fi procurate de la agenti economici care nu detin   autorizatie de furnizor feroviar, daca acestia fac dovada ca detin un   agrement tehnic feroviar pentru fiecare produs furnizat.
 Semnarea contractului este conditionata de prezentarea autorizatiilor sau   agrementelor AFER de catre ofertantul desemnat castigator.
              Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea în cadrul procedurii. Autorizatie de furnizor feroviar sau agrement tehnic AFER pentru servicii de   intermediere a furnizarii produselor feroviare critice pentru produsele   licitate.
 Semnarea contractului este conditionata de prezentarea autorizatiilor sau   agrementelor AFER de catre ofertantul desemnat castigator.
 Recomandam consultarea site-ului www.afer.ro
 Documentele se depun în copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform   cu originalul”.
 | 
| III.2.2)   | Capacitatea economica si financiara  | 
|   | Informatii si formalitati necesare pentru   evaluarea respectarii cerintelor mentionate  | 
|   | Cerinta nr.1 Informatii privind situatia financiara:
 Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani .
 Cerinta minima de calificare – realizarea unei cifre medii de afaceri globale   , pe ultimii 3 ani, egala sau mai mare decât valoarea minima : 3.658.100 lei.
 Conversia cifrei globale de afaceri din Lei/Valuta, se va realiza la cursul   mediu anual comunicat de Banca Nationala a României pentru anii 2010, 2011,   2012 (pentru fiecare an in parte).
 În cazul în care ofertantul invoca sustinerea privind situatia financiara a   unui tert, se va prezenta un angajament de sustinere întocmit conform art.   11^1 din HG 925/2006. Demonstrarea îndeplinirii cerintei se face fie de   ofertant, fie de un singur sustinator fara cumularea acestora.
 Modalitatea de indeplinire
 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea în cadrul procedurii
 Se va completa Formularul G din Sectiunea FORMULARE, in original;
 Angajament ferm de sustinere din partea tertului sustinator conform art. 11^1   din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
 Se depune de catre fiecare ofertant/ofertant asociat
 | 
| III.2.3)   | Capacitatea tehnica  | 
|   | Informatii si formalitati necesare pentru   evaluarea respectarii cerintelor mentionate  | 
|   | Cerinta nr. 1 Experienta similara
 Experienta similara se va dovedi prin depunerea listei cu produsele livrate   în ultimii 3 ani, care va contine valori, cantitati, modul de îndeplinire a   obligatiilor si beneficiarii (Formular E – în original).
 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca în ultimii 3 ani a livrat produse   similare celor supuse achizitiei – in minim 1 – maxim 3 contracte cu valoare   cumulata de cel putin 1.219.355 lei, fara TVA, prin prezentarea unor   certificate/documente din care sa reiasa indeplinirea cerintei.
 Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia valorilor vor utiliza cursul   de schimb mediu anual leu/valuta comunicat de catre BNR pentru fiecare an in   parte (2010, 2011,2012).
 În cazul în care candidatul invoca sustinerea privind experienta similara a   unui tert, se va prezenta un angajament de sustinere din partea tertului,   întocmit conform art. 11^1 din HG 925/2006.
 Tertul nu trebuie sa se afle in situatii care determina excluderea conform   art. 180 si 181 lit. a, c1 si d.
 Demonstrarea experientei similare se face fie de ofertant, fie de un singur   sustinator fara cumularea acestora.
 Modalitatea de indeplinire
 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea în cadrul procedurii
              – Lista cu produsele livrate în ultimii 3 ani, în original, care va contine   valori, cantitati, modul de îndeplinire a obligatiilor si beneficiarii   (Formular E – în original).               – Prezentarea – in minim 1 – maxim 3 contracte cu valoare cumulata de cel   putin 1.219.355 lei, fara TVA, prin prezentarea unor certificate/documente   prin care sa seconfirme livrarea de produse mentionate in lista, documentele   fiind prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea   „conform cu originalul”. – Angajament de sustinere din partea tertului, întocmit conform art. 11^1 din   HG 925/2006, daca este cazul.
 Cerinta nr. 2
 Cerinta minima obligatorie referitoare la atestate AFER
 Conform OMT 290/2000, ofertantul trebuie sa detina :
 Omologare tehnica AFER sau Agrement tehnic AFER pentru produsele licitate.
 Omologarile/agrementele solicitate mai sus trebuie sa fie valabile la data   limita de depunere a ofertelor .
 (1) În cazul în care, valabilitatea Omologarii tehnice / agrementele tehnice   nu este pe toata durata de derulare a contractului, ofertantul va depune un   angajament prin care in cazul in care este declarat câstigator, se angajeaza   ca va prelungi valabilitatea acesteia, pe toata durata de derulare a   contractului si va înstiinta autoritatea contractanta.
 (2) În cazul în care un operator economic nu detine omologarile/agrementele   solicitate mai sus sau acestea nu sunt valabile la data limita de depunere a   ofertelor,
 se va prezenta, dupa caz:
 a) dovada finalizarii demersurilor pentru obtinerea acestora (obligatoriu   specificatiile tehnice avizate de CFR si AFER) sau prelungirea lor si un   angajament scris de prezentare a lor pâna la semnarea contractului.
 Sau
 b) agremente echivalente emise de organisme (similare AFER-ului) din statele   în care ofertantul este stabilit si recunoscute de AFER.
 De asemenea, acesta va prezenta un angajament ca în cazul în care va fi   declarat câstigator va prezenta pâna la semnarea contractului agrementele/   omologarile tehnic AFER.
 Documentele se depun în copie legalizata/copie conform cu originalul
 Semnarea contractului este conditionata de prezentarea omologarilor sau   agrementelor AFER de catre ofertantul desemnat castigator
 Modalitatea de indeplinire
 Modalitatea de indeplinire
 Certificat de Omologare tehnica AFER sau Agrementul tehnic AFER pentru   produsele licitate
              Recomandam consultarea site-ului www.afer.ro Informatii privind asocierea.
 In cazul asocierii ofertantul reprezentat printr-un grup de operatori   economici va depune odata cu oferta si documentele care o însotesc, acordul   de asociere (operatorii economici asociati vor specifica in acordul de   asociere partea de contract pe care urmeaza sa o execute fiecare si liderul   de asociere). În cazul declararii ofertantului ca si câstigator, Acordurile   de asociere vor fi prezentate în forma autentica pâna la semnarea   contractului.
 Modalitatea de indeplinire
 – Acord de asociere -în original
 În cazul declararii ofertantului ca si câstigator, Acordurile de asociere vor   fi prezentate în forma autentica pâna la semnarea contractului
 | 
| III.2.4)   | Contracte rezervate  | 
|   | 
 | 
| III.3)   | Conditii specifice pentru contractele de servicii    | 
| III.3.1)   | Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei   anumite profesii  | 
|   | 
 | 
| III.3.2)   | Persoanele juridice au obligatia sa indice numele   si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru   prestarea serviciilor respective  | 
|   | Nu  | 
| SECTIUNEA IV: PROCEDURA  | 
| IV.1)   | Tipul procedurii  | 
| IV.1.1)   | Tipul procedurii  | 
|   | Licitatie deschisa  | 
| IV.2)   | Criterii de atribuire  | 
| IV.2.1)   | Criterii de atribuire  | 
|   | 
 | 
| IV.2.2)   | Se va organiza o licitatie electronica  | 
|   | Da  | 
|   | Numarul de runde al licitatiei electronice: 1(una).   Durata rundei de licitatie: 1 (una) zi (24ore). Licitatia electronica se va   incheia dupa terminarea rundei de licitare. Informatii suplimentare la   Sect.IV.4.3  | 
| IV.3)   | Informatii administrative  | 
| IV.3.1)   | Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea   contractanta  | 
|   | 9/3/3011/2013  | 
| IV.3.2)   | Anunturi publicate (anunt publicat) anterior   privind acelasi contract  | 
|   | Nu  | 
| IV.3.3)   | Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a   documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)  | 
|   | 
| Termenul limita pentru depunerea cererilor de     documente sau pentru acces la documente: 10.10.2013 14:00  |  
|   |  
| Documente de plata: NU  |  
 | 
| IV.3.4)   | Termen limita pentru primirea ofertelor sau a   cererilor de participare  | 
|   | 17.10.2013 09:30  | 
| IV.3.5)   | Limba sau limbile in care poate fi redactata   oferta sau cererea de participare  | 
|   | 
 | 
|   | Moneda in care se transmite oferta de pret: RON  | 
| IV.3.6)   | Perioada minima pe parcursul careia ofertantul   trebuie sa isi mentina oferta  | 
|   | 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)    | 
| IV.3.7)   | Conditii de deschidere a ofertelor  | 
|   | Data: 17.10.2013 10:00  | 
|   | Locul: B-dul Dinicu Golescu, nr.38, sector 1,   Bucuresti, acces pe la Poarta A, camera 79, etaj 5 .  | 
|   | Persoane autorizate sa asiste la deschiderea   ofertelor: da  | 
|   | Reprezentanti imputerniciti ai ofertantului in   baza BI/CIsi imputernicire  | 
| SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE  | 
| VI.1)   | Contractul este periodic  | 
|   | Nu  | 
| VI.2)   | Contractul se inscrie intr-un proiect/program   finantat din fonduri comunitare  | 
|   | Nu  | 
|   | Tip de finantare:  Fonduri bugetare  | 
| VI.3)   | Alte informatii  | 
|   | 1.Corespondenta se va purta in limba romana, sub   forma de acte oficiale transmise pe una din urmatoarele cai: – prin fax, la   nr. 0213192433, intre orele 9-14 ,prin incredintare directa, la punctul de contact   din anunt, intre orele 9-14. 2.Toate documentele depuse de ofertant vor fi in   limba romana, sau insotite de traducere autorizata in limba romana. 3.   Documentatia de atribuire si raspunsurile la solicitarile de clarificari se   vor posta in termen legal la rubrica de "Documentatii clarificari si   decizii " a anuntului de participare din SEAPpe site-ul   https://www.e-licitatie.ro. 4. În cazul în care, se constata ca ofertele   clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita   reofertarea în plic închis, în vederea departajarii ofertelor, iar contractul   se va atribui ofertantului cu pretul cel mai scazut. DATE REFERITOARE LA   CLAUZE CONTRACTUALE: Clauzele contractuale obligatorii sunt: obiectul si   pretul contractului, documentele contractului, obligatiile furnizorului si   ale achizitorului, penalitati si daune interese, garantia de buna executie a   contractului.  | 
| VI.4)   | Cai de atac  | 
| VI.4.1)   | Organism competent pentru caile de atac  | 
|   | 
| Consiliul National de Solutionare a     Contestatiilor  |  
| Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6,     sector 3, Bucuresti , Localitatea:  Bucuresti , Cod postal:      030084 , Romania , Tel.  +40 213104641 , Email:  office@cnsc.ro ,     Fax:  +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL):      https://www.cnsc.ro  |  
 | 
|   | Organism competent pentru procedurile de mediere  | 
| VI.4.2)   | Utilizarea cailor de atac  | 
|   | Precizari privind termenul (termenele) de   exercitare a cailor de atac  | 
| VI.4.3)   | Serviciul de la care se pot obtine informatii   privind utilizarea cailor de atac  | 
|   | 
| CNCFCFR SA, Directia Asistenta Juridica si     Resurse Umane  |  
| Adresa postala:  B-dul Dinicu Golescu,     nr.38, sector 1 , Localitatea:  Bucuresti , Cod postal:  010873 ,     Romania , Tel.  +40 0213151117 , Fax:  +40 0213151117 , Adresa     internet (URL):  https://www.cfr.ro/CFR_new/infrastructura.htm  |  
 | 
| VI.5)   | Data expedierii prezentului anunt  | 
|   | 30.08.2013 15:15  |