|
SECTIUNEA I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
|
I.1)
|
DENUMIREA, ADRESA SI PUNCT(E) DE CONTACT:
|
|
Compania Nationala de Cai Ferate “CFR” – SA
|
Adresa postala: prin Sucursala Regionala CF Iasi , Localitatea: Iasi , Cod postal: 700090 , Romania , Punct(e) de contact: Julieta Aghion , Tel. +40 232273507 , Email: julieta.aghion@cfr.ro , Fax: +40 232273507 , Adresa internet (URL): www.cfr.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
|
|
|
ADRESA DE LA CARE SE POT OBTINE INFORMATII SUPLIMENTARE:
|
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
|
CAIETUL DE SARCINI SI DOCUMENTELE SUPLIMENTARE (INCLUSIV DOCUMENTELE PENTRU DIALOGUL COMPETITIV SI SISTEMUL DE ACHIZITIE DINAMIC) POT FI OBTINUTE LA:
|
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
|
|
|
|
|
OFERTELE SAU SOLICITARILE DE PARTICIPARE TREBUIE TRANSMISE LA:
|
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
|
|
I.2)
|
TIPUL AUTORITATII CONTRACTANTE SI ACTIVITATEA PRINCIPALA (ACTIVITATILE PRINCIPALE)
|
|
Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
|
Activitate (activitati)
|
– Servicii feroviare
|
|
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
|
II.1)
|
DESCRIERE
|
II.1.1)
|
Denumirea data contractului de entitatea contractanta
|
|
Lucrari de eficientizare energetica din Planul de Eficienta energetica al cladirilor de exploatare feroviara în statii CF- Centrala termica Cladire calatori Pascani, Centrala termica CED Pascani, Centrala termica Iasi Coloana Auto si Depozit regional – proiectare si executie
|
II.1.2)
|
Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
|
|
Lucrari
|
Proiectare si executare
|
Locul principal de executare: Statia CF Pascani, Coloana auto si Depozit Regional Iasi, str. Mitropolit Vaarlam nr.1
|
Codul NUTS: RO213 – Iasi
|
|
II.1.3)
|
Anuntul implica
|
|
Un contract de achizitii publice
|
II.1.4)
|
Informatii privind acordul-cadru
|
II.1.5)
|
Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
|
|
Proiectare si executie a lucrarilor necesare pentru eficientizarea energetica a cladirilor de exploatare feroviara în statii CF. Valoarea estimata, fara TVA a contractului este de 630.000 lei, din care valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 11.905 lei, ceea ce reprezinta o pondere de 1,9532% din valoarea estimata a contractului, calculata conform HG nr. 28/2008 (valoarea estimata fara „diverse si neprevazute” si cheltuieli pentru probe tehnologice si teste si predare la beneficiar). Conform prevederilor din Hotarârea nr. 28/2008 din procentul de cheltuieli diverse ?i neprevazute se acopera dupa caz, cheltuielile rezultate în urma modificarilor de solu?ii tehnice, cantita?i suplimentare de lucrari, utilaje sau dotari ce se impun pe parcursul derularii investi?iei, precum ?i cheltuielilor de conservare pe parcursul întreruperii execu?iei din cauze independente de autoritatea contractanta.
|
II.1.6)
|
Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
|
|
45331100-7 – Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
|
71321200-6 – Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.2)
|
|
II.1.7)
|
Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
|
|
Nu
|
II.1.8)
|
Impartire in loturi
|
|
Nu
|
|
|
II.1.9)
|
Vor fi acceptate variante
|
|
Nu
|
II.2)
|
CANTITATEA SAU DOMENIUL CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRU
|
II.2.1)
|
Cantitatea totala sau domeniul
|
|
Proiectarea si executarea unor lucrari conform Caietului de sarcini la: 1. Centrala termica Cladire calatori Pascani – Cheltuieli pentru proiectare, în valoare estimata de 10.200 lei; – Cheltuieli pentru investitia de baza, în valoare estimata de 333.320 lei; – Cheltuieli pentru probe tehnologice si teste si predare la beneficiar, în valoare estimata de 5.000 lei. 2. Centrala termica Iasi coloana auto – Cheltuieli pentru proiectare, în valoare estimata de 2.350 lei; – Cheltuieli pentru investitia de baza, în valoare estimata de 130.100 lei; – Cheltuieli pentru probe tehnologice si teste si predare la beneficiar, în valoare estimata de 1.800 lei; 3.Centrala termica CED Pascani – Cheltuieli pentru proiectare, în valoare estimata de 2.700 lei; – Cheltuieli pentru investitia de baza, în valoare estimata de 130.825 lei; – Cheltuieli pentru probe tehnologice si teste si predare la beneficiar, în valoare estimata de 1.800 lei.
|
|
Valoarea estimata fara TVA: 630,000 RON
|
|
II.2.2)
|
Optiuni
|
|
Nu
|
II.3)
|
DURATA CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRU/SAD SAU TERMENUL PENTRU FINALIZARE
|
|
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
|
SECTIUNEA III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
|
III.1)
|
CONDITII REFERITOARE LA CONTRACT
|
III.1.1)
|
Depozite valorice şi garantii solicitate
|
|
Garantia pentru participare este de: 12.000 lei si este irevocabila. Ofertantii care fac dovada ca sunt I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a acestei sume. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile, de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare poate fi constituita prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, în original, (Formularul 1A din Sectiunea III – Formulare); prin ordin de plata în contul Sucursalei Regionale CF Iasi nr. RO26 BPOS 2400 2831 193ROL01, deschis la BANC POST, Sucursala Iasi. Cursul de referinta pentru echivalarea garantiei de participare constituita în alta moneda va fi cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de buna executie se exprima procentual si reprezinta 5% (2,5% pt. IMM) din pretul contractului fara TVA si se constituie în lei. De regula, se constituie printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Daca partile convin, garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, pâna la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent în administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant în contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul fara TVA al contractului. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor art. 92 alin. (4) din HG 925/2006.
|
III.1.2)
|
Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
|
|
Fonduri proprii 2014
|
III.1.3)
|
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
|
|
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
|
III.1.4)
|
Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
|
|
Nu
|
III.2)
|
CONDITII DE PARTICIPARE
|
III.2.1)
|
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
|
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
|
Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006:Ofertantul va prezenta Formularul 3 „Declaratie privind Eligibilitatea” din Sectiunea III – Formulare, în original. Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006:Ofertantul va prezenta Formularul 3A “Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare” din Sectiunea III- Formulare, în original. Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006:Ofertantul va prezenta „Declaratie privind neîncadrarea în situatia prevazuta la art. 69 indice 1” din OUG 34/ 2006 – Formularul 3B din Sectiunea III – Formulare, în original. Aceasta declaratie va fi completata de catre toti participantii la procedura (ofertanti/asociati/subcontractanti/terti sustinatori). Persoanele ce detin functii de decizie în cadrul CNCF „CFR” SA – Sucursala Regionala CF Iasi în ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:Director: ing. George Radu PIPA,Contabil sef: ec. Maria RUSU,Sef oficiu juridic: jr. Luminita STANESCU,Sef divizie Tehnica: ing. Eduard SPITA,Sef serviciu comercial ing. Carmen NEGRU,Sef birou BAP ing. Julieta AGHION,BAP: ing. ALUPOAIE Elena Iuliana, ing. IGNATESCU-MANEA Irina, ing. LUPU Laura Georgiana. Declaratie pe proprie raspundere privind faptul ca participarea la procedura este facuta în concordanta cu regulile de concurenta, conf. Ord. ANRMAP nr. 314/12.10.2010:Declaratie pe proprie raspundere privind faptul ca participarea la procedura este facuta în concordanta cu regulile de concurenta. Ofertantul va prezenta Formularul 3D „Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta” din Sectiunea III- Formulare, în original. Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata:a) Certificat de atestare fiscala privind îndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local, care sa ateste lipsa obligatiilor scadente la plata în luna anterioara celei în care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (ANAF-DGFP), care sa ateste lipsa obligatiilor scadente la plata în luna anterioara celei în care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind îndeplinirea obligatiilor de plata, în original, copie legalizata sau în copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. 1. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte ca obiectul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente cuprind si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie; se poate prezenta în original, în copie legalizata sau în copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. În cazul în care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat documentul „Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului” în copie, autoritatea contractanta va solicita acestuia, înainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate acest document în original sau în copie legalizata. Atestate, autorizatii, certificate etc., în functie de specificul contractului: Ofertantul va prezenta urmatoarele: 1. Autorizatie de furnizor feroviar si Agrement tehnic feroviar eliberate de Autoritatea Feroviara Romana– AFER, conform prevederilor OMT 290/2000, pentru: „Proiectare si executie instalatii aferente cladirilor cu specific feroviar, cu exceptia celor de gaze naturale, în copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, valabile la data limita de depunere a ofertelor. 2. Autorizatii ISCIR: – Autorizatia DISPR/CR4/A,B,F,D privind Instalare, montare, reparare si intretinere, verificari tehnice in utilizare la aparate consumatoare de combustibil cu Pmax = 400 kW, cazane apa calda cu Pmax = 400 kW, cazane de abur de joasa presiune avand Qmax = 0,6 t/ h, în conformitate cu prevederile Legii nr. 64/2008 3. Autorizatii ANRE: – Atestat de tip B – proiectare si executare de instalatii electrice exterioare/interioare pentru incinte/constructii civile si industriale, bransamente aeriene, conform Ordinul ANRE nr. 23/17.04.2013 privind Regulamentul pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa si verifica instalatii electrice. -Autorizatie tip PDL – proiectarea instalatiilor de utilizare a gazelor naturale care functioneaza în regim de presiune ? 6 bari; -Autorizatie tip EDI – executie, verificarii si reviziile instalatiilor de utilizare a gazelor naturale care functioneaza în regim de presiune ? 6 bari, în conformitate cu prevederile Legii nr. 123/2012. Ofertantul are obligatia de a prezenta un angajament prin care, în cazul expirarii atestat/autorizatie/ agrement tehnic/certificat de omologare tehnica pe perioada de derulare a contractului, va proceda la prelungirea valabilitatii acestora în termen util, din proprie initiativa, aducând acest fapt si la cunostinta autoritatii contractante.
|
III.2.2)
|
Capacitatea economica si financiara
|
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
|
a) Ofertantul va demonstra media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani, respectiv 2011, 2012, 2013, în valoare de cel putin: 1.200.000 lei. Documente care sustin criteriul de calificare: Fisa de informatii generale completata in conformitate cu Formularul 4 b)Bilanturile contabile vizate si înregistrate de organele competente, pe ultimii 3 ani sau alte documente edificatoare, care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului – în copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Modalitatea de indeplinire Formularul 4 din Sectiunea III – Formulare. Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/alta moneda mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2011: 1 euro=4,2379 lei; Anul 2012: 1 euro=4,4560 lei; Anul 2013: 1 euro=4,4190 lei; Pentru alte monede se va utiliza cursul mediu BNR aferent fiecarui an în parte. c) Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului de catre o alta persoana, in conditiile prevazute de art.186 din OUG nr.34/2006. În cazul în care ofertantul îsi demonstreaza situatia economica si financiara invocând sustinerea acordata catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat, în original, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Modalitatea de indeplinire Formularul 3, Formularul 3A cu lit. a), c1) si d) si Formularul 3B si Formularul 25 din Sectiunea III – Formulare Nota: Media cifrei de afaceri în domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013) va fi demonstrata fie de ofertant, fie de sustinatorul financiar, fara a se putea cumula. Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri va fi îndeplinita în întregime de catre o singura persoana respectiv un singur tert sustinator conform Ord. ANRMAP nr. 509/2011. Modalitatea de indeplinire –
|
III.2.3)
|
Capacitatea tehnica
|
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
|
a) Ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii de proiectare prestate în ultimii 3 ani însotite de certificate/documente, în conformitate cu art. 188 alin 2) din OUG 34/ 2006 si de lucrari executate în ultimii 5 ani, însotite de certificate/documente, în conformitate cu art. 188 alin 3) din OUG 34/ 2006. Ultimii 3 ani, respectiv 5 ani se calculeaza pâna la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul va prezenta Formularul 5 „Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii în ultimii 3 ani” si Formularul 5A „Declaratie privind lista principalelor lucrari executate în ultimii 5 ani”. Modalitatea de indeplinire Formularul 5 din Sectiunea III – Formulare b) Ofertantul va prezenta ca dovada a experientei similare prestarea în ultimii 3 ani a unor servicii de proiectare similare si executarea în ultimii 5 ani a unor lucrari similare, astfel: – maxim 3 contracte la nivelul carora ofertantul a prestat servicii de proiectare instalatii termice în valoare cumulata de cel putin 15.250 lei (fara TVA); – maxim 3 contracte la nivelul carora ofertantul a executat lucrari instalatii termice în valoare cumulata de cel putin 602.000 lei (fara TVA); – cerinta este îndeplinita si prin prezentarea a max 3 contracte la nivelul carora ofertantul a prestat servicii de proiectare si a executat lucrari instalatii termice în valoare cumulata de cel putin 617.250 lei (fara TVA). Ofertantul va prezenta Formularul 6 privind „Experienta similara” Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, în conformitate cu art. 188 alin 2) si 3) din OUG 34/ 2006. Modalitatea de indeplinire Formularul 6 din Sectiunea III – Formulare, pentru fiecare contract a carui obiect a fost executia de lucrari similare. Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/alta moneda mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009: 1 euro=4,2373 lei; Anul 2010: 1 euro=4,2099 lei; Anul 2011: 1 euro=4,2379 lei; Anul 2012: 1 euro=4,4560 lei; Anul 2013: 1 euro=4,4190 lei; Pentru alte monede se va utiliza cursul mediu BNR aferent fiecarui an în parte. c) Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane strict necesare îndeplinirii în bune conditii a contractului si se solicita asigurarea cu: – electrician autorizat, verificator de proiecte instalatii termice, responsabil tehnic cu executia instalatii termice, conform Ord. ANRE nr. 11/13.03.2013; – responsabil cu avizarea documentatiei tehnice atestat RADTP-RADTA-RADTI, conform Ord. Inspectoratului de stat ISCIR nr. 465/2009. Pentru operatorii economici care prezinta experti straini se vor prezenta documentele echivalente emise în statul de resedinta, în termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, urmând ca la semnarea contractului (în cazul în care vor fi declarati câstigatori) sa prezinte documentele recunoscute de autoritatile române. Ofertantul va prezenta Formularul 7 „Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ” pe ultimii 3 ani, Formularul 8 „Informatii referitoare la personalul de conducere si persoanele responsabile pentru îndeplinirea contractului” si Formularul 9 „Lista cu personal muncitor de specialitate”. Modalitatea de indeplinire Formularul 7, Formularul 8, Formularul 8A si Formularul 9 din Sectiunea III – Formulare. d) Ofertantul detine sau are drept de folosinta ori poate prezenta un angajament sau un contract cu clauza suspensiva pentru dotari, utilaje, instalatii, echipamente tehnice, ce le va utiliza pentru îndeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Ofertantul va prezenta Formularul 10 „Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice”. Modalitatea de indeplinire Formularul 10 din Sectiunea III – Formulare e) Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului de catre o alta persoana, in conditiile prevazute de art.190 din OUG nr.34/2006. În cazul în care ofertantul îsi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocând si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective încheiat, în original, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Modalitatea de indeplinire Formularul 3, Formularul 3A cu lit. a), c1) si d) si Formularul 3B si Formularele 26, 26A, 26B din Sectiunea III – Formulare f) Informatii privind subcontractarea Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractantul raspunde pentru executarea unei parti din contractul de achizitie publica sau pentru executarea defectuoasa a acestuia, numai în fata contractantului. Daca un ofertant subcontracteaza o parte/parti din contract si este declarat câstigator al procedurii de atribuire, va depune înainte de încheierea contractului cu autoritatea contractanta, contractul în original, încheiat între ofertant si subcontractant, care se constituie anexa la contractul de achizitie publica (art. 96 din HG nr. 925/2006). Modalitatea de indeplinire Ofertantul va prezenta, daca este cazul, Formularul 22, Formularul 22A, iar subcontractantul Formularul 3B din Sectiunea III – Formulare. j) Informatii privind asocierea Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata numai în cazul în care oferta comuna este declarata câstigatoare. În cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia persoanala si capacitatea de exercitare a a activitatii profesionale (înregistrarea) trebuie sa fie îndeplinite de fiecare asociat în parte, iar celelate cerinte privind Atestate, autorizatii, certificate etc., în functie de specificul contractului, capacitatea tehnica si profesionala, capacitatea economico-financiara trebuie îndeplinite prin cumul de grupul de asociati. Nota: Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (certificat constatator emis de ONRC) trebuie sa fie indeplinita de catre fiecare asociat, pentru partea de contract pe care o va executa. Ofertantii asociati nu au dreptul de a depune, pe lânga oferta comuna, alte oferte în mod individual sau în alta Modalitatea de indeplinire Ofertantul va prezenta, daca este cazul, Formularul 23 si Formularul 23A din Sectiunea III – Formulare. Se va prezenta un certificat de atestare a standardelor de asigurare a calitatii sau echivalentul lui emis de organisme abilitate, pentru activitatile ce fac obiectul contractului, valabil la data limita de depunere a ofertelor în copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Modalitatea de indeplinire Certificat de atestare SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent Se va prezenta un certificat de atestare a standardelor privind managementul de mediu sau echivalentul lui emis de organisme abilitate, pentru activitatile ce fac obiectul contractului, valabil la data limita de depunere a ofertelor în copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Modalitatea de indeplinire Certificat de atestare SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent
|
III.2.4)
|
Contracte rezervate
|
|
|
III.3)
|
CONDITII SPECIFICE PENTRU CONTRACTELE DE SERVICII
|
III.3.1)
|
Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
|
|
|
III.3.2)
|
Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
|
|
Nu
|
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
|
IV.1)
|
TIPUL PROCEDURII
|
IV.1.1)
|
Tipul procedurii
|
|
Licitatie deschisa
|
IV.2)
|
CRITERII DE ATRIBUIRE
|
IV.2.1)
|
Criterii de atribuire
|
|
|
IV.2.2)
|
Se va organiza o licitatie electronica
|
|
Nu
|
IV.3)
|
INFORMATII ADMINISTRATIVE
|
IV.3.1)
|
Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
|
IV.3.2)
|
Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
|
|
Nu
|
IV.3.3)
|
Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
|
|
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.12.2014 12:00
|
|
Documente de plata: NU
|
|
IV.3.4)
|
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
|
|
23.12.2014 09:00
|
IV.3.5)
|
Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
|
|
|
IV.3.6)
|
Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
|
|
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
|
IV.3.7)
|
Conditii de deschidere a ofertelor
|
|
Data: 23.12.2014 10:00
|
|
Locul: Sucursala Regionala CF Iasi Piata Garii nr.1, Biroul Achizitii Publice
|
|
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
|
|
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
|
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
|
VI.1)
|
CONTRACTUL ESTE PERIODIC
|
|
Nu
|
VI.2)
|
CONTRACTUL SE INSCRIE INTR-UN PROIECT/PROGRAM FINANTAT DIN FONDURI COMUNITARE
|
|
Nu
|
|
Tip de finantare: Alte fonduri
|
VI.3)
|
ALTE INFORMATII
|
|
NOTA: Ofertantul va prezenta odata cu scrisoarea de inaintare o Declaratie privind calitatea de participant la procedura (ofertant, asociat, dupa caz) – Formularul 3C din Sectiunea III – Formulare, în original. Limba care guverneaza contractul este limba romana. Toate comunicarile intre Operatorul economic si Autoritatea Contractanta vor fi in limba romana. Pentru vizualizarea documentelor de atribuire disponibile pe SEAP, trebuie utilizata o aplicatie care permite deschiderea si verificarea oricarui tip de document semnat electronic, indiferent de furnizorul certificatului si aplicatiei cu care au fost semnate documentele, in conditiile respectarii Legii 455/2001 privind semnatura electronica. Conform prevederilor art. 24 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul poate preciza în cadrul ofertei informatiile care sunt confidentiale (dezvaluirea acestor informatii ar prejudicia interesele legitime ale operatorului economic în special în ceea ce priveste secretul comercial si proprietatea intelectuala). Toate documentele ofertei în alta limba, vor fi însotite de traducerea autorizata în limba romana (exceptie facand documentele care dovedesc modul de indeplinire a obligatiilor de plata, a impozitelor, taxelor si contributiilor la bugetul de stat si local, care vor fi prezentate în traducere autorizata si legalizata). Oferta câstigatoare va fi cea admisibila, a carei propunere tehnica va raspunde la toate cerintele minime obligatorii solicitate prin documentatia de atribuire si a carei propunere financiara va contine pretul cel mai scazut. Modul de departajare al ofertelor situate pe primul loc: În cazul în care în cadrul propunerii financiare au acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara în plic închis, caz în care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
|
VI.4)
|
CAI DE ATAC
|
VI.4.1)
|
Organism competent pentru caile de atac
|
|
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
|
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): https://www.cnsc.ro
|
|
|
Organism competent pentru procedurile de mediere
|
VI.4.2)
|
Utilizarea cailor de atac
|
|
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
|
|
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din O.U.G. nr. 34/2006.
|
VI.4.3)
|
Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
|
|
Oficiul Juridic al Sucursalei Regionale CF Iasi
|
Adresa postala: Str. Piata Garii nr.1 , Localitatea: Iasi , Cod postal: 700090 , Romania , Tel. +40 232215600
|
|
VI.5)
|
DATA EXPEDIERII PREZENTULUI ANUNT
|
|
02.12.2014 14:52
|