Anunt de participare (utilitati) numarul 164196/05.11.2015
Detaliu anunt
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Stare anunt: Publicat
Stare procedura: In desfasurare
Data transmiterii in SEAP: 05.11.2015 14:35
Data acceptarii ANRMAP: 05.11.2015 15:26
Data publicarii in SEAP: 05.11.2015 15:26
Trimite la OJ: Nu
Documentatie de atribuire
Numar documentatie: 215329
Denumire contract: Reparatie periodica (RP) la siguranta circulatiei (fara vopsire) la vagoanele din parcul special din care se compune trenul prezidential (Lot 1) si Revizie tehnica (RT) la siguranta circulatiei (fara vopsire) la vagoanele din parcul special din care se compune trenul prezidential (Lot 2)
Data acceptare: 04.11.2015
Planuri anuale de achizitii publice
An Denumire plan Denumire detaliu plan
SECTIUNEA I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DENUMIREA, ADRESA SI PUNCT(E) DE CONTACT:
Compania Nationala de Cai Ferate “CFR” – SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010873 , Romania , Punct(e) de contact: Directia Achizitii Publice -S.A.P.S.P.B.S. , Tel. +40 213192433 , In atentia: Munteanu Raluca , Email: raluca.munteanu@cfr.ro , Fax: +40 213192433 , Adresa internet (URL): www.cfr.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
ADRESA DE LA CARE SE POT OBTINE INFORMATII SUPLIMENTARE:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
CAIETUL DE SARCINI SI DOCUMENTELE SUPLIMENTARE (INCLUSIV DOCUMENTELE PENTRU DIALOGUL COMPETITIV SI SISTEMUL DE ACHIZITIE DINAMIC) POT FI OBTINUTE LA:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
OFERTELE SAU SOLICITARILE DE PARTICIPARE TREBUIE TRANSMISE LA:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) TIPUL AUTORITATII CONTRACTANTE SI ACTIVITATEA PRINCIPALA (ACTIVITATILE PRINCIPALE)
Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
– Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatie periodica (RP) la siguranta circulatiei (fara vopsire) la vagoanele din parcul special din care se compune trenul prezidential (Lot 1) si Revizie tehnica (RT) la siguranta circulatiei (fara vopsire) la vagoanele din parcul special din care se compune trenul prezidential (Lot 2)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 – Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: La unitatea reparatoare, iar vagoanele vor fi puse la dispozitie in statia CF care deserveste unitatea reparatoare
Codul NUTS: RO – ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se va efectua pentru Lot 1-RP la un vag.,fara vopsire.Se vor efectua pentru Lot 2-RT la 8 vag.;Transp.la unitatea rep.?i retur se va efectua si va fi suportat de catre CNCF CFR SA;Vag.vor fi puse la dispozitia unitatii rep.,în statia CF care deserveste unitatea rep.în termen de max.20 zile calendaristice de la semnarea contr.;Receptia lucrarilor se va face de catre Receptia CFR a op.care are punct de lucru în unitatea rep.Receptia CFR va fi angajata pentru acest serv.de unitatea rep.care va suporta si toate costurile acesteia.CNCF CFR SA poate desemna reprezentanti care sa efectueze receptia odata cu Receptia CFR din unitatea re.-În situatia în care unitatea rep.nu se afla în Buc.,CNCF CFR SA va forma pentru transp.vag.la si de la respectiva unitate câte un tren special închis.Prin urmare, la intrarea în rep. CNCF CFR SA va pune la dispozitia unitatii rep.în statia care deserveste aceasta unitate toate cele 8 vag.în aceea?i zi pe baza de pr.vb.de predare în custodie. Dupa rev.?i proba de parcurs CNCF CFR SA va ridica respectivele vag.în aceeasi zi din aceeasi statie tot pe baza de pr.vb.de preluare din custodie. În consecinta,unitatea rep.chiar daca nu are capacitatea de a efectua rev.simultana a tuturor vag.,va prelua toate cele opt vag.în ziua în care CNCF CFR SA le va pune la dispozitie si le va preda catre CNCF CFR SA tot pe toate odata dupa ce va iesi si ultimul vag.de pe fluxul tehnologic de rep.?i toate vag.au efectuat proba de parcurs.Pe toata acesta perioada unitatea rep.va asigura paza si integritatea tuturor celor opt vag.;În sit.prezentata mai sus intrarea si iesirea efectiva din rev.a unui vag.va fi evidentiata de catre unitatea rep.prin pr.vb.de intrare în rev.?i de ie?ire din rev.în care se va mentiona cele doua date.Dupa ie?irea din rep.se va efectua proba de parcurs si se va încheia ?i un pr.vb.al probei de parcurs.Perioada de imobilizare în rep.a unui vag.decurge din data în care se semneaza pr.vb.de introducere în rev.?i se încheie în data semnarii pr.vb.de ie?ire din rev.Nu se considera perioada de imobilizare în RP în care un vag.se afla la unitatea rep.si asteapta sa intre la rev.sau dupa revizie când a?teapta sa fie preluat de reprezentantii CNCF CFR SA;-Pentru sit. în care unitatea rep.se afla în Buc.,CNCF CFR SA nu va mai forma un tren special ?i va pune la dispozi?ia acesteia vag.în sta?ia care deserveste aceasta unitate în func?ie de posibilita?ile de transp.ale CNCF CFR SA.Tot in acesta situa?ie vag.vor fi introduse in rep.pe baza de pr.vb.de intrare în rev.?i vor fi scoase din rep.tot pe baza de pr.vb.de ie?ire din rev.De asemenea,se considera perioada de imobilizare a vag.în RP scursa dintre pr.vb.de introducere în rev.?i pr.vb.de iesire din rev.Dupa ie?irea din rep.se va efectua proba de parcurs si se va încheia ?i pr.vb.al probei de parcurs. Daca în timpul rep.sau pe timpul custodiei unui vag.i se deterioareaza vopseaua,indiferent de motiv,reparatorul va remedia respectiva deteriorare pe cheltuiala proprie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50222000-7 – Servicii de reparare si de intretinere a materialului rulant (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) CANTITATEA SAU DOMENIUL CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRU
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 – Reparatie Periodica (RP) la vagonul nr. 51538980009-2.
Lot 2- Revizii Tehnice la 8 vagoane cu numarul de circulatie 51538980001-9; 51538980005-0; 51538980012-6; 51538980013-4; 51538980014-2; 51538980015-9; 51539980017-3; 51531930190-6;
Valoarea estimata fara TVA: 109,500 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) DURATA CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRU/SAD SAU TERMENUL PENTRU FINALIZARE
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
SECTIUNEA III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) CONDITII REFERITOARE LA CONTRACT
III.1.1) Depozite valorice şi garantii solicitate
Ofertantul va constitui garantia pentru participare pentru fiecare lot in parte, in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, in cuantum de: Lot 1 – 450 lei; Lot 2 – 1.200 lei. Garantia de participare poate fi eliberata în numele ofertantului si în valuta la cursul mediu BNR stabilit cu 5 zile inainte de data limita de depunerea ofertelor. In cazul in care garantia va fi constituita prin scrisoare de garantie aceasta va eliberata în numele ofertantului conform modelului Formularului 2. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. În cazul depunerii de oferte în asociere, garantia de participare trebuie constituita în numele asocierii si sa mentioneze ca acopera în mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa în alta limba decât româna va fi prezentata în original si va fi însotita de traducerea autorizata si legalizata în limba româna. Cont garantie de participare: Beneficiar: CNCF CFR SA, CUI: RO11054529 Cont IBAN : RO76 BITR BU5R ON03 6603 CC02, Veneto Banca Scpa Italia, Motebelluna Sucursala Bucuresti Întreprinderile Mici si Mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a acestui cuantum, conform prevederilor legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, drept pentru care acestea vor prezenta garantia de participare însotita de declaratia privind statutul de IMM. 5% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie a contractului se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, sau – prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale aplicandu-se prevederile HG 1045/2011, sau – orice alt instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in termen de maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la data semnarii contractului de ambele parti. Garantia de buna executie se va restitui la solicitarea scrisa a ofertantului în care se va mentiona modalitatea de restituire. În cazul contractului de servicii, autoritatea contractantã are obligatia de a elibera / restitui garantia de buna executie în cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectuv, daca nu s-a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Eligibilitatea
Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla în una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006. În acest sens, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea în cadrul procedurii
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea în conformitate cu Formularul A.
Declaratia se depune în original, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat/ tert sustinator, dupa caz.
Cerinta nr. 2
Neîncadrarea în situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006.
Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla în una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006. În acest sens, ofertantul va depune o declaratie pe proprie raspundere.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea în cadrul procedurii
Declaratia va fi în conformitate cu Formularul B1 .
Declaratia se depune în original dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat/ tert sustinator (tertul doar pentru literele a, c1, d ).
Cerinta nr. 3
Neîncadrarea la art.691 din OUG nr. 34/2006
Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire ofertantul care se afla în situatia prevazuta la art.69 indice 1 din OUG 34/2006 .
Nota: persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt :
COSTESCU Marian – Dan – Director General; BAICU Sorina – Director general adj. economic.; MOLDOVAN Macarie Alexandru – Director Gen. Adj.Tehnic; SCURTU Viorel – Dir.Gen.Adj.Exp.; CESA Petru – Director Dir.Tehnica; UNGUREANU Mihai – Director – Directia Comerciala; MANEA Constantin – Director – Directia Linii; CRETU Corneliu – Director Directia Financiara; Ion Claudiu STROE –Director Directia Asistenta Juridica; Laurentiu Cornel DUMITRU-Director Directia Achizitii Publice
DUMITRESCU Daniela Manuela– Sef Serviciu – Directia Achizitii Publice; MANEA Daniela – Sef birou – Directia Achizitii Publice; MUNTEANU Raluca –inginer – Directia Achizitii Publice; VLADESCU Viorica – economist – Directia Achizitii Publice; POPA Andrei – economist – Directia Achizitii Publice; ALEXANDRU Nicoleta – inginer – Directia Achizitii Publice; HROPACIOV Lorena Petruta – economist – Directia Achizitii Publice;
MITROI Valentin- Sef Serviciu I – Directia Achizitii Contracte; MITROI Marilena – economist – Directia Achizitii Contracte; BRANZAN Fedeles Bogdan – Sef proiect – Directia Achizitii Contracte; CONSTANTINESCU Simona – Sef birou – Directia Achizitii Contracte; POPESCU Constantin Cornel – economist – Directia Achizitii Contracte;
Ionut MELINTE – Sef Serviciu – Directia Asistenta Juridica; PREDA Georgiana- Consilier juridic – Directia Asistenta Juridica; BUHOLT Mariana – Consilier juridic – Directia Asistenta Juridica; PETRESCU Violeta Elena -consilier juridic – Directia Asistenta Juridica; LAUDAT Mirela Gabriela – consilier juridic – Directia Asistenta Juridica;
Nicolae MELESTEU – ing Serv MMR, Marian UNGUROIU – sef proiect Serv MMR. Bogdan SABAU – Sef Serviciu MMR, Horia MARUNTIS – Sef Serviciu TE.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea în cadrul procedurii
Formularul B2 –în original.
Formularul se depune de catre fiecare ofertant/ asociat/ tert sustinator/ subcontractant.
Cerinta nr. 4
Participarea la licitatie cu oferta independenta
Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire ofertantul care nu depune certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta , sau îl depune, însa nu este conform Ordinului 314 din 12 octombrie 2010 emis de ANRMAP.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea în cadrul procedurii
Formularul B3
Formularul se depune în original dupa caz, de catre fiecare ofertant (asociere).
Acest document se prezinta de care ofertant (asociere) si va fi semnat de fiecare reprezentant al asocierii in parte. Cerinta nr. 1
Obiectul de activitate
Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului si care trebuie sa cuprinda activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.
Pentru persoanele fizice / juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident;
In cazul ofertei comune (asocierii): Toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai sus, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea în cadrul procedurii
Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului , – se depune în original/copie legalizata/ copie lizibila conform cu originalul.
Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.
Documentele- se depun în original / copie legalizata / copie lizibila conform cu originalul.
Cerinta nr. 2
Cerinta minima obligatorie referitoare la atestate AFER
Conform OMT 290/2000 ofertantul trebuie sa detina: autorizatie de furnizor feroviar/echivalent, care trebuie sa fie valabila la termenul limita de depunere a ofertelor.
Se recomanda consultarea site-ului www.afer.ro.
Nota:
În cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, aceasta cerinta este considerata îndeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Tertul nu poate sustine prin prezentarea autorizatiilor necesare, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai în nume propriu, nefiind o resursa transferabila.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea în cadrul procedurii
Autorizatie de furnizor feroviar/echivalent valabila la termenul limita de depunere a ofertelor.
Documentele se depun în original / copie legalizata / copie lizibila conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1
Conform OMT 290/2000 operatorul economic trebuie sa detina:
a) Pentru Reparatii Periodice – Lot1 – omologare tehnica AFER pentru efectuarea reparatiei periodice (RP) la vagoanele speciale din parcul prezidential, sau la vagoane de calatori care au boghiuri Minden-Deutz si frâna KE
b) Pentru Revizii Tehnice (RT) – Lot 2 – agrement tehnic AFER /echivalent pentru revizie tehnica (RT) la vagoanele speciale din parcul prezidential sau revizie tehnica intermediara (RTI) la vagoane de calatori.
Omologarile si agrementele solicitate mai sus trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Modalitatea de indeplinire
Omologarea tehnica AFER pentru RP si Agrementul tehnic AFER / echivalent pentru RT valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Documentele se depun în original / copie legalizata/ copie lizibila conform cu originalul.
Recomandam consultarea site-ului www.afer.ro
Cerinta nr. 1
Asigurarea calitatii:
Standarde de asigurare a calitatii: Prezentarea Certificatului de conformitate a implementarii sistemului calitatii conform ISO 9001 sau echivalent, pentru activitatile care vor face obiectul contractului , eliberat de organisme de acreditare sau alte documente care dovedesc ca în societate este asigurat un nivel corespunzator al calitatii.
Demonstrarea unui nivel corespunzator al calitatii se poate face prin prezentarea unor documente emise de organismele nationale sau internationale acreditate care confirma sistemul de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv ISO 9001 – managementul calitatii. Certificatele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
În cazul asocierilor conditia va fi îndeplinita, individual de fiecare de membru al asocierii, pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta certificatul de conformitate a implementarii sistemului calitatii conform SR EN ISO 9001 sau echivalent, copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) CONDITII SPECIFICE PENTRU CONTRACTELE DE SERVICII
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) TIPUL PROCEDURII
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) CRITERII DE ATRIBUIRE
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) INFORMATII ADMINISTRATIVE
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
11/2/2802/19.10.2015
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.11.2015 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.11.2015 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.11.2015 11:00
Locul: CNCF CFR SA-Dir.Achizitii Publice, Serv.Achiz.Publice et. 5 cam.79, poarta A.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere pot participa reprezentantii împuterniciti ai ofertantului. În acest sens reprezentantii împuterniciti vor prezenta copii dupa BI / CI/ pasaport.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) CONTRACTUL ESTE PERIODIC
Nu
VI.2) CONTRACTUL SE INSCRIE INTR-UN PROIECT/PROGRAM FINANTAT DIN FONDURI COMUNITARE
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) ALTE INFORMATII
1.Corespondenta va fi in limba romana, sub forma de acte oficiale, transmise catre punctul de contact din anunt, intre orele 9-14. 2.Toate documentele depuse de operatorii economici vor fi in limba romana, sau insotite de traducere autorizata in limba romana. 3. Documentatia de atribuire se posteaza integral în cadrul anuntului de participare publicat pe site –ul www.e-licitatie.ro. 4. Raspunsurile la solicitarile de clarificari se vor posta in termen legal la rubrica de “Documentatii, clarificari si decizii” a anuntului de participare publicat pe site –ul www.e-licitatie.ro. 5. În cazul în care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea în plic închis, doar pentru ofertantii aflati in aceasta situatie, în vederea departajarii ofertelor. 6. Ofertele se vor depune la sediul autoritatii contractante Compania Nationala de Cai Ferate “CFR” SA, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, Bucuresti, sector 1, (Palatul CFR), acces pe la Poarta A, etaj 5 , camera 75, Aripa Grivita. 7. Atentionam ofertantii ca formularul K completat si depus in cadrul procedurii se va posta in termen legal la rubrica de „Documentatii, clarificari si decizii” a anuntului de participare din SEAP. 8. In cazul depunerii contestatiilor/cererilor/plangerilor se vor aplica prevederile OUG 51/28.06.2014. 9. Informatii privind calitatea de IMM Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare în vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia pentru participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie. Documente care se depun pentru dovedirea calitatii de IMM a candidatului: în cazul întreprinderilor autonome – se va depune: • „Declaratie privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor mici si mijlocii” (Anexa 1) – în cazul întreprinderilor partenere – se vor depune: • „Declaratie privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor mici si mijlocii” (Anexa 1); • „Calculul pentru întreprinderile partenere sau legate” (Anexa 2); • „Fisa de parteneriat”; •„Întreprinderi partenere” – în cazul întreprinderilor legate – se vor depune: • „Declaratie privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor mici si mijlocii” (Anexa 1); • „Calculul pentru întreprinderile partenere sau legate” (Anexa 2); • „Întreprinderi legate”; • „Fisa privind legatura dintre întreprinderi” Încadrarea în una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art. 41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantii vor depune documentele în original. 10. DATE REFERITOARE LA CLAUZE CONTRACTUALE: Clauzele contractuale obligatorii sunt: obiectul si pretul contractului, documentele contractului, obligatiile furnizorului si ale achizitorului, penalitati si daune interese, garantia de buna executie a contractului.
VI.4) CAI DE ATAC
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): https://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este de 5 zile începând cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, in conformitate cu art. 256^2 alin 1 lit b).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF „CFR” SA – Directia Asistenta Juridica
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr.38, Sector 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010873 , Romania , Tel. +40 213192526 , Fax: +40 213192525 , Adresa internet (URL): http:www.cfr.ro/CFR_new/infrastructura
VI.5) DATA EXPEDIERII PREZENTULUI ANUNT
05.11.2015 14:35