Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Stare anunt: Publicat
Stare procedura: In desfasurare
Data transmiterii in SEAP: 04.08.2014 08:44
Data acceptarii ANRMAP: 05.08.2014 13:36
Data publicarii in SEAP: 05.08.2014 13:36
Trimite la OJ: Nu
Documentatie de atribuire
Numar documentatie: 151470
Denumire contract:
Data acceptare: 01.08.2014
Planuri anuale de achizitii publice
An Denumire plan Denumire detaliu plan
SECTIUNEA I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DENUMIREA, ADRESA SI PUNCT(E) DE CONTACT:
Compania Nationala de Cai Ferate “CFR” – SA
Adresa postala: prin Sucursala Regionala CF Craiova, Bulevardul Decebal nr.
1 , Localitatea: Craiova , Cod postal: 200646 , Romania , Punct(e) de contact: Viorel
Radut, Adriana Cioroianu , Tel. +40 351403282 , Email: viorel.radut@cfr.ro,
adrianacrv.cioroianu@cfr.ro , Fax: +40 351403282 , Adresa internet (URL): www.cfr.ro , Adresa
profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
ADRESA DE LA CARE SE POT OBTINE INFORMATII SUPLIMENTARE:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
CAIETUL DE SARCINI SI DOCUMENTELE SUPLIMENTARE (INCLUSIV
DOCUMENTELE PENTRU DIALOGUL COMPETITIV SI SISTEMUL DE ACHIZITIE
DINAMIC) POT FI OBTINUTE LA:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Reparatii si igienizari la cladiri CF si peroane – Cladire de calatori si peron
linia I statia CF Rosiori Nord
OFERTELE SAU SOLICITARILE DE PARTICIPARE TREBUIE TRANSMISE LA:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) TIPUL AUTORITATII CONTRACTANTE SI ACTIVITATEA PRINCIPALA
(ACTIVITATILE PRINCIPALE)
Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale
ale acestora
Activitate (activitati)
– Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1
) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatii si igienizari la cladiri CF si peroane – Cladire de calatori si peron linia I statia CF Rosiori
Nord
Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare
II.1.2
)
a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Lucrarea este amplasata pe raza Sucursalei Regionala CF Craiova
statia CF Rosiori Nord
Codul NUTS: RO317 – Teleorman
II.1.3
) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4
) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5
) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de raparatii si igienizari la cladirea de calatori si peron linia I statia CF Rosiori Nord.
Nu sunt estimate cheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6
) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 – Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7
) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8
) Impartire in loturi
Nu
II.1.9
) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) CANTITATEA SAU DOMENIUL CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRU
II.2.1
) Cantitatea totala sau domeniul
Este necesara executia urmatoarelor categorii de lucrari: refacere învelitoare tip terasa (hidroizolatie,
guri de scurgere, coloane pluviale, glafuri etc.), refacere finisaje interioare si exterioare pereti si
tavane (tencuieli, glet, zugraveli lavabile, placari pereti cu faianta, lambriu laminat, ghips-carton),
vopsitorii tamplarie, inlocuit tamplarie existenta cu tamplarie din PVC si aluminiu cu geam termopan,
reparat/montat pardoseli (gresie, parchet laminat, covor PVC), reparat/inlocuit instalatii sanitare,
apa-canal, electrice, reparat/montat placare din placi de mozaic/gresie trafic greu si imbracaminte
asfaltica cu borduri din beton la peron linia I, conform Proiectului tehnic nr. 10/2013
Cheltuieli diverse si neprevazute = 0
Valoarea estimata fara TVA: 936,180 RON
II.2.2
) Optiuni
Nu
II.3) DURATA CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRU/SAD SAU TERMENUL PENTRU
FINALIZARE
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
SECTIUNEA III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) CONDITII REFERITOARE LA CONTRACT
III.1.1
) Depozite valorice şi garantii solicitate
Garantia de participare este în cuantum de 15.000 lei . Perioada de valabilitate a garantiei de
participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data
limita de depunere a ofertelor. Pentru situatia în care garantia de participare se constituie în alta
moneda, se va avea în vedere cursul de reconversie afisat de BNR valabil la data transmiterii
anuntului de participare. Forma de constituire a garantiei de participare: – virament bancar sau
instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de
asigurari, care se prezinta în original, în cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta
mai sus în contul RO51CARP029100505093RO01 deschis la BC CARPATICA SA-CARP.OLT
CARACAL. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa
conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, în conformitate cu contractul
garantat, sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia
cu privire la culpa persoanei garantate, conform prevederilor art. 86 alin. (3) din HG 925/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare Nota: Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia
de participare în conditiile prevazute la art.87 alin.1 din HG 925/2006 . Garantia de participare
se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie este 5% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie
a contractului se poate constitui astfel: – prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi
partiale. În acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil la dispozitia
autoritatii contractante, la Trezoreria Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant
în contul astfel deschis este de 1% din pretul fara T.V.A. al contractului Pe parcursul îndeplinirii
contractului, beneficiarul urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri lunare din sumele datorate
si cuvenite executantului. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor art.
92 alin. (4) din HG 925/2006
III.1.2
) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii- poz. 6.C.2.2.3 din Programul anual de achizitii publice al CNCF “CFR”-SA pentru
anul 2014
III.1.3
) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4
) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in
III.2.1
registrul comertului sau al profesiei
)
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neîncadrarea la art.180 din OUG 34/2006 (eligibilitatea).Ofertantul va depune o
declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea în conformitate cu Formularul A. Declaratia se
depune în original.
2.Declaratie privind neîncadrarea la art.181 din OUG 34/2006.Ofertantul va depune o declaratie
privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 în conformitate cu
Formularul B.1. Declaratia se depune în original.
Documente de confirmare: certificate de atestare fiscala sau alte documente echivalente emise de
autoritati competente din tara respectiva.
-Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publice
(datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la
nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. (Formular-
tip eliberat de autoritatile competente, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si
stampilata pentru “conformitate cu originalul” de catre reprezentantul legal al firmei ofertante).
Certificatul se depune dupa caz, de catre fiecare ofertant/ofertant asociat.
-Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice (datorii la
bugetul local) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei
in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. (Formular-tip eliberat de autoritatile
competente, în original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru “conformitate
cu originalul” de catre reprezentantul legal al firmei ofertante). Certificatul se depune dupa caz, de
catre fiecare ofertant/ofertant asociat.
În cazul în care în tara de origine sau în care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de
documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta prezentarea unei declaratii autentice
data în fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale
care are competente în acest sens.
În masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei
datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere
potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9
alin.(3) din Ordinul nr.509/2011, in sensul ca autoritatea contractanta va lua in considerare, la
verificarea indeplinirii acestei cerinte acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in
urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de catre
autoritatile competente, ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual , atesta lipsa datoriilor
ulterior respectivei date.
3.Declaratie privind neîncadrarea la art. 691 din OUG 34/2006.Ofertantul/candidatul/ofertantul
asociat/subcontractantul/tertul sustinator va depune o declaratie pe proprie raspundere privind
neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006
în conformitate cu Formularul B.2. Declaratia se depune în original. Formularul se depune dupa caz,
de catre fiecare ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator.
Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla în situatia prevazuta la
art.691 din OUG nr. 34/2006 modificata si completata.
Sunt considerate persoane ce detin functii de decizie (referitor la organizarea, derularea si
finalizarea procedurii de atribuire) in cadrul CNCF „CFR” SA Bucuresti – Suc. Regionala CF Craiova
urmatorii: Director – Popa Ingineru Gheorghe, Contabil Sef – Manea Aurelia, Sef Divizia Patrimoniu–
Voinea Teodor, Sef Serviciu Administrare Patrimoniu – Andreescu Marieta, Ing. Divizia Patromoniu –
Ciuca Nicoleta, Sef Oficiu Juridic – Roman Ilie, Consilier juridic – Vizitiu Cristiana-Vichi, Consilier
juridic – Tudoran Irina Valentina, Consilier juridic – Neamtu Cosmin-Laurentiu, Consilier juridic –
Barbut Traian, Consilier juridic – Isail Iuliana; Sef Serviciu Contabilitate – Leoveanu Lidia, Sef
Serviciu Financiar- Sinescu Daniel, Sef Serviciu PDFC-C – Diaconu Crina Smaralda, Sef Birou
Achizitii Publice – Radut Viorel, Cons.jur. Birou Achizitii Publice -Cioroianu Adriana
4. CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta.Având în vedere prevederile
Ordinului ANRMAP nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea în aplicare a certificatului de
participare la licitatii cu oferta independenta, ofertantul va depune un CERTIFICAT de participare la
licitatie cu oferta independenta în conformitate cu Formularul 14 – se depune în original. Declaratia
se completeaza dupa caz, de catre fiecare ofertant/ofertant asociat.
NOTA:
1.Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea
contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca:
a)în ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotarârea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru
participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru
spalare de bani.
2.Autoritatea contractanta va exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie
publica orice ofertant care se afla în oricare dintre urmatoarele situatii:
a)a intrat in faliment ca urmare a hotarârii pronuntate de judecatorul sindic;
c1)în ultimii 2 ani, nu si-a îndeplinit sau si-a îndeplinit în mod defectuos obligatiile contractuale, din
motive imputabile ofertantului în cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave
prejudicii beneficiarilor acestuia;
d)a fost condamnat, în ultimii trei ani, prin hotarârea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o
fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli în materie
profesionala;
e)prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, în
scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.
3.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura pentru atribuirea contractului de
achizitie publica orice ofertant care se afla în oricare dintre urmatoarele situatii:
c)nu si-a îndeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre
bugetele componente ale bugetului general consolidat, în conformitate cu prevederile legale în
vigoare în România sau în tara în care este stabilit
4.Autoritate contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla în situatia prevazuta la
art.69 indice 1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si anume:
– ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membrii în
cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori
asociati persoane care sunt sot /sotie, ruda sau afin pâna la gradul al patrulea inclusiv sau care se
afla în relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a) din OUG nr.34/2006, cu
persoane care detin functii de decizie în cadrul autoritatii contractante. 1.Certificat constatator emis
de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Tribunalul Teritorial.Certificat constatator emis de
Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte obiectul de
activitate al operatorului economic. Obiectul de activitate al ofertantului trebuie sa includa si
domeniul de activitate aferent obiectului contractului. Certificatul se depune în original, copie
legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru “conformitate cu originalul” de catre
reprezentantul legal al firmei ofertante. Informatiile cuprinse în certificatul constatator trebuie sa fie
reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc prezinta certificatul constatator emis de ORC in copie,
autoritatea contractanta va solicita acestuia inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul
procedurii, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC –in original sau
copie legalizata.
2. Autorizatie de furnizor feroviar si Agrement tehnic feroviar AFER conform OMT nr. 290/2000
pentru lucrari de reparatii cladiri cu specific feroviaar cu toate instalatiile aferente, valabile la data
limita de depunere a ofertelor.
Se vor prezenta in copii lizibile semnate si stampilate cu mentiunea “conform cu originalul”.
Pentru lucrarile de reparatii si igienizari la cladiri CF si peroane, ofertantii trebuie sa detina
Autorizatie de furnizor feroviar si Agrement tehnic feroviar AFER conform OMT nr. 290/2000 pentru
lucrari de reparatii cladiri cu specific feroviaar cu toate instalatiile aferente, valabile la data limita de
depunere a ofertelor.
Se vor prezenta in copii lizibile semnate si stampilate cu mentiunea “conform cu originalul”.
Operatorii economici asociati în vederea depunerii unei oferte comune, vor specifica în acordul de
asociere partea de contract pe care urmeaza sa o execute fiecare operator economic din asociere.
În cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata
îndeplinita daca fiecare dintre asociati detine Autorizarea/agrementarea solicitata si numai cu
conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea.
Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, operatorul economic ofertant, din
considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai în nume propriu, nefiind o resursa
transferabila.
3.Documente care atesta înregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M. (atunci când este
cazul).Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare în vederea reducerii cu 50% a valorilor
referitoare la: garantia pentru participare, cifra de afaceri si garantia de buna executie. Se va
completa Formular IMM.
III.2.2
) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale din care sa rezulte media cifrei de afaceri globale, pe ultimii 3 ani a
ofertantului (2013,2012,2011), care trebuie sa fie de minimum 1.800.000 lei. În vederea sustinerii
cifrei medii de afaceri globale ofentantii vor depune bilanturile contabile pentru anii 2011, 2012 si
2013, vizate si inregistrate de organele competente sau orice document edificator din care sa rezulte
cifra de afaceri globala 2011, 2012, 2013. Ofertantul va face conversia valorilor la cursul mediu
anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv, 2011, 2012, 2013.
Modalitatea de indeplinire
Documente care sustin criteriul de calificare:
a)Fisa de informatii generale completata in conformitate cu Formularul G– formularul se depune în
original.
Ofertantul va face conversia valorilor la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anii
respectivi, 2011, 2012, 2013.
b)Bilanturile contabile din ultimii trei ani, vizate si înregistrate de organele competente – se vor
depune în copie lizibila semnate si stampilate cu mentiunea “conform cu originalul”.
2.Angajament de sustinere financiara, daca este cazul.a) În cazul în care ofertantul îsi
demonstreaza situatia economica si financiara invocând si sustinerea acordata de catre o alta
persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente între ofertant si persoana respectiva, atunci
acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui
angajament ferm al persoanei respective, in original, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la
dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. b) Atunci când un grup de operatori economici
depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea în considerare
a resurselor tuturor membrilor grupului. În cazul în care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a
unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza în conditiile prevazute la
lit. a).
Modalitatea de indeplinire
Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle în situatia care determina
excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art.181 lit. a), c1) si d) si art. 69
indice1 din OUG 34/2006 si va depune în acest sens formularul A, formularul B.1 si formularul B.2-
cerintele a),c1) si d) în original .
III.2.3
) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Lista principalelor lucrari executate în ultimii 5(cinci) ani, însotita de certificari de buna executie
pentru cele mai importante lucrari. Lista va contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul
de îndeplinire a obligatiilor si beneficiari (Formular E din Sectiunea “Modele de formulare”).
Operatorul economic trebuie sa faca dovada experientei în lucrari similare cu cele care fac obiectul
contractului în valoare cumulata de minim 900.000 lei fara TVA din maxim 3 (trei) contracte si
depunerea de certificari de buna executie/documente (certificate constatatoare/recomandari/procese
verbale de receptie/parti relevante din contracte) prin care sa se precizeze cel putin urmatoarele
aspecte: denumirea beneficiarului, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, mentiunea daca
acestea au fost efectuate în conformitate cu normele profesionale în domeniu si daca au fost duse la
bun sfârsit pentru cele mai importante lucrari. Ofertantul va face conversia valorilor la cursul mediu
anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anii 2009, 2010, 2011, 2012, 2013. Cursul leu/alta valuta
ce va fi luat în calcul pentru anul 2014 este cursul stabilit de BNR la data publicarii anuntului de
participare pentru prezenta procedura.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta Formularul E( Lista principalelor lucrari executate în ultimii 5(cinci) ani) -in
original si Formularul F -in original-fisa de experienta similara pentru fiecare contract a caror obiect a
fost executia de lucrari similare.
Raportarea numarului de ani (respectiv 5 ani) la nivelul carora se face dovada experientei similare
se va face de la data limita de depunere a ofertelor.Se pot prezenta lucrari ce sustin experienta
similara, lucrari receptionate partial care sunt însotite de proces verbal de receptie partiala sau
lucrari receptionate însotite de proces verbal la terminarea lucrarilor sau lucrari receptionate insotite
de proces verbal de receptie finala.
Recomandarile sau certificarile de buna executie se vor prezenta în copie semnate si stampilate
conform cu originalul de conducatorul unitatii.
2)Informatii privind subcontractarea.
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o
subcontracteze. Ofertantul va indica în oferta sa partile din contract ce vor fi subcontractate, datele
de recunoastere ale subcontractantilor, precum si ponderea acestora. Înlocuirea unui subcontractant
dupa încheierea contractului se poate face numai cu acordul autoritatii contractante si cu conditia de
a nu modifica propunerea tehnica si financiara prezentata initial. Subcontractantul raspunde pentru
executarea / executarea defectuoasa a unei parti din contractul de achizitie publica numai în fata
contractantului, iar acesta va raspunde în fata autoritatii contractante pentru modul de îndeplinire a
obligatiilor contractuale.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va completa Formularul D –în original.
3)Informatii privind asocierea.
In cazul asocierii: Ofertantul reprezentat printr-un grup de operatori economici va depune odata cu
oferta si documentele care o însotesc, acordul de asociere (operatorii economici asociati vor
specifica in acordul de asociere partea de contract pe care urmeaza sa o execute fiecare).
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta acordul de asociere întocmit conform Formular 9–în original.
4) Informatii privind capacitatea profesionala
Declaratie care contine informatii privind efectivele medii anuale al personalului angajat, în ultimii 3
ani, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si
persoanele responsabile direct de îndeplinirea contractului, personalul tehnic de specialitate si
asigurarea calitatii.
Ofertantul trebuie sa faca dovada implicarii in contract a unui minim de experti cheie care au ca
atributii principale cele cuprinse in caietul de sarcini , astfel:
– responsabil tehnic cu executia lucrarii atestat in conformitate cu art. 14 alin 2 din Legea nr. 10/1995
privind calitatea in constructii cu modificarile ulterioare (copie dupa atestat, declaratie de
disponibilitate).
– sef de santier, absolvent studii superioare cu experienta profesionala dovedita prin participarea la
cel putin o lucrare de natura si complexitatea lucrarii supuse procedurii (CV);
– responsabil calitate (RCQ)-prezentarea deciziei de numire (CV);
–
– responsabil protectia mediului – prezentarea deciziei de numire (CV)
– responsabil cu SSM atestat conform prev. din Legea 319/2006 a SSM (copie dupa atestat);
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta Formularul I- în original- Declaratie care contine informatii privind efectivul
mediu anual al personalului angajat si informatii referitoare la personalul de conducere.
5)Informatii privind dotarea tehnica.
Ofertantul detine sau are drept de folosinta pentru dotari, utilaje,echipamente, mijloace de transport
ce le va utiliza în îndeplinirea corespunzatoare contractului.
Ofertantii vor prezenta o lista a utilajelor propuse si disponibile pentru realizarea contractului, în
urmatoarea forma:numar de unitati, apartenenta acestora-proprietate sau alte forme de dobândire
(cu documente de proprietate sau daca sunt închiriate, cu acordul proprietarului privind
disponibilitatea) si categoria de lucrari din cadrul proiectului pentru care va fi utilizat. Se vor prezenta
documente ce atesta detinerea(dotarea proprie/închirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a
utilajlor, instalatiilor echipamentelor tehnice folosite în realizarea contractului.
Modalitatea de indeplinire
Declaratie (Formular H in original) referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, pe care
III.2.4
) Contracte rezervate
Nu
III.3) CONDITII SPECIFICE PENTRU CONTRACTELE DE SERVICII
III.3.1
) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor
III.3.2
personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
)
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) TIPUL PROCEDURII
IV.1.
1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) CRITERII DE ATRIBUIRE
IV.2.
1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.
2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Precizari specifice privind licitatia electronica, conform art. 164 din OUG 34/2006: a) in cadrul
licitatiei electronice, procesul repetitiv de ofertare se refera numai la pretul ofertei fara TVA; b)
informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitia ofertantilor in cursul licitatiei electronice sunt: “
ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie”. Licitatia electronica va începe la 2
(doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei la adresa de posta electronica (e-mail) înregistrata
în sistem ca adresa de contact. Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (una). Durata rundei de
licitatie: 1 zi ( 24 ore). Licitatia electronica se va încheia dupa terminarea rundei de licitare. c) Dupa
runda de licitatie electronica, se solicita operatorilor economici sa transmita autoritatii contractante,
in termen de 2 zile, oferta financiara cu noile valori rezultate în urma procesului de reofertare
electronica, în original.
IV.3) INFORMATII ADMINISTRATIVE
IV.3.
1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
93/ 458 /24.07.2014
IV.3.
2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui
IV.3.
3)
SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la
documente: 20.08.2014 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.
4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.08.2014 10:00
IV.3.
5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.
6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.
7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.08.2014 11:00
Locul: Sucursala RegionalaCF Craiova, Birou Achizitii Publice, Craiova, B-dul Decebal nr. 1,tel.
0351403282
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) CONTRACTUL ESTE PERIODIC
Nu
VI.2) CONTRACTUL SE INSCRIE INTR-UN PROIECT/PROGRAM FINANTAT DIN
FONDURI COMUNITARE
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) ALTE INFORMATII
Modul de departajare a ofertelor cu pret egal: În cazul în care în urma stabilirii clasamentului
final conform criteriului de atribuire „pretul cel mai scazut”, comisia de evaluare constata ca sunt
doua sau mai multe oferte cu acelasi pret clasate pe locul I, autoritatea contractanta va solicita
ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, iar contractul
va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Pentru
demonstrarea îndeplinirii criteriilor de calificare solicitate la punctele III.2.1-III.2.4 din prezenta Fisa
de date a Achizitiei, ofertantul are dreptul, conform art. 11 (4) din HG nr. 925/2006 cu modificarile
si completarile ulterioare, de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata
de reprezentantul sau legal, prin care sa confirme ca îndeplineste criteriile de calificare, astfel cum
au fost solicitate în documentatia de atribuire. Declaratia trebuie sa fie însotita de o anexa în care
ofertantul mentioneaza succint dar precis modul concret de îndeplinire a respectivelor cerinte –
inclusiv daca au fost solicitate diverse valori, cantitati sau alte asemenea. Declaratia si anexa se
depun în original. Model de declaratie – Formularul 15.
VI.4) CAI DE ATAC
VI.4.
1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod
postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 /
+40 218900745 , Adresa internet (URL): https://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.
2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este de 5 zile începând cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.
3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei Regionala CF Craiova
Adresa postala: Bulevardul Decebal nr. 1 , Localitatea: Craiova , Cod
postal: 200646 , Romania , Tel. +40 351403214 , Fax: +40 351403214
VI.5) DATA EXPEDIERII PREZENTULUI ANUNT
04.08.2014 08:44