Anunt de participare (utilitati) numarul 146550/13.09.2013 |
Detaliu anunt |
Tip legislatie: OUG nr.34/2006 |
Stare anunt: Publicat |
Stare procedura: In desfasurare |
|
Data transmiterii in SEAP: 12.09.2013 15:38 |
Data acceptarii ANRMAP: 13.09.2013 10:13 |
Data publicarii in SEAP: 13.09.2013 10:13 |
Trimite la OJ: Nu |
|
|
||||||||
|
||||||||
|
|
|||||||||||
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA |
|||||||||||
I.1) |
Denumirea, adresa si punct(e) de contact: |
||||||||||
|
|
||||||||||
|
|
||||||||||
I.2) |
Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale) |
||||||||||
|
|
||||||||||
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI |
|||||||||||
II.1) |
Descriere |
||||||||||
II.1.1) |
Denumirea data contractului de entitatea contractanta |
||||||||||
|
BIROTICA, PAPETARIE, CONSUMABILE, CARTUSE SI TONERE |
||||||||||
II.1.2) |
Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor |
||||||||||
|
|
||||||||||
II.1.3) |
Anuntul implica |
||||||||||
|
Un contract de achizitii publice |
||||||||||
II.1.4) |
Informatii privind acordul-cadru |
||||||||||
II.1.5) |
Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor |
||||||||||
|
BIROTICA, PAPETARIE, CONSUMABILE, CARTUSE SI TONERE |
||||||||||
II.1.6) |
Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile) |
||||||||||
|
|
||||||||||
II.1.7) |
Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice |
||||||||||
|
Nu |
||||||||||
II.1.8) |
Impartire in loturi |
||||||||||
|
Da |
||||||||||
|
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi |
||||||||||
II.1.9) |
Vor fi acceptate variante |
||||||||||
|
Nu |
||||||||||
II.2) |
Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru |
||||||||||
II.2.1) |
Cantitatea totala sau domeniul |
||||||||||
|
Lot 1- HARTIE- 16.086,28 lei ; Lot 2- RECHIZITE- 31.986,40 lei; Lot 3- TIPIZATE – 776 ,00 lei; Lot 4- consumabile CANON I – 14.129 lei; Lot 5 – consumabile CANON II- 348 lei ; Lot 6- consumabile XEROX I -143.134,00 lei ; Lot 7- consumabile XEROX II – 2.640,00 lei ; Lot 8- consumabile EPSON-2.145,00 lei ; Lot 9 – consumabile HP I – 60.340,00 lei; Lot 10 – consumabile HP II – 738,00 lei; Lot 11 – consumabile LEXMARK I – 320.235,00 lei; Lot 12 – consumabile LEXMARK II– 2.410,00 lei ; Lot 13- consumabile SAMSUNG- 1.660,00 lei; Lot 14- consumabile PHILIPS- 346,00 lei; Lot 15- consumabile KYOCERA- 1.440,00 lei; Lot 16- consumabile PANASONIC- 170,00 lei. |
||||||||||
|
|
||||||||||
II.2.2) |
Optiuni |
||||||||||
|
Nu |
||||||||||
II.3) |
Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare |
||||||||||
|
60 zile incepand de la data atribuirii contractului |
||||||||||
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE |
|||||||||||
III.1) |
Conditii referitoare la contract |
||||||||||
III.1.1) |
Depozite valorice şi garantii solicitate |
||||||||||
|
Ofertantul va constitui o GP eliberata în numele sau pentru fiecare lot in parte pentru care se depune oferta: Lot 1-HARTIE-161lei ;Lot 2-RECHIZITE-320 lei;Lot 3- TIPIZATE – 8lei; Lot 4- consumabile CANON I–142lei; Lot 5–consumabile CANON II- 4lei ;Lot 6- consumabile XEROX I -1.432lei ;Lot 7- consumabile XEROX II – 27lei; Lot 8- consumabile EPSON-22lei ;Lot 9 – consumabile HP I – 605lei; Lot 10 – consumabile HP II – 8lei; Lot 11- consumabile LEXMARK I –3.203lei; Lot 12 – consumabile LEXMARK II– 25 lei;Lot 13- consumabile SAMSUNG-17lei; Lot 14- consumabile PHILIPS-4lei;Lot15-consumabile KYOCERA-15lei;Lot16- consumabile PANASONIC-2 lei.GP, in lei, poate fi constituita si in numerar la casieria CN CF„CFR”SA.In cazul depunerii la casierie a contravalorii mai multor loturi, se va mantiona (chitanta /factura) clar pentru ce loturi se constituie.GP se constituie în conformitate cu prev. art. 86 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a GP: 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei). În cazul depunerii de oferte în asociere,GP trebuie constituita în numele asocierii si sa mentioneze ca acopera în mod solidar toti membrii grupului.GP emisa în alta limba decât româna va fi prezentata în original si va fi însotita de traducerea autorizata si legalizata în limba româna(Formular nr.2).GP poate fi eliberata în numele ofertantului si în valuta la cursul mediu BNR, aferent lunii anterioare deschiderii ofertelor.In orice mod se va constitui GP se va mentiona pentru ce loturi a fost depusa. Cont GP: Beneficiar: CNCF CFR SA,CUI: RO11054529 Cont IBAN : RO76 BITR BU5R ON03 6603 CC02,Banca Italo-Romena Ag.Mihalache.IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a acestui cuantum, conform prevederilor legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare,drept pentru care acestea vor prezenta GP însotita de declaratia privind statutul de IMM. 5% din valoarea contractului , fara TVA . Întreprinderile Mici si Mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a acestui cuantum, conform prevederilor legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie a contractului se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale aplicandu-se prevederile HG 1045/2011 ; sau orice alt instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in termen de 5(cinci) zile lucratoare de la data semnarii contractului de ambele parti. Garantia de buna executie, in lei, poate fi constituita si in numerar la casieria CN CF„CFR”SA. In cazul depunerii la casierie a contravalorii mai multor loturi, se va mantiona (chitanta /factura) clar pentru ce loturi se constituie. Garantia de buna executie se va restitui la solicitarea scrisa a ofertantului în care se va mentiona modalitatea de restituire. În cazul contractului de livrare produse , autoritatea contractantã are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie în cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale , dacã nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei. |
||||||||||
III.1.2) |
Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante |
||||||||||
|
Fonduri proprii |
||||||||||
III.1.3) |
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul |
||||||||||
|
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare |
||||||||||
III.1.4) |
Executarea contractului este supusa altor conditii speciale |
||||||||||
|
Nu |
||||||||||
III.2) |
Conditii de participare |
||||||||||
III.2.1) |
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei |
||||||||||
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate |
||||||||||
|
Cerinta nr. 1- Eligibilitatea |
||||||||||
III.2.2) |
Capacitatea economica si financiara |
||||||||||
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate |
||||||||||
|
Cerinta nr. 1 Fisa de informatii generale (Formular G) – formularul se depune în original |
||||||||||
III.2.3) |
Capacitatea tehnica |
||||||||||
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate |
||||||||||
|
Cerinta nr.1 – Experienta similara -Acord de asociere -în original |
||||||||||
III.2.4) |
Contracte rezervate |
||||||||||
|
|
||||||||||
III.3) |
Conditii specifice pentru contractele de servicii |
||||||||||
III.3.1) |
Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii |
||||||||||
|
|
||||||||||
III.3.2) |
Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective |
||||||||||
|
Nu |
||||||||||
SECTIUNEA IV: PROCEDURA |
|||||||||||
IV.1) |
Tipul procedurii |
||||||||||
IV.1.1) |
Tipul procedurii |
||||||||||
|
Licitatie deschisa |
||||||||||
IV.2) |
Criterii de atribuire |
||||||||||
IV.2.1) |
Criterii de atribuire |
||||||||||
|
|
||||||||||
IV.2.2) |
Se va organiza o licitatie electronica |
||||||||||
|
Nu |
||||||||||
IV.3) |
Informatii administrative |
||||||||||
IV.3.1) |
Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta |
||||||||||
|
9/3/3651/03.09.2013 |
||||||||||
IV.3.2) |
Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract |
||||||||||
|
Nu |
||||||||||
IV.3.3) |
Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) |
||||||||||
|
|
||||||||||
IV.3.4) |
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare |
||||||||||
|
03.10.2013 10:00 |
||||||||||
IV.3.5) |
Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare |
||||||||||
|
|
||||||||||
IV.3.6) |
Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta |
||||||||||
|
60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor) |
||||||||||
IV.3.7) |
Conditii de deschidere a ofertelor |
||||||||||
|
Data: 03.10.2013 11:00 |
||||||||||
|
Locul: sediul autoritatii contractante Bdul Dinicu Golescu Nr.38, sector 1 , Bucuresti |
||||||||||
|
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da |
||||||||||
|
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor cu imputernicire si copie BI/CI/pasaport |
||||||||||
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE |
|||||||||||
VI.1) |
Contractul este periodic |
||||||||||
|
Nu |
||||||||||
VI.2) |
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare |
||||||||||
|
Nu |
||||||||||
|
Tip de finantare: Alte fonduri |
||||||||||
VI.3) |
Alte informatii |
||||||||||
|
1.Corespondenta se va purta in limba romana, sub forma de acte oficiale transmise pe una din urmatoarele cai: – prin fax, la nr. 0213192433, intre orele 9-14 ,prin incredintare directa, la punctul de contact din anunt, intre orele 9-14. 2.Toate documentele depuse de ofertant vor fi in limba romana, sau insotite de traducere autorizata in limba romana. 3. Documentatia de atribuire si raspunsurile la solicitarile de clarificari se vor posta in termen legal la rubrica de “Documentatii clarificari si decizii ” a anuntului de participare din SEAPpe site-ul https://www.e-licitatie.ro. 4. În cazul în care, se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea în plic închis, în vederea departajarii ofertelor, iar contractul se va atribui ofertantului cu pretul cel mai scazut. 5. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia leu/valuta vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR aferent lunii anterioare deschiderii ofertelor. DATE REFERITOARE LA CLAUZE CONTRACTUALE: Clauzele contractuale obligatorii sunt: obiectul si pretul contractului, documentele contractului, obligatiile furnizorului si ale achizitorului, penalitati si daune interese, garantia de buna executie a contractului. |
||||||||||
VI.4) |
Cai de atac |
||||||||||
VI.4.1) |
Organism competent pentru caile de atac |
||||||||||
|
|
||||||||||
|
Organism competent pentru procedurile de mediere |
||||||||||
VI.4.2) |
Utilizarea cailor de atac |
||||||||||
|
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac |
||||||||||
|
Termenul de depunere a contestatiei este în conformitate cu art.256 indice 2 din OUG nr.34/2006. |
||||||||||
VI.4.3) |
Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac |
||||||||||
|
|
||||||||||
VI.5) |
Data expedierii prezentului anunt |
||||||||||
|
12.09.2013 15:38 |