Anunt de participare (utilitati) numarul 148201/26.11.2013
Detaliu anunt
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Stare anunt: Publicat
Stare procedura: In desfasurare
Data transmiterii in SEAP: 26.11.2013 11:24
Data acceptarii ANRMAP: 26.11.2013 16:22
Data publicarii in SEAP: 26.11.2013 16:22
Trimite la OJ: Nu
Documentatie de atribuire
Numar
documentatie: 117044
Denumire
contract:
Data acceptare: 17.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Adresa postala: prin Sucursala CREIR CF Iasi Piata Garii nr.1 , Localitatea: Iasi , Cod
postal: 700090 , Romania , Punct(e) de contact: Julieta Aghion , Tel. +40 232273507 ,
Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Desfiintare instalatie CED Hemeius si reîntregire BLA Bacau – Gârleni – proiectare
si executie
Compania Nationala de Cai Ferate “CFR” – SA
Email: julieta.aghion@cfr.ro , Fax: +40 232273507 , Adresa internet (URL): www.cfr.ro ,
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul
competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau
locale ale acestora
Activitate (activitati)
– Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Desfiintare instalatie CED Hemeius si reîntregire BLA Bacau – Gârleni – proiectare si executie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a
serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Linia CF Bacau – Bicaz, Interstatie Bacau – Gârleni
Codul NUTS: RO211 – Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea si executarea lucrarilor de întregire a blocului de linie automat BLA Bacau –
Gârleni si desfiintarea instalatiei CED existenta în PM Hemeius pentru eliminarea dificultatilor
de exploatare si întretinere, ca urmare a desfiintarii dispozitivului de linii din PM Hemeius.
Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 117.950 lei, ceea ce reprezinta o pondere
de 5,93%.
Operatorilor economici li se recomanda sa viziteze si sa examineze amplasamentul lucrarii,
inclusiv împrejurimile, si sa obtina toate informatiile care pot fi necesare în vederea elaborarii
ofertei. Operatorul economic îsi asuma riscul producerii unui eventual accident care s-ar
putea solda cu moartea sau ranirea fizica a unei persoane si/sau cu pierderea sau deteriorarea
proprietatii. Operatorul economic va suporta orice eventuale cheltuieli, pierderi sau daune ca
rezultat al vizitarii amplasamentului lucrarii.
Se va considera ca Operatorul economic care va adjudeca si va semna Contractul, a inspectat si
a examinat amplasamentul lucrarii, împrejurimile acestuia, datele si alte informatii disponibile,
si ca a fost satisfacut, înainte de depunerea Ofertei, de toate aspectele relevante, inclusiv
urmatoarele (fara a se limita la acestea):
(a) forma si natura Santierului, inclusiv conditiile subterane;
(b) conditiile hidrologice si climaterice;
(c) volumul si natura activitatii precum si bunurilor necesare pentru executia, terminarea
lucrarilor si remedierea oricaror defectiuni;
(d) cerintele referitoare la cai de acces, cazare, facilitati, personal, energie, transport, apa si alte
servicii.
(3) Pentru a facilita vizitarea amplasamentului, Autoritatea Contractanta organizeaza aceasta
vizita pentru toti operatorii economici care declara intentia de a participa cu oferte la procedura
de achizitie. Operatorii care doresc sa viziteze amplasamentul îsi vor anunta intentia si vor
transmite Organizatorului procedurii cu minim 48 ore înainte, numele reprezentantilor delegati.
Organizatorul procedurii de achizitie va confirma cu 24 de ore înainte tuturor operatorilor
economici care si-au declarat intentia de a participa cu oferte la procedura, organizarea vizitei
si eventuale alte detalii referitoare la aceasta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45234140-9 – Lucrari de constructii de pasaje la nivel (Rev.2)
71322500-6 – Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
– servicii de proiectare si asistenta tehnica, în valoare estimata de 112.200 lei;
– lucrari de constructii-montaj, în valoare estimata de 1.878.150 lei;
– cheltuieli diverse si neprevazute, în valoare de 117.950 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 2,108,300 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice şi garantii solicitate
Garantia pentru participare este de: 15.000 lei si este irevocabila. Ofertantii care fac dovada
ca sunt I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a acestei sume. Perioada de valabilitate a
garantiei de participare este de 90 zile, de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia
de participare poate fi constituita prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare
emis în conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, în original,
(Formularul 1A din Sectiunea III – Formulare); prin ordin de plata în contul Sucursalei CREÎR
CF Iasi nr. RO26 BPOS 2400 2831 193ROL01, deschis la BANC POST, Sucursala Iasi.
În conformitate cu art. 278 indice1*) OUG 34/2006, ofertantului a carei contestatie a fost
respinsa i se va retine suma de: 5.770,35 lei din garantia de participare. Cursul de referinta
pentru echivalarea garantiei de participare constituita în alta moneda va fi cursul BNR din data
anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de buna executie se exprima
procentual si reprezinta 10% (5% pt. IMM) din pretul contractului fara TVA si se constituie
in lei. De regula, se constituie printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o
societate bancara sau de o societate de asigurari. Daca partile convin, garantia de buna executie
se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, pâna la
concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Contractantul are obligatia de a
deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent în administrarea
acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care
se depune de catre contractant în contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica
de 0,5% din pretul fara TVA al contractului. Restituirea garantiei de buna executie se va face
conform prevederilor art. 92 alin. (4) din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in
registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/
2006: Ofertantul va prezenta Formularul 3 „Declaratie privind Eligibilitatea” din Sectiunea III –
Formulare, în original.Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art.
neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/
2006, cu modificarile si completarile ulterioare” din Sectiunea III- Formulare, în
original.Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art. 69 indice1 din
OUG nr. 34/2006: Ofertantul va prezenta „Declaratie privind neîncadrarea în situatia prevazuta
la art. 69 indice1” din OUG 34/ 2006 – Formularul 3B din Sectiunea III – Formulare, în
original. Aceasta declaratie va fi completata de catre toti participantii la procedura (ofertanti/
asociati/subcontractanti/terti sustinatori).Persoanele ce detin functii de decizie în cadrul
CNCF „CFR” SA – Sucursala CREÎR CF Iasi în ceea ce priveste organizarea, derularea si
finalizarea procedurii de atribuire:Director: ing. George Radu PIPA,Contabil sef: ec. Maria
RUSU; Sef oficiu juridic: jr. Luminita STANESCU, Sef divizie Tehnica: ing. Eduard
SPITA,Sef serviciu comercial ing. Carmen NEGRU,Sef birou BAP ing. Julieta
AGHION;Declaratie pe proprie raspundere privind faptul ca participarea la procedura este
facuta în concordanta cu regulile de concurenta, conf. Ord. ANRMAP nr. 314/
facuta în concordanta cu regulile de concurenta:Ofertantul va prezenta Formularul
3D „Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta” din Sectiunea III- Formulare,
în original;Calitatea de participant la procedura: Declaratie privind calitatea de participant la
procedura (ofertant, asociat, dupa caz) – Formularul 3C din Sectiunea III – Formulare, în
original
Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata:
a) Certificat de atestare fiscala privind îndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor
locale si alte venituri ale bugetului local, care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata în
luna anterioara celei în care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor
si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (ANAF-DGFP), care sa
ateste situatia obligatiilor scadente la plata în luna anterioara celei în care este prevazut
termenul limita de depunere a ofertelor.
Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele
competente privind îndeplinirea obligatiilor de plata, în original, copie legalizata sau în copie
lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. 1. Certificat constatator eliberat de ONRC din
care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului cuprinde si activitati de tipul celor
supuse procedurii de achizitie; se poate prezenta în original, în copie legalizata sau în copie
lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.Informatiile cuprinse in certificatul constatator
trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie
sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. În cazul în
care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat documentul „Certificat constatator emis de
Oficiul Registrului Comertului” în copie, autoritatea contractanta va solicita acestuia, înainte
de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru
conformitate acest document în original sau în copie legalizata.
Atestate, autorizatii, certificate etc., în functie de specificul contractului:Ofertantul va prezenta
urmatoarele:
. Autorizatie de furnizor feroviar si Agrement tehnic AFER pentru categoria serviciilor
feroviare critice:
– „Proiectare instalatii feroviare SCB, CT, CED, BLA”,
– „Lucrari de instalatii feroviare SCB, CT, CED, BLA”
valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Ofertantul are obligatia de a prezenta un angajament prin care, în cazul expirarii autorizatiei de
furnizor feroviar sau agrement tehnic/certificat de omologare tehnica pe perioada de derulare a
contractului, va proceda la prelungirea valabilitatii acestora în termen util, din proprie
initiativa, aducând acest fapt si la cunostinta autoritatii contractante.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
181 din OUG nr. 34/2006:Ofertantul va prezenta Formularul 3A “Declaratie privind
12.10.2010;Declaratie pe proprie raspundere privind faptul ca participarea la procedura este
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Ofertantul va demonstra media cifrei de afaceri în domeniul de activitate aferent obiectului
contractului pe ultimii 3 ani în valoare de cel putin: 3.980.000 lei.
Documente care sustin criteriul de calificare:
Fisa de informatii generale completata in conformitate cu Formularul 4
b)Bilanturile contabile vizate si înregistrate de organele competente, pe ultimii 3 ani sau alte
documente edificatoare, care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a
candidatului/ofertantului – în copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.
Modalitatea de indeplinire
Formularul 4 din Sectiunea III – Formulare.
Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul
respectiv, dupa cum urmeaza:
Anul 2010: 1 euro=4,2099 lei;
Anul 2011: 1 euro=4,2379 lei;
Anul 2012: 1 euro=4,4560 lei;
Pentru alte monede se va utiliza cursul mediu BNR aferent fiecarui an în parte.
c) Bonitate/acces la resurse
Ofertantul va dovedi ca la momentul semnarii contractului, va avea sau are acces sau
disponibilitate de resurse financiare reale, negrevate de datorii, în cuantum de minim 284.336
lei, fara TVA pentru a realiza fluxul de numerar pentru executia lucrarilor pentru o perioada de
o luna (30 de zile, conform graficului de plati).
Certificate/ documente edificatoare care probeaza/ confirma îndeplinirea cerintei de acces sau
disponibilitate de resurse financiare.
Modalitatea de indeplinire
Formularul 4A din Sectiunea III – Formulare.
d) Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea
contractului de catre o alta persoana, in conditiile prevazute de art.186 din OUG nr.34/2006. În
cazul în care ofertantul îsi demonstreaza situatia economica si financiara invocând sustinerea
acordata catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care
beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat,
în original, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele
financiare invocate.
Modalitatea de indeplinire
Formularul 3, Formularul 3A cu lit. a), c1) si d) si Formularul 3B din Sectiunea III – Formulare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii de proiectare prestate în ultimii 3 ani si
a lucrarilor executate în ultimii 5 ani, însotita de certificari de buna executie pentru cele mai
importante lucrari.
Ultimii 5 ani se calculeaza pâna la termenul limita de depunere a ofertelor.
Ofertantul va prezenta Formularul 5 „Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii
în ultimii 3 ani” si Formularul 5A „Declaratie privind lista principalelor lucrari executate în
ultimii 5 ani”.
Modalitatea de indeplinire
Formularel 5 si 5A din Sectiunea III – Formulare
b) Ofertantul va prezenta ca dovada a experientei similare executarea în ultimii 3 ani a unor
contracte de servicii de proiectare si în ultimii 5 ani a unor contracte de lucrari în domeniul
feroviar de natura si complexitatea lucrarii ce face obiectul procedurii, astfel:
– maxim 3 contracte de proiectare lucrari de instalatii feroviare, în care participarea ofertantului
la aceasta sa fi fost în valoare cumulata de cel putin 110.000 lei (fara TVA);
– maxim 3 contracte de executie lucrari similare în domeniul instalatiilor feroviare, în care
participarea ofertantului la aceasta sa fi fost în valoare cumulata de cel putin 1.600.000 lei (fara
TVA);
Ofertantul va prezenta Formularul 6 privind „Experienta similara”
Se vor prezenta certificari de buna executie emise sau contrasemnate de o autoritate ori de
catre clientul beneficiar, în conformitate cu art. 188 alin (2) si (3) din OUG 34/2006, din care
sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, precum si daca lucrarile
au fost executate în conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la
bun sfârsit, în copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.
Modalitatea de indeplinire
Formularul 6 din Sectiunea III – Formulare, pentru fiecare contract a carui obiect a fost
prestarea de servicii/ executia de lucrari similare.
Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul
respectiv, dupa cum urmeaza:
Anul 2007: 1 euro=3,5258 lei;
Anul 2008: 1 euro=3,6827 lei;
Anul 2009: 1 euro=4,2373 lei;
Anul 2010: 1 euro=4,2099 lei;
Anul 2011: 1 euro=4,2379 lei;
Pentru alte monede se va utiliza cursul mediu BNR aferent fiecarui an în parte.
c) Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane strict necesare îndeplinirii în bune conditii
a contractului:
– sef punct lucru cu specialitatea SCB (sef district SCB/ electromecanic SCB) cu autorizatie
AFER valabila la data limita de depunere a ofertelor;
– personal autorizat SC conform Ordinului MTTC nr 2262/2005 pentru activitatea SCB SI
IFTE (autorizatie AFER valabila la data limita de depunere a ofertelor);
– responsabil SC autorizat conform Ordinului MTCT nr. 2262/2005, (autorizatie AFER
valabila la data limita de depunere a ofertelor);
– responsabil AQ/CQ, cu experienta dovedita prin participarea la cel putin un contract unde sa
fi desfasurat activitati similare (decizie de numire, CV);
– responsabil SSM, cu experienta dovedita prin participarea la cel putin un contract unde sa fi
desfasurat activitati similare (copie dupa Certificat de absolvire curs în domeniul SSM,
conform prevederilor din Legea 319/2006, CV);
Ofertantul va prezenta Formularul 7 „Declaratie privind efectivele medii anuale ale
personalului angajat si al cadrelor de conducere ” pe ultimii 3 ani, Formularul 8 „Informatii
referitoare la personalul de conducere si persoanele responsabile pentru îndeplinirea
contractului” si Formularul 9 „Lista cu personal muncitor de specialitate”.
Modalitatea de indeplinire
Formularul 7, Formularul 8 si Formularul 9 din Sectiunea III – Formulare.
d) Ofertantul detine sau are drept de folosinta ori poate prezenta un angajament sau un contract
cu clauza suspensiva pentru dotari, utilaje, instalatii, echipamente tehnice, ce le va utiliza
pentru îndeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Ofertantul va prezenta Formularul 10 „Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele
tehnice”.
Modalitatea de indeplinire
Formularul 10 din Sectiunea III – Formulare
e) Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea
contractului de catre o alta persoana, in conditiile prevazute de art.190 din OUG nr.34/2006. În
cazul în care ofertantul îsi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocând si
sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea
de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective
încheiat, în original, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului
resursele tehnice si profesionale invocate.
Modalitatea de indeplinire
Formularul 3, Formularul 3A cu lit. a), c1) si d) si Formularul 3B din Sectiunea III – Formulare
f) Informatii privind subcontractarea
Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le
subcontracteze, precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
Subcontractantul raspunde pentru executarea unei parti din contractul de achizitie publica sau
pentru executarea defectuoasa a acestuia, numai în fata contractantului. Daca un ofertant
subcontracteaza o parte/parti din contract si este declarat câstigator al procedurii de atribuire,
va depune înainte de încheierea contractului cu autoritatea contractanta, contractul în original,
încheiat între ofertant si subcontractant, care se constituie anexa la contractul de achizitie
publica. Înlocuirea unui subcontractant dupa încheierea contractului se poate face numai cu
acordul autoritatii contractante si cu conditia de a nu modifica propunerea tehnica si financiara
prezenta initial.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta, daca este cazul, Formularul 21, Formularul 21A si Formularul 21B, iar
subcontractantul Formularul 3B din Sectiunea III – Formulare.
j) Informatii privind asocierea
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna,
fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi
legalizata numai în cazul în care oferta comuna este declarata câstigatoare. În cazul asocierii
mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia persoanala si capacitatea de exercitare a
a activitatii profesionale (înregistrarea) trebuie sa fie îndeplinite de fiecare asociat în parte, iar
celelate cerinte privind Atestate, autorizatii, certificate etc., în functie de specificul
contractului, capacitatea tehnica si profesionala, capacitatea economico-financiara trebuie
îndeplinite prin cumul de grupul de asociati. Ofertantii asociati nu au dreptul de a depune, pe
lânga oferta comuna, alte oferte în mod individual sau în alta asociere ori de a participa în
calitate de subcontractor la procedura. În cazul în care, oferta comuna este declarata
câstigatoare, modificarea asocierii dupa încheierea contractului nu este admisa.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta, daca este cazul, Formularul 22 si Formularul 23 din Sectiunea III –
Formulare.
Se va prezenta un certificat de atestare a standardelor de asigurare a calitatii sau echivalentul
lui emis de organisme abilitate, valabil la data limita de depunere a ofertelor în copie lizibila cu
mentiunea „conform cu originalul”.
Certificat de atestare SR EN ISO 9001:2008
Modalitatea de indeplinire
Certificat de atestare SR EN ISO 9001:2008
Se va prezenta un certificat de atestare a standardelor privind managementul de mediu sau
echivalentul lui emis de organisme abilitate,valabil la data limita de depunere a ofertelor în
copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.
Certificat de atestare SR EN ISO 14001:2005
Modalitatea de indeplinire
Certificat de atestare SR EN ISO 14001:2005
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor
personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui
SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente:
17.12.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.12.2013 10:00
Locul: Sucursala CREIR CF Iasi Piata Garii nr.1 , Iasi , Biroul Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
18.12.2013 09:00
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Oferta câstigatoare va fi cea admisibila, a carei propunere tehnica va raspunde la toate cerintele
minime obligatorii solicitate prin documentatia de atribuire si a carei propunere financiara
va contine pretul cel mai scazut. Modul de departajare al ofertelor situate pe primul loc: În
cazul în care în cadrul propunerii financiare au acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita
ofertantilor o noua propunere financiara în plic închis, caz în care contractul va fi atribuit
ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod
postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40
213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): https://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art 256 indice 2 din OUG nr.34/
2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al CREIR Iasi
Adresa postala: Str. Piata Garii nr.1 , Localitatea: asi , Cod postal: 700090 , Romania , Tel.
+40 232215600
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.11.2013 11:24