Anunt de participare (utilitati) numarul 164574/20.11.2015
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Stare anunt: Publicat
Stare procedura: In desfasurare
Data transmiterii in SEAP: 20.11.2015 11:00
Data acceptarii ANRMAP: 20.11.2015 13:12
Data publicarii in SEAP: 20.11.2015 13:12
Trimite la OJ: Nu
Documentatie de atribuire
Numar
documentatie: 218112
Denumire
contract:
„ Reparatie periodica (RP) pentru vagoanele seria Faccpps din parcul centralizat al CNCF CFR SA
“
Data acceptare: 20.11.2015
Planuri anuale de achizitii publice
An Denumire plan Denumire detaliu plan
SECTIUNEA I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DENUMIREA, ADRESA SI PUNCT(E) DE CONTACT:
Compania Nationala de Cai Ferate “CFR” SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010873 , Romania
, Punct(e) de contact: Directia Achizitii Publice SAPSPBS
, Tel. +40 213192433 , In atentia: Lorena
Hropaciov , Email: lorena.hropaciov@cfr.ro, daniela.manea@cfr.ro, daniela.dumitrescu@cfr.ro , Fax: +40
213192433 , Adresa internet (URL): www.cfr.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.elicitatie.
ro
ADRESA DE LA CARE SE POT OBTINE INFORMATII SUPLIMENTARE:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
CAIETUL DE SARCINI SI DOCUMENTELE SUPLIMENTARE (INCLUSIV DOCUMENTELE PENTRU
DIALOGUL COMPETITIV SI SISTEMUL DE ACHIZITIE DINAMIC) POT FI OBTINUTE LA:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
OFERTELE SAU SOLICITARILE DE PARTICIPARE TREBUIE TRANSMISE LA:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) TIPUL AUTORITATII CONTRACTANTE SI ACTIVITATEA PRINCIPALA (ACTIVITATILE PRINCIPALE)
Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale
acestora
Activitate (activitati)
Servicii
feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
„ Reparatie periodica (RP) pentru vagoanele seria Faccpps din parcul centralizat al CNCF CFR SA “
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a
serviciilor
Servicii
1 Servicii
de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: La unitatea reparatoare
Codul NUTS: RO ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordulcadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Efectuarea serviciilor de reparatii periodice la 40 vagoane tip Faccpps
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
502220007
Servicii
de reparare si de intretinere a materialului rulant (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) CANTITATEA SAU DOMENIUL CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRU
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor efectua Revizii Periodice la 40 vagoane din parcul centralizat al CNCF CFR SA cuprinse in anexa 1
„Numerele de circulatie si locatiile vagoanelor care vor efectua reparatie periodica”
Valoarea estimata fara TVA: 813,600 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) DURATA CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRU/SAD SAU TERMENUL PENTRU FINALIZARE
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
SECTIUNEA III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) CONDITII REFERITOARE LA CONTRACT
III.1.1) Depozite valorice şi garantii solicitate
Se solicita garantie de participare în valoare de 15.000 lei Ofertantul va constitui o garantie pentru participare
eliberata în numele ofertantului. Garantia de participare se constituie în conformitate cu prevederile art. 86 din HG
nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie
publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de
lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de
valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (perioada
aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei). În cazul depunerii de oferte în asociere, garantia
de participare trebuie constituita în numele asocierii si sa mentioneze ca acopera în mod solidar toti membrii
grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa în alta limba decât româna va fi prezentata în
original si va fi însotita de traducerea autorizata si legalizata în limba româna. (Formular nr.2). Garantia de
participare poate fi eliberata în numele ofertantului si în valuta la cursul mediu BNR stabilit cu 5 zile inainte de
data limita de depunerea ofertelor. Cont garantie de participare: Beneficiar: CNCF CFR SA, CUI: RO11054529
Cont IBAN : RO76 BITR BU5R ON03 6603 CC02, Banca: Veneto Banca S.c.p.a. Italia Montebelluna Sucursala
Bucuresti. Întreprinderile Mici si Mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a acestui cuantum, conform prevederilor
legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, drept pentru care acestea vor prezenta garantia de
participare însotita de declaratia privind statutul de IMM. 5% din valoarea contractului , fara TVA . Întreprinderile
Mici si Mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a acestui cuantum, conform prevederilor legii 346/2004,
modificata si completata prin OUG nr. 27 din 26.01.2006. Garantia de buna executie a contractului se va constitui
prin scrisoare de garantie bancara sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale aplicanduse
prevederile HG 1045/2011 ; sau orice alt instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara
sau de o societate de asigurari (alta societate de asigurari decat societatea parte în contract sau grupul în care
aceasta este inclusa) depunere la casieria autoritatii contractante, in termen de 5(cinci) zile lucratoare de la data
semnarii contractului de ambele parti. În cazul contractului de prestari servicii , autoritatea contractantã are
obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie în cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre
contractant a obligatiilor asumate prin contract dacã nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul
comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Eligibilitatea.
Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla în una sau mai multe din situatiile
prevazute la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006. În acest sens, ofertantul va depune o
declaratie pe propria raspundere
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea în cadrul procedurii
Declaratie
pe propria raspundere privind eligibilitatea în conformitate cu Formularul A .
Declaratia se depune în original dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat/ tert sustinator
Cerinta nr. 2
Neîncadrarea în situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006.
Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla în una din situatiile prevazute la art.181
din OUG nr. 34/2006. În acest sens, ofertantul va depune o declaratie pe proprie raspundere. De asemenea,
ofertantul va depune Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor,
taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general
consolidat, inclusiv catre bugetele locale.
Din certificatele fiscale trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care
este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor
In cazul unei asocieri, certificatele constatatoare se depun pentru fiecare ofertant asociat din asociere.
In cazul in care operatorii economici nu pot prezenta aceste certificate, pot depune o declaratie pe proprie
raspundere in conformitate cu prevederile art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.
Referitor la certificatele fiscale, ofertantii straini vor prezenta orice documente echivalente, emise de autoritati
competente din tara in care acestia sunt rezidenti, prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor scadente de
plata a impozitelor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu legislatia aplicabila in tara de rezidenta.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea în cadrul procedurii
Formularul B1
Declaratia
se depune în original dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat/ tert sustinator (tertul doar
literele a, c^1 si d ale art.181 din OUG nr.34/2006)
Certificate
constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei
pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, inclusiv catre
bugetele locale. Din certificatele fiscale trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la plata la nivelul
lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. in
cazul ofertantilor straini,
orice documente echivalente, emise de autoritati competente din tara in care acestia sunt rezidenti, prin care sa
dovedeasca indeplinirea obligatiilor scadente de plata a impozitelor catre bugetul de stat si bugetul local, in
conformitate cu legislatia aplicabila in tara de rezidenta se
depune în original/copie legalizata/ copie lizibila cu
mentiunea „conform cu originalul”, dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat .
Cerinta nr. 3
Neîncadrarea la art.69 indice 1 din OUG nr. 34/2006
Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire ofertantul care se afla în situatia prevazuta la art.69
indice 1 din OUG nr. 34/2006 .
Nota: persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea
si finalizarea procedurii de atribuire sunt:
COSTESCU Marian – Dan Director
General; BAICU Sorina Director
Gen.Adj.Economic.; MOLDOVAN Macarie
Alexandru – Director Gen. Adj.TehnicDezvoltare;
SCURTU Viorel Dir.
Gen.Adj.Exploatare; Constantin Manea –
Director Linii; UNGUREANU Mihai Director
Directia Comerciala; DUMITRU Laurentiu Cornel – Director Directia
Achizitii Publice; CRETU Corneliu Director
Directia Financiara; STROE Ion Claudiu –Director Directia Asistenta
Juridica
DUMITRESCU Daniela Manuela– Sef Serviciu – Directia Achizitii Publice; MANEA Daniela – Sef birouDirectia
Achizitii Publice; MUNTEANU Raluca –inginer Directia Achizitii Publice; VLADESCU Viorica – economist –
Directia Achizitii Publice; POPA Andrei – economist – Directia Achizitii Publice; HROPACIOV Lorena Petruta economist
– Directia Achizitii Publice
MITROI ValentinSef
Serviciu – Directia Comerciala; MITROI Marilena – economist – Directia Comerciala;
BRANZAN Fedeles Bogdan – Sef proiect – Directia Comerciala; CONSTANTINESCU Simona – Sef birou –
Directia Comerciala; POPESCU Constantin Cornel – economist – Directia Comerciala;
GREAB VioricaDirectia
Asistenta Juridica ; PREDA GeorgianaSef
proiect – Directia Asistenta Juridica;
BUHOLT Mariana Consilier
juridic – Directia Asistenta Juridica; MELINTE Ionut – Sef Serviciu – Directia
Asistenta Juridica; PETRESCU Violeta consilier
juridic Directia
Asistenta Juridica; LAUDAT MirelaGabriela
consilier
juridic Directia
Asistenta Juridica
SABAU BogdanSef
Serviciu Mecanizare MR; MELESTEU Nicolaeing.
Directia
Linii; UNGUROIU MarianSef
Proiect Mecanizare MR.Directia
Linii
DOBRE Marius AdrianSef
serviciu Directia
Linii; HORIA MARUNTISSef
Serviciu TEDirectia
Linii
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea în cadrul procedurii
Ofertantul va depune Formularul B2 –în original. Formularul se depune în original dupa caz, de catre fiecare
ofertant / ofertant asociat/ tert sustinator/subcontractant
Cerinta nr. 4
Participarea la licitatie cu oferta independenta
Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire ofertantul care nu depune certificatul de participare
la licitatie cu oferta independenta (Formularul B3–în original), sau îl depune, însa nu este conform Ordinului 314
din 12 octombrie 2010 emis de ANRMAP.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea în cadrul procedurii
Formularul B3–în original
Se prezinta un singur certificat semnat de reprezentantul/ reprezentantii legali al/ai intreprinderii/asocierii. Cerinta
nr. 1
Obiectul de activitate si forma de inregistrare
Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate
al ofertantului si care trebuie sa cuprinda activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie.
Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Pentru persoanele fizice / juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca
persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu
prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident;
In cazul ofertei comune (asocierii): Toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai sus,
pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea în cadrul procedurii
Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului se
depune în original/copie legalizata/ copie lizibila
cu mentiunea „conform cu originalul”.
Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Se depune de catre fiecare ofertant/ofertant asociat pentru partea de contract pe care o va realiza.
Cerinta nr. 2
Cerinta minima obligatorie referitoare la atestate AFER
Conform OMT 290/2000 modificat prin OMTCT nr.2068/2004, ofertantul (care poate fi unitate reparatoare sau
constructoare dematerial rulant ) trebuie sa detina:
Autorizatie de furnizor feroviar sau echivalent care trebuie sa fie valabila la termenul limita de depunere a
ofertelor.
sau
Certificat ERI (certificat de entitate responsabila cu intretinerea) conform Regulamentului UE nr 445/2011 din care
rezulta competenta necesara pentru efectuarea serviciului de reparatii periodice RP
Certificatul ERI trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor
Conform OMT 290/2000 modificat prin OMTCT nr.2068/2004 operatorul economic trebuie sa detina:
Omologare tehnica AFER sau echivalent pentru efectuarea reparatiei periodice (RP)
Documentele solicitate mai sus trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
In cazul persoanelor juridice straine se pot prezenta, la data depunerii ofertelor, documente echivalente, emise in
conformitate cu legislatia aplicabila in tara de rezidenta.
Se recomanda consultarea siteului
www.afer.ro.
Nota:
În cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, aceasta cerinta este considerata îndeplinita
individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Tertul nu poate sustine prin prezentarea autorizatiilor necesare, din considerentul ca acest gen de autorizare se
poate utiliza numai în nume propriu, nefiind o resursa transferabila
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea în cadrul procedurii
Autorizatie de furnizor feroviar sau echivalent valabila la termenul limita de depunere a ofertelor.
sau
Certificatul ERI trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor
Certificate de Omologare tehnica AFER sau echivalent pentru RP valabile la data limita de depunere a ofertelor
In cazul persoanelor juridice straine se pot prezenta la data depunerii ofertelor, documente echivalente, emise in
conformitate cu legislatia aplicabila in tara de rezidenta.
Certificate/alte documente care demonstreaza cerinta se vor depune în original/copie legalizata/ copie lizibila
conform cu originalul.
Se depune de catre fiecare ofertant/ofertant asociat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind asocierea.
In cazul asocierii ofertantul reprezentat printrun
grup de operatori economici va depune odata cu oferta si
documentele care o însotesc, acordul de asociere (operatorii economici asociati vor specifica in acordul de
asociere partea de contract pe care urmeaza sa o execute fiecare si liderul de asociere).
În cazul declararii ofertantului ca si câstigator, acordurile de asociere vor fi prezentate în forma legalizata pâna la
semnarea contractului.
Modalitatea de indeplinire
Acord de asociere în
original
În cazul declararii ofertantului ca si câstigator,. Acordurile de asociere vor fi prezentate în forma legalizata pâna la
semnarea contractului
Cerinta nr. 1
Asigurarea calitatii:
Ofertantul va prezenta certificatul de calitate ISO 9001: 2008, valabil la data limita de depunere a ofertelor.
În cazul în care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea
contractanta, se va prezenta dovada implementarii unui sistem de management al calitatii in conformitate cu SR
EN ISO 9001, sau alte documente care probeaza in mod concludent indeplinirea cerintei, spre exemplu,
proceduri/ manuale de calitate.
Nota: Documentele privind standardele de asigurarea calitatii nu pot fi prezentate de tertul sustinator în favoarea
ofertantului. Pentru situatiile în care se depun oferte în asociere, cerinta trebuie îndeplinita de fiecare membru al
asocierii pentru partea din contract pe care o executa.
Modalitatea de indeplinire
CERTIFICAT
ISO 9001: 2008
sau
dovada
implementarii unui sistem de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001, sau alte
documente care probeaza in mod concludent indeplinirea cerintei, spre exemplu, proceduri/ manuale de calitate.
Certificatele/
documentele vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor;
Documentele
se vor prezenta în original/ copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) CONDITII SPECIFICE PENTRU CONTRACTELE DE SERVICII
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului
responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) TIPUL PROCEDURII
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) CRITERII DE ATRIBUIRE
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) INFORMATII ADMINISTRATIVE
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
11/3079/10.11.2015
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.12.2015 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.12.2015 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.12.2015 12:00
Locul: Bdul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Palat CFR, et.5, camera 79, Aripa Grivita, poarta A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere pot participa reprezentantii împuterniciti ai ofertantului. În acest sens reprezentantii
împuterniciti vor prezenta copii dupa BI / CI/ pasaport
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) CONTRACTUL ESTE PERIODIC
Nu
VI.2) CONTRACTUL SE INSCRIE INTRUN
PROIECT/PROGRAM FINANTAT DIN FONDURI COMUNITARE
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) ALTE INFORMATII
1.Corespondenta va fi in limba romana, sub forma de acte oficiale, transmise catre punctul de contact din anunt,
intre orele 914.
2.Toate documentele depuse de operatorii economici vor fi in limba romana, sau insotite de
traducere autorizata in limba romana. 3. Documentatia de atribuire se posteaza integral în cadrul anuntului de
participare publicat pe site –ul www.elicitatie.
ro. 4. Raspunsurile la solicitarile de clarificari se vor posta in termen
legal la rubrica de “Documentatii , clarificari si decizii” a anuntului de participare publicat pe site –ul www.elicitatie.
ro. 5. În cazul în care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea
contractanta va solicita reofertarea în plic închis, doar pentru ofertantii aflati in aceasta situatie, în vederea
departajarii ofertelor. 6. Ofertele se vor depune la sediul autoritatii contractante Compania Nationala de Cai Ferate
“CFR” SA, Bdul
Dinicu Golescu, nr. 38, Bucuresti, sector 1, (Palatul CFR), acces pe la Poarta A, etaj 5 , camera
75, Aripa Grivita. 7. Atentionam ofertantii ca formularul K completat si depus in cadrul procedurii se va posta de
autoritatea contractanta in termen legal la rubrica de „ Procese verbale/ Declaratii ” a anuntului de participare din
SEAP. 8. In cazul contestatiilor/cererilor/plangerilor se aplica prevederile OUG 51/28.06.2014. 9. Documente care
se depun pentru dovedirea calitatii de IMM a ofertantului se regasesc la sectiunea formulare atat pentru cazul
întreprinderilor autonome, cat si in cazul întreprinderilor partenere . 10.Clauzele contractuale obligatorii sunt:
obiectul si pretul contractului, documentele contractului, obligatiile furnizorului si ale achizitorului, penalitati si
daune interese, garantia de buna executie a contractului. 11. In vederea intocmirii ofertei financiare vagoanele se
pot viziona in 25a
zi de la publicarea anuntului de participare in locatiile indicate mai sus, in prezenta
reprezentantilor CNCF CFR SA desemnati mai jos. Date de contact: pentru vagoanele din Mogosoaia – Eugen
Voiculescu tel 0726/342444, tel.CFR 91/133216; pentru vagoanele din Galati BratesArion
Marianatel.
0724/085006, tel. CFR97/403361; pentru vagoanele din Socola si PascaniNicolau
Cezar, tel 0735/193085, tel
CFR 96/123076; pentru vagoanele din N.BalcescuChiriac
Victor, tel 0722/693921, tel . CFR 98/143240; pentru
vagoanele din Malnas – Sandru Alexandru, tel 0721/200475, tel CFR 95/123031. Operatorul economic ofertant isi
asuma riscul producerii unui accident care sar
putea solda cu moartea sau ranirea fizica a unei persoane si/sau
cu pierderea sau deterioarea propritatii si va suporta orice eventuale chetuieli, pierderi sau daune ca rezultat al
vizitarii vagoanelor, inclusiv cheltuieli legate de transportul pana la si de la locul de vizitare. Toate intrebarile
generate de vizita pe teren la vizioanarea vagoanelor vor fi transmise in scris, prin fax sau depunerea directa la
punctul de contact precizat la Capitolul I.1. din prezenta documentatie, in termenul recomandat privind solicitarile
de clarificari, urmand ca raspunsurile autoritatii contractante sa fie publicate in SEAP. Se va considera ca
operatorul economic care depune oferta, a vizionat si examinat vagoanele mentionate in Lista„
Numerele de
circulatie si locatiile vagoanelor care vor efectua reparatie periodica”.
VI.4) CAI DE ATAC
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 ,
Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa
internet (URL): https://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este in conformitate cu art.256 indice 2 din OUG nr.34/2006 cu modificarile
si completarile ulterioare .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF „CFR” SA Directia
Asistenta Juridica
Adresa postala: Bdul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010873 ,
Romania , Tel. +40 213192526 , Fax: +40 213192525 , Adresa internet (URL):
http:www.cfr.ro/CFR_new/infrastructura
VI.5) DATA EXPEDIERII PREZENTULUI ANUNT
20.11.2015 11:00
Inapoi Istoric anun tLuirsita erat eAnulare proce dSuuraspendare pro cePdroucraese verbale / Declaratii Documentatie, clarificari si decizii