Anunt de participare (utilitati) numarul 146678/20.09.2013
Tip legislatie: OUG nr.34/2006 |
|
Stare anunt: Publicat |
|
Stare procedura: In desfasurare |
|
|
|
Data transmiterii in SEAP: 18.09.2013 17:26 |
|
Data acceptarii ANRMAP: 19.09.2013 11:16 |
|
Data trimiterii la OJ: 19.09.2013 |
|
Data publicarii in SEAP: 20.09.2013 01:30 |
|
Trimite la OJ: Da |
|
Numar documentatie: |
113640 |
Denumire contract: |
Relee fisa SCB |
Data acceptare: |
18.09.2013 |
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA |
|||||||||||
I.1) |
Denumirea, adresa si punct(e) de contact: |
||||||||||
|
|
||||||||||
|
|
||||||||||
I.2) |
Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale) |
||||||||||
|
|
||||||||||
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI |
|||||||||||
II.1) |
Descriere |
||||||||||
II.1.1) |
Denumirea data contractului de entitatea contractanta |
||||||||||
|
Relee fisa SCB |
||||||||||
II.1.2) |
Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor |
||||||||||
|
|
||||||||||
II.1.3) |
Anuntul implica |
||||||||||
|
Un contract de achizitii publice |
||||||||||
II.1.4) |
Informatii privind acordul-cadru |
||||||||||
II.1.5) |
Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor |
||||||||||
|
Releele tip NF1-2 si KF1-80 sunt folosite in instalatiile de siguranta feroviara de la CFR. |
||||||||||
II.1.6) |
Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile) |
||||||||||
|
|
||||||||||
II.1.7) |
Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice |
||||||||||
|
Nu |
||||||||||
II.1.8) |
Impartire in loturi |
||||||||||
|
Nu |
||||||||||
|
|
||||||||||
II.1.9) |
Vor fi acceptate variante |
||||||||||
|
Nu |
||||||||||
II.2) |
Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru |
||||||||||
II.2.1) |
Cantitatea totala sau domeniul |
||||||||||
|
Relee fisa SCB : |
||||||||||
|
|
||||||||||
II.2.2) |
Optiuni |
||||||||||
|
Nu |
||||||||||
II.3) |
Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare |
||||||||||
|
2 luni incepand de la data atribuirii contractului |
||||||||||
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE |
|||||||||||
III.1) |
Conditii referitoare la contract |
||||||||||
III.1.1) |
Depozite valorice şi garantii solicitate |
||||||||||
|
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare eliberata in numele ofertantului in cuantum de 23500 lei sau in alte valute,echivalenta sa va face la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertei Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art86 din HG nr.925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica,a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii,cu modificarie si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare:90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei). În cazul depunerii de oferte in asociere,garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi însotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana (Formular 2). In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera în mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Cont garantie de participare: Beneficiar: CNCF CFR SA, CUI: RO11054529 Cont IBAN : RO76 BITR BU5R ON03 6603 CC02, Banca Italo-Romena Ag. Mihalache. Întreprinderile Mici si Mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a acestui cuantum, conform prevederilor legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, drept pentru care acestea vor prezenta garantia de participare însotita de declaratia privind statutul de IMM. 5% din valoarea contractului, fara TVA . Intreprinderile Mici si Mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a acestui cuantum, conform prevederilor legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie a contractului se va constitui prin scrisoare de garantie bancara sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale aplicandu-se prevederile HG 1045/2011; sau orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in termen de 5(trei) zile lucratoare de la data semnarii contractului de ambele parti. Garantia de buna executie se va restitui la solicitarea scrisa a ofertantului in care se va mentiona modalitatea de restituire. In cazul contractului de livrare produse, autoritatea contractantã are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei. |
||||||||||
III.1.2) |
Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante |
||||||||||
|
Buget de stat – Plata se va face in termen de 5 zile de la data primirii de catre CNCF CFR SA a fondurilor de la bugetul de stat |
||||||||||
III.1.3) |
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul |
||||||||||
|
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare |
||||||||||
III.1.4) |
Executarea contractului este supusa altor conditii speciale |
||||||||||
|
Nu |
||||||||||
III.2) |
Conditii de participare |
||||||||||
III.2.1) |
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei |
||||||||||
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate |
||||||||||
|
Cerinta nr. 1 Neîncadrarea în situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Cerinta nr. 3 Formularul B2 – se depune in original dupa caz, de catre fiecare candidat / candidat asociat/ tert sustinator/subcontractant Informatii privind calitatea de IMM Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare în vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia pentru participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie. • „Calculul pentru întreprinderile partenere sau legate” (Anexa 2); Se depune de catre fiecare candidat/candidat asociat |
||||||||||
III.2.2) |
Capacitatea economica si financiara |
||||||||||
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate |
||||||||||
|
Cerinta nr. 1 În cazul în care candidatul invoca sustinerea privind situatia financiara a unui tert, un angajament de sustinere financiara, întocmit conform art. 11 indice 1 din HG 925/2006. Demonstrarea cifrei de afaceri se face fie de candidat, fie de un singur sustinator fara cumularea acestora. Fisa de informatii generale, se va completa Formular G -se depune în original. |
||||||||||
III.2.3) |
Capacitatea tehnica |
||||||||||
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate |
||||||||||
|
Cerinta nr. 1 – Lista cu produsele livrate în ultimii 3 ani, în original, care va contine valori, cantitati –se va completa Formular E – în original. Din certificatele/ documentele prezentare de candidat trebuie sa se confirme livrarea produselor mentionate in lista, documentele fiind prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Omologare tehnica AFER sau Agrement tehnic AFER pentru produsele licitate. Documentele se depun în copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. |
||||||||||
III.2.4) |
Contracte rezervate |
||||||||||
|
|
||||||||||
III.3) |
Conditii specifice pentru contractele de servicii |
||||||||||
III.3.1) |
Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii |
||||||||||
|
|
||||||||||
III.3.2) |
Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective |
||||||||||
|
Nu |
||||||||||
SECTIUNEA IV: PROCEDURA |
|||||||||||
IV.1) |
Tipul procedurii |
||||||||||
IV.1.1) |
Tipul procedurii |
||||||||||
|
Negociere |
||||||||||
|
Au fost deja selectati candidati |
||||||||||
|
Nu |
||||||||||
IV.2) |
Criterii de atribuire |
||||||||||
IV.2.1) |
Criterii de atribuire |
||||||||||
|
|
||||||||||
IV.2.2) |
Se va organiza o licitatie electronica |
||||||||||
|
Nu |
||||||||||
IV.3) |
Informatii administrative |
||||||||||
IV.3.1) |
Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta |
||||||||||
|
9/3/3253/20.08.2013 |
||||||||||
IV.3.2) |
Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract |
||||||||||
|
Nu |
||||||||||
IV.3.3) |
Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) |
||||||||||
|
|
||||||||||
IV.3.4) |
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare |
||||||||||
|
31.10.2013 10:00 |
||||||||||
IV.3.5) |
Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare |
||||||||||
|
|
||||||||||
IV.3.6) |
Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta |
||||||||||
|
|
||||||||||
IV.3.7) |
Conditii de deschidere a ofertelor |
||||||||||
|
Data: 31.10.2013 11:00 |
||||||||||
|
Locul: Str. Dinicu Golescu, nr 38, Palat CFR, etj 5 cam 79, Bucuresti, sector 1 |
||||||||||
|
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da |
||||||||||
|
Persoane imputernicite de candidat avand imputernicire si BI/CI/pasaport si membrii comisiei de evaluare |
||||||||||
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE |
|||||||||||
VI.1) |
Contractul este periodic |
||||||||||
|
Nu |
||||||||||
VI.2) |
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare |
||||||||||
|
Nu |
||||||||||
|
Tip de finantare: Fonduri bugetare |
||||||||||
VI.3) |
Alte informatii |
||||||||||
|
1.Corespondenta va fi in limba romana, sub forma de acte oficiale, transmise catre punctul de contact din anunt, intre orele 9-14. 2.Toate documentele depuse de operatorii economici vor fi in limba romana, sau insotite de traducere autorizata in limba romana. 3. Documentatia de atribuire se posteaza integral în cadrul anuntului de participare publicat pe site –ul www.e-licitatie.ro. 4. Raspunsurile la solicitarile de clarificari se vor posta in termen legal la rubrica de "Documentatii si clarificari" a anuntului de participare publicat pe site –ul www.e-licitatie.ro. 5. În cazul în care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea în plic închis, doar pentru ofertantii aflati in aceasta situatie, în vederea departajarii ofertelor. 6. Candidaturile/ofertele se vor depune la sediul autoritatii contractante Compania Nationala de Cai Ferate “CFR” SA, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, Bucuresti, sector 1, (Palatul CFR), acces pe la Poarta A, etaj 5 , camera 75, Aripa Grivita. 7. Atentionam ofertantii ca formularul K completat si depus in cadrul procedurii se va posta in termen legal la rubrica de „Documentatii , clarificari si decizii” a anuntului de participare din SEAP. 8. Candidatii care vor indeplini toate cerintele minume de calificare vor fi declarati calificati si vor fi selectati pentru etapa a II-a, de negociere. DATE REFERITOARE LA CLAUZE CONTRACTUALE: Clauzele contractuale obligatorii sunt: obiectul si pretul contractului, documentele contractului, obligatiile furnizorului si ale achizitorului, penalitati si daune interese, garantia de buna executie a contractului. |
||||||||||
VI.4) |
Cai de atac |
||||||||||
VI.4.1) |
Organism competent pentru caile de atac |
||||||||||
|
|
||||||||||
|
Organism competent pentru procedurile de mediere |
||||||||||
VI.4.2) |
Utilizarea cailor de atac |
||||||||||
|
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac |
||||||||||
|
Termenul de depunere a contestatiei este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal |
||||||||||
VI.4.3) |
Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac |
||||||||||
|
|
||||||||||
VI.5) |
Data expedierii prezentului anunt |
||||||||||
|
18.09.2013 17:26 |