Anunt de participare (utilitati) numarul 148159/26.11.2013
Detaliu anunt
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Stare anunt: Publicat
Stare procedura: In desfasurare
Data transmiterii in SEAP: 25.11.2013 09:04
Data acceptarii ANRMAP: 26.11.2013 16:20
Data publicarii in SEAP: 26.11.2013 16:20
Trimite la OJ: Nu
Documentatie de atribuire
Numar
documentatie: 121686
Denumire
contract: Piatra sparta pentru balastarea liniilor CF -Sucursala CREIR CF Iasi
Data acceptare: 22.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Adresa postala: prin Sucursala CREIR CF Iasi Piata Garii nr.1 , Localitatea: Iasi , Cod
postal: 700090 , Romania , Punct(e) de contact: Julieta Aghion , Tel. +40 232273507 ,
Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Compania Nationala de Cai Ferate “CFR” – SA
Email: julieta.aghion@cfr.ro , Fax: +40 232273507 , Adresa internet (URL): www.cfr.ro ,
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul
competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau
locale ale acestora
Activitate (activitati)
– Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Piatra sparta pentru balastarea liniilor CF -Sucursala CREIR CF Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a
serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Statiile CF Letcani, Nicolina, Bârnova, Rebricea, Crasna,
Bârlad, Nichiseni, Roman, Dolhasca, Tg. Frumos, Valea Seaca, Orbeni, Piatra Neamt,
Codul NUTS: RO21 – Nord-Est
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitii de materiale necesare activitatii de reparatii curente la linii CF – piatra sparta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
Suceava, Berchisesti, Milisauti, Rosu, Lunca Ilvei
14212300-3 – Piatra de cariera si concasata (Rev.2)
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata fara TVA: 362,903 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice şi garantii solicitate
11.166 tone
Garantia pentru participare este de: 7.258,06 lei sau 3.629,03 lei (pt IMM), si este irevocabila.
Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile, de la termenul limita de
depunere a ofertelor. Garantia de participare poate fi constituita prin virament bancar sau
printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara ori de o
societate de asigurari, în original, (Formularul 1A din Sectiunea III – Formulare); prin ordin
de plata în contul SRCF Iasi nr. RO26 BPOS 2400 2831 193ROL01, deschis la BANC
POST, Sucursala Iasi sau numerar la casieria autoritatii contractante. În conformitate cu art.
278 indice 1 alin (1) si (2) din OUG 34/2006, ofertantului a carei contestatie a fost respinsa
i se va retine suma de: 3.629,03 lei din garantia de participare. Cursul de referinta pentru
echivalarea garantiei de participare constituita în alta moneda va fi cursul BNR pentru leu/
alta valuta din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de buna
executie se exprima procentual si reprezinta 5% (2,5% pt. IMM) din pretul contractului fara
TVA si se constituie in lei. De regula, se constituie printr-un instrument de garantare emis
în conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la
contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive
din sumele datorate pentru facturile partiale, pâna la concurenta sumei stabilite drept garantie
de buna executie. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din
cadrul organului fiscal competent în administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la
dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant în contul de
disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul fara TVA al contractului.
Restituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor art. 92 alin. (1) din HG
925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in
registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/
2006: Ofertantul va prezenta Formularul 3 „Declaratie privind Eligibilitatea” din Sectiunea III –
Formulare, în original.Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art.
181 din OUG nr. 34/2006:Ofertantul va prezenta Formularul 3A “Declaratie privind
neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/
2006, cu modificarile si completarile ulterioare” din Sectiunea III- Formulare, în
original.Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art. 69 indice1 din
OUG nr. 34/2006: Ofertantul va prezenta „Declaratie privind neîncadrarea în situatia prevazuta
la art. 69 indice1” din OUG 34/ 2006 – Formularul 3B din Sectiunea III – Formulare, în
original. Aceasta declaratie va fi completata de catre toti participantii la procedura (ofertanti/
asociati/subcontractanti/terti sustinatori).Persoanele ce detin functii de decizie în cadrul
CNCF „CFR” SA – Sucursala CREÎR CF Iasi în ceea ce priveste organizarea, derularea si
finalizarea procedurii de atribuire:Director: ing. George Radu PIPA,Contabil sef: ec. Maria
RUSU; Sef oficiu juridic: jr. Luminita STANESCU, Sef divizie Linii: ing. Mihaita
MARINCUTA,Sef serviciu comercial ing. Carmen NEGRU,Sef birou BAP ing. Julieta
AGHION;Declaratie pe proprie raspundere privind faptul ca participarea la procedura este
facuta în concordanta cu regulile de concurenta, conf. Ord. ANRMAP nr. 314/
12.10.2010;Declaratie pe proprie raspundere privind faptul ca participarea la procedura este
facuta în concordanta cu regulile de concurenta:Ofertantul va prezenta Formularul
3D „Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta” din Sectiunea III- Formulare,
în original;Calitatea de participant la procedura: Declaratie privind calitatea de participant la
procedura (ofertant, asociat, dupa caz) – Formularul 3C din Sectiunea III – Formulare, în
original
Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata:
a) Certificat de atestare fiscala privind îndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor
locale si alte venituri ale bugetului local, care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata în
luna anterioara celei în care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor
si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (ANAF-DGFP), care sa
ateste situatia obligatiilor scadente la plata în luna anterioara celei în care este prevazut
termenul limita de depunere a ofertelor.
Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele
competente privind îndeplinirea obligatiilor de plata, în original, copie legalizata sau în copie
lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. 1. Certificat constatator eliberat de ONRC din
care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului cuprinde si activitati de tipul celor
supuse procedurii de achizitie; se poate prezenta în original, în copie legalizata sau în copie
lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.Informatiile cuprinse in certificatul constatator
trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie
sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. În cazul în
care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat documentul „Certificat constatator emis de
Oficiul Registrului Comertului” în copie, autoritatea contractanta va solicita acestuia, înainte
de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru
conformitate acest document în original sau în copie legalizata.
Atestate, autorizatii, certificate etc., în functie de specificul contractului:Ofertantul va prezenta
urmatoarele:
1.Autorizatie de furnizor feroviar eliberata de Autoritatea Feroviara Romana– AFER, pentru
categoria produselor feroviare critice: ,, Piatra sparta pentru balastarea liniilor CF”,conform
OMT nr.290/2000, valabila la data limita de depunere a ofertelor.
2. Agrement tehnic feroviar/Certificat de Omologare Tehnica Feroviara, eliberat de catre
Autoritatea Feroviara Romana – AFER pentru produsul: „Piatra sparta pentru balastarea
liniilor CF”,conform OMT nr.290/2000, valabil la data limita de depunere a ofertelor.
NOTA
a) Daca ofertantul are calitatea de producator, va prezenta:
– Autorizatie de furnizor feroviar
– Certificat de omologare tehnica feroviara de tip si fabricatie pentru produs.
b) Daca ofertantul are calitatea de distribuitor autorizat, va prezenta:
– Agrement Tehnic Feroviar de comercializare pentru distribuitor,
– Certificat de omologare tehnica feroviara de tip si fabricatie pentru fiecare tip de produs /
agrement tehnic feroviar (dupa caz).
Ofertantul are obligatia de a prezenta un angajament prin care, în cazul expirarii autorizatiei de
furnizor feroviar sau agrement tehnic/certificat de omologare tehnica pe perioada de derulare a
contractului, va proceda la prelungirea valabilitatii acestora în termen util, din proprie
initiativa, aducând acest fapt si la cunostinta autoritatii contractante.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Ofertantul va demonstra cifra medie anuala de afaceri în domeniul de activitate aferent
obiectului contractului pe ultimii 3 ani în valoare de cel putin: 720.000 lei.
Documente care sustin criteriul de calificare:
Fisa de informatii generale completata in conformitate cu Formularul 4
b)Bilanturile contabile, vizate si inregistrate de organele competente, pe ultimii 3 ani sau alte
documente edificatoare, care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a
candidatului/ofertantului – în copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.
Modalitatea de indeplinire
Formularul 4 din Sectiunea III – Formulare.
Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul
respectiv, dupa cum urmeaza:
Anul 2010: 1 euro=4,2099 lei;
Anul 2011: 1 euro=4,2379 lei;
Anul 2012: 1 euro=4,4560 lei;
Pentru alte monede se va utiliza cursul mediu BNR aferent fiecarui an în parte.
c)Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea
contractului de catre o alta persoana, in conditiile prevazute de art.186 din OUG nr.34/2006. În
cazul în care ofertantul îsi demonstreaza situatia economica si financiara invocând sustinerea
acordata catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care
beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat
in original, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele
financiare invocate.
Modalitatea de indeplinire
Formularul 3, Formularul 3A cu lit. a), c1) si d) si Formularul 3B din Sectiunea III – Formulare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate în ultimii 3 ani,
continând valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt
autoritati contractante sau clienti privati.
Ultimii 3 ani se calculeaza pâna la data limita de depunere a ofertelor.
Ofertantul va prezenta Formularul 5 “Declaratie privind lista principalelor livrari de produse în
ultimii 3 ani” din Sectiunea III – Formulare
Modalitatea de indeplinire
Formularul 5 din Sectiunea III – Formulare
b)Ofertantul va prezenta ca dovada a experientei similare cel putin a unui contract sau max 3
contracte de furnizare care au avut ca obiect produse similare în valoare cumulata de cel putin:
360.000 lei (fara TVA).
Ofertantul va prezenta Formularul 6 privind „Experienta similara”, pentru fiecare contract a
carui obiect a fost livrarea de produse similare.
Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre
clientul beneficiar, în conformitate cu art 188 alin. 1) din OUG 34/2006.
Modalitatea de indeplinire
Formularul 6 din Sectiunea III – Formulare, pentru fiecare contract a carui obiect a fost
livrarea de produse similare.
Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul
respectiv, dupa cum urmeaza:
Anul 2010: 1 euro=4,2099 lei;
Anul 2011: 1 euro=4,2379 lei;
Anul 2012: 1 euro=4,4560 lei;
Pentru alte monede se va utiliza cursul mediu BNR aferent fiecarui an în parte.
c) Ofertantul va prezenta Formularul 9 „Declaratie privind echipamentele tehnice”.
Modalitatea de indeplinire
Formularul 9 din Sectiunea III – Formulare
d)Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea
contractului de catre o alta persoana, in conditiile prevazute de art.190 din OUG nr.34/2006. În
cazul în care ofertantul îsi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocând si
sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea
de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective
incheiat în original, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului
resursele tehnice si profesionale invocate.
Modalitatea de indeplinire
Formularul 3, Formularul 3A cu lit. a), c1) si d) si Formularul 3B din Sectiunea III – Formulare
e) Informatii privind asocierea
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna,
fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi
legalizata numai în cazul în care oferta comuna este declarata câstigatoare. În cazul asocierii
mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia persoanala si capacitatea de exercitare a
a activitatii profesionale (înregistrarea) trebuie sa fie îndeplinite de fiecare asociat în parte, iar
celelate cerinte privind capacitatea tehnica si profesionala, capacitatea economico-financiara
trebuie îndeplinite prin cumul de grupul de asociati. Ofertantii asociati nu au dreptul de a
depune, pe lânga oferta comuna, alte oferte în mod individual sau în alta asociere ori de a
participa în calitate de subcontractor la procedura. În cazul în care, oferta comuna este
declarata câstigatoare, modificarea asocierii dupa încheierea contractului nu este admisa.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta, daca este cazul, Formularul 15 si Formularul 16 din Sectiunea III –
Formulare.
Se va prezenta un certificat de atestare a standardelor de asigurare a calitatii sau echivalentul
lui emis de organisme abilitate, valabil la data limita de depunere a ofertelor în copie lizibila cu
mentiunea „conform cu originalul”.
Certificat de atestare SR EN ISO 9001:2008
Modalitatea de indeplinire
Certificat de atestare SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor
personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui
SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente:
16.12.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.12.2013 10:00
Locul: Sucursala CREIR CF Iasi Piata Garii nr.1 , Iasi , Biroul Achizitii Publice
17.12.2013 09:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare al ofertelor situate pe primul loc: În cazul în care în cadrul propunerii
financiare au acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere
financiara în plic închis, caz în care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere
financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod
postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40
213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): https://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art 256 indice 2 din OUG nr.34/
2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al CREIR Iasi
Adresa postala: Str. Piata Garii nr.1 , Localitatea: Iasi , Cod postal: 700090 , Romania , Tel.
+40 232215600
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.11.2013 09:04