Anunt de participare (utilitati) numarul 126104/15.07.2011Întocmirea documentatiei de cadastru pentru obiective situate
pe Linia CF 800 Bucuresti Constanta |
Detaliu anunt |
Stare anunt: Publicat |
Stare procedura: In desfasurare |
Data transmiterii in SEAP: 12.07.2011 13:45 |
Data acceptarii ANRMAP: 15.07.2011 10:21 |
Data publicarii in SEAP: 15.07.2011 10:21 |
Trimite la OJ: Nu |
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA |
||||||||||||||||||
I.1) |
Denumirea, adresa si punct(e) de contact: |
|||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
I.2) |
Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale) |
|||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI |
||||||||||||||||||
II.1) |
Descriere |
|||||||||||||||||
II.1.1) |
Denumirea data contractului de entitatea contractanta |
|||||||||||||||||
Întocmirea documentatiei de cadastru necesara pentru obtinerea numarului cadastral si înscrierea în Cartea Funciara a infrastructurii feroviare publice ce constituie domeniul public al Statului, administrat de MTI si concesionat catre CNCF „CFR” – S.A. si a documentatiei topografice necesare obtinerii certificatelor de atestare a dreptului de proprietate asupra terenurilor, evaluarea acestora si înscrierea în cartile funciare locale pentru obiective situate pe Linia CF 800 Bucuresti Constanta |
||||||||||||||||||
II.1.2) |
Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor |
|||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
II.1.3) |
Anuntul implica |
|||||||||||||||||
Un contract de achizitii publice |
||||||||||||||||||
II.1.4) |
Informatii privind acordul-cadru |
|||||||||||||||||
II.1.5) |
Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor |
|||||||||||||||||
Întocmirea documentatiilor tehnico-juridice de cadastru feroviar pentru obtinerea numarului cadastral, precum si înscrierea acestora în cartea funciara, conform cerintelor caietului de sarcini publicat cu prezentul anunt de participare. |
||||||||||||||||||
II.1.6) |
Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile) |
|||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
II.1.7) |
Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice |
|||||||||||||||||
Nu |
||||||||||||||||||
II.1.8) |
Impartire in loturi |
|||||||||||||||||
Nu |
||||||||||||||||||
II.1.9) |
Vor fi acceptate variante |
|||||||||||||||||
Nu |
||||||||||||||||||
II.2) |
Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru |
|||||||||||||||||
II.2.1) |
Cantitatea totala sau domeniul |
|||||||||||||||||
Întocmirea documentatiilor tehnico-juridice de cadastru feroviar pentru obtinerea numarului cadastral, precum si înscrierea acestora în cartea funciara, conform cerintelor caietului de sarcini publicat cu prezentul anunt de participare. Domeniul public – 47 ha; domeniul privat – 51 ha. |
||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
II.2.2) |
Optiuni |
|||||||||||||||||
Nu |
||||||||||||||||||
II.3) |
Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare |
|||||||||||||||||
12 luni incepand de la data atribuirii contractului |
||||||||||||||||||
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE |
||||||||||||||||||
III.1) |
Conditii referitoare la contract |
|||||||||||||||||
III.1.1) |
Depozite valorice şi garantii solicitate |
|||||||||||||||||
Garantia de participare este de 3.960 lei ( IMM 50%). Garantia de buna executie 5% ( IMM 2,5%) din valoarea contractului. |
||||||||||||||||||
III.1.2) |
Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante |
|||||||||||||||||
Fonduri proprii CNCF “CFR”-SA. |
||||||||||||||||||
III.1.3) |
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul |
|||||||||||||||||
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare |
||||||||||||||||||
III.1.4) |
Executarea contractului este supusa altor conditii speciale |
|||||||||||||||||
Nu |
||||||||||||||||||
III.2) |
Conditii de participare |
|||||||||||||||||
III.2.1) |
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei |
|||||||||||||||||
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate |
||||||||||||||||||
Declaratii pe proprie raspundere privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 180, 181, 69 indice 1 din OUG 34/2006; Declaratie pe proprie raspundere în concordanta cu Ordinul 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P. (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta); Certificate privind îndeplinirea obligatiilor de plata, inclusiv cele locale; Certificat constatator de la Registrul Comertului, valabile la data deschiderii ofertelor, Certificat de înregistrare de la Camera de Comert si industrie a ORC(copie); Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Acord de asociere daca este cazul. |
||||||||||||||||||
III.2.2) |
Capacitatea economica si financiara |
|||||||||||||||||
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate |
||||||||||||||||||
Fisa de informatii generale cu cifra anuala medie de afaceri pe ultimii trei ani (2008,2009,2010); Bilanturi contabile pentru anii 2009,2010 vizate si înregistrate de organele competente; În situatia în care ofertantul beneficiaza de prevederile art.186 din OUG nr.34/2006 va prezenta Angajament ferm din partea persoanei sustinatoare, în conformitate cu art. 11 indice 1 din HG nr. 925/2006, modificat si completat de HG nr. 834/2009. |
||||||||||||||||||
III.2.3) |
Capacitatea tehnica |
|||||||||||||||||
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate |
||||||||||||||||||
Lista principalelor servicii prestate în ultimii 3 ani; Experienta similara: prestarea în ultimii 3 ani a unor servicii similare de întocmire de documentatii cadastrale finalizate cu înscrieri în Cartea Funciara, însotite de recomandari; Declaratii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului, personalul de conducere, personalul tehnic de specialitate si dotarile tehnice de care dispune pentru îndeplinirea corespunzatoare a contractului; Declaratie privind subcontractantii; Certificare ISO 9001 sau documente care dovedesc ca acesta se afla în curs de acreditare (prezentarea raportului auditului de certificare finalizat), demonstrându-se astfel ca în societate este asigurat un nivel corespunzator al calitatii; Certificat de autorizare ANCPI. În situatia în care ofertantul beneficiaza de prevederile art.190 din OUG nr.34/2006 va prezenta Angajament ferm din partea persoanei sustinatoare, în conformitate cu art. 11 indice 1 din HG nr. 925/2006, modificat si completat de HG nr. 834/2009. |
||||||||||||||||||
III.2.4) |
Contracte rezervate |
|||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
III.3) |
Conditii specifice pentru contractele de servicii |
|||||||||||||||||
III.3.1) |
Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii |
|||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
III.3.2) |
Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective |
|||||||||||||||||
Nu |
||||||||||||||||||
SECTIUNEA IV: PROCEDURA |
||||||||||||||||||
IV.1) |
Tipul procedurii |
|||||||||||||||||
IV.1.1) |
Tipul procedurii |
|||||||||||||||||
Licitatie deschisa |
||||||||||||||||||
IV.2) |
Criterii de atribuire |
|||||||||||||||||
IV.2.1) |
Criterii de atribuire |
|||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
IV.2.2) |
Se va organiza o licitatie electronica |
|||||||||||||||||
Nu |
||||||||||||||||||
IV.3) |
Informatii administrative |
|||||||||||||||||
IV.3.1) |
Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta |
|||||||||||||||||
10/4/496/2011 |
||||||||||||||||||
IV.3.2) |
Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract |
|||||||||||||||||
Nu |
||||||||||||||||||
IV.3.3) |
Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) |
|||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
IV.3.4) |
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare |
|||||||||||||||||
02.08.2011 10:00 |
||||||||||||||||||
IV.3.5) |
Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare |
|||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
IV.3.6) |
Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta |
|||||||||||||||||
60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor) |
||||||||||||||||||
IV.3.7) |
Conditii de deschidere a ofertelor |
|||||||||||||||||
Data: 02.08.2011 11:00 |
||||||||||||||||||
Locul: Sediul Sucursalei RCF Constanta, Aleea Albastrelelor, nr. 10, sala de sedinte, etaj 3, cam. 327 |
||||||||||||||||||
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da |
||||||||||||||||||
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor. |
||||||||||||||||||
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE |
||||||||||||||||||
VI.1) |
Contractul este periodic |
|||||||||||||||||
Nu |
||||||||||||||||||
VI.2) |
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare |
|||||||||||||||||
Nu |
||||||||||||||||||
Tip de finantare: Alte fonduri |
||||||||||||||||||
VI.3) |
Alte informatii |
|||||||||||||||||
VI.4) |
Cai de atac |
|||||||||||||||||
VI.4.1) |
Organism competent pentru caile de atac |
|||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
Organism competent pentru procedurile de mediere |
||||||||||||||||||
VI.4.2) |
Utilizarea cailor de atac |
|||||||||||||||||
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac |
||||||||||||||||||
In cel mult cinci zile începând cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante, pe care l-a considerat nelegal. |
||||||||||||||||||
VI.4.3) |
Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac |
|||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
VI.5) |
Data expedierii prezentului anunt |
|||||||||||||||||
12.07.2011 13:45 |