|
|
|
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
|
|
I.1)
|
Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
|
|
|
|
Compania Nationala de Cai Ferate “CFR” – SA
|
|
Adresa postala: prin Sucursala CREIR CF Iasi Piata Garii nr.1 , Localitatea: Iasi , Cod postal: 010873 , Romania , Punct(e) de contact: Julieta Aghion , Tel. +40 232273507 , Email: julieta.aghion@cfr.ro , Fax: +40 232273507 , Adresa internet (URL): www.cfr.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
|
|
|
|
|
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
|
|
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
|
|
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
|
|
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
|
|
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
|
|
|
I.2)
|
Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
|
|
|
|
Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
|
|
Activitate (activitati)
|
|
– Servicii feroviare
|
|
|
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
|
|
II.1)
|
Descriere
|
|
II.1.1)
|
Denumirea data contractului de entitatea contractanta
|
|
|
Lucrari de întretinere si reparatii linii CF – linia I, II 600 Tecuci – Iasi: LOT 1-4
|
|
II.1.2)
|
Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
|
|
|
|
Lucrari
|
|
Executarea
|
|
Locul principal de executare: Linia CF 600: km 405+970 – 406+050, km. 404+360 – 404+440; km 363+300 – 364+069; km 288+000 – 295+000; km 403+070 – 403+700
|
|
Codul NUTS: RO21 – Nord-Est
|
|
|
II.1.3)
|
Anuntul implica
|
|
|
Un contract de achizitii publice
|
|
II.1.4)
|
Informatii privind acordul-cadru
|
|
II.1.5)
|
Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
|
|
|
Lucrari de întretinere a infrastructurii feroviare.
|
|
II.1.6)
|
Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
|
|
|
|
45234100-7 – Lucrari de constructii de cai ferate (Rev.2)
|
|
|
II.1.7)
|
Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
|
|
|
Nu
|
|
II.1.8)
|
Impartire in loturi
|
|
|
Da
|
|
|
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
|
|
II.1.9)
|
Vor fi acceptate variante
|
|
|
Nu
|
|
II.2)
|
Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
|
|
II.2.1)
|
Cantitatea totala sau domeniul
|
|
|
– Lucrari de întretinere curenta, în intervalul dintre doua reparatii periodice a liniilor, în scopul remedierii unor deformatii ale liniei peste tolerante; – Lucrari de repartii periodice pentru a fi mentinuta calitatea liniilor CF construite sau reabilitate în cadrul reparatiilor capitale.
|
|
|
|
Valoarea estimata fara TVA: 737,676.98 RON
|
|
|
II.2.2)
|
Optiuni
|
|
|
Nu
|
|
II.3)
|
Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
|
|
|
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
|
|
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
|
|
III.1)
|
Conditii referitoare la contract
|
|
III.1.1)
|
Depozite valorice şi garantii solicitate
|
|
|
Garantia pentru participare este de: LOT 1 = 2.903,12 lei, LOT 2 = 4.399,96 lei, LOT 3 = 1.451,56 lei, LOT 4 = 5.998,86 lei, si este irevocabila. Ofertantii care fac dovada ca sunt I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a acestor sume. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile, de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare poate fi constituita prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, în original, (Formularul 1A din Sectiunea III – Formulare); prin ordin de plata în contul SCREIR CF Iasi nr. RO26 BPOS 2400 2831 193ROL01, deschis la BANC POST, Sucursala Iasi. Cursul de referinta pentru echivalarea garantiei de participare constituita în alta moneda va fi cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. NOTA: Garantia de participare se va constitui separat pentru fiecare lot în parte la care se depune oferta. Garantia de buna executie se exprima procentual si reprezinta 5% (2,5% pt. IMM) din pretul contractului fara TVA si se constituie in lei. De regula, se constituie printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Daca partile convin, garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, pâna la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent în administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant în contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul fara TVA al contractului. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor art. 92 alin. (4) din HG 925/2006.
|
|
III.1.2)
|
Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
|
|
|
Bugetul de stat
|
|
III.1.3)
|
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
|
|
|
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
|
|
III.1.4)
|
Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
|
|
|
Nu
|
|
III.2)
|
Conditii de participare
|
|
III.2.1)
|
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
|
|
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
|
|
Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006: Ofertantul va prezenta Formularul 3 „Declaratie privind Eligibilitatea” din Sectiunea III – Formulare, în original.Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006:Ofertantul va prezenta Formularul 3A “Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare” din Sectiunea III- Formulare, în original.Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art. 69 indice1 din OUG nr. 34/2006: Ofertantul va prezenta „Declaratie privind neîncadrarea în situatia prevazuta la art. 69 indice1” din OUG 34/ 2006 – Formularul 3B din Sectiunea III – Formulare, în original. Aceasta declaratie va fi completata de catre toti participantii la procedura (ofertanti/asociati/subcontractanti/terti sustinatori).Persoanele ce detin functii de decizie în cadrul CNCF „CFR” SA – Sucursala CREÎR CF Iasi în ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:Director: ing. George Radu PIPA,Contabil sef: ec. Maria RUSU; Sef oficiu juridic: jr. Luminita STANESCU, Sef divizie Linii: Ing.Mihaita Marincuta ,Sef serviciu comercial ing. Carmen NEGRU,Sef birou BAP ing. Julieta AGHION;Declaratie pe proprie raspundere privind faptul ca participarea la procedura este facuta în concordanta cu regulile de concurenta, conf. Ord. ANRMAP nr. 314/12.10.2010;Declaratie pe proprie raspundere privind faptul ca participarea la procedura este facuta în concordanta cu regulile de concurenta:Ofertantul va prezenta Formularul 3D „Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta” din Sectiunea III- Formulare, în original. Calitatea de participant la procedura: Declaratie privind calitatea de participant la procedura (ofertant, asociat, dupa caz) – Formularul 3C din Sectiunea III – Formulare, în original Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata: a) Certificat de atestare fiscala privind îndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local, care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata în luna anterioara celei în care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (ANAF-DGFP), care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata în luna anterioara celei în care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind îndeplinirea obligatiilor de plata, în original, copie legalizata sau în copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. 1. Certificat constatator eliberat de ONRC din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului cuprinde si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie; se poate prezenta în original, în copie legalizata sau în copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. În cazul în care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat documentul „Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului” în copie, autoritatea contractanta va solicita acestuia, înainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate acest document în original sau în copie legalizata. Atestate, autorizatii, certificate etc., în functie de specificul contractului:Ofertantul va prezenta urmatoarele: 1. Autorizatie de furnizor feroviar eliberata de Autoritatea Feroviara Romana– AFER, pentru categoria serviciilor feroviare critice: – „Constructii, reparatii si întretinere linii CF , fara sudarea sinelor” pentru: LOT 1, LOT 2, LOT 3, LOT 4; – ,,Constructii-montaj, reparatii si întretinere instalatii SCB” pentru: LOT 1, LOT 2, LOT 4, în copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, valabile la data limita depunerii ofertelor. 2. Agrement tehnic feroviar, eliberat de catre Autoritatea Feroviara Romana – AFER pentru categoria serviciilor feroviare critice: – „Reparatii periodice si întretinere curenta linii de cale ferata, fara sudarea sinelor” pentru: LOT 1, LOT 2, LOT 3, LOT 4; – „Lucrari de întretinere si reparatii la instalatiile SCB ” pentru: LOT 1, LOT 2, în copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, valabil la data limita depunerii ofertelor. Ofertantul are obligatia de a prezenta un angajament prin care, în cazul expirarii autorizatiei de furnizor feroviar sau agrement tehnic/certificat de omologare tehnica pe perioada de derulare a contractului, va proceda la prelungirea valabilitatii acestora în termen util, din proprie initiativa, aducând acest fapt si la cunostinta autoritatii contractante.
|
|
III.2.2)
|
Capacitatea economica si financiara
|
|
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
|
|
a) Ofertantul va demonstra cifra medie anuala de afaceri în domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani în valoare de cel putin: LOT 1 = 290.000 lei, LOT 2 = 438.000 lei, LOT 3 = 145.000 lei, LOT 4 = 598.000 lei, Documente care sustin criteriul de calificare: Fisa de informatii generale completata in conformitate cu Formularul 4 b)Bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente, pe ultimii 3 ani sau alte documente edificatoare, care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului – în copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Modalitatea de indeplinire Formularul 4 din Sectiunea III – Formulare. Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010: 1 euro=4,2099 lei; Anul 2011: 1 euro=4,2379 lei; Anul 2012: 1 euro=4,4560 lei; Pentru alte monede se va utiliza cursul mediu BNR aferent fiecarui an în parte. c) Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului de catre o alta persoana, in conditiile prevazute de art.186 din OUG nr.34/2006. În cazul în care ofertantul îsi demonstreaza situatia economica si financiara invocând sustinerea acordata catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, în original, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Modalitatea de indeplinire Formularul 3, Formularul 3A cu lit. a), c1) si d) si Formularul 3B din Sectiunea III – Formulare
|
|
III.2.3)
|
Capacitatea tehnica
|
|
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
|
|
a) Ofertantul va prezenta o lista a lucrarilor executate în ultimii 5 ani, însotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Ultimii 5 ani se calculeaza pâna la termenul limita de depunere a ofertelor. Ofertantul va prezenta Formularul 5 “Declaratie privind lista principalelor lucrari executate în ultimii 5 ani”. Modalitatea de indeplinire Formularul 5 din Sectiunea III – Formulare b) Ofertantul va prezenta ca dovada a experientei similare executarea în ultimii 5 ani a unor contracte de lucrari de natura si complexitatea lucrarii ce face obiectul procedurii astfel: – max 3 contracte de executie lucrari similare la linii CF, în care participarea ofertantului la aceasta sa fi fost în valoare cumulata de cel putin: LOT 1 = 138.000 lei, fara TVA LOT 2 = 218.700 lei, fara TVA LOT 3 = 72.000 lei, fara TVA LOT 4 = 299.500 lei, fara TVA, iar pentru LOT 1, 2 se solicita si: max. 3 contracte de executie lucrari similare la instalatii SCB, în care participarea ofertantului la aceasta sa fi fost în valoare cumulata de cel putin: LOT 1 = 6.500 lei, fara TVA LOT 2 = 1.200 lei, fara TVA Ofertantul va prezenta Formularul 6 privind „Experienta similara”. Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, în conformitate cu art. 188 alin (3) din OUG 34/2006, din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, precum si daca lucrarile au fost executate în conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfârsit, în copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Modalitatea de indeplinire Formularul 6 din Sectiunea III – Formulare, pentru fiecare contract a carui obiect a fost executia de lucrari similare. Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008: 1 euro=3,6827 lei; Anul 2009: 1 euro=4,2373 lei; Anul 2010: 1 euro=4,2099 lei; Anul 2011: 1 euro=4,2379 lei; Anul 2012: 1 euro=4,4560 lei. Pentru alte monede se va utiliza cursul mediu BNR aferent fiecarui an în parte. c) Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane strict necesare îndeplinirii în bune conditii a contractului: – responsabil tehnic cu executia atestat pentru domeniul III – constructii de cai ferate, conf. OMLPT nr.777/2003 – pentru aprobarea Reglementarii tehnice „Îndrumator pentru atestarea tehnico – profesionala a specialistilor cu activitate în constructii” (copie dupa atestat si legitimatie valabile la data limita de depunere a ofertelor); – sef de santier (cu specialitate CF ) cu experienta profesionala dovedita prin participarea la cel putin o lucrare de natura si complexitatea lucrarii supuse procedurii (CV); – responsabil AQ/CQ, în domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate (decizie de numire, CV); – responsabil SC autorizat conform Ordinului MTCT nr. 2262/2005, în functie de cel putin picher întretinere cale conform Instr.317 – Instr. pt. restrictii de viteza, închideri de linii (autorizatie AFER valabila la data limita de depunere a ofertelor); – responsabil SC autorizat conform Ordinului MTCT nr. 2262/2005, în functie de cel putin electromecanic SCB (autorizatie AFER valabila la data limita de depunere a ofertelor); – responsabil SSM atestat conform prevederilor Legii nr. 319/2006 (copie dupa atestat); Ofertantul va prezenta Formularul 7 „Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ” pe ultimii 3 ani, Formularul 8 „Informatii referitoare la personalul de conducere si persoanele responsabile pentru îndeplinirea contractului” . Modalitatea de indeplinire Formularul 7, Formularul 8 din Sectiunea III – Formulare. d) Ofertantul detine sau are drept de folosinta ori poate prezenta un angajament sau un contract cu clauza suspensiva pentru dotari, utilaje, instalatii, echipamente tehnice, ce le va utiliza pentru îndeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Modalitatea de indeplinire Formularul 10 din Sectiunea III – Formulare e) Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului de catre o alta persoana, in conditiile prevazute de art.190 din OUG nr.34/2006. În cazul în care ofertantul îsi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocând si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, în original, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Modalitatea de indeplinire Formularul 3, Formularul 3A cu lit. a), c1) si d) si Formularul 3B din Sectiunea III – Formulare f) Informatii privind subcontractarea Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractantul raspunde pentru executarea unei parti din contractul de achizitie publica sau pentru executarea defectuoasa a acestuia, numai în fata contractantului. Daca un ofertant subcontracteaza o parte/parti din contract si este declarat câstigator al procedurii de atribuire, va depune înainte de încheierea contractului cu autoritatea contractanta,contractul în original, încheiat între ofertant si subcontractant, care se constituie anexa la contractul de achizitie publica. La contractare si pe parcursul lucrarilor nu se vor admite alti subcontractanti fata de cei nominalizati în oferta (art. 96 din HG nr. 925/2006). Modalitatea de indeplinire Ofertantul va prezenta, daca este cazul, Formularul 21 si Formularul 21A, iar subcontractantul Formularul 3B din Sectiunea III – Formulare. j) Informatii privind asocierea Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata numai în cazul în care oferta comuna este declarata câstigatoare. În cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia persoanala si capacitatea de exercitare a a activitatii profesionale (înregistrarea) trebuie sa fie îndeplinite de fiecare asociat în parte, iar celelate cerinte privind capacitatea tehnica si profesionala, capacitatea economico-financiara trebuie îndeplinite prin cumul de grupul de asociati. Ofertantii asociati nu au dreptul de a depune, pe lânga oferta comuna, alte oferte în mod individual sau în alta asociere ori de a participa în calitate de subcontractor la procedura. În cazul în care, oferta comuna este declarata câstigatoare, modificarea asocierii dupa încheierea contractului nu este admisa. Modalitatea de indeplinire Ofertantul va prezenta, daca este cazul, Formularul 22 si Formularul 23 din Sectiunea III – Formulare. Se va prezenta un certificat de atestare a standardelor de asigurare a calitatii sau echivalentul lui emis de organisme abilitate, valabil la data limita de depunere a ofertelor în copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Certificat de atestare SR EN ISO 9001:2008 Modalitatea de indeplinire Certificat de atestare SR EN ISO 9001:2008 Se va prezenta un certificat de atestare a standardelor privind managementul de mediu sau echivalentul lui emis de organisme abilitate,valabil la data limita de depunere a ofertelor în copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Certificat de atestare SR EN ISO 14001:2005 Modalitatea de indeplinire Certificat de atestare SR EN ISO 14001:2005
|
|
III.2.4)
|
Contracte rezervate
|
|
|
|
|
III.3)
|
Conditii specifice pentru contractele de servicii
|
|
III.3.1)
|
Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
|
|
|
|
|
III.3.2)
|
Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
|
|
|
Nu
|
|
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
|
|
IV.1)
|
Tipul procedurii
|
|
IV.1.1)
|
Tipul procedurii
|
|
|
Licitatie deschisa
|
|
IV.2)
|
Criterii de atribuire
|
|
IV.2.1)
|
Criterii de atribuire
|
|
|
|
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic in ceea ce priveste:
|
|
– criteriile mentionate in continuare
|
|
|
|
|
Criterii
|
Pondere
|
|
|
|
|
1.
|
Pretul ofertei
|
80 %
|
|
|
|
|
Descriere: Componenta financiara
|
|
2.
|
Durata de executie
|
20 %
|
|
|
|
|
Descriere: Componenta tehnica
|
|
|
|
|
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
IV.2.2)
|
Se va organiza o licitatie electronica
|
|
|
Nu
|
|
IV.3)
|
Informatii administrative
|
|
IV.3.1)
|
Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
|
|
IV.3.2)
|
Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
|
|
|
Nu
|
|
IV.3.3)
|
Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
|
|
|
|
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2013 12:00
|
|
|
|
Documente de plata: NU
|
|
|
IV.3.4)
|
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
|
|
|
23.10.2013 09:00
|
|
IV.3.5)
|
Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
|
|
|
|
|
IV.3.6)
|
Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
|
|
|
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
|
|
IV.3.7)
|
Conditii de deschidere a ofertelor
|
|
|
Data: 23.10.2013 10:00
|
|
|
Locul: Sucursala CREIR CF Iasi Piata Garii nr.1 , Iasi , Biroul Achizitii Publice
|
|
|
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
|
|
|
Membri comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
|
|
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
|
|
VI.1)
|
Contractul este periodic
|
|
|
Nu
|
|
VI.2)
|
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
|
|
|
Nu
|
|
|
Tip de finantare: Fonduri bugetare
|
|
VI.3)
|
Alte informatii
|
|
|
NOTA: Ofertantii care participa cu oferte pentru mai multe loturi vor completa documentele de calificare, propunerea tehnica, propunerea financiara distinct, pentru fiecare lot în parte. Comisia de evaluare a ofertelor întocmeste clasamentul final al ofertelor în ordinea descrescatoare a punctajelor totale obtinute, iar oferta câstigatoare va fi cea admisibila, a carei propunere tehnica si financiara va raspunde la toate cerintele minime obligatorii solicitate prin documentatia de atribuire si va obtine punctajul maxim. Modul de departajare al ofertelor situate pe primul loc: În cazul în care pentru doua sau mai multe oferte comisia de evaluare a acordat acelasi punctaj, atunci autoritatea contractanta va încheia contractul cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic pret pentru respectarea principiului eficientei utilizarii fondurilor. În cazul în care în cadrul propunerii financiare au acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara în plic închis, caz în care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
|
|
VI.4)
|
Cai de atac
|
|
VI.4.1)
|
Organism competent pentru caile de atac
|
|
|
|
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
|
|
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): https://www.cnsc.ro
|
|
|
|
Organism competent pentru procedurile de mediere
|
|
VI.4.2)
|
Utilizarea cailor de atac
|
|
|
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
|
|
|
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art 256 indice 2 din OUG nr.34/2006
|
|
VI.4.3)
|
Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
|
|
|
|
Oficiul Juridic al CREIR Iasi
|
|
Adresa postala: Str. Piata Garii nr.1 , Localitatea: Iasi , Cod postal: 700090 , Romania , Tel. +40 232215600
|
|
|
VI.5)
|
Data expedierii prezentului anunt
|
|
|
30.09.2013 12:03
|