Anunt de participare (utilitati) numarul 121783/18.05.2011
Expertizare tehnica si proiectare în vederea realizarii lucrarii
„Consolidare si asigurare scurgere ape tunel km.224+670/225+160
linia CF Palas Constanta Port Vechi”
|
Detaliu anunt
|
Stare anunt: Publicat
|
Stare procedura: In desfasurare
|
|
Data transmiterii in SEAP: 18.05.2011 09:37
|
Data acceptarii ANRMAP: 18.05.2011 09:48
|
Data publicarii in SEAP: 18.05.2011 09:48
|
Trimite la OJ: Nu
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
|
||||||||||||||||||||||
I.1)
|
Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||
I.2)
|
Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
|
||||||||||||||||||||||
II.1)
|
Descriere
|
|||||||||||||||||||||
II.1.1)
|
Denumirea data contractului de entitatea contractanta
|
|||||||||||||||||||||
|
Expertizare tehnica si proiectare în vederea realizarii lucrarii „Consolidare si asigurare scurgere ape tunel km.224+670/225+160 linia CF Palas Constanta Port Vechi”
|
|||||||||||||||||||||
II.1.2)
|
Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||
II.1.3)
|
Anuntul implica
|
|||||||||||||||||||||
|
Un contract de achizitii publice
|
|||||||||||||||||||||
II.1.4)
|
Informatii privind acordul-cadru
|
|||||||||||||||||||||
II.1.5)
|
Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
|
|||||||||||||||||||||
|
Servicii de expertizare tehnica si proiectarea lucrarilor de reparatii a tunelului de cale ferata de la km. 224+670/225+160, linia CF Palas – Constanta Port Vechi
|
|||||||||||||||||||||
II.1.6)
|
Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||
II.1.7)
|
Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
|
|||||||||||||||||||||
|
Nu
|
|||||||||||||||||||||
II.1.8)
|
Impartire in loturi
|
|||||||||||||||||||||
|
Nu
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||
II.1.9)
|
Vor fi acceptate variante
|
|||||||||||||||||||||
|
Nu
|
|||||||||||||||||||||
II.2)
|
Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
|
|||||||||||||||||||||
II.2.1)
|
Cantitatea totala sau domeniul
|
|||||||||||||||||||||
|
Servicii de expertizare tehnica si proiectarea lucrarilor de reparatii a tunelului de cale ferata de la km. 224+670/225+160, linia CF Palas – Constanta Port Vechi, conform caietului de sarcini publicat cu prezentul anunt de participare.
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||
II.2.2)
|
Optiuni
|
|||||||||||||||||||||
|
Nu
|
|||||||||||||||||||||
II.3)
|
Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
|
|||||||||||||||||||||
|
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
|
|||||||||||||||||||||
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
|
||||||||||||||||||||||
III.1)
|
Conditii referitoare la contract
|
|||||||||||||||||||||
III.1.1)
|
Depozite valorice şi garantii solicitate
|
|||||||||||||||||||||
|
Garantia de participare este de 3.200 lei ( IMM 50%). Garantia de buna executie 5% ( IMM 2,5%) din valoarea contractului
|
|||||||||||||||||||||
III.1.2)
|
Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
|
|||||||||||||||||||||
|
Fonduri de la bugetul de stat.
|
|||||||||||||||||||||
III.1.3)
|
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
|
|||||||||||||||||||||
|
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
|
|||||||||||||||||||||
III.1.4)
|
Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
|
|||||||||||||||||||||
|
Nu
|
|||||||||||||||||||||
III.2)
|
Conditii de participare
|
|||||||||||||||||||||
III.2.1)
|
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
|
|||||||||||||||||||||
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
|||||||||||||||||||||
|
Declaratii pe proprie raspundere privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 180, 181, 69 indice 1 din OUG 34/2006; Declaratie pe proprie raspundere în concordanta cu Ordinul 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P. (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta); Certificate privind îndeplinirea obligatiilor de plata, inclusiv cele locale; Certificat constatator de la Registrul Comertului, valabile la data deschiderii ofertelor, Certificat de înregistrare de la Camera de Comert si industrie a ORC(copie); Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Acord de asociere daca este cazul
|
|||||||||||||||||||||
III.2.2)
|
Capacitatea economica si financiara
|
|||||||||||||||||||||
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
|||||||||||||||||||||
|
Fisa de informatii generale cu cifra anuala medie de afaceri pe ultimii trei ani (2008,2009,2010)- 320.000 lei; Bilanturi contabile pentru anii 2009,2010 vizate si înregistrate de organele competente; În situatia în care ofertantul beneficiaza de prevederile art.186 din OUG nr.34/2006 va prezenta Angajament ferm din partea persoanei sustinatoare, în conformitate cu art. 11 indice 1 din HG nr. 925/2006, modificat si completat de HG nr. 834/2009.
|
|||||||||||||||||||||
III.2.3)
|
Capacitatea tehnica
|
|||||||||||||||||||||
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
|||||||||||||||||||||
|
Lista principalelor servicii prestate în ultimii 3 ani; Experienta similara: în ultimii 3 ani a prestat cel mult 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim 160.000 lei, însotite de recomandari; Declaratii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului, personalul de conducere, personalul tehnic de specialitate si dotarile tehnice de care dispune pentru îndeplinirea corespunzatoare a contractului; Declaratie privind subcontractantii; Certificare ISO 9001 sau documente care dovedesc ca acesta se afla în curs de acreditare (prezentarea raportului auditului de certificare finalizat), demonstrându-se astfel ca în societate este asigurat un nivel corespunzator al calitatii; Atestat MLPAT/MLPTL/MDRT (A1,A4) – pentru expertiza tehnica; Autorizatie si Agrement AFER pentru servicii de proiectare, expertizare, consultanta în domeniul infrastructurii feroviare si cu metroul încadrate în clasa de risc 1A. În situatia în care ofertantul beneficiaza de prevederile art.190 din OUG nr.34/2006 va prezenta Angajament ferm din partea persoanei sustinatoare, în conformitate cu art. 11 indice 1 din HG nr. 925/2006, modificat si completat de HG nr. 834/2009.
|
|||||||||||||||||||||
III.2.4)
|
Contracte rezervate
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||
III.3)
|
Conditii specifice pentru contractele de servicii
|
|||||||||||||||||||||
III.3.1)
|
Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||
III.3.2)
|
Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
|
|||||||||||||||||||||
|
Nu
|
|||||||||||||||||||||
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
|
||||||||||||||||||||||
IV.1)
|
Tipul procedurii
|
|||||||||||||||||||||
IV.1.1)
|
Tipul procedurii
|
|||||||||||||||||||||
|
Licitatie deschisa
|
|||||||||||||||||||||
IV.2)
|
Criterii de atribuire
|
|||||||||||||||||||||
IV.2.1)
|
Criterii de atribuire
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||
IV.2.2)
|
Se va organiza o licitatie electronica
|
|||||||||||||||||||||
|
Nu
|
|||||||||||||||||||||
IV.3)
|
Informatii administrative
|
|||||||||||||||||||||
IV.3.1)
|
Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
|
|||||||||||||||||||||
|
10/4/224/2011
|
|||||||||||||||||||||
IV.3.2)
|
Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
|
|||||||||||||||||||||
|
Nu
|
|||||||||||||||||||||
IV.3.3)
|
Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||
IV.3.4)
|
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
|
|||||||||||||||||||||
|
06.06.2011 10:00
|
|||||||||||||||||||||
IV.3.5)
|
Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||
IV.3.6)
|
Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
|
|||||||||||||||||||||
|
60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
|
|||||||||||||||||||||
IV.3.7)
|
Conditii de deschidere a ofertelor
|
|||||||||||||||||||||
|
Data: 06.06.2011 11:00
|
|||||||||||||||||||||
|
Locul: Sediul Sucursalei RCF Constanta, Aleea Albastrelelor, nr. 10, sala de sedinte, etaj 3, cam. 327
|
|||||||||||||||||||||
|
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
|
|||||||||||||||||||||
|
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
|
|||||||||||||||||||||
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
|
||||||||||||||||||||||
VI.1)
|
Contractul este periodic
|
|||||||||||||||||||||
|
Nu
|
|||||||||||||||||||||
VI.2)
|
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
|
|||||||||||||||||||||
|
Nu
|
|||||||||||||||||||||
|
Tip de finantare: Fonduri bugetare
|
|||||||||||||||||||||
VI.3)
|
Alte informatii
|
|||||||||||||||||||||
VI.4)
|
Cai de atac
|
|||||||||||||||||||||
VI.4.1)
|
Organism competent pentru caile de atac
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||
|
Organism competent pentru procedurile de mediere
|
|||||||||||||||||||||
VI.4.2)
|
Utilizarea cailor de atac
|
|||||||||||||||||||||
|
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
|
|||||||||||||||||||||
|
In cel mult cinci zile începând cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante, pe care l-a considerat nelegal.
|
|||||||||||||||||||||
VI.4.3)
|
Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||
VI.5)
|
Data expedierii prezentului anunt
|
|||||||||||||||||||||
|
18.05.2011 09:37
|