Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA |
||||||||||||||||||||||||||
I.1) |
Denumirea, adresa si punct(e) de contact: |
|||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||
I.2) |
Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale) |
|||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI |
||||||||||||||||||||||||||
II.1) |
Descriere |
|||||||||||||||||||||||||
II.1.1) |
Denumirea data contractului de entitatea contractanta |
|||||||||||||||||||||||||
Reparatii curente la instalatia CED de pe raza Sectiei CT1 Constanta în statia Palas PC2 |
||||||||||||||||||||||||||
II.1.2) |
Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor |
|||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||
II.1.3) |
Anuntul implica |
|||||||||||||||||||||||||
Un contract de achizitii publice |
||||||||||||||||||||||||||
II.1.4) |
Informatii privind acordul-cadru |
|||||||||||||||||||||||||
II.1.5) |
Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor |
|||||||||||||||||||||||||
Lucrari care trebuie executate: demontarea partiala a pieselor si subansamblelor componente ale instalatiilor în scopul repararii, reconditionarii sau inlocuirii(picheti si distribuitori sparti sau cu capace deteriorate, inductori de cale deteriorati, cablaje de semnal deteriorate), inlocuirea cablurilor cu rezistenta de izolatie scazuta, inlocuirea pichetilor mufa cu mufe termocontractabile, verificarea functionarii tuturor subansamblelor, protectia anticoroziva a inst. ext. si int., reinscriptionarea instalatiei interioare, conform cerintelor cuprinse in caietul de sarcini si a listelor de cantitati de lucrari, anexe acestuia. |
||||||||||||||||||||||||||
II.1.6) |
Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile) |
|||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||
II.1.7) |
Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice |
|||||||||||||||||||||||||
Nu |
||||||||||||||||||||||||||
II.1.8) |
Impartire in loturi |
|||||||||||||||||||||||||
Nu |
||||||||||||||||||||||||||
II.1.9) |
Vor fi acceptate variante |
|||||||||||||||||||||||||
Nu |
||||||||||||||||||||||||||
II.2) |
Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru |
|||||||||||||||||||||||||
II.2.1) |
Cantitatea totala sau domeniul |
|||||||||||||||||||||||||
Lucrari care trebuie executate: demontarea partiala a pieselor si subansamblelor componente ale instalatiilor în scopul repararii, reconditionarii sau inlocuirii(picheti si distribuitori sparti sau cu capace deteriorate, inductori de cale deteriorati, cablaje de semnal deteriorate), inlocuirea cablurilor cu rezistenta de izolatie scazuta, inlocuirea pichetilor mufa cu mufe termocontractabile, verificarea functionarii tuturor subansamblelor, protectia anticoroziva a inst. ext. si int., reinscriptionarea instalatiei interioare, conform cerintelor cuprinse in caietul de sarcini si a listelor de cantitati de lucrari, anexe acestuia publicate cu prezentul anunt de participare. |
||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||
II.2.2) |
Optiuni |
|||||||||||||||||||||||||
Nu |
||||||||||||||||||||||||||
II.3) |
Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare |
|||||||||||||||||||||||||
2 luni incepand de la data atribuirii contractului |
||||||||||||||||||||||||||
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE |
||||||||||||||||||||||||||
III.1) |
Conditii referitoare la contract |
|||||||||||||||||||||||||
III.1.1) |
Depozite valorice şi garantii solicitate |
|||||||||||||||||||||||||
Garantia de participare este de 2.196 lei ( IMM 50%). Garantia de buna executie 5% ( IMM 5% ) din valoarea contractului |
||||||||||||||||||||||||||
III.1.2) |
Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante |
|||||||||||||||||||||||||
Fonduri proprii CNCF”CFR”SA. |
||||||||||||||||||||||||||
III.1.3) |
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul |
|||||||||||||||||||||||||
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare |
||||||||||||||||||||||||||
III.1.4) |
Executarea contractului este supusa altor conditii speciale |
|||||||||||||||||||||||||
Nu |
||||||||||||||||||||||||||
III.2) |
Conditii de participare |
|||||||||||||||||||||||||
III.2.1) |
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei |
|||||||||||||||||||||||||
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate |
||||||||||||||||||||||||||
Declaratii pe proprie raspundere privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 180, 181, 69 indice 1 din OUG 34/2006; Declaratie pe proprie raspundere în concordanta cu Ordinul 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P. (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta); Certificate privind îndeplinirea obligatiilor de plata, inclusiv cele locale; Certificat constatator de la Registrul Comertului, valabile la data deschiderii ofertelor, Certificat de înregistrare de la Camera de Comert si industrie a ORC; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Acord de asociere daca este cazul. |
||||||||||||||||||||||||||
III.2.2) |
Capacitatea economica si financiara |
|||||||||||||||||||||||||
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate |
||||||||||||||||||||||||||
Fisa de informatii generale cu cifra anuala medie de afaceri pe ultimii trei ani (2008,2009,2010) – cifra de afaceri solicitata-minim 219.569 lei; Bilanturi contabile pentru anii 2009, 2010 vizate si înregistrate; Angajament sustinator, daca este cazul În situatia în care ofertantul beneficiaza de prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006 va prezenta Angajament ferm din partea persoanei sustinatoare, în conformitate cu art. 11 indice 1 din HG nr. 925/2006, modificat si completat de HG nr. 834/2009 |
||||||||||||||||||||||||||
III.2.3) |
Capacitatea tehnica |
|||||||||||||||||||||||||
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate |
||||||||||||||||||||||||||
Lista principalelor lucrari executate în ultimii 5 ani, însotite de recomandari si procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si finale(acolo unde este cazul) – pentru demonstrarea experientei similare se solicita ca cerinta minima – executarea, în ultimii 5 ani, a unui sau maxim trei contracte a/ale carui/caror valoare/valori cumulata/cumulate sa fie de minim 109.784 lei; Declaratii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere în ultimii trei ani, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si a persoanelor responsabile cu executia lucrarii, declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul pentru îndeplinirea corespunzatoare a contractului; Declaratie privind subcontractantii; Certificare ISO 9001 pentru domeniul de natura lucrarilor supuse achizitiei. În situatia în care ofertantul beneficiaza de prevederile art. 190 din OUG nr.34/2006 va prezenta Angajament ferm din partea persoanei sustinatoare, în conformitate cu art. 11 indice 1 din HG nr. 925/2006, modificat si completat de HG nr. 834/2009, Autorizatie de furnizor feroviar si agrement tehnic eliberate de AFER pentru lucrari de reparatii capitale sau curente la instalatii CED sau lucrari de constructii montaj la instalatii CED, valabile la data de deschiderii ofertelor; Declaratie angajament privind prelungirea valab. autorizatiei si/sau agrementului AFER în situatia în care acestea expira pe perioada de derulare a contractului. |
||||||||||||||||||||||||||
III.2.4) |
Contracte rezervate |
|||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||
III.3) |
Conditii specifice pentru contractele de servicii |
|||||||||||||||||||||||||
III.3.1) |
Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii |
|||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||
III.3.2) |
Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective |
|||||||||||||||||||||||||
Nu |
||||||||||||||||||||||||||
SECTIUNEA IV: PROCEDURA |
||||||||||||||||||||||||||
IV.1) |
Tipul procedurii |
|||||||||||||||||||||||||
IV.1.1) |
Tipul procedurii |
|||||||||||||||||||||||||
Licitatie deschisa |
||||||||||||||||||||||||||
IV.2) |
Criterii de atribuire |
|||||||||||||||||||||||||
IV.2.1) |
Criterii de atribuire |
|||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||
IV.2.2) |
Se va organiza o licitatie electronica |
|||||||||||||||||||||||||
Nu |
||||||||||||||||||||||||||
IV.3) |
Informatii administrative |
|||||||||||||||||||||||||
IV.3.1) |
Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta |
|||||||||||||||||||||||||
10/4/674/2011 |
||||||||||||||||||||||||||
IV.3.2) |
Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract |
|||||||||||||||||||||||||
Nu |
||||||||||||||||||||||||||
IV.3.3) |
Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) |
|||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||
IV.3.4) |
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare |
|||||||||||||||||||||||||
07.09.2011 10:00 |
||||||||||||||||||||||||||
IV.3.5) |
Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare |
|||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||
IV.3.6) |
Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta |
|||||||||||||||||||||||||
60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor) |
||||||||||||||||||||||||||
IV.3.7) |
Conditii de deschidere a ofertelor |
|||||||||||||||||||||||||
Data: 07.09.2011 13:00 |
||||||||||||||||||||||||||
Locul: Sediul SRCF Constanta, Constanta, Aleea Albastrelelor nr. 10, etaj 3, sala de sedinte. |
||||||||||||||||||||||||||
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da |
||||||||||||||||||||||||||
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor |
||||||||||||||||||||||||||
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE |
||||||||||||||||||||||||||
VI.1) |
Contractul este periodic |
|||||||||||||||||||||||||
Nu |
||||||||||||||||||||||||||
VI.2) |
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare |
|||||||||||||||||||||||||
Nu |
||||||||||||||||||||||||||
Tip de finantare: Alte fonduri |
||||||||||||||||||||||||||
VI.3) |
Alte informatii |
|||||||||||||||||||||||||
VI.4) |
Cai de atac |
|||||||||||||||||||||||||
VI.4.1) |
Organism competent pentru caile de atac |
|||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||
Organism competent pentru procedurile de mediere |
||||||||||||||||||||||||||
VI.4.2) |
Utilizarea cailor de atac |
|||||||||||||||||||||||||
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac |
||||||||||||||||||||||||||
În cel mult 5 zile începând cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta îl considera nelegal . |
||||||||||||||||||||||||||
VI.4.3) |
Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac |
|||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||
VI.5) |
Data expedierii prezentului anunt |
|||||||||||||||||||||||||
17.08.2011 14:21 |