Anunt de participare (utilitati) numarul 126983/27.07.2011
Înlocuire traverse din lemn, traverse din beton armat, dibluri, sine CF – 3 loturi
|
Detaliu anunt
|
Stare anunt: Publicat
|
Stare procedura: In desfasurare
|
|
Data transmiterii in SEAP: 22.07.2011 15:05
|
Data acceptarii ANRMAP: 27.07.2011 14:31
|
Data publicarii in SEAP: 27.07.2011 14:31
|
Trimite la OJ: Nu
|
|
|
|
|
|||||
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
|
|||||
I.1)
|
Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
|
||||
|
|
||||
I.2)
|
Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
|
||||
|
|
||||
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
|
|||||
II.1)
|
Descriere
|
||||
II.1.1)
|
Denumirea data contractului de entitatea contractanta
|
||||
|
Înlocuire traverse din lemn, traverse din beton armat, dibluri, sine CF – 3 loturi
|
||||
II.1.2)
|
Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
|
||||
|
|
||||
II.1.3)
|
Anuntul implica
|
||||
|
Un contract de achizitii publice
|
||||
II.1.4)
|
Informatii privind acordul-cadru
|
||||
II.1.5)
|
Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
|
||||
|
Lucrari de înlocuiri traverse de lemn, beton armat, dibluri, sine cf, conform cerintelor din caietele de sarcini si anexelor acestora publicate în totalitate cu prezentul anunt de participare.
|
||||
II.1.6)
|
Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
|
||||
|
|
||||
II.1.7)
|
Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
|
||||
|
Nu
|
||||
II.1.8)
|
Impartire in loturi
|
||||
|
Da
|
||||
|
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
|
||||
II.1.9)
|
Vor fi acceptate variante
|
||||
|
Nu
|
||||
II.2)
|
Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
|
||||
II.2.1)
|
Cantitatea totala sau domeniul
|
||||
|
Lucrari de înlocuiri traverse de lemn, beton armat, dibluri, sine cf, conform cerintelor din caietele de sarcini si anexelor acestora publicate în totalitate cu prezentul anunt de participare.
|
||||
|
|
||||
II.2.2)
|
Optiuni
|
||||
|
Nu
|
||||
II.3)
|
Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
|
||||
|
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
|
||||
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
|
|||||
III.1)
|
Conditii referitoare la contract
|
||||
III.1.1)
|
Depozite valorice şi garantii solicitate
|
||||
|
Garantia de participare este de 10.596 lei ( IMM 50%)(3.799-lot 1, 5.598-Lot 2, 1.199-Lot 3) . Garantia de buna executie 5% ( IMM 5% ) din valoarea contractului
|
||||
III.1.2)
|
Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
|
||||
|
Surse proprii CNCF “CFR”-SA.
|
||||
III.1.3)
|
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
|
||||
|
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
|
||||
III.1.4)
|
Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
|
||||
|
Nu
|
||||
III.2)
|
Conditii de participare
|
||||
III.2.1)
|
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
|
||||
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
||||
|
Declaratii pe proprie raspundere privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 180, 181, 69 indice 1 din OUG 34/2006; Declaratie pe proprie raspundere în concordanta cu Ordinul 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P. (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta); Certificate privind îndeplinirea obligatiilor de plata, inclusiv cele locale; Certificat constatator de la Registrul Comertului, valabile la data deschiderii ofertelor, Certificat de înregistrare de la Camera de Comert si industrie a ORC; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Acord de asociere daca e cazul.
|
||||
III.2.2)
|
Capacitatea economica si financiara
|
||||
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
||||
|
Fisa de informatii generale cu cifra anuala medie de afaceri pe ultimii trei ani (2008,2009,2010) – cifra de afaceri solicitata-minim 379.915 lei-lot 1, 559.816 lot 2, 119.978 lot 3; Bilanturi contabile pentru anii 2009, 2010 vizate si înregistrate; Angajament sustinator, daca este cazul În situatia în care ofertantul beneficiaza de prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006 va prezenta Angajament ferm din partea persoanei sustinatoare, în conformitate cu art. 11 indice 1 din HG nr. 925/2006, modificat si completat de HG nr. 834/2009
|
||||
III.2.3)
|
Capacitatea tehnica
|
||||
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
||||
|
Lista principalelor lucrari executate în ultimii 5 ani, însotite de recomandari; Experienta similara: în ultimii 5 ani a executat unul sau maxim 3 contracte a/ale carui/caror valoare cumulata sa fie de minim 529.854 lei – 189.957 lei lot 1, 279.908 lei lot 2, 59.989 lot 3, însotite de recomandari si procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor; Declaratii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului, personalul de conducere, personalul tehnic de specialitate si dotarile tehnice de care dispune pentru îndeplinirea corespunzatoare a contractului; Declaratie privind subcontractantii; Certificare ISO 9001,sau orice alt document care sa confirme asigurarea calitatii. În situatia în care ofertantul beneficiaza de prevederile art. 190 din OUG nr.34/2006 va prezenta Angajament ferm din partea persoanei sustinatoare, în conformitate cu art. 11 indice 1 din HG nr. 925/2006, modificat si completat de HG nr. 834/2009, Autorizatie de furnizor feroviar si agrement tehnic eliberate de AFER pentru executarea lucrarilor de întretinere linii CF, valabile la data deschiderii ofertelor; Declaratie angajament privind prelungirea valab. autorizatiei si/sau agrementului AFER în sit. în care acestea expira pe perioada de derulare a contractului; Declaratie conform careia materialele utilizate sunt agrementate AFER conf. OMT nr. 290/13.04.2000.
|
||||
III.2.4)
|
Contracte rezervate
|
||||
|
|
||||
III.3)
|
Conditii specifice pentru contractele de servicii
|
||||
III.3.1)
|
Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
|
||||
|
|
||||
III.3.2)
|
Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
|
||||
|
Nu
|
||||
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
|
|||||
IV.1)
|
Tipul procedurii
|
||||
IV.1.1)
|
Tipul procedurii
|
||||
|
Licitatie deschisa
|
||||
IV.2)
|
Criterii de atribuire
|
||||
IV.2.1)
|
Criterii de atribuire
|
||||
|
|
||||
IV.2.2)
|
Se va organiza o licitatie electronica
|
||||
|
Nu
|
||||
IV.3)
|
Informatii administrative
|
||||
IV.3.1)
|
Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
|
||||
|
10/4/561/2011
|
||||
IV.3.2)
|
Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
|
||||
|
Nu
|
||||
IV.3.3)
|
Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
|
||||
|
|
||||
IV.3.4)
|
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
|
||||
|
16.08.2011 10:00
|
||||
IV.3.5)
|
Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
|
||||
|
|
||||
IV.3.6)
|
Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
|
||||
|
60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
|
||||
IV.3.7)
|
Conditii de deschidere a ofertelor
|
||||
|
Data: 16.08.2011 11:00
|
||||
|
Locul: Sediul SRCF Constanta, Constanta, Aleea Albastrelelor, nr. 10, etaj 3, cam. 327
|
||||
|
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
|
||||
|
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
|
||||
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
|
|||||
VI.1)
|
Contractul este periodic
|
||||
|
Nu
|
||||
VI.2)
|
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
|
||||
|
Nu
|
||||
|
Tip de finantare: Alte fonduri
|
||||
VI.3)
|
Alte informatii
|
||||
VI.4)
|
Cai de atac
|
||||
VI.4.1)
|
Organism competent pentru caile de atac
|
||||
|
|
||||
|
Organism competent pentru procedurile de mediere
|
||||
VI.4.2)
|
Utilizarea cailor de atac
|
||||
|
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
|
||||
|
În cel mult 5 zile începând cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta îl considera nelegal .
|
||||
VI.4.3)
|
Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
|
||||
|
|
||||
VI.5)
|
Data expedierii prezentului anunt
|
||||
|
22.07.2011 15:05
|