Anunt de participare (utilitati) numarul 146901/30.09.2013 |
Detaliu anunt |
Tip legislatie: OUG nr.34/2006 |
Stare anunt: Publicat |
Stare procedura: In desfasurare |
|
Data transmiterii in SEAP: 27.09.2013 11:53 |
Data acceptarii ANRMAP: 30.09.2013 13:48 |
Data publicarii in SEAP: 30.09.2013 13:48 |
Trimite la OJ: Nu |
|
|
||||||||
|
||||||||
|
|
||||||||||||
SECTIUNEA I: AUTORITATEA CONTRACTANTA |
||||||||||||
I.1) |
DENUMIREA, ADRESA SI PUNCT(E) DE CONTACT: |
|||||||||||
|
|
|||||||||||
|
|
|||||||||||
I.2) |
TIPUL AUTORITATII CONTRACTANTE SI ACTIVITATEA PRINCIPALA (ACTIVITATILE PRINCIPALE) |
|||||||||||
|
|
|||||||||||
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI |
||||||||||||
II.1) |
DESCRIERE |
|||||||||||
II.1.1) |
Denumirea data contractului de entitatea contractanta |
|||||||||||
|
Transport feroviar de piatra sparta din statia CF Bumbesti, pe raza de activitate a Sucursalei CREIR CF Craiova |
|||||||||||
II.1.2) |
Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor |
|||||||||||
|
|
|||||||||||
II.1.3) |
Anuntul implica |
|||||||||||
|
Un contract de achizitii publice |
|||||||||||
II.1.4) |
Informatii privind acordul-cadru |
|||||||||||
II.1.5) |
Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor |
|||||||||||
|
Serviciul consta in transportul pe calea ferata a cantitatii de 9.300 tone pietra sparta necesara pentru lucrarile de intretinere a infrastructurii feroviare inclusiv activitatile de manevra necesare pentru incarcarea si descarcarea vagoanelor. |
|||||||||||
II.1.6) |
Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile) |
|||||||||||
|
|
|||||||||||
II.1.7) |
Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice |
|||||||||||
|
Nu |
|||||||||||
II.1.8) |
Impartire in loturi |
|||||||||||
|
Nu |
|||||||||||
|
|
|||||||||||
II.1.9) |
Vor fi acceptate variante |
|||||||||||
|
Nu |
|||||||||||
II.2) |
CANTITATEA SAU DOMENIUL CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRU |
|||||||||||
II.2.1) |
Cantitatea totala sau domeniul |
|||||||||||
|
Transportul pe calea ferata a 9.300 tone piatra sparta; PLANUL activitatii de transport si descarcare a pietrei sparte este prevazut in Anexa la Caietul de sarcini nr. 122/13/216/29.08.2013 |
|||||||||||
|
|
|||||||||||
II.2.2) |
Optiuni |
|||||||||||
|
Nu |
|||||||||||
II.3) |
DURATA CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRU SAU TERMENUL PENTRU FINALIZARE |
|||||||||||
|
60 zile incepand de la data atribuirii contractului |
|||||||||||
SECTIUNEA III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE |
||||||||||||
III.1) |
CONDITII REFERITOARE LA CONTRACT |
|||||||||||
III.1.1) |
Depozite valorice şi garantii solicitate |
|||||||||||
|
GP este în cuantum de 8532,24 lei.Perioada de valabilitate a GP va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Pentru situatia în care GP se constituie în alta moneda, se va avea în vedere cursul de reconversie afisat de BNR la data publicarii anuntului de participare.Forma de constituire a GP:- virament bancar în contul RO51CARP029100505093RO01 deschis la BC CARPATICA SA-CARP.OLT CARACAL ;- se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta – copia documentului,sau -instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta în original, în cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, în conformitate cu contractul garantat, sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, conform prevederilor art. 86 alin. (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Nota:Autoritatea contractanta are dreptul de a retine GP în conditiile prevazute la art.87 alin.1 din HG 925/2006 si în conformitate cu prevederile art.2781 din OUG nr.34/2006.In situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, autoritatea contractanta va retine din GP o suma, în conformitate cu art.278indice 1-(1) pct. a) din OUG nr.34/2006 completata si modificata prin OUG 77/27.11.2012, respectiv suma de 4266,12 lei .GP se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art.2781 alin. (2) din OUG 34/2006 modificarile si completarile ulterioare. Garantie de buna executie este 5% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie a contractului se poate constitui astfel: – prin scrisoare de garantie bancara emisa în conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract; – prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. În acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant în contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5 % din pretul contractului. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor art. 92 alin. (2) din HG 925/2006. |
|||||||||||
III.1.2) |
Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante |
|||||||||||
|
Fonduri proprii |
|||||||||||
III.1.3) |
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul |
|||||||||||
|
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare |
|||||||||||
III.1.4) |
Executarea contractului este supusa altor conditii speciale |
|||||||||||
|
Nu |
|||||||||||
III.2) |
CONDITII DE PARTICIPARE |
|||||||||||
III.2.1) |
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei |
|||||||||||
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate |
|||||||||||
|
1.Declaratie privind neîncadrarea la art.180 din OUG 34/2006 (eligibilitatea).Ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea în conformitate cu Formularul A. Declaratia se depune în original. |
|||||||||||
III.2.2) |
Capacitatea economica si financiara |
|||||||||||
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate |
|||||||||||
|
1.a)Fisa de informatii generale, din care sa rezulte cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani a ofertantului. b)Bilantul contabil pe anul 2012. Pentru echivalenta leu/valuta se va avea în vedere cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR. Pentru echivalenta leu/valuta se va avea în vedere cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR. |
|||||||||||
III.2.3) |
Capacitatea tehnica |
|||||||||||
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate |
|||||||||||
|
1.Lista cu principalele servicii prestate în ultimii 3 ani (împliniti la data limita de depunere a ofertei), care va contine valori, perioada de prestare, beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati (Completare Formular E) |
|||||||||||
III.2.4) |
Contracte rezervate |
|||||||||||
|
|
|||||||||||
III.3) |
CONDITII SPECIFICE PENTRU CONTRACTELE DE SERVICII |
|||||||||||
III.3.1) |
Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii |
|||||||||||
|
|
|||||||||||
III.3.2) |
Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective |
|||||||||||
|
Nu |
|||||||||||
SECTIUNEA IV: PROCEDURA |
||||||||||||
IV.1) |
TIPUL PROCEDURII |
|||||||||||
IV.1.1) |
Tipul procedurii |
|||||||||||
|
Licitatie deschisa |
|||||||||||
IV.2) |
CRITERII DE ATRIBUIRE |
|||||||||||
IV.2.1) |
Criterii de atribuire |
|||||||||||
|
|
|||||||||||
IV.2.2) |
Se va organiza o licitatie electronica |
|||||||||||
|
Da |
|||||||||||
|
Precizari specifice privind licitatia electronica, conform art. 164 din OUG 34/2006: a) in cadrul licitatiei electronice, procesul repetitiv de ofertare se refera numai la pretul ofertei fara TVA; b) informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitia ofertantilor in cursul licitatiei electronice sunt: “ ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie”. Licitatia electronica va începe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei la adresa de posta electronica (e-mail) înregistrata în sistem ca adresa de contact. Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (una). Durata rundei de licitatie: 1 zi ( 24 ore). Licitatia electronica se va încheia dupa terminarea rundei de licitare. c) Dupa runda de licitatie electronica, se solicita operatorilor economici sa transmita autoritatii contractante, prin fax la nr. 0351/403282, in termen de 24 ore, formularul de oferta financiara cu noile valori rezultate în urma procesului de reofertare electronica. |
|||||||||||
IV.3) |
INFORMATII ADMINISTRATIVE |
|||||||||||
IV.3.1) |
Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta |
|||||||||||
|
93/ 714/18.09.2013 |
|||||||||||
IV.3.2) |
Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract |
|||||||||||
|
Nu |
|||||||||||
IV.3.3) |
Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) |
|||||||||||
|
|
|||||||||||
IV.3.4) |
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare |
|||||||||||
|
21.10.2013 10:00 |
|||||||||||
IV.3.5) |
Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare |
|||||||||||
|
|
|||||||||||
|
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON |
|||||||||||
IV.3.6) |
Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta |
|||||||||||
|
60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor) |
|||||||||||
IV.3.7) |
Conditii de deschidere a ofertelor |
|||||||||||
|
Data: 21.10.2013 13:00 |
|||||||||||
|
Locul: Sucursala CREIR CF Craiova, Birou Achizitii Publice, Craiova, B-dul Decebal nr. 1,tel. 0351403282 |
|||||||||||
|
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da |
|||||||||||
|
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor |
|||||||||||
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE |
||||||||||||
VI.1) |
CONTRACTUL ESTE PERIODIC |
|||||||||||
|
Nu |
|||||||||||
VI.2) |
CONTRACTUL SE INSCRIE INTR-UN PROIECT/PROGRAM FINANTAT DIN FONDURI COMUNITARE |
|||||||||||
|
Nu |
|||||||||||
|
Tip de finantare: Alte fonduri |
|||||||||||
VI.3) |
ALTE INFORMATII |
|||||||||||
|
Modul de departajare a ofertelor cu pret egal: În cazul în care în urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire „pretul cel mai scazut”, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret clasate pe locul I, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, iar contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Pentru demonstrarea îndeplinirii criteriilor de calificare solicitate la punctele III.2.1-III.2.4 din prezenta Fisa de date a Achizitiei, ofertantul are dreptul, conform art. 11 (4) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care sa confirme ca îndeplineste criteriile de calificare, astfel cum au fost solicitate în documentatia de atribuire. Declaratia trebuie sa fie însotita de o anexa în care ofertantul mentioneaza succint dar precis modul concret de îndeplinire a respectivelor cerinte – inclusiv daca au fost solicitate diverse valori, cantitati sau alte asemenea. Declaratia si anexa se depun în original. Model de declaratie – Formularul 19. |
|||||||||||
VI.4) |
CAI DE ATAC |
|||||||||||
VI.4.1) |
Organism competent pentru caile de atac |
|||||||||||
|
|
|||||||||||
|
Organism competent pentru procedurile de mediere |
|||||||||||
VI.4.2) |
Utilizarea cailor de atac |
|||||||||||
|
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac |
|||||||||||
|
Termenul de depunere a contestatiei este de 5 zile începând cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal. |
|||||||||||
VI.4.3) |
Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac |
|||||||||||
|
|
|||||||||||