Anunt de participare (utilitati) numarul 124797/28.06.2011
Lucrari de revopsire tabliere metalice la poduri de cale ferata
situate pe raza Sucursalei Regionale CF Constanta
|
Detaliu anunt
|
Stare anunt: Publicat
|
Stare procedura: In desfasurare
|
Data transmiterii in SEAP: 23.06.2011 13:55
|
Data acceptarii ANRMAP: 28.06.2011 13:51
|
Data publicarii in SEAP: 28.06.2011 13:51
|
Trimite la OJ: Nu
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
|
||||||||||||||||||||||
I.1)
|
Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||
I.2)
|
Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
|
||||||||||||||||||||||
II.1)
|
Descriere
|
|||||||||||||||||||||
II.1.1)
|
Denumirea data contractului de entitatea contractanta
|
|||||||||||||||||||||
|
Lucrari de revopsire tabliere metalice la poduri de cale ferata situate pe raza Sucursalei Regionale CF Constanta
|
|||||||||||||||||||||
II.1.2)
|
Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||
II.1.3)
|
Anuntul implica
|
|||||||||||||||||||||
|
Un contract de achizitii publice
|
|||||||||||||||||||||
II.1.4)
|
Informatii privind acordul-cadru
|
|||||||||||||||||||||
II.1.5)
|
Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
|
|||||||||||||||||||||
|
Lucrarile ce vor fi executate constau în: lucrari de refacere a protectiei anticorozive prin revopsire a tablierelor metalice de la podurile de cale ferata de pe raza Sucursalei Regionale CF Constanta, pentru evitarea corodarii excesive a pieselor metalice si mentinerea capacitatii portante a structurilor, pentru asigurarea circulatiei trenurilor în conditii de siguranta.
|
|||||||||||||||||||||
II.1.6)
|
Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||
II.1.7)
|
Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
|
|||||||||||||||||||||
|
Nu
|
|||||||||||||||||||||
II.1.8)
|
Impartire in loturi
|
|||||||||||||||||||||
|
Nu
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||
II.1.9)
|
Vor fi acceptate variante
|
|||||||||||||||||||||
|
Nu
|
|||||||||||||||||||||
II.2)
|
Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
|
|||||||||||||||||||||
II.2.1)
|
Cantitatea totala sau domeniul
|
|||||||||||||||||||||
|
Lucrari de refacere a protectiei anticorozive prin revopsire a tablierelor metalice de la podurile de cale ferata de pe raza Sucursalei Regionale CF Constanta, conform documentatiei de atribuire.
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||
II.2.2)
|
Optiuni
|
|||||||||||||||||||||
|
Nu
|
|||||||||||||||||||||
II.3)
|
Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
|
|||||||||||||||||||||
|
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
|
|||||||||||||||||||||
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
|
||||||||||||||||||||||
III.1)
|
Conditii referitoare la contract
|
|||||||||||||||||||||
III.1.1)
|
Depozite valorice şi garantii solicitate
|
|||||||||||||||||||||
|
Garantia de participare este de 10.887lei ( IMM 50%). Garantia de buna executie 10% ( IMM 5% ) din valoarea contractului
|
|||||||||||||||||||||
III.1.2)
|
Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
|
|||||||||||||||||||||
|
Fonduri bugetul de stat
|
|||||||||||||||||||||
III.1.3)
|
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
|
|||||||||||||||||||||
|
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
|
|||||||||||||||||||||
III.1.4)
|
Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
|
|||||||||||||||||||||
|
Nu
|
|||||||||||||||||||||
III.2)
|
Conditii de participare
|
|||||||||||||||||||||
III.2.1)
|
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
|
|||||||||||||||||||||
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
|||||||||||||||||||||
|
Declaratii pe proprie raspundere privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 180, 181, 69 indice 1 din OUG 34/2006; Declaratie pe proprie raspundere în concordanta cu Ordinul 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P. (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta); Certificate privind îndeplinirea obligatiilor de plata, inclusiv cele locale; Certificat constatator de la Registrul Comertului, valabile la data deschiderii ofertelor, Certificat de înregistrare de la Camera de Comert si industrie a ORC; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Acord de asociere daca e cazul.
|
|||||||||||||||||||||
III.2.2)
|
Capacitatea economica si financiara
|
|||||||||||||||||||||
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
|||||||||||||||||||||
|
Fisa de informatii generale cu cifra anuala medie de afaceri pe ultimii trei ani (2008,2009,2010); Bilanturile contabile pe anii 2009 si 2010 vizate si înregistrate; Angajament sustinator, daca este cazul În situatia în care ofertantul beneficiaza de prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006 va prezenta Angajament ferm din partea persoanei sustinatoare, în conformitate cu art. 11 indice 1 din HG nr. 925/2006, modificat si completat de HG nr. 834/2009
|
|||||||||||||||||||||
III.2.3)
|
Capacitatea tehnica
|
|||||||||||||||||||||
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
|||||||||||||||||||||
|
Lista principalelor lucrari executate în ultimii 5 ani, însotite de recomandari; Experienta similara: în ultimii 5 ani a executat cel mult 2 contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim 544.329 lei, însotite de recomandari si procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor; Declaratii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului, personalul de conducere, personalul tehnic de specialitate si dotarile tehnice de care dispune pentru îndeplinirea corespunzatoare a contractului; Declaratie privind subcontractantii; Certificare ISO 9001, ISO 14001 si ISO 18001, sau orice alt document care sa confirme asigurarea calitatii, protectiei mediului, respectiv managementul sanatatii si securitatii muncii. În situatia în care ofertantul beneficiaza de prevederile art. 190 din OUG nr.34/2006 va prezenta Angajament ferm din partea persoanei sustinatoare, în conformitate cu art. 11 indice 1 din HG nr. 925/2006, modificat si completat de HG nr. 834/2009, Autorizatie de furnizor feroviar si agrement tehnic eliberate de AFER pentru executia lucrarilor de constructii poduri metalice de cale ferata / întretinere si reparatii poduri metalice de cale ferata / revopsire poduri metalice, valabile la data deschiderii ofertelor; Declaratie angajament privind prelungirea valab. autorizatiei si/sau agrementului AFER în sit. în care acestea expira pe perioada de derulare a contractului; Declaratie ca materialele utilizate sunt agrementate AFER conf. OMT nr. 290/13.04.2000.
|
|||||||||||||||||||||
III.2.4)
|
Contracte rezervate
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||
III.3)
|
Conditii specifice pentru contractele de servicii
|
|||||||||||||||||||||
III.3.1)
|
Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||
III.3.2)
|
Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
|
|||||||||||||||||||||
|
Nu
|
|||||||||||||||||||||
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
|
||||||||||||||||||||||
IV.1)
|
Tipul procedurii
|
|||||||||||||||||||||
IV.1.1)
|
Tipul procedurii
|
|||||||||||||||||||||
|
Licitatie deschisa
|
|||||||||||||||||||||
IV.2)
|
Criterii de atribuire
|
|||||||||||||||||||||
IV.2.1)
|
Criterii de atribuire
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||
IV.2.2)
|
Se va organiza o licitatie electronica
|
|||||||||||||||||||||
|
Nu
|
|||||||||||||||||||||
IV.3)
|
Informatii administrative
|
|||||||||||||||||||||
IV.3.1)
|
Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
|
|||||||||||||||||||||
|
10/4/181/2011
|
|||||||||||||||||||||
IV.3.2)
|
Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
|
|||||||||||||||||||||
|
Nu
|
|||||||||||||||||||||
IV.3.3)
|
Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||
IV.3.4)
|
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
|
|||||||||||||||||||||
|
15.07.2011 10:00
|
|||||||||||||||||||||
IV.3.5)
|
Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||
IV.3.6)
|
Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
|
|||||||||||||||||||||
|
60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
|
|||||||||||||||||||||
IV.3.7)
|
Conditii de deschidere a ofertelor
|
|||||||||||||||||||||
|
Data: 15.07.2011 11:00
|
|||||||||||||||||||||
|
Locul: Sediul Sucursalei SRCF Cta, Aleea Albastrelelor, nr. 10, Constanta, etaj 3, sala de sedinte
|
|||||||||||||||||||||
|
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
|
|||||||||||||||||||||
|
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
|
|||||||||||||||||||||
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
|
||||||||||||||||||||||
VI.1)
|
Contractul este periodic
|
|||||||||||||||||||||
|
Nu
|
|||||||||||||||||||||
VI.2)
|
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
|
|||||||||||||||||||||
|
Nu
|
|||||||||||||||||||||
|
Tip de finantare: Fonduri bugetare
|
|||||||||||||||||||||
VI.3)
|
Alte informatii
|
|||||||||||||||||||||
VI.4)
|
Cai de atac
|
|||||||||||||||||||||
VI.4.1)
|
Organism competent pentru caile de atac
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||
|
Organism competent pentru procedurile de mediere
|
|||||||||||||||||||||
VI.4.2)
|
Utilizarea cailor de atac
|
|||||||||||||||||||||
|
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
|
|||||||||||||||||||||
|
în cel mult 5 zile începând cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta îl considera nelegal .
|
|||||||||||||||||||||
VI.4.3)
|
Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||
VI.5)
|
Data expedierii prezentului anunt
|
|||||||||||||||||||||
|
23.06.2011 13:55
|