Ordin iniţiator Nr. 478/2015
Cumpărare: Lubrifianti
Societatea de brokeraj |
COMPANIA NAŢIONALĂ DE CĂI FERATE “CFR”-S.A (CN CF “CFR”-S.A) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Client |
COMPANIA NAŢIONALĂ DE CĂI FERATE “CFR”-S.A (CN CF “CFR”-S.A) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Produs |
LUBRIFIANTI Codul CPV: 09211100-2- Uleiuri pentru motoare; 09211610-0 – Lichide pentru uz hidraulic; 09211400-5 – Uleiuri pentru angrenaje; 09211200-3 – Uleiuri pentru compresoare; 09211640-9 – Uleiuri utilizate ca izolanţi electrici; 09221100-5 – Vaselină |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vanzare/Cumparare |
Cumpărare |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Produse– cantitate si valoare estimata |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Atribut ( T/P ) |
Se vor depune oferte pentru unul sau mai multe loturi. In cadrul unui lot nu se accepta oferte partiale.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Modalitate de calcul al pretului |
Cantitate (tone) x Pret unitar (lei/tona, fara TVA) = Valoare (lei). Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achiziţie publică : preţul cel mai scăzut;
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Conditii de livrare |
DDP – „Delivered Duty Paid” conform INCOTERMS 2000 în locatiile de pe raza Sucursalelor RCF Bucuresti, Craiova, Timisoara, Cluj, Brasov, Iasi, Galati si Constanta. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mod de livrare si transport |
conform cerintelor din caietul de sarcini. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mod de ambalare |
bidon de 18 kg pentru ulei mineral pentru lagare L100 si butoi metalic cu capacitate de 180 kg pentru celelalte tipuri de lubrifianti |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Termen de livrare |
Livrarea se va efectua pe baza de comanda emisa de achizitor |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ajustarea pretului |
Pretul NU se ajusteaza.Preţul este ferm si nemodificabil pe toată perioada de derulare a contractului şi va include toate cheltuielile legate de incarcare, transport, descarcare, ambalare, manipulare,etc. NU se accepta acordarea de avans. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Durata Contractului |
până la data de 31.12.2015 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Alte precizari |
Garanţia de participarese constituie pentru fiecare lot in parte, cu o durată de valabilitate de 90 zile de la data desfăşurării procedurii.
Garantia de participare se poate constitui prin scrisoare de garanţie bancară, prin virament bancar sau prin orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, ori de o societate de asigurari, in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006. Pentru constituirea prin scrisoare de garantie bancara se va depune Formularul 2. Scrisoarea de garanţie bancară se va depuneîn original. Întreprinderile Mici şi Mijlocii beneficiază de reducerea cu 50% a cuantumului garanţiei de participare şi a garanţiei de bună execuţie, conform prevederilor legii 346/2004, cu modificarile şi completarile ulterioare. Pentru a beneficia de aceasta reducere se va depune declaraţia privind statutul de IMM. Lipsa documentului atrage de sine respingerea ofertei. Pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar va transmitem datele necesare:
Beneficiar: CNCF CFR SA CUI: RO11054529 Cont IBAN : RO76 BITR BU5R ON03 6603 CC02 Veneto Banca S.c.p.a. Italia Montebelluna Sucursala Bucuresti
Garantia de participare se va constitui in favoarea CNCF CFR SA. Neconstituirea garantiei de participare asa cum este solicitata mai sus, atragere după sine descalificarea ofertantului respectiv.
Operatorii economici vor depune la BRM înainte de şedinţa de tranzacţionare, in plicuri separate, un exemplar în original şi un exemplar în copie, a următoarelor documente:
DOCUMENTEDECALIFICARE (1 exemplar original si 1 exemplar in copie)
1. Declaraţie privind eligibilitatea– neîncadrarea însituaţiile prevăzute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 – în conformitate cu Formularul A – se depune în original; NOTĂ: Autoritatea contractanta va exclude din procedura aplicatăpentru atribuirea contractului de achiziţie publică orice ofertant despre care are cunoştinţă că, în ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotărârea definitivă a unei instanţe judecătoreşti, pentru participare la activităţi ale unei organizaţii criminale, pentru corupţie, pentru fraudă şi/sau pentru spălare de bani.
2. Declaraţie privind neîncadrarea însituaţiile prevăzute la art. 181 din OUG nr. 34/2006– în conformitate cu Formularul B.1 – se depune în original;
3. Declaraţie privind neîncadrarea însituaţiile prevăzute la art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006– în conformitate cu Formularul B.2 – se depune în original; Nota: persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: COSTESCU Marian – Dan – Director General; BAICU Sorina – Director Gen.Adj.Economic.; MOLDOVAN Macarie Alexandru – Director Gen. Adj.Tehnic Dezvoltare; SCURTU Viorel – Dir.Gen.Adj.Exploatare; POP Ioan – Director Directia Instalatii; UNGUREANU Mihai – Director Directia Comerciala; DUMITRU Laurentiu Cornel – Director Directia Achizitii Publice; MANEA Constantin – Director Directia Linii;CRETU Corneliu – Director Directia Financiara; STROE Ion Claudiu –Director Directia Asistenta Juridica; DUMITRESCU Daniela Manuela– Sef Serviciu – Directia Achizitii Publice;MARIN VALENTIN -Sef Serviciu – Directia Achizitii Publice; MANEA Daniela – Sef birou- Directia Achizitii Publice; MUNTEANU Raluca –inginer Directia Achizitii Publice; VLADESCU Viorica – economist – Directia Achizitii Publice; POPA Andrei – economist – Directia Achizitii Publice; ALEXANDRU Nicoleta-inginer – Directia Achizitii Publice; MITROI Valentin- Sef Serviciu – Directia Comerciala; MITROI Marilena – economist – Directia Comerciala; BRANZAN Fedeles Bogdan – Sef proiect – Directia Comerciala; CONSTANTINESCU Simona – economist – Directia Comerciala; POPESCU Constantin Cornel – economist – Directia Comerciala; MELINTE Ionut – Sef Serviciu – Directia Asistenta Juridica; PREDA Georgiana- Sef proiect – Directia Asistenta Juridica; BUHOLT Mariana – Consilier juridic – Directia Asistenta Juridica; PETRESCU Violeta -consilier juridic – Directia Asistenta Juridica; PANTAZI Florin- Sef ServiciuDirectia Comerciala;.VLAD Veronica –economist Directia Comerciala;PRUNESCU Elena– economist Directia Comerciala;SABAU Bogdan –Sef serv.Directia Linii; VOICAN Mircea–ing. Directia Linii;
De asemenea. pentru a viziona toate persoanele cu functii de decizie/conducere se va vizita site-ul https://www.cfr.ro/CFR_new/infrastructura.htm
4. Informaţii generale– în conformitate cu Formularul G – se depune în original;
5. Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comerţului, din care să rezulte obiectul de activitate al ofertantului şi care trebuie să cuprindă activităţi de tipul celor supuse procedurii de achiziţie. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor. Pentru persoanele fizice / juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident; In cazul ofertei comune (asocierii): Toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai sus. (Certificatul se depune în original /copie legalizata/ copie lizibila conform cu originalul).
6. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta( Formular B.3 – in original);
7. Cerinta minima obligatorie referitoare la asigurarea calitatii: Ofertantul va prezenta certificatul de calitate ISO 9001: 2008 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Nota: Documentele privind standardele de asigurarea calitatii nu pot fi prezentate de tertul sustinator în favoarea ofertantului. Pentru situatiile în care se depun oferte în asociere, cerinta trebuie îndeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o executa.
8. Autorizatia de furnizor feroviar, insotita de certificatul de omologare tehnica feroviara sau de agrement tehnic feroviar, dupa caz, eliberata de AFER si valabila la data licitatiei pentru loturile 1-19.
Cerinţă minimă obligatorie referitoare la atestate AFER-Conform OMT 290/2000 ofertantul trebuie sa detina :
· Autorizatie de furnizor feroviar sau agrementpentru servicii de intermediere a furnizarii produselor feroviare critice pentru produsele licitate. Autorizatiile , agrementele solicitate mai sus trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. În cazul în care, valabilitatea Autorizatiei AFER si/sau a Agrementului tehnic nu este/sunt pe toata durata de derulare a contractului, ofertantul va depune un angajament prin care in cazul in care este declarat câstigator, se angajeaza ca va prelungi valabilitatea acestora, pe toata durata de derulare a contratului si va înstiinta autoritatea contractanta. · Produsele feroviare critice, provenite din import sau de la furnizori unici, pot fi procurate de la agenti economici care nu detin autorizatie de furnizor feroviar, daca acestia fac dovada ca detin un agrement tehnic feroviar pentru fiecare produs furnizat. Se recomanda consultarea site-ului www.afer.ro. Nota:
· Omologare tehnica AFER sau Agrement tehnic AFERpentru produsele licitate.Omologarile/agrementele solicitate mai sus trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Nota : În cazul în care, valabilitatea omologarilor AFER si/sau a Agrementului tehnic nu este/sunt pe toata durata de derulare a contractului, ofertantul va depune un angajament prin care in cazul in care este declarat câstigator, se angajeaza ca va prelungi valabilitatea acestora, pe toata durata de derulare a contratului si va înstiinta autoritatea contractanta.
Agremente echivalente emise de organisme (similare AFER-ului) din statele în care ofertantul este stabilit, trebuie sa fie recunoscute de AFER.
9. OFERTA se depune in plicuri separate, un exemplar în original şi un exemplar în copieşicuprinde:
a). PROPUNEREA TEHNICA. Se elaborează conform caietului de sarcini
1.Ofertantul va include un angajament prin care confirma respectarea cerinţelor contractuale şi cerinţelor din caietul de sarcini elaborat de CN CF “CFR”- S.A (prin participarea la procedură se consideră acceptarea caietului de sarcini în totalitatea sa.). 2. Fişa de securitate a produsului, conform legislaţiei în vigoare. 3. Buletin de analiză /raport de încercări, emis în ultimele 12 luni, de un laborator acreditat conform standardului IEC EN ISO 17025 / laborator autorizat AFER, din care să rezulte că produsul ofertat este conform cerinţelor din caietul de sarcini;
b). PROPUNEREA FINANCIARA – Formularul 10 A.
Propunerea financiara trebuie sa fie prezentata în lei, pe fiecare lot in parte, în conformitate cu Formularul de oferta (Formular 10A). Formularul de ofertă va fi însoţit de o anexă ce va cuprinde defalcarea preţului. Preţul din propunerea financiară va fi menţinut ferm şi nemodificabil pe toată durata de valabilitate a contractului. Perioada de valabilitate a ofertei este de 90 zile de la data deschiderii acesteia.
Lipsa oricărui document din cele menţionate de la punctul 1-9, atrage după sine descalificarea ofertantului respectiv.
• ALTE CONDIŢII CONTRACTUALE: prin participarea la procedură se consideră acceptarea modelului de contract în totalitatea sa.
Garanţia de bună execuţie a contractului de furnizare de produse se constituie numai în lei şi reprezintă 5% din valoarea contractului fara TVA. Garanţia de bună execuţie a contractului se constituie prin scrisoare de garanţie de bună execuţie, în original – Formularul J ce se constituie în anexă la contract. Garanţia de bună execuţie se poate constitui şi prin reţineri succesive din sumele datorate pentru facturi parţiale, conform HG 1045/2011 sau orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, in maxim 5 zile de la data incheierii contractului de ambele parti.
Raspunsurile la solicitarile de clarificari se transmit cu pana la 3 zile inainte de deschiderea ofertelor.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
LIMBA DE REDACTARE A OFERTEI |
Limba de redactare a ofertei şi a documentelor care însoţesc oferta: limba română |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Comision BRM/ Garantie bursiera in favoarea BRM |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Comision BRM |
1,2 % pentru fiecare lot din valoarea totala a contractului fara TVA, de la vanzator |
Şedinţa de tranzacţionare se va desfăşura în data de07.09.2015 cu începere de laora 10:00, la sediul BRM din strada Buzeşti nr. 50-52, et. 7, sect. 1, Bucureşti.
Ordinele de sens contrar se vor depune până la data de 07.09.2015, ora 09:30, la sediul BRM din strada Buzeşti nr. 50-52, et. 7, sect. 1, Bucureşti.
Garanţia bursieră se poate constitui printr-una din următoarele forme:
OP în Contul de Garanţii al BRM: RO37 RNCB 0082 0009 9180 0002, deschis la BCR, Sucursala Unirea;
Scrisoare de Garanţie Bancară sau filă CEC, emise în favoarea Bursei Române de Mărfuri SA;
Informaţii privind desfăşurarea procedurii se pot obţine zilnic la sediul Bursei Române de Mărfuri, str. Buzeşti, nr. 50-52, sector 1, Bucureşti, telefon 0213 174 560 sau prin fax la nr.
0231 72 878.
Persoană de contact: Adina Mavrodineanu 0728.859.032