Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1)
Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate “CFR” – SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010873 ,
Romania , Punct(e) de contact: Directia Achiztiii Contracte- Serviciul AP SPBS , Tel. +40 213192433 ,
Email: raluca.munteanu@cfr.ro , Fax: +40 213192433 , Adresa internet (URL): www.cfr.ro , Adresa
profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si
sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale
acestora
Activitate (activitati)
– Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Repararea inductoarelor de cale in carcasa nemetalica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a
serviciilor
Servicii
1 – Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: La sediul declarat al prestatorului.
Locurile de predare/primire ale inductoarelor defecte/reparate, sunt la sediul SRCF mentionate in Anexa
la caietul de sarcini.
Codul NUTS: RO321 – Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatiile se executa la inductoarele de cale utilizate in instalatia pentru controlul automat al vitezei
trenurilor si autostop tip INDUSI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50220000-3 – Servicii de reparare si de intretinere si servicii conexe pentru transportul feroviar si pentru
alte echipamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Repararea inductoarelor de cale in carcasa nemetalica.
Valoarea estimata fara TVA: 930,000 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare
200 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice şi garantii solicitate
Garantie de participare : 9.300 lei Ofertantul/candidatul va constitui garantie pentru participare
in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor
referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea
contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor
de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare poate fi
eliberata în numele ofertantului si în alte valute la cursul mediu BNR, stabilit cu 5 zile inainte de data
limita de depunerea ofertelor. In cazul in care garantia va fi constituita prin scrisoare de garantie aceasta
va eliberata în numele ofertantului conform Formularului 2. Perioada de valabilitate a garantiei pentru
participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor. În cazul depunerii de
oferte în asociere, garantia de participare trebuie constituita în numele asocierii si sa mentioneze ca
acopera în mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa
în alta limba decât româna va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata în limba româna. Cont
garantie de participare: Beneficiar: CNCF CFR SA, CUI: RO11054529 Cont IBAN : RO76 BITR BU5R ON03
6603 CC02, Veneto Banca S.c.p.a. Italia Montebelluna Sucursala Bucuresti. Întreprinderile Mici si Mijlocii
beneficiaza de reducerea cu 50% a acestui cuantum, conform prevederilor legii 346/2004 cu modificarile
si completarile ulterioare, drept pentru care acestea vor prezenta garantia de participare însotita de
declaratia privind statutul de IMM. 5% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie a
contractului se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, sau – prin retineri succesive din sumele
datorate pentru facturi partiale aplicandu-se prevederile HG 1045/2011, sau – orice alt instrument
de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in termen
de maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la data semnarii contractului de ambele parti. Garantia de buna
executie se va restitui la solicitarea scrisa a ofertantului în care se va mentiona modalitatea de restituire.
În cazul contractului de prestari servicii , autoritatea contractantã are obligatia de a elibera/restitui
garantia de buna executie în cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor
asumate prin contract dacã nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei in conformitate cu alin (2)
art. 92 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3)Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul
comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Eligibilitatea Autoritatea contractanta va exclude din procedura candidatul care se afla în una sau mai
multe din situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006. În acest
sens, candidatul va depune o declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea în cadrul procedurii
– Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea în conformitate cu Formularul A
Declaratia se depune în original dupa caz, de catre fiecare candidat/candidat asociat/tert sustinator.
Cerinta nr. 2
Neîncadrarea în situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006
Autoritatea contractanta va exclude din procedura candidatul care se afla în una sau mai multe din
situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006. În acest sens, candidatul va depune o declaratie în
conformitate cu Formularul B1. Declaratia se depune în original dupa caz, de catre fiecare candidat /
candidat asociat/ tert sustinator.
– De asemenea, candidatul va depune Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor
exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele
componente ale bugetului general consolidate, inclusiv catre bugetele locale. Din certificatele fiscal
trebuie sa reiasa ca candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este
prevazut termenul limita de depunere a candidaturilor.
In cazul unei asocieri, certificatele constatatoare se depun pentru fiecare candidat asociat din asociere .
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea în cadrul procedurii
Declaratia va fi în conformitate cu Formularul B1 .
Declaratia se depune în original dupa caz, de catre fiecare candidat / candidat asociat/ tert sustinator
(tertul doar pentru literele a, c1, d ).
– Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor
si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general
consolidate, inclusiv catre bugetele locale – se depune în original / copie legalizata/ copie lizibila conform
cu originalul de catre fiecare candidat / candidat asociat
Cerinta nr. 3
Neîncadrarea la art.691 din OUG nr. 34/2006
Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire candidatul care se afla în situatia
prevazuta la art.691 din OUG nr. 34/2006 modificata si completata.
Nota:
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea,
derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Alexandru Macarie Moldovan -Dir.General; Sorina
Baicu – Dir.Gen.Adj.Ec.; Viorel Scurtu – Dir.Gen.Adj.Expl; Aron Valer Pop –Dir.Achizitii Contracte; Irina
Petrescu-Dir.Asistenta Juridica; Ioan Pop-Dir. Instalatii; Cretu Corneliu-Dir.Financiar; Mantescu Iulian-
Dir.Contabilitate;Daniela Dumitrescu- Sef SAPSPBS; Mitroi Valentin-Sef STCD, Florina Mirica –Sef
SCLAAP; Liviu Lambru-Serviciu PDA; Constantin Oana –Serviciul PDA; Eugen Mandrea-Serviciul IS;
Dumitru Stefan-Serviciu PDA ; Ovidiu Mihaescu-Consilier;Daniela Manea-sef birou AP; Mirela Laudat-
DAJ; Mariana Buholt-DAJ; Georgiana Preda-DAJ; Ionut Melinte-DAJ; Claudiu Stroe-Sef serv.RICJ.; Jana
Iacob-sef serviciu; Papa Traian- cons.juridic; Petrescu Violeta –Cons.jur.;Craciun Dorina-ing.SAPSPBS;
Munteanu Raluca-ing.SAPSPBS; Tudor Gherghina-ing.SAPSPBS; Constantinescu Simona- sef birou Serv.
TCD ;Bogdan Fedeles Brânzan –sef proiect Serv. TCD;Popescu Cornel- ec.Serv. TCD;Alexandru Nicoleta –
ing.SAPSPBS; Staicu Iulia-ing.SAPSPBS.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea în cadrul procedurii
Candidatul va depune Formularul B2 – Formularul se depune în original dupa caz de catre fiecare
candidat/candidat asociat/tert sustinator/subcontractant .
Cerinta nr. 4
Participarea la licitatie cu oferta independenta
Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire candidatul care nu depune certificatul de
participare la licitatie cu oferta independenta , sau îl depune, însa nu este conform Ordinului 314 din 12
octombrie 2010 emis de ANRMAP
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea în cadrul procedurii
Formularul B3–în original
Formularul se depune în original dupa caz de catre fiecare candidat/candidat asociat.
Calitatea de IMM, daca este cazul
Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare în vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru
criteriile legate de garantia pentru participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie.
Documente care se depun pentru dovedirea calitatii de IMM a candidatului:
în cazul întreprinderilor autonome – se va depune:
• „Declaratie privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor mici si mijlocii” (Anexa 1)
– în cazul întreprinderilor partenere – se vor depune:
• „Declaratie privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor mici si mijlocii” (Anexa 1);
• „Calculul pentru întreprinderile partenere sau legate” (Anexa 2);
• „Fisa de parteneriat”;
• „Întreprinderi partenere”
– în cazul întreprinderilor legate – se vor depune:
–
• „Declaratie privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor mici si mijlocii” (Anexa 1);
• „Calculul pentru întreprinderile partenere sau legate” (Anexa 2);
• „Întreprinderi legate”;
• „Fisa privind legatura dintre întreprinderi”
Încadrarea în una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art. 41, 42, 43,
44 si 45 din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta nr. 1
Obiectul de activitate si forma de inregistrare
Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Tribunalul Municipiului
Bucuresti/ teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al candidatului. Obiectul contractului
trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile
cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a
candidaturilor.
Pentru persoanele fizice / juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de
inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional,
in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident;
In cazul ofertei comune (asocierii): In cazul unei asocieri documentul trebuie prezentat de fiecare
asociat, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea în cadrul procedurii
Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Tribunalul Municipiului
Bucuresti/ teritorial, valabil la data limita de depunere a candidaturilor – se depune în original / copie
legalizata, copie lizibila conform cu originalul.
Se depune de catre fiecare candidat/candidat asociat
Cerinta 2 :
Cerinta minima obligatorie referitoare la atestate AFER
Conform OMT 290/2000 candidatul trebuie sa detina :
Autorizatie de furnizor feroviar pentru serviciile licitate.
Autorizatia trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
– În cazul în care, valabilitatea Autorizatiei AFER nu este pe toata durata de derulare a contractului,
candidatul va depune un angajament prin care in cazul in care este declarat câstigator, se angajeaza ca
va prelungi valabilitatea acesteia, pe toata durata de derulare a contratului si va înstiinta autoritatea
contractanta.
– Agrement AFER pentru serviciile licitate.
Agrementele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a candidaturilor.
– În cazul în care, valabilitatea Agrementului tehnic nu este pe toata durata de derulare a contractului,
candidatul va depune un angajament prin care in cazul in care este declarat câstigator, se angajeaza ca
va prelungi valabilitatea acestuia, pe toata durata de derulare a contratului si va înstiinta autoritatea
contractanta.
Nota:
În cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, aceasta cerinta este considerata
îndeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Tertul nu poate sustine prin prezentarea autorizatiilor necesare, din considerentul ca acest gen de
autorizare se poate utiliza numai în nume propriu, nefiind o resursa transferabila.
Modalitatea de indeplinire
Autorizatie de furnizor feroviar pentru serviciile licitate ; Agrement AFER pentru serviciile licitate.
Documentele se depun în original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.
Recomandam consultarea site-ului www.afer.ro
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala globala de afaceri – se solicita cu titlu informativ.
Ofertantul care trebuie sa efectueze conversia valorilor va utiliza cursul de schimb mediu anual leu/
valuta stabilit de catre BNR pentru fiecare an in parte (2011, 2012,2013).
Modalitatea de indeplinire
Se va completa formularul G in original;
Se depune de catre fiecare candidat/candidat asociat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Experienta similara
Experienta similara se va dovedi prin depunerea listei cu serviciile prestate în ultimii 3 ani, care va
contine valori, cantitate si beneficiarii indiferent dacã acestia din urmã sunt autoritãti contractante sau
clienti privati.
În cazul în care candidatul invoca sustinerea privind experienta similara a unui tert, se va prezenta în
original, un angajament de sustinere din partea tertului, întocmit conform art. 11^1 din HG 925/2006.
Tertul nu trebuie sa se afle in situatii care determina excluderea conform art. 69 indice 1, art. 180 si art.
181 lit. a, c1 si d. din OUG34/2006.
Demonstrarea experientei similare se face fie de candidat, fie de un singur sustinator fara cumularea
acestora.
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea în cadrul procedurii
Formular E – lista cu serviciile prestate – în original)
– Angajament de sustinere din partea tertului, întocmit conform art. 11^1 din HG 925/2006, daca este
cazul–în original.
Se depune de catre fiecare candidat/candidat asociat
Informatii privind asocierea.
In cazul asocierii ofertantul reprezentat printr-un grup de operatori economici va depune odata cu
oferta si documentele care o însotesc, acordul de asociere (operatorii economici asociati vor specifica
in acordul de asociere partea de contract pe care urmeaza sa o execute fiecare si liderul de asociere).
Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asociereasa fie legalizata numai in cazul in care
oferta comuna este declarata castigatoare.
Modalitatea de indeplinire
Acord de asociere – în original
Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asociereasa fie legalizata numai in cazul in care
oferta comuna este declarata castigatoare.
Cerinta nr. 1
Standarde de asigurare a calitatii: Prezentarea Certificatului de conformitate a implementarii sistemului
calitatii conform ISO 9001:2008 sau echivalent, având domeniul similar cu cel supus achizitiei, eliberat
de organisme de acreditare sau alte documente care dovedesc ca în societate este asigurat un nivel
corespunzator al calitatii ( candidatul, asociatul, dupa caz – în copie lizibila cu mentiunea “conform
cu originalul”). Demonstrarea unui nivel corespunzator al calitatii se poate face si prin prezentarea
unui document din care sa reiasa ca a avut loc un audit de certificare si urmeaza a se emite certificatul
propriu zis. Certificatele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a candidaturilor. În cazul
asocierilor, conditia se va considera îndeplinita individual de fiecare membru al asocierii, pentru partea
din contract pe care o realizeaza. În confonformitate cu principiul recunoasterii reciproce, se vor accepta
certificate echivalente emise de organisme din tara contractorului.
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinire
Candidatul va prezenta certificatul de conformitate a implementarii sistemului calitatii conform SR EN
ISO 9001:2008 sau echivalent, în copie, conform cu originalul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor
personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9/3/1811/22.07.2014
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente:02.09.2014
00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.09.2014 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.09.2014 11:00
Locul: B-dul Dinicu Golescu nr.38, et.5, cam.79, aripa Grivita.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si membrii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Corespondenta va fi in limba romana, sub forma de acte oficiale, transmise catre punctul de contact
din anunt, intre orele 9-14. 2.Toate documentele depuse de operatorii economici vor fi in limba romana,
sau insotite de traducere autorizata in limba romana. 3. Documentatia de atribuire se posteaza integral
în cadrul anuntului de participare publicat pe site –ul www.e-licitatie.ro. 4. Raspunsurile la solicitarile
de clarificari se vor posta in termen legal la rubrica de “Documentatii , clarificari si decizii” a anuntului
de participare publicat pe site –ul www.e-licitatie.ro. 5. În cazul în care se constata ca ofertele clasate
pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea în plic închis, doar pentru
ofertantii aflati in aceasta situatie, în vederea departajarii ofertelor. 6. Candidaturile/ofertele se vor
depune la sediul autoritatii contractante Compania Nationala de Cai Ferate “CFR” SA, B-dul Dinicu
Golescu, nr. 38, Bucuresti, sector 1, (Palatul CFR), acces pe la Poarta A, etaj 5 , camera 75, Aripa Grivita.
7. Atentionam ofertantii ca formularul K completat si depus in cadrul procedurii se va posta in termen
legal la rubrica de „Documentatii , clarificari si decizii” a anuntului de participare din SEAP. 8. In cazul
contestatiilor/cererilor/plangerilor se aplica prevederile OUG 51/28.06.2014. 9. Perioada minima pe
parcursul careia ofertantul trebuie sa îsi mentina oferta este 90 zile (de la termenul limita de depunere a
ofertei) DATE REFERITOARE LA CLAUZE CONTRACTUALE: Clauzele contractuale obligatorii sunt: obiectul
si pretul contractului, documentele contractului, obligatiile furnizorului si ale achizitorului, penalitati si
daune interese, garantia de buna executie a contractului. Candidatii care vor îndeplini toate cerintele
minime de calificare vor fi declarati calificati. Toti candidatii declarati calificati vor fi preselectati pentru
etapa aII-a de negociere.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 ,
Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa
internet (URL): https://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este în conformitate cu art.256 indice 2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF „CFR” SA – Directia Asistenta Juridica
Adresa postala: Bdul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010873 ,
Romania , Tel. +40 021/3192526 , Fax: +40 021/3192526
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.08.2014 14:29