|
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
|
I.1)
|
Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
|
|
Compania Nationala de Cai Ferate “CFR” – SA
|
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, prin Sucursala RCF Constanta, Aleea Albastrelelor nr.10 , Localitatea: Constanta , Cod postal: 900132 , Romania , Punct(e) de contact: Daniela Belu , Tel. 0241/617402 , Email: daniela.belu@cfr.ro , Fax: 0241/617402 , Adresa internet (URL): www.cfr.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
|
|
I.2)
|
Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
|
|
Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
|
Activitate (activitati)
|
– Servicii feroviare
|
|
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
|
II.1)
|
Descriere
|
II.1.1)
|
Denumirea data contractului de entitatea contractanta
|
|
Imprimate specifice tipizate CF
|
II.1.2)
|
Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
|
|
Furnizare
|
Cumparare
|
Locul principal de livrare: Depozit Central al SRCF Constanta, Aleea Albastrelelor nr.10, Constanta
|
Codul NUTS: RO223 – Constanta
|
|
II.1.3)
|
Anuntul implica
|
|
Un contract de achizitii publice
|
II.1.4)
|
Informatii privind acordul-cadru
|
II.1.5)
|
Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
|
|
1.Ordin de circulatie – 4.500 buc. 2.Registru dispozitii RC – 800 buc. 3.Registru unificat de cai libere si comenzi – 250 buc. 4.Registru de comenzi cabine – 300 buc. 5.Registru de miscare – 150 buc. 6.Registru pentru revizia instalatiilor – 300 buc. 7.Carnet de lucrari – 800 buc. 8.Registru special de cai libere – 100 buc. 9.Registru evidenta personal si verificare alcoolscop – 50 buc. 10.Registru dispozitii circulatie trenuri sistem centralizat – 20 buc. 11.Registru comenzi IDM – 200 buc. 12.Plan manevra – 300 buc. 13.Nota repartizare frâna de mâna – 150 buc. 14.Informatii operative A3 – 300 buc.
|
II.1.6)
|
Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
|
|
22458000-5 – Imprimate la comanda (Rev.2)
|
22820000-4 – Formulare (Rev.2)
|
|
II.1.7)
|
Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
|
|
Nu
|
II.1.8)
|
Impartire in loturi
|
|
Nu
|
|
|
II.1.9)
|
Vor fi acceptate variante
|
|
Nu
|
II.2)
|
Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
|
II.2.1)
|
Cantitatea totala sau domeniul
|
|
1.Ordin de circulatie – 4.500 buc. 2.Registru dispozitii RC – 800 buc. 3.Registru unificat de cai libere si comenzi – 250 buc. 4.Registru de comenzi cabine – 300 buc. 5.Registru de miscare – 150 buc. 6.Registru pentru revizia instalatiilor – 300 buc. 7.Carnet de lucrari – 800 buc. 8.Registru special de cai libere – 100 buc. 9.Registru evidenta personal si verificare alcoolscop – 50 buc. 10.Registru dispozitii circulatie trenuri sistem centralizat – 20 buc. 11.Registru comenzi IDM – 200 buc. 12.Plan manevra – 300 buc. 13.Nota repartizare frâna de mâna – 150 buc. 14.Informatii operative A3 – 300 buc.
|
|
Valoarea estimata fara TVA: 78,500 RON
|
|
II.2.2)
|
Optiuni
|
|
Nu
|
II.3)
|
Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
|
|
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
|
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
|
III.1)
|
Conditii referitoare la contract
|
III.1.1)
|
Depozite valorice şi garantii solicitate
|
|
Garantia de participare este de 1.570 lei. Garantia de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA. IMM-urile beneficiaza de reducere de 50%.
|
III.1.2)
|
Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
|
|
Surse proprii.
|
III.1.3)
|
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
|
|
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
|
III.1.4)
|
Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
|
|
Nu
|
III.2)
|
Conditii de participare
|
III.2.1)
|
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
|
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
|
Declaratii pe proprie raspundere privind art. 180,181, 69 indice 1 din OUG 34/2006, certificate privind plata impozitelor la bugetul consolidat al statului si a taxelor locale, certificat de inregistrare la Camera de Comert si Industrie a ORC, certificat constatator emis de ORC privind obiectul de activitate, documente care atesta calitatea de IMM;Declaratie privind punerea în aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Acord de asociere,daca este cazul, documente din care sa rezulte originea produselor livrate(daca este cazul).
|
III.2.2)
|
Capacitatea economica si financiara
|
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
|
Fisa de informatii generale cu cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani (2008,2009,2010)- minim 157.000 lei – bilanturi contabile 31.12.2009 si 31.12.2010, vizate si înregistrate de organele competente, precum si ultima balanta lunara 2011.
|
III.2.3)
|
Capacitatea tehnica
|
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
|
Lista principalelor livrari de produse in ultimii trei ani(experienta similara din cel mult trei contracte cu o valoare cumulata egala sau mai mare decat 78.500 lei), recomandari, informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate, declaratie privind dotarile, echipamentele, certificat ISO 9001, ISO 14001.
|
III.2.4)
|
Contracte rezervate
|
|
|
III.3)
|
Conditii specifice pentru contractele de servicii
|
III.3.1)
|
Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
|
|
|
III.3.2)
|
Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
|
|
Nu
|
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
|
IV.1)
|
Tipul procedurii
|
IV.1.1)
|
Tipul procedurii
|
|
Licitatie deschisa
|
IV.2)
|
Criterii de atribuire
|
IV.2.1)
|
Criterii de atribuire
|
|
|
IV.2.2)
|
Se va organiza o licitatie electronica
|
|
Nu
|
IV.3)
|
Informatii administrative
|
IV.3.1)
|
Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
|
|
10/4/249/2011
|
IV.3.2)
|
Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
|
|
Nu
|
IV.3.3)
|
Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
|
|
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.06.2011 10:00
|
|
Documente de plata: NU
|
|
IV.3.4)
|
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
|
|
14.06.2011 10:00
|
IV.3.5)
|
Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
|
|
|
IV.3.6)
|
Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
|
|
60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
|
IV.3.7)
|
Conditii de deschidere a ofertelor
|
|
Data: 14.06.2011 11:00
|
|
Locul: Sediul Sucursalei RCF Constanta, Aleea Albastrelelor nr. 10, Constanta, etaj 3, cam 327
|
|
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
|
|
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
|
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
|
VI.1)
|
Contractul este periodic
|
|
Nu
|
VI.2)
|
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
|
|
Nu
|
|
Tip de finantare: Alte fonduri
|
VI.3)
|
Alte informatii
|
|
Documentatia de atribuire, impreuna cu caietul de sarcini si anexele sale sunt publicate în totalitate odata cu prezentul anunt de participare. Aceasta se poate ridica si de la sediul Sucursalei Regionale de Cai Ferate Constanta, Aleea Albastrelelor nr. 10, Birou Achizitii Publice, etaj 2, cam 212, în baza unei solicitari transmise la fax nr. 0241/617402.
|
VI.4)
|
Cai de atac
|
VI.4.1)
|
Organism competent pentru caile de atac
|
|
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
|
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. 021/3104641 , Fax: 021/3104642
|
|
|
Organism competent pentru procedurile de mediere
|
VI.4.2)
|
Utilizarea cailor de atac
|
|
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
|
|
In cel mult cinci zile, din ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante pe care l-a considerat nelegal.
|
VI.4.3)
|
Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
|
|
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei RCF Constanta
|
Adresa postala: Aleea Albastrelelor, nr. 10 , , Localitatea: Constanta , Cod postal: 900132 , Romania , Tel. 0241/589840 , Fax: 0241/587240
|
|
VI.5)
|
Data expedierii prezentului anunt
|
|
23.05.2011 15:08
|