Anunt de participare (utilitati) numarul 126818/26.07.2011
Grund, diluant necesare activitatii de întretinere si revizii poduri CF
|
Detaliu anunt
|
Stare anunt: Publicat
|
Stare procedura: In desfasurare
|
|
Data transmiterii in SEAP: 21.07.2011 10:48
|
Data acceptarii ANRMAP: 26.07.2011 11:04
|
Data publicarii in SEAP: 26.07.2011 11:04
|
Trimite la OJ: Nu
|
|
|
|
|
||||||||||||||
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
|
||||||||||||||
I.1)
|
Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
|
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||
I.2)
|
Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
|
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
|
||||||||||||||
II.1)
|
Descriere
|
|||||||||||||
II.1.1)
|
Denumirea data contractului de entitatea contractanta
|
|||||||||||||
|
Grund, diluant necesare activitatii de întretinere si revizii poduri CF
|
|||||||||||||
II.1.2)
|
Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
|
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||
II.1.3)
|
Anuntul implica
|
|||||||||||||
|
Un contract de achizitii publice
|
|||||||||||||
II.1.4)
|
Informatii privind acordul-cadru
|
|||||||||||||
II.1.5)
|
Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
|
|||||||||||||
|
Achizitie de grund – 3.940 kg si diluant – 400 l necesare activitatilor de intretinere si revizie a podurilor CF aflate pe raza de activitate a SRCF Constanta.
|
|||||||||||||
II.1.6)
|
Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
|
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||
II.1.7)
|
Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
|
|||||||||||||
|
Nu
|
|||||||||||||
II.1.8)
|
Impartire in loturi
|
|||||||||||||
|
Nu
|
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||
II.1.9)
|
Vor fi acceptate variante
|
|||||||||||||
|
Nu
|
|||||||||||||
II.2)
|
Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
|
|||||||||||||
II.2.1)
|
Cantitatea totala sau domeniul
|
|||||||||||||
|
Achizitie de grund – 3.940 kg si diluant – 400 l necesare activitatilor de intretinere si revizie a podurilor CF aflate pe raza de activitate a SRCF Constanta.
|
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||
II.2.2)
|
Optiuni
|
|||||||||||||
|
Nu
|
|||||||||||||
II.3)
|
Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
|
|||||||||||||
|
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
|
|||||||||||||
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
|
||||||||||||||
III.1)
|
Conditii referitoare la contract
|
|||||||||||||
III.1.1)
|
Depozite valorice şi garantii solicitate
|
|||||||||||||
|
Garantia de participare este de 560 lei (IMM 50%); Garantia de buna executie 10% ( IMM 5%)
|
|||||||||||||
III.1.2)
|
Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
|
|||||||||||||
|
Surse proprii CNCF “CFR”-SA.
|
|||||||||||||
III.1.3)
|
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
|
|||||||||||||
|
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
|
|||||||||||||
III.1.4)
|
Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
|
|||||||||||||
|
Nu
|
|||||||||||||
III.2)
|
Conditii de participare
|
|||||||||||||
III.2.1)
|
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
|
|||||||||||||
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
|||||||||||||
|
1.Declaratii pe proprie raspundere privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 180, 181, 69 indice 1, din OUG 34/2006;
2.Declaratie pe proprie raspundere în concordanta cu Ordinul 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P. (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta); 3.Certificate privind îndeplinirea obligatiilor de plata, inclusiv cele locale; 4.Certificat constatator de la Registrul Comertului; 5.Certificat de înregistrare de la Camera de Comert si industrie a ORC; 6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Acord de asociere daca e cazul; |
|||||||||||||
III.2.2)
|
Capacitatea economica si financiara
|
|||||||||||||
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
|||||||||||||
|
Fisa de informatii generale cu cifra anuala medie de afaceri pe ultimii trei ani (2008,2009,2010 ); Bilanturi contabile pentru anii 2009, 2010 vizate si înregistrate de organele competente; Daca ofertantul beneficiaza de prevederile art.186 din OUG nr.34/2006 va prezenta Angajament ferm din partea persoanei sustinatoare, conf. art. 11 indice 1 din HG nr. 925/2006, modificat si completat de HG nr. 834/2009.
|
|||||||||||||
III.2.3)
|
Capacitatea tehnica
|
|||||||||||||
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
|||||||||||||
|
Lista principalelor livrari de produse efectuate în ultimii 3 ani si care sa contina valori, perioade de livrare, beneficiari; Recomandare (minim una), însotita de contract; Declaratii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului, însotite de CV-uri ale persoanelor de conducere care raspund de îndeplinirea contractului; Declaratie cu informatii privind dotarile tehnice de care dispune pentru îndeplinirea corespunzatoare a contractului; Autorizatie de furnizor feroviar eliberata de AFER, conform Ordinului Ministrului Transporturilor nr. 290/13.04.2000 pentru produsele care fac obiectul achizitiei, însotita de certificatul de omologare tehnica feroviara sau agrementul tehnic feroviar, dupa caz (în copie), valabile la data deschiderii ofertelor;
Decl. angajament privind prelungirea valabilitatii autorizatiei, a certificatului de omologare/agrementului AFER în situatia în care acestea expira pe perioada de derulare a contractului; Certificare ISO 9001, mostre. Daca ofertantul beneficiaza de prevederile art.190 din OUG nr.34/2006 va prezenta Angajament ferm din partea persoanei sustinatoare, conf. art. 11 indice 1 din HG nr. 925/2006, modificat si completat de HG nr. 834/2009. |
|||||||||||||
III.2.4)
|
Contracte rezervate
|
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||
III.3)
|
Conditii specifice pentru contractele de servicii
|
|||||||||||||
III.3.1)
|
Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
|
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||
III.3.2)
|
Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
|
|||||||||||||
|
Nu
|
|||||||||||||
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
|
||||||||||||||
IV.1)
|
Tipul procedurii
|
|||||||||||||
IV.1.1)
|
Tipul procedurii
|
|||||||||||||
|
Licitatie deschisa
|
|||||||||||||
IV.2)
|
Criterii de atribuire
|
|||||||||||||
IV.2.1)
|
Criterii de atribuire
|
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||
IV.2.2)
|
Se va organiza o licitatie electronica
|
|||||||||||||
|
Da
|
|||||||||||||
|
Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (una). Durata rundei de licitatie: 1 zi ( 24 ore) Licitatia electronica se va încheia dupa terminarea rundei de licitare.
|
|||||||||||||
IV.3)
|
Informatii administrative
|
|||||||||||||
IV.3.1)
|
Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
|
|||||||||||||
|
10/4/529/2011
|
|||||||||||||
IV.3.2)
|
Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
|
|||||||||||||
|
Nu
|
|||||||||||||
IV.3.3)
|
Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
|
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||
IV.3.4)
|
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
|
|||||||||||||
|
11.08.2011 10:00
|
|||||||||||||
IV.3.5)
|
Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
|
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||
|
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
|
|||||||||||||
IV.3.6)
|
Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
|
|||||||||||||
|
60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
|
|||||||||||||
IV.3.7)
|
Conditii de deschidere a ofertelor
|
|||||||||||||
|
Data: 11.08.2011 11:00
|
|||||||||||||
|
Locul: Sediul Sucursalei RCF Constanta, Aleea Albastrelelor nr. 10, Constanta, etaj3, sala de sedinte
|
|||||||||||||
|
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
|
|||||||||||||
|
Membrii comisiei de evaluare si membrii împuterniciti ai ofertantilor
|
|||||||||||||
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
|
||||||||||||||
VI.1)
|
Contractul este periodic
|
|||||||||||||
|
Nu
|
|||||||||||||
VI.2)
|
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
|
|||||||||||||
|
Nu
|
|||||||||||||
|
Tip de finantare: Alte fonduri
|
|||||||||||||
VI.3)
|
Alte informatii
|
|||||||||||||
|
Deoarece în Programul Anual de Achizitii Publice al CNCF”CFR”-SA pentru anul 2011 nr. 9/3/3816/24.06.2011, pentru pozitiile 12.A.2.8.1.3.6, 12.A.2.6.1.3.2, 12.A.2.3.1.3.4 (grund si diluant) sunt estimate valori ce depasesc 15.000 euro, s-a ales pentru atribuirea contractului de furnizare „Grund, diluant necesare activitatii de întretinere si revizii poduri CF” procedura “LICITATIE DESCHISA”, conform art. 27(5) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si a NOTIFICARII ANRMAP dindata de 23.02.2011.
|
|||||||||||||
VI.4)
|
Cai de atac
|
|||||||||||||
VI.4.1)
|
Organism competent pentru caile de atac
|
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||
|
Organism competent pentru procedurile de mediere
|
|||||||||||||
VI.4.2)
|
Utilizarea cailor de atac
|
|||||||||||||
|
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
|
|||||||||||||
|
În cel mult 5 zile începând cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta îl considera nelegal.
|
|||||||||||||
VI.4.3)
|
Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
|
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||
VI.5)
|
Data expedierii prezentului anunt
|
|||||||||||||
|
21.07.2011 10:48
|