Anunt de participare (utilitati) numarul 151587/16.06.2014
Consolidare pod km. 15+250 linia 807 Ciulnita Slobozia Veche în vederea eliminarii punctului periculos –
proiectare si executie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Stare procedura: In desfasurare
Data transmiterii in SEAP: 16.06.2014 16:02
Data acceptarii ANRMAP: 16.06.2014 16:12
Data publicarii in SEAP: 16.06.2014 16:12
135172
Consolidare pod km. 15+250 linia 807 Ciulnita Slobozia Veche în vederea eliminarii punctului
periculos – proiectare si executie
Data acceptare: 04.04.2014
Planuri anuale de achizitii publice
An Denumire plan Denumire detaliu plan
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate “CFR” – SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, prin Sucursala Regionala CF Constanta, Aleea
Albastrelelor nr.10 , Localitatea: Constanta , Cod postal: 900132 , Romania , Punct(e) de contact: Daniela
Belu , Tel. +40 241617402 , Email: daniela.belu@cfr.ro , Fax: +40 241617402 , Adresa internet (URL):
www.cfr.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul
de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale
Activitate (activitati)
– Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Consolidare pod km. 15+250 linia 807 Ciulnita Slobozia Veche în vederea eliminarii punctului periculos –
proiectare si executie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Proiectare si executare
Locul principal de executare: pod km. 15+250 linia cf 807 Ciulnita Slobozia Veche
Codul NUTS: RO223 – Constanta
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de eliminare punct periculos, ce vor consta în:
A. Servicii de proiectare
– studii topografice;
– studii geotehnice;
– elaborare proiect ethnic si a detaliilor de executie (piese scrise si piese desenate);
– documentatii pentru obtinerea avizelor/acordurilor.
B. Lucrari de executie:
– Consolidare fundatie pila 2: realizarea unui radier din beton armat la partea inferioara a camasuielii
existente , rezemat pe 8 coloane din beton armat cu diametrul de 800 mm.
Valoarea estimata totala 1.597.947 lei fara TVA, din care 88.240 lei fara TVA, valoare estimata servicii de
proiectare si 1.509.707 lei fara TVA lucrari de executie.Nu sunt prevazute cheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221100-3 – Lucrari de constructii pentru poduri (Rev.2)
71322300-4 – Servicii de proiectare a podurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
II.1.8) Impartire in loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de eliminare punct periculos, ce vor consta în:
A. Servicii de proiectare
– studii topografice;
– studii geotehnice;
– elaborare proiect ethnic si a detaliilor de executie (piese scrise si piese desenate);
– documentatii pentru obtinerea avizelor/acordurilor.
B. Lucrari de executie:
– Consolidare fundatie pila 2: realizarea unui radier din beton armat la partea inferioara a camasuielii
existente , rezemat pe 8 coloane din beton armat cu diametrul de 800 mm.
Valoarea estimata fara TVA: 1,597,947 RON
II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare
105 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice şi garantii solicitate
Cuantumul GP este 31.958 lei se constituie pentru perioada de cel putin 90 de zile egala cu perioada de
valabilitate a ofertei,de la data limita de depunere a ofertelor.a)GP se constituie prin virament bancar în
contul Suc.CREIR CF CTA CUI 15855872, cont nr.RO49 TBIB 9311 0019 0011 3101 deschis la TBI BANK
Constanta sau printr-un instr. de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara ori de o soc.asig.,în
original, in cuatumul si pt perioada prevazuta mai sus;b)chitanta la caseria CREIR CTA, numai daca suma
nu depaseste 5.000 lei; c)ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pâna la
data limita de depunere a ofertelor; IMM-urile reducere 50%. In orice sit.dovada constit.GP trebuie sa fie
prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.IMM-urile vor prezenta declaratia
privind statul de IMM. AC are dreptul de a retine GP în urmatoarele situatii: ofertantul îsi retrage oferta, în
perioada de valabil. a acesteia;oferta sa fiind stabilita câstigatoare,nu constituie garantia de buna executie în
perioada de valabil.a of.si nu mai târziu de 15 zile de la semnarea contr.;oferta sa fiind stabilita câstigatoare,
refuza sa semneze contr.de achizitie în perioada de valabilitate a ofertei.in cazul in care ofertantul depune la
CNSC o contestatie la procedura de atribuire si aceasta este respinsa ca nefondata sau îsi retrage contestatia
în conditiile prevazute de art. 278 indice 1 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine din GP suma
de 5.377,94 lei.Data pentru care se va face conversia valorilor la cursul mediu anual leu/valuta comunicat de
BNR : data publicarii anuntului de participare. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta
10% ( IMM 5% ) din pretul fara TVA al contractului si poate fi constituita astfel: – prin retineri succesive din
plata cuvenita pentru situatiile de plata lunare, pe perioada derularii contractului. Executantul are obligatia
de a deschide un cont la dispozitia achizitorului, la Trezoreria Statului.Suma initiala care se depune de catre
executant în contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul contractului.Pe parcursul
îndeplinirii contractului, Achizitorul urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele
datorate si cuvenite executantului, pâna la concurenta sumei cuvenite. Contul astfel deschis este purtator de
dobânda în favoarea executantului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de Stat – reparatii curente; poz. 12.C.1.8.3 din Programul annual de achizitii initial al CNCF “CFR”-SA
pentru anul 2014.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta
acordul de asociere(Form.44),precizare lider de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea – Formular 12 A din fisierul « Sectiunea formulare » (ofertant, asociat, tert
sustinator) – în original.
2.Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.
34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare – Formular 12B din fisierul « Sectiunea formulare »
(ofertant, asociat, iar tertul sustinator doar pentru lit. a), c indice 1) si d)din OUG 34/2006, dupa caz) – în
3.Certificat constatator privind obligatiile la bugetul general consolidat eliberat de unitatea administrativ
teritoriala de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente la
nivelul lunii anterioare celei în care este prevazut temenul limita de depunere a ofertelor, original / copie
legalizata / copie lizibila conform cu originalul.
4.Certificat constatator privind plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local eliberat de organul de
administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa
ateste ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei în care este prevazut temenul limita
de depunere a ofertelor, original / copie legalizata / copie lizibila conform cu originalul.
În masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data
solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG
nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011, in
sensul ca autoritatea contractanta va lua in considerare, la verificarea indeplinirii acestei cerinte acele
certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatii
contractante, chiar daca acestea sunt emise de catre autoritatile competente, ulterior datei de deschidere a
ofertelor si, eventual , atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date.
5.Declaratie pe proprie raspundere conform prevederilor Ordinului 314/2010 – Formularul 12B-2 din
fisierul « Sectiunea formulare»(Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta) (ofertant, asociat) –
6.Declaratie pe proprie raspundere privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OG nr.
34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare – Formularul 12 B-1 din fisierul « Sectiunea formulare »
(ofertant, subcontractant, asociat, tert sustinator ) – în original.
Sunt considerate persoane ce detin functii de decizie (referitor la modul de analiza si evaluare al ofertelor/
candidaturilor depuse în cadrul unei proceduri de atribuire) în cadrul CNCF “CFR” SA Bucuresti- Suc.
“CREIR CF ” Constanta urmatorii: Maer Dorin Ioan, Mega Joita, Moisei Gigi Claudiu, Petrescu Daniel,
Ruxanda Aurel, Erimia Delia, Tocaci Georgeta, Petre Ioana, Lazar Camelia, Butoi Marcel, Nacu Camelia,
Daneci Patrau Denisa, Belu Daniela Luminita, Toader Daniel Marius.
1.Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de
achizitie publica orice ofertantdespre care are cunostinta ca:
a)în ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotarârea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la
activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.
2.Autoritatea contractanta va exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice
ofertant care se afla în oricare dintre urmatoarele situatii:
a)a intrat in faliment ca urmare a hotarârii pronuntate de judecatorul sindic;
c1)în ultimii 2 ani, nu si-a îndeplinit sau si-a îndeplinit în mod defectuos obligatiile contractuale, din motive
imputabile ofertantului în cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii
beneficiarilor acestuia;
d)a fost condamnat, în ultimii trei ani, prin hotarârea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta
care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli în materie profesionala;
e)prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, în scopul
demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.
3.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie
publica orice ofertant care se afla în oricare dintre urmatoarele situatii:
c)nu si-a îndeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre
bugetele componente ale bugetului general consolidat, în conformitate cu prevederile legale în vigoare în
România sau în tara în care este stabilit
4.Autoritate contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla în situatia prevazuta la art.69 indice
1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si anume:
– ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membrii în cadrul
consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane
care sunt sot /sotie, ruda sau afin pâna la gradul al patrulea inclusiv sau care
se afla în relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a) din OUG nr.34/2006, cu
persoane care detin functii de decizie în cadrul autoritatii contractante. Dovada ca obiectul de activitate al
ofertantului include si executarea unor servicii si lucrari similare cu cele supuse achizitiei – Certificat
constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Tribunalul teritorial (ofertant, asociat), din
care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului si care sa furnizeze informatii reale/valide la data limita de
depunere ofertelor
Pentru a fi valabile, certificatele constatatoare vor fi prezentate în original / copie legalizata/autentificata sau
copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.
În cazul în care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat documentul ”Certificat constatator” în copie,
autoritatea contractanta va solicita acestuia, înainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii
de atribuire, de a prezenta pentru conformitate acest document în original sau în copie legalizata.
În cazul în care ofertantii sunt persoane juridice straine, acestia vor prezenta traduceri autorizate în limba
româna a unor documente edificatoare care sa dovedeasca forma de înregistrare ca persoana juridica si a unor
documente de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile din tara
în care ofertantul este stabilit.
2.Documente care atesta înregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M. (atunci când este cazul).
Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare în vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile
legate de garantia de participare, pentru cifra de afaceri si pentru garantia de buna executie.
Dovada calitatii de IMM se va realiza astfel:
– în cazul întreprinderilor autonome – se va depune:
•„Declaratie privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor mici si mijlocii” (Anexa 1 din
fisierul « Sectiunea formulare »)
– în cazul întreprinderilor partenere – se vor depune:
•„Declaratie privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor mici si mijlocii”(Anexa 1 din
fisierul « Sectiunea formulare »);
•„Calculul pentru întreprinderile partenere sau legate” (Anexa 2 din fisierul « Sectiunea formulare »);
•„Fisa de parteneriat”;
•„Întreprinderi partenere”
– în cazul întreprinderilor legate – se vor depune:
•„Declaratie privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor mici si mijlocii”(Anexa 1 din
fisierul « Sectiunea formulare »);
•„Calculul pentru întreprinderile partenere sau legate” (Anexa 2 din fisierul « Sectiunea formulare »);
•„Întreprinderi legate”;„Fisa privind legatura dintre întreprinderi”
Încadrarea în una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art. 41, 42, 43, 44 si
45 din Legea nr. 346/2004 modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 27/2006.
Modelele formularelor enumerate se regasesc în fisierul « Sectiunea formulare ».
3.Autorizatie si Agrement tehnic feroviar conform H.G. nr. 626/1998 privind organizarea si functionarea
Autoritatii Feroviare Române si Ordinului Ministrului Transporturilor nr. 290/13.04.2000 pentru domeniile
(în mod cumulativ):
-servicii de proiectare poduri de cale ferata
-lucrari de constructii, consolidari, reparatii poduri de cale ferata,
valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Ofertantul câstigator va prezenta o declaratie pe proprie raspundere prin care se va angaja la prelungirea
valabilitatii autorizatiei si agrementului tehnic feroviar în caz ca acestea expira pe parcursul derularii
Operatorii economici asociati în vederea depunerii unei oferte comune, vor specifica în acordul de asociere
partea de contract pe care urmeaza sa o execute fiecare operator economic din asociere.
În cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, aceasta cerinta este considerata
îndeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, operatorul economic ofertant, din
considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai în nume propriu, nefiind o resursa
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (Formularul B3 din sectiunea Modele de formulare) din care sa rezulte media
cifrei de afaceri globale, pe ultimii 3 ani a ofertantului, care trebuie sa fie de minimum 3.195.894 lei. În
vederea sustinerii cifrei medii de afaceri globale ofentantii vor depune bilanturile contabile pentru anii 2011,
2012 si 2013, vizate si inregistrate de organele competente sau orice document edificator din care sa rezulte
cifra de afaceri globala 2011-2013. Ofertantul va face conversia valorilor la cursul mediu anual lei/valuta
comunicat de BNR pentru anul respectiv, 2011, 2012, 2013.
Modalitatea de indeplinire
-Formularul B3 din Sectiunea Formulare.
-Bilanturile contabile din anii 2012 si 2013, vizate si înregistrate de organele competente sau alte documente
edificatoare care reflecta situatia economica si financiara, în copie lizibila cu mentiunea “conform cu
Tert sustinator daca este cazul.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara
invocând si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre
ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula
prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune
la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Angaiamentul ferm va fi depus in original.Persoana
ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura
de atribuire conform prevederilor art.180 din OUG 34/2006 si va depune in acest sens Formularul 12A în
original, si a prevederilor art.181 lit a), c1), d) si art. 69 indice 1 din OUG 34/2006.si va depune in acest sens
Formularele 12B si 12 B1 în original.
Modalitatea de indeplinire
-Tert sustinator va prezenta:Anexa nr.19 -Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului, Declaratie
privind situatia personala a operatorului economic – Formular 12A, Formular 12B;-in original – Formularul
12B1-Declaratie privind neîncadrarea într-o situatie de conflict de interese (conf. art. 69 indice 1 din OUG nr.
34/2006) din Sectiunea Formulare – in original.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista cu principalele servicii prestate în ultimii 3 ani* continând valori, perioada de prestare, beneficiari,
indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati (Formular 12E din Sectiunea modele de
formulare). Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca a prestat la nivelul unui contract, servicii de
proiectare infrastructura feroviara în valoare de minim 88.240 lei, fara TVA prin depunerea documentelor
doveditoare (certificate / documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat
beneficiar.Ofertantul va face conversia valorilor la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru
anii 2011, 2012, 2013.Cursul leu/alta valuta ce va fi luat în calcul pentru anul 2014 este cursul stabilit de BNR
la data publicarii anuntului de participare pentru prezenta procedura.
Modalitatea de indeplinire
-Formular 12E din Sectiunea Formulare în original.
O lista principalelor lucrari executate în ultimii 5(cinci) ani*, însotita de certificari de buna executie pentru
cele mai importante lucrari. Lista va contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de îndeplinire
a obligatiilor si beneficiari (Formular 12F din Sectiunea “Modele de formulare”). Operatorul economic
trebuie sa faca dovada ca a executat la nivelul unui contract lucrari similare a caror valoare a fost de minim
1.509.707 lei fara TVA prin depunerea documentelor doveditoare (copie conform cu originalul a contractului /
parti relevante din contracte / procese verbale de receptie / recomandari – Formular B5, Sectiunea Modele de
formulare / documente constatatoare) din care sa reiasa ca lucrarile au fost duse la bun sfârsit.Ofertantul va
face conversia valorilor la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anii 2009, 2010, 2011,
2012, 2013. Cursul leu/alta valuta ce va fi luat în calcul pentru anul 2014 este cursul stabilit de BNR la data
publicarii anuntului de participare pentru prezenta procedura.
Modalitatea de indeplinire
-Formular 12F din Sectiunea Formulare în original.
Continuare cerinte 1 si 2:
Raportarea numarului de ani (3 ani, respectiv 5 ani) la nivelul carora se face dovada experientei similare se va
face de la data limita de depunere a ofertelor.
Modalitatea de indeplinire
– pentru cerinta nr. 1 – Se pot prezenta certificate / documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de
catre clientul privat beneficiar;
-pentru cerinta nr. 2 – Se pot prezenta lucrari ce sustin experienta similara lucrari receptionate partial care sunt
însotite de proces verbal de receptie partiala, sau lucrari receptionate însotite de proces verbal la terminarea
lucrarilor sau lucrari receptionate insotite de proces verbal de receptie finala.
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o
subcontracteze.Ofertantul va indica în oferta sa partile din contract ce vor fi subcontractate, datele de
recunoastere ale subcontractantilor, precum si ponderea acestora.Înlocuirea unui subcontractant dupa
încheierea contractului se poate face numai cu acordul autoritatii contractante si cu conditia de a nu modifica
propunerea tehnica si financiara prezenta initial.Subcontractantul raspunde pentru executarea/executarea
defectuoasa a unei parti din contractul de achizitie publica numai în fata contractantului, iar acesta va
raspunde în fata autoritatii contractante pentru modul de îndeplinire a obligatiilor contractuale.
Modalitatea de indeplinire
-Formular 12G, 12G1 din Sectiunea Formulare în original.
Declaratie (Formular 12I, 12J – Sectiunea Modele de formulare) privind personalul minim de care dispune
operatorul economic în vederea derularii contractului;Declaratia va contine informatii privind efectivele medii
anuale ale personalului angajat, în ultimii 3 ani, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea
cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de îndeplinirea contractului, personalul tehnic
de specialitate si asigurarea calitatii.
Modalitatea de indeplinire
-Formularului 12I, 12J din Sectiunea Formulare completat de catre ofertant / asociat, dupa caz, în original.
Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane strict necesare îndeplinirii în bune conditii a contractului, iar
pentru demonstrarea acesteia se solicita cerinte minime privind studiile, calificarile, experienta profesionala si
experienta specifica a personalului cheie. Ofertantul trebuie sa faca dovada implicarii în contract a unui
minim de experti cheie care au ca atributii principale cele cuprinse în caietul de sarcini, astfel:
I. Pentru servicii de proiectare: a) verificator de proiect, atestat conform art.4 din Ordinul MLPTL nr. 777 /
26.05.2003, domeniile A4,B2,D2-(copie dupa atestat si legitimatie valabila la data limita de depunere a
b) inginer proiectant cai ferate , poduri , absolvent al unei institutii de învatamânt superior, cu cel putin 3 ani
de experienta în domeniul proiectarii (CV).
II. Pentru executie:
a) minim 1 responsabil tehnic cu executia, cu autorizare MLPAT valabila la data limita de depunere a
ofertelor, conform art.9 din Ordinul MLPTL nr. 777 / 26.05.2003, domeniile II si III(copie dupa atestat si
legitimatie valabila la data limita de depunere a ofertelor);
b) minim 1 sef de santier (specialitate cai ferate, poduri)-CV;
III.2.4) Contracte rezervate
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului
responsabili pentru prestarea serviciilor respective
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic in ceea ce priveste:
– criteriile mentionate in continuare
Criterii Pondere
1. Pretul ofertei 70 %
Descriere: Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor, se acorda 70 de puncte
2. Perioada de garantie acordata lucrarilor executate 20 %
Descriere: Se defineste perioada de garantie ca fiind perioada de timp cuprinsa între data
receptiei la terminarea lucrarilor si data receptiei finale.
3. Durata propusa pentru executia lucrarilor 10 %
Descriere: Autoritatea contractanta va verifica concordanta duratei de lucru. Graficul
de executie va fi elaborat în luni calendaristice.u preconizate de lucru pentru derularea
contractului – de maxim 90 de zile calendaristice – cu graficul de lucru furnizat de ofertant.
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.07.2014 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.07.2014 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.07.2014 11:00
Locul: Sediul Sucursalei Regionale CF Constanta, aleea Albastrelelor, nr.10, et. III, cam.327
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Tip de finantare: Fonduri bugetare
1. Comisia de evaluare a ofertelor va întocmi clasamentul final al ofertelor în ordinea descrescatoare a
punctajelor totale obtinute, iar oferta câstigatoare va fi cea admisibila a carei propunere tehnica si financiara
va raspunde la toate cerintele obligatorii solicitate prin documentatia de atribuire si va obtine punctajul
maxim. 2. Modul de departajare a ofertelor cu punctaj egal – În cazul în care doi operatori economici, ale
caror oferte clasate pe primul loc au acelasi punctaj, va fi desemnat câstigator acel operator economic care
prezinta oferta financiara cea mai scazuta, pentru respectarea principiului eficientizarii fondurilor. Daca si
preturile ofertate sunt egale, atunci comisia de evaluare va solicita operatorilor economici care au oferit cel
mai mic pret o noua propunere financiara în plic închis, caz în care contractul va fi atribuit ofertantului a carui
noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. 3. Ofertantii vor prezenta o declaratie privind calitatea de
participant la procedura – Form.12 C din fisierul «Sectiunea formulare» (ofertant, asociat) – în original, menita
sa faciliteze autoritatii contractante accesul la datele de identificare ale participantilor la procedura în scopul
aplicarii prevederilor art. 69 ind 2 alin. 2 din OUG nr. 34/2006. 4. Fiecare ofertant va completa o declaratie
de participare la procedura (Formularul K din Sectiunea Formulare), în vederea postarii în cadrul anuntului
de participare la Sectiunea ”Procese verbale / Declaratii”, în conformitate cu prevederile art. 69 indice 2 din
OUG nr. 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 ,
Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa
internet (URL): https://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
În termen de 5 zile începând cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator, despre un act al
autoritatii contractante pe care acesta îl considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei C.R.E.I.R. CF Constanta
Adresa postala: Aleea Albastrelelor nr. 10 , Localitatea: Constanta , Cod postal: 900132 , Romania , Tel.
+40 241589840 , Fax: +40 241587240
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2014 16:02