Detaliu invitatie de participare nr 341842
Detaliu validare
Numarul documentatiei de atribuire: 75968 / 16.01.2013
Data transmiterii in SEAP: 16.01.2013 14:45
Data acceptarii ANRMAP: 16.01.2013 16:36
Data publicarii in SEAP: 16.01.2013 16:36
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Compania Nationala de Cai Ferate “CFR” – SA
Numar invitatie: 341842 / 16.01.2013
Denumire contract: Reparatii peroane statia CF Bârlad
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Compania Nationala de Cai Ferate “CFR” – SA
Cod fiscal: RO 11054529, Adresa: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti, Telefon:
+40 213192433, Fax: +40 213192433 , Email: gherghina.tudor@cfr.ro
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
prin Sucursala CREIR CF Iasi Piata Garii nr.1, Iasi, Romania, cod postal: 700090, telefon:+40
213192433, fax:+40 213192433, persoana de contact:Julieta Aghion
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Sucursala CREIR CF Iasi Piata Garii nr.1, Iasi, Biroul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Reparatii peroane statia CF Bârlad
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Lucrari de reparatii peroane executate în scopul asigurarii circulatiei calatorilor în conditii de
deplina siguranta.
II.1.6) CPV: 45233253-7 – Lucrari de imbracare a trotuarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 238,786 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere Garantie de participare
Garantia pentru participare este de: 4.775,72 lei si este irevocabila.
Ofertantii care fac dovada ca sunt I.M.M. beneficiaza de reducerea
cu 50% a acestor sume. Perioada de valabilitate a garantiei de
participare este de 90 zile, de la termenul limita de depunere a
ofertelor. Garantia de participare poate fi constituita prin virament
bancar sau printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii
de o societate bancara ori de o societate de asigurari, în original,
(Formularul 1A din Sectiunea III – Formulare); prin ordin de plata
în contul SRCF Iasi nr. RO26 BPOS 2400 2831 193ROL01, deschis
la BANC POST, Sucursala Iasi sau numerar la casieria autoritatii
contractante. În conformitate cu art. 278 indice1*) OUG 34/2006,
ofertantului a carei contestatie a fost respinsa i se va retine suma de:
2.387,86 lei din garantia de participare. Cursul de referinta pentru
echivalarea garantiei de participare constituita în alta moneda va fi
cursul BNR pentru euro din data anterioara datei limita de depunere a
ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se exprima procentual si reprezinta 5%
(2,5% pt. IMM) din pretul contractului fara TVA si se constituie in
lei. De regula, se constituie printr-un instrument de garantare emis în
conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
Daca partile convin, garantia de buna executie se va constitui prin
retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale,
pâna la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei
Statului din cadrul organului fiscal competent în administrarea
acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii
contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant în
contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5%
din pretul fara TVA al contractului. Restituirea garantiei de buna
executie se va face conform prevederilor art. 92 alin. (4) din HG 925/
2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la
inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art. 180 din OUG nr.
34/2006: Ofertantul va prezenta Formularul 3 „Declaratie privind Eligibilitatea” din Sectiunea III –
Formulare, în original.Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art. 181 din
OUG nr. 34/2006:Ofertantul va prezenta Formularul 3A “Declaratie privind neîncadrarea în situatiile
prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si
completarile ulterioare” din Sectiunea III- Formulare, în original.Declaratie pe propria raspundere
privind neîncadrarea în dispozitiile art. 69 indice1 din OUG nr. 34/2006: Ofertantul va
prezenta „Declaratie privind neîncadrarea în situatia prevazuta la art. 69 indice1” din OUG 34/ 2006 –
Formularul 3B din Sectiunea III – Formulare, în original. Aceasta declaratie va fi completata de catre
toti participantii la procedura (ofertanti/asociati/subcontractanti/terti sustinatori).Persoanele ce detin
functii de decizie în cadrul CNCF „CFR” SA – Sucursala CREÎR CF Iasi în ceea ce priveste
organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:Director: ing. George Radu PIPA,Contabil
sef: ec. Maria RUSU; Sef oficiu juridic: jr. Luminita STANESCU,Sef divizie Patrimoniu: Ec.Sanda
VINTILA,Sef serviciu comercial ing. Carmen NEGRU,Sef birou BAP ing. Julieta AGHION;Declaratie
pe proprie raspundere privind faptul ca participarea la procedura este facuta în concordanta cu regulile
de concurenta, conf. Ord. ANRMAP nr. 314/12.10.2010;Declaratie pe proprie raspundere privind faptul
ca participarea la procedura este facuta în concordanta cu regulile de concurenta:Ofertantul va prezenta
Formularul 3D „Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta” din Sectiunea III- Formulare, în original. Calitatea de participant la procedura: Declaratie privind calitatea de participant
la procedura (ofertant, asociat, dupa caz) – Formularul 3C din Sectiunea III – Formulare, în original
Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata: a) Certificat de atestare
fiscala privind îndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale
bugetului local, care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata în luna anterioara celei în care se
depun ofertele. b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor,
taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (ANAF-DGFP), care sa ateste
situatia obligatiilor scadente la plata în luna anterioara celei în care se depun ofertele. Dovada achitarii
taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind
îndeplinirea obligatiilor de plata, în original, copie legalizata sau în copie lizibila cu
mentiunea „conform cu originalul”. 1. Certificat constatator eliberat de ONRC din care sa rezulte ca
obiectul de activitate al ofertantului cuprinde si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie;
se poate prezenta în original, în copie legalizata sau în copie lizibila cu mentiunea „conform cu
originalul”.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de
depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul
constatator emis de ONRC. În cazul în care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat
documentul „Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului” în copie, autoritatea
contractanta va solicita acestuia, înainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de
atribuire, de a prezenta pentru conformitate acest document în original sau în copie legalizata. Atestate,
autorizatii, certificate etc., în functie de specificul contractului:Ofertantul va prezenta urmatoarele:
1.Autorizatie de furnizor feroviar, eliberata de catre Autoritatea Feroviara Romana– AFER,
pentru: „Constructii, reparatii, intretinere peroane, copertine, tunele pietonale, drumuri de
acces”, „Constructii montaj, reparatii, întretinere SCB, TTR, LC, ELF”, „Constructii, reparatii,
întretinere linii CF fara sudarea sinelor”, în copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”,
valabile la data limita de depunere a ofertelor. 2.Agrement tehnic feroviar, eliberat de catre Autoritatea
Feroviara Romana – AFER pentru: „Constructii, reparatii, intretinere peroane, copertine, tunele
pietonale, drumuri de acces”, „Constructii montaj, reparatii, întretinere SCB, TTR, LC,
ELF”, „Constructii, reparatii, întretinere linii CF fara sudarea sinelor”, în copie lizibila cu
mentiunea „conform cu originalul”, valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a) Ofertantul va demonstra cifra medie anuala de afaceri în domeniul de activitate aferent
obiectului contractului pe ultimii 3 ani în valoare de cel putin: 470.000 lei. Documente care sustin
criteriul de calificare: – Fisa de informatii generale completata in conformitate cu Formularul 4; –
Bilant contabil sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani sau alte documente edificatoare, care sa reflecte
o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului – în copie lizibila cu
mentiunea „conform cu originalul”.,b) Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi
sustinuta pentru indeplinirea contractului de catre o alta persoana, in conditiile prevazute de art.186 din
OUG nr.34/2006. În cazul în care ofertantul îsi demonstreaza situatia economica si financiara invocând
sustinerea acordata catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care
beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma
autentica, în original, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele
financiare invocate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) Ofertantul va prezenta o lista a lucrarilor executate în ultimii 5 ani, însotita de certificari
de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Ultimii 5 ani se calculeaza pâna la data limita de
depunere a ofertelor. Ofertantul va prezenta Formularul 5 “Declaratie privind lista principalelor lucrari
executate în ultimii 5 ani”,b) Ofertantul va prezenta ca dovada a experientei similare executarea în
ultimii 5 ani: – cel putin a unui contract sau max 3 contracte de natura si complexitatea lucrarilor ce face
obiectul procedurii, în care participarea ofertantului la aceasta sa fi fost în valoare cumulata de cel
putin: 230.000 lei (fara TVA). Ofertantul va prezenta Formularele 6 si 6A privind „Experienta similara”
cu „Recomandarile privind lucrarile executate” Se vor prezenta certificari din care sa reiasa beneficiarii,
valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, precum si daca lucrarile au fost executate in
conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, în copie lizibila cu
mentiunea „conform cu originalul”.,c) Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane strict necesare
îndeplinirii în bune conditii a contractului: – responsabil tehnic cu executia MLPTL/MTCT/ MDRT
specialitate linii – responsabil AQ/CQ, atestat ISC sau prin dispozitie interna în domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate – responsabil SC autorizat Linii – responsabil SSM, atestat conform prevederilor
Legii nr. 319/2006 Ofertantul va prezenta Formularul 7 „Declaratie privind efectivele medii anuale ale
personalului angajat si al cadrelor de conducere ” pe ultimii 3 ani si Formularul 8 „Informatii referitoare
la personalul de conducere si persoanele responsabile pentru îndeplinirea contractului”.Pentru fiecare
persoana responsabila cu îndeplinirea contractului se va preciza functia care va fi îndeplinita în cadrul
contractului si se va prezenta CV-ul, copii cu mentiunea „conform cu originalul” dupa diplomele,
autorizatiile, atestatele, sau certificatele detinute de persoanele respective.,d) Ofertantul detine sau are
drept de folosinta ori poate prezenta un angajament sau un contract cu clauza suspensiva pentru dotari,
utilaje, instalatii, echipamente tehnice, ce le va utiliza pentru îndeplinirea corespunzatoare a
contractului de lucrari. Ofertantul va prezenta Formularul 10 „Declaratie privind utilajele, instalatiile,
echipamentele tehnice”.,e) Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru
indeplinirea contractului de catre o alta persoana, in conditiile prevazute de art.190 din OUG nr.34/
2006. În cazul în care ofertantul îsi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocând si
sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care
beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma
autentica, în original, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele
tehnice si profesionale invocate.,f) Informatii privind subcontractarea Ofertantul are obligatia de a
preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, precum si datele de
recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractantul raspunde pentru executarea unei parti din
contractul de achizitie publica sau pentru executarea defectuoasa a acestuia, numai în fata
contractantului. Daca un ofertant subcontracteaza o parte/parti din contract si este declarat câstigator al
procedurii de atribuire, va depune înainte de încheierea contractului cu autoritatea contractanta,
contractul legalizat, încheiat între ofertant si subcontractant, care se constituie anexa la contractul de
achizitie publica. La contractare si pe parcursul lucrarilor nu se vor admite alti subcontractanti fata de
cei nominalizati în oferta.,j) Informatii privind asocierea Mai multi operatori economici au dreptul de a
se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere
formal asocierea. Asocierea va fi legalizata numai în cazul în care oferta comuna este declarata
câstigatoare. În cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia persoanala si
capacitatea de exercitare a a activitatii profesionale (înregistrarea) trebuie sa fie îndeplinite de fiecare
asociat în parte, iar celelate cerinte privind Atestate, autorizatii, certificate etc., în functie de specificul
contractului, capacitatea tehnica si profesionala, capacitatea economico-financiara trebuie îndeplinite
prin cumul de grupul de asociati. Ofertantii asociati nu au dreptul de a depune, pe lânga oferta comuna,
alte oferte în mod individual sau în alta asociere ori de a participa în calitate de subcontractor la
procedura. Se va prezenta un certificat de atestare a standardelor de asigurare a calitatii sau echivalentul
lui emis de organisme abilitate, valabil la data limita de depunere a ofertelor, în copie lizibila cu
mentiunea „conform cu originalul”. Certificat de atestare SR EN ISO 9001:2008,Se va prezenta un
certificat de atestare a standardelor privind managementul de mediu sau echivalentul lui emis de
organisme abilitate,valabil la data limita de depunere a ofertelor în copie lizibila cu
mentiunea „conform cu originalul”. Certificat de atestare SR EN ISO 14001:2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Documentatia de atribuire este atasata invitatiei publicate in SEAP la sectiunea Documentatie si
clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: –
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.02.2013 10:00 IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: –
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.01.2013 14:45