|
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
|
I.1)
|
Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
|
|
Compania Nationala de Cai Ferate “CFR” – SA
|
Adresa postala: prin Sucursala Regionala CF Iasi Piata Garii nr.1 , Localitatea: Iasi , Cod postal: 700090 , Romania , Punct(e) de contact: Julieta Aghion , Tel. +40 232273507 , Email: julieta.aghion@cfr.ro , Fax: +40 213192433 , Adresa internet (URL): www.cfr.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
|
|
|
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
|
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
|
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
|
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
|
|
|
|
|
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
|
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
|
|
I.2)
|
Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
|
|
Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
|
Activitate (activitati)
|
– Servicii feroviare
|
|
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
|
II.1)
|
Descriere
|
II.1.1)
|
Denumirea data contractului de entitatea contractanta
|
|
Aparari de maluri si executie prag de fund, Linia Veresti – Botosani, între statiile Veresti – Bucecea, km 14+486, proiectare si executie
|
II.1.2)
|
Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
|
|
Lucrari
|
Proiectare si executare
|
Locul principal de executare: Linia Veresti – Botosani, km 14+486
|
Codul NUTS: RO215 – Suceava
|
|
II.1.3)
|
Anuntul implica
|
|
Un contract de achizitii publice
|
II.1.4)
|
Informatii privind acordul-cadru
|
II.1.5)
|
Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
|
|
Proiectare si executare lucrari de aparari de maluri si prag de fund, km 14+486, între statiile Veresti – Bucecea. Valoarea estimata, fara TVA a contractului este de 4.794.452 lei, din care valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 212.260 lei, ceea ce reprezinta o pondere de 4,7395% din valoarea estimata a contractului, calculata conform HG nr. 28/2008 (valoarea estimata fara „diverse si neprevazute” si cheltuieli cu organizarea de santier). Conform prevederilor din Hotarârea nr. 28/2008 din procentul de cheltuieli diverse si neprevazute se acopera dupa caz, cheltuielile rezultate în urma modificarilor de solutii tehnice, cantitati suplimentare de lucrari, utilaje sau dotari ce se impun pe parcursul derularii investitiei, precum si cheltuielilor de conservare pe parcursul întreruperii executiei din cauze independente de autoritatea contractanta. Operatorilor economici li se recomanda sa viziteze si sa examineze amplasamentul lucrarii, inclusiv împrejurimile, si sa obtina toate informatiile care pot fi necesare în vederea elaborarii ofertei. Operatorul economic îsi asuma riscul producerii unui eventual accident care s-ar putea solda cu moartea sau ranirea fizica a unei persoane si/sau cu pierderea sau deteriorarea proprietatii. Operatorul economic va suporta orice eventuale cheltuieli, pierderi sau daune ca rezultat al vizitarii amplasamentului lucrarii. Se va considera ca Operatorul economic care va adjudeca si va semna Contractul, a inspectat si a examinat amplasamentul lucrarii, împrejurimile acestuia, datele si alte informatii disponibile, si ca a fost satisfacut, înainte de depunerea Ofertei, de toate aspectele relevante, inclusiv urmatoarele (fara a se limita la acestea): (a) forma si natura Santierului, inclusiv conditiile subterane; (b) conditiile hidrologice si climaterice; (c) volumul si natura activitatii precum si bunurilor necesare pentru executia, terminarea lucrarilor si remedierea oricaror defectiuni; (d) cerintele referitoare la cai de acces, cazare, facilitati, personal, energie, transport, apa si alte servicii. (3) Pentru a facilita vizitarea amplasamentului, Autoritatea Contractanta organizeaza aceasta vizita pentru toti operatorii economici care declara intentia de a participa cu oferte la procedura de achizitie. Operatorii care doresc sa viziteze amplasamentul îsi vor anunta intentia si vor transmite Organizatorului procedurii cu minim 48 ore înainte, numele reprezentantilor delegati. Organizatorul procedurii de achizitie va confirma cu 24 de ore înainte tuturor operatorilor economici care si-au declarat intentia de a participa cu oferte la procedura, organizarea vizitei si eventuale alte detalii referitoare la aceasta.
|
II.1.6)
|
Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
|
|
45246200-5 – Lucrari de protectie a malurilor (Rev.2)
|
71322500-6 – Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
|
|
II.1.7)
|
Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
|
|
Nu
|
II.1.8)
|
Impartire in loturi
|
|
Nu
|
|
|
II.1.9)
|
Vor fi acceptate variante
|
|
Nu
|
II.2)
|
Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
|
II.2.1)
|
Cantitatea totala sau domeniul
|
|
– Lucrari de ziduri de sprijin fundate indirect, L = 120 m, mal pod CF, în valoare estimata de 2.097.970 lei; – Executie prag de fund, deversor la pod CF = 55 m, în valoare estimata de 2.147.170 lei; – Amenajari pentru protectia mediului, în valoare estimata de 42.352 lei; – Cheltuieli pentru proiectare, în valoare estimata de 191.040 lei, din care: studii teren = 21.230 lei si proiectare si inginerie = 169.810 lei; – Organizare de santier, în valoare estimata de 103.660 lei, din care: lucrari de constructii = 94.240 lei si cheltuieli conexe organizarii santierului = 9.420 lei.
|
|
Valoarea estimata fara TVA: 4,794,452 RON
|
|
II.2.2)
|
Optiuni
|
|
Nu
|
II.3)
|
Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare
|
|
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
|
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
|
III.1)
|
Conditii referitoare la contract
|
III.1.1)
|
Depozite valorice şi garantii solicitate
|
|
Garantia pentru participare este de: 80.000 lei si este irevocabila. Ofertantii care fac dovada ca sunt I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a acestei sume. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile, de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare poate fi constituita prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, în original, (Formularul 1A din Sectiunea III – Formulare); prin ordin de plata în contul Sucursalei CREÎR CF Iasi nr. RO26 BPOS 2400 2831 193ROL01, deschis la BANC POST, Sucursala Iasi. În conformitate cu art. 278 indice1*) OUG 34/2006, ofertantului a carei contestatie a fost respinsa i se va retine suma de: 8.039,45 lei din garantia de participare. Cursul de referinta pentru echivalarea garantiei de participare constituita în alta moneda va fi cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de buna executie se exprima procentual si reprezinta 10% (5% pt. IMM) din pretul contractului fara TVA si se constituie în lei. De regula, se constituie printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Daca partile convin, garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, pâna la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent în administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant în contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul fara TVA al contractului. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor art. 92 alin. (4) din HG 925/2006.
|
III.1.2)
|
Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
|
|
Program de lucrari finantat din Fondul de solidaritate al Uniunii Europene pentru reparatia infrastructurii feroviare conform OMTI nr. 1507/2012
|
III.1.3)
|
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
|
|
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
|
III.1.4)
|
Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
|
|
Nu
|
III.2)
|
Conditii de participare
|
III.2.1)
|
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
|
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
|
Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 : Ofertantul va prezenta Formularul 3 „Declaratie privind Eligibilitatea” din Sectiunea III – Formulare, în original. Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006: Ofertantul va prezenta Formularul 3A “Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare” din Sectiunea III- Formulare, în original. Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006: Ofertantul va prezenta „Declaratie privind neîncadrarea în situatia prevazuta la art. 69 indice 1” din OUG 34/ 2006 – Formularul 3B din Sectiunea III – Formulare, în original. Aceasta declaratie va fi completata de catre toti participantii la procedura (ofertanti/asociati/subcontractanti/terti sustinatori). Persoanele ce detin functii de decizie în cadrul CNCF „CFR” SA – Sucursala Regionala CF Iasi în ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Director: ing. George Radu PIPA, Contabil sef: ec. Maria RUSU;Sef oficiu juridic: jr. Luminita STANESCU; Sef divizie Linii: ing. Mihaita MARINCUTA; Sef serviciu comercial ing. Carmen NEGRU; Sef birou BAP ing. Julieta AGHION. Declaratie pe proprie raspundere privind faptul ca participarea la procedura este facuta în concordanta cu regulile de concurenta, conf. Ord. ANRMAP nr. 314/12.10.2010: Declaratie pe proprie raspundere privind faptul ca participarea la procedura este facuta în concordanta cu regulile de concurenta. Ofertantul va prezenta Formularul 3D „Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta” din Sectiunea III- Formulare, în original. Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata: a) Certificat de atestare fiscala privind îndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local, care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata în luna anterioara celei în care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (ANAF-DGFP), care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata în luna anterioara celei în care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind îndeplinirea obligatiilor de plata, în original, copie legalizata sau în copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. 1.Certificat constatator eliberat de ONRC din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului cuprinde si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie; se poate prezenta în original, în copie legalizata sau în copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. În cazul în care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat documentul „Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului” în copie, autoritatea contractanta va solicita acestuia, înainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate acest document în original sau în copie legalizata. Atestate, autorizatii, certificate etc., în functie de specificul contractului: Ofertantul va prezenta urmatoarele: – „Constructii, reparatii si întretinere linii de cale ferata, fara sudarea sinelor” – „Constructii, întretinere si reparatii poduri si podete de cale ferata” – „Consolidari terasamente de cale ferata si aparari de maluri” – „Decolmatari de albii la poduri si podete de cale ferata” – „Servicii de proiectare în domeniul infrastructurii feroviare”, în copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, valabile la data limita depunerii ofertelor. 2. Agrement tehnic AFER pentru categoria serviciilor feroviare critice: – „Consolidare terasament de cale ferata si aparari de maluri” – „Constructii si reparatii linii de cale ferata, fara sudarea sinelor” – „Construcsii, reparatii si întretinere poduri de cale ferata” – „Decolmatarea albiilor la poduri si podete” – „Proiectare în domeniul infrastructurii feroviare”, în copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, valabile la data limita depunerii ofertelor. Ofertantul are obligatia de a prezenta un angajament prin care, în cazul expirarii autorizatiei de furnizor feroviar sau agrement tehnic/certificat de omologare tehnica pe perioada de derulare a contractului, va proceda la prelungirea valabilitatii acestora în termen util, din proprie initiativa, aducând acest fapt si la cunostinta autoritatii contractante.
|
III.2.2)
|
Capacitatea economica si financiara
|
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
|
a) Ofertantul va demonstra media cifrei de afaceri în domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani,respectiv 2011, 2012, 2013 în valoare de cel putin: 9.100.000 lei. Documente care sustin criteriul de calificare: Fisa de informatii generale completata in conformitate cu Formularul 4 b)Bilanturile contabile vizate si înregistrate de organele competente, pe ultimii 3 ani sau alte documente edificatoare, care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului – în copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Modalitatea de indeplinire Formularul 4 din Sectiunea III – Formulare. Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/alta moneda mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2011: 1 euro=4,2379 lei; Anul 2012: 1 euro=4,4560 lei; Anul 2013: 1 euro=4,4190 lei; Pentru alte monede se va utiliza cursul mediu BNR aferent fiecarui an în parte. c) Bonitate/acces la resurse Ofertantul va dovedi ca la momentul semnarii contractului, va avea sau are acces sau disponibilitate de resurse financiare reale, negrevate de datorii, în cuantum de minim 1.718.322 lei, fara TVA pentru a realiza fluxul de numerar pentru executia lucrarilor pentru o perioada de 3 luni (90 de zile, conform graficului de plati). Certificate/ documente edificatoare care probeaza/ confirma îndeplinirea cerintei de acces sau disponibilitate de resurse financiare. Modalitatea de indeplinire Formularul 4A din Sectiunea III – Formulare. d) Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului de catre o alta persoana, in conditiile prevazute de art.186 din OUG nr.34/2006. În cazul în care ofertantul îsi demonstreaza situatia economica si financiara invocând sustinerea acordata catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat, în original, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Modalitatea de indeplinire Formularul 3, Formularul 3A cu lit. a), c1) si d) si Formularul 3B si Formularul 25 din Sectiunea III – Formulare Nota: Media cifrei de afaceri în domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013) va fi demonstrata fie de ofertant, fie de sustinatorul financiar, fara a se putea cumula. Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri va fi îndeplinita în întregime de catre o singura persoana respectiv un singur tert sustinator conform Ord. ANRMAP nr. 509/2011. Modalitatea de indeplinire –
|
III.2.3)
|
Capacitatea tehnica
|
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
|
a) Ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii de proiectare prestate în ultimii 3 ani si a lucrarilor executate în ultimii 5 ani, însotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Ultimii 5 ani se calculeaza pâna la termenul limita de depunere a ofertelor. Ofertantul va prezenta Formularul 5 „Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii în ultimii 3 ani” si Formularul 5A „Declaratie privind lista principalelor lucrari executate în ultimii 5 ani”. Modalitatea de indeplinire Formularele 5 si 5A din Sectiunea III – Formulare b) Ofertantul va prezenta ca dovada a experientei similare prestarea în ultimii 3 ani a unor contracte de servicii de proiectare si executarea în ultimii 5 ani a unor contracte de lucrari in domeniul feroviar de natura si complexitatea lucrarii ce face obiectul procedurii, astfel: – maxim 3 contracte la nivelul carora ofertantul a prestat servicii similare în valoare cumulata de cel putin 190.000 lei (fara TVA); – maxim 3 contracte la nivelul carora ofertantul a executat lucrari similare în valoare cumulata de cel putin 4.200.000 lei (fara TVA); – cerinta este îndeplinita si prin prezentarea a max 3 contracte la nivelul carora ofertantul a prestat servicii similare si a executat lucrari similare în valoare cumulata de cel putin 4.390.000 lei (fara TVA) Ofertantul va prezenta Formularul 6 privind „Experienta similara” Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, în conformitate cu art. 188 alin 2) si 3) lit. a) din OUG 34/ 2006. Modalitatea de indeplinire Formularul 6 din Sectiunea III – Formulare, pentru fiecare contract a carui obiect a fost executia de lucrari similare. Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/alta moneda mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009: 1 euro=4,2373 lei; Anul 2010: 1 euro=4,2099 lei; Anul 2011: 1 euro=4,2379 lei; Anul 2012: 1 euro=4,4560 lei; Anul 2013: 1 euro=4,4190 lei; Pentru alte monede se va utiliza cursul mediu BNR aferent fiecarui an în parte. c) Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane strict necesare îndeplinirii în bune conditii a contractului: – responsabil tehnic cu executia atestat pentru domeniul III – construc?ii de cai ferate, conf. OMLPT nr.777/2003 pentru aprobarea reglementarii tehnice ,,Îndrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a speciali?tilor cu activitate în construc?ii (copie dupa atestat si legitimatie valabila la data limita de depunere a ofertelor); – sef de santier (specialitate CF) cu experienta profesionala prin implicarea intr-un proiect similar (CV); – responsabil SC (siguranta circulatiei) autorizat conform Ordinului MTCT nr. 2262/2005, în functie de cel putin picher întretinere cale (autorizatie AFER valabila la data limita de depunere a ofertelor); – responsabil CQ, cu experienta dovedita prin participarea la cel putin un contract unde sa fi desfasurat activitati similare (decizie de numire, CV); – responsabil SSM, cu cu Certificat de absolvire curs în domeniul SSM – emis de Ministerul Muncii, Familiei ?i Protec?iei Sociale ?i M.E.C.T.S, conform prevederilor Legii nr. 319/2006, cu experienta dovedita prin participarea la cel putin un contract unde sa fi desfasurat activitati similare (copie dupa certificat, CV); Ofertantul va prezenta Formularul 7 „Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ” pe ultimii 3 ani, Formularul 8 „Informatii referitoare la personalul de conducere si persoanele responsabile pentru îndeplinirea contractului” si Formularul 9 „Lista cu personal muncitor de specialitate”. Modalitatea de indeplinire Formularul 7, Formularul 8, Formularul 8A si Formularul 9 din Sectiunea III – Formulare. d) Ofertantul detine sau are drept de folosinta ori poate prezenta un angajament sau un contract cu clauza suspensiva pentru dotari, utilaje, instalatii, echipamente tehnice, ce le va utiliza pentru îndeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, si anume: motocompresor, excavator pe pneuri, excavator pe senile, autogreder, buldozer pe senile, compactor, macara pe pneuri, placa vibratoare, precum ?i: – sa detina sau sa aiba drept de folosinta pentru instalatie de forat si betonat coloane D= 800 mm – sa detina sau sa aiba drept de folosinta pentru sta?ie de betoane, pentru care în conformitate cu Ord. 1392/2008 cu modificarile ulterioare se vor prezenta procesele verbale de inspectie realizate de Inspectoratul de Stat în Constructii pe anul 2013; – sa detina sau sa aiba drept de folosinta pentru laborator autorizat (de minim gradul II) cu profile corespunzatoare (G.T.F; M.B.M; B.Ba.Bp; A.N.C.F.D;) pentru lucrarile de infrastructura de transport CF, drumuri, laboratoar autorizat conform HG nr. 808/2005 publicat in MOf Partea I nr.735 din 12.08.2005. În cazul în care statia de betoane si laboratorul de încercari nu sunt detinute de catre ofertant, acesta va prezenta copii conforme dupa contract/precontract/angajament pentru furnizare si respectiv prestari servicii de încercari laborator. Ofertantul va prezenta Formularul 10 „Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice”. Modalitatea de indeplinire Formularul 10 din Sectiunea III – Formulare e) Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului de catre o alta persoana, in conditiile prevazute de art.190 din OUG nr.34/2006. În cazul în care ofertantul îsi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocând si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective încheiat, în original, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Modalitatea de indeplinire Formularul 3, Formularul 3A cu lit. a), c1) si d) si Formularul 3B si Formularele 26, 26A, 26B din Sectiunea III – Formulare f) Informatii privind subcontractarea Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractantul raspunde pentru executarea unei parti din contractul de achizitie publica sau pentru executarea defectuoasa a acestuia, numai în fata contractantului. Daca un ofertant subcontracteaza o parte/parti din contract si este declarat câstigator al procedurii de atribuire, va depune înainte de încheierea contractului cu autoritatea contractanta, contractul în original, încheiat între ofertant si subcontractant, care se constituie anexa la contractul de achizitie publica (art. 96 din HG nr. 925/2006). Modalitatea de indeplinire Ofertantul va prezenta, daca este cazul, Formularul 22, Formularul 22A si Formularul 22B, iar subcontractantul Formularul 3B din Sectiunea III – Formulare. j) Informatii privind asocierea Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata numai în cazul în care oferta comuna este declarata câstigatoare. În cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia persoanala si capacitatea de exercitare a a activitatii profesionale (înregistrarea) trebuie sa fie îndeplinite de fiecare asociat în parte, iar celelate cerinte privind Atestate, autorizatii, certificate etc., în functie de specificul contractului, capacitatea tehnica si profesionala, capacitatea economico-financiara trebuie îndeplinite prin cumul de grupul de asociati. Ofertantii asociati nu au dreptul de a depune, pe lânga oferta comuna, alte oferte în mod individual sau în alta asociere ori de a participa în calitate de subcontractor la procedura. În cazul în care, oferta comuna este declarata câstigatoare, modificarea asocierii dupa încheierea contractului nu este admisa. Modalitatea de indeplinire Ofertantul va prezenta, daca este cazul, Formularul 22 si Formularul 23 din Sectiunea III – Formulare. Se va prezenta un certificat de atestare a standardelor de asigurare a calitatii sau echivalentul lui emis de organisme abilitate, având domeniul similar cu cel supus achizitiei, valabil la data limita de depunere a ofertelor în copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Modalitatea de indeplinire Certificat de atestare SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent Se va prezenta un certificat de atestare a standardelor privind managementul de mediu sau echivalentul lui emis de organisme abilitate, având domeniul similar cu cel supus achizitiei, valabil la data limita de depunere a ofertelor în copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Modalitatea de indeplinire Certificat de atestare SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent
|
III.2.4)
|
Contracte rezervate
|
|
|
III.3)
|
Conditii specifice pentru contractele de servicii
|
III.3.1)
|
Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
|
|
|
III.3.2)
|
Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
|
|
Nu
|
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
|
IV.1)
|
Tipul procedurii
|
IV.1.1)
|
Tipul procedurii
|
|
Licitatie deschisa
|
IV.2)
|
Criterii de atribuire
|
IV.2.1)
|
Criterii de atribuire
|
|
|
IV.2.2)
|
Se va organiza o licitatie electronica
|
|
Nu
|
IV.3)
|
Informatii administrative
|
IV.3.1)
|
Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
|
IV.3.2)
|
Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
|
|
Nu
|
IV.3.3)
|
Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
|
|
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.05.2014 12:00
|
|
Documente de plata: NU
|
|
IV.3.4)
|
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
|
|
28.05.2014 09:00
|
IV.3.5)
|
Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
|
|
|
IV.3.6)
|
Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
|
|
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
|
IV.3.7)
|
Conditii de deschidere a ofertelor
|
|
Data: 28.05.2014 10:00
|
|
Locul: Sucursala Regionala CF Iasi Piata Garii nr.1 , Iasi , Biroul Achizitii Publice
|
|
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
|
|
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
|
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
|
VI.1)
|
Contractul este periodic
|
|
Nu
|
VI.2)
|
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
|
|
Nu
|
|
Tip de finantare: Alte fonduri
|
VI.3)
|
Alte informatii
|
|
Oferta câstigatoare va fi cea admisibila, a carei propunere tehnica va raspunde la toate cerintele minime obligatorii solicitate prin documentatia de atribuire si a carei propunere financiara va contine pretul cel mai scazut. Modul de departajare al ofertelor situate pe primul loc: În cazul în care în cadrul propunerii financiare au acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara în plic închis, caz în care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Limba care guverneaza contractul este limba romana. Toate comunicarile intre Operatorul economic si Autoritatea Contractanta vor fi in limba romana. Pentru vizualizarea documentelor de atribuire disponibile pe SEAP, trebuie utilizata o aplicatie care permite deschiderea si verificarea oricarui tip de document semnat electronic, indiferent de furnizorul certificatului si aplicatiei cu care au fost semnate documentele, in conditiile respectarii Legii 455/2001 privind semnatura electronica. Conform prevederilor art. 24 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul poate preciza în cadrul ofertei informatiile care sunt confidentiale (dezvaluirea acestor informatii ar prejudicia interesele legitime ale operatorului economic în special în ceea ce priveste secretul comercial si proprietatea intelectuala). Toate documentele ofertei în alta limba, vor fi însotite de traducerea autorizata în limba romana (exceptie facand documentele care dovedesc modul de indeplinire a obligatiilor de plata, a impozitelor, taxelor si contributiilor la bugetul de stat si local, care vor fi prezentate în traducere autorizata si legalizata). Ofertantul va prezenta odata cu scrisoarea de inaintare, o Declaratie privind calitatea de participant la procedura (ofertant, asociat, dupa caz) – Formularul 3C din Sectiunea III – Formulare, în original.
|
VI.4)
|
Cai de atac
|
VI.4.1)
|
Organism competent pentru caile de atac
|
|
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
|
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): https://www.cnsc.ro
|
|
|
Organism competent pentru procedurile de mediere
|
VI.4.2)
|
Utilizarea cailor de atac
|
|
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
|
|
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art 256 indice 2 din OUG nr.34/2006
|
VI.4.3)
|
Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
|
|
Oficiul Juridic al Sucursalei Regionale CF Iasi
|
Adresa postala: Str. Piata Garii nr.1 , Localitatea: Iasi , Cod postal: 700090 , Romania , Tel. +40 232215600
|
|
VI.5)
|
Data expedierii prezentului anunt
|
|
06.05.2014 13:54
|