Anunt de participare (utilitati) numarul 153919/16.09.2014
Tip legislatie: OUG nr.34/2006 |
Stare anunt: Publicat |
Stare procedura: In desfasurare |
Data transmiterii in SEAP: 16.09.2014 11:43 |
Data acceptarii ANRMAP: 16.09.2014 13:16 |
Data publicarii in SEAP: 16.09.2014 13:16 |
Trimite la OJ: Nu |
|
SECTIUNEA I: AUTORITATEA CONTRACTANTA |
|||||||||||
I.1) |
DENUMIREA, ADRESA SI PUNCT(E) DE CONTACT: |
||||||||||
|
|||||||||||
|
|||||||||||
I.2) |
TIPUL AUTORITATII CONTRACTANTE SI ACTIVITATEA PRINCIPALA (ACTIVITATILE PRINCIPALE) |
||||||||||
|
|||||||||||
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI |
|||||||||||
II.1) |
DESCRIERE |
||||||||||
II.1.1) |
Denumirea data contractului de entitatea contractanta |
||||||||||
Componente de bariera |
|||||||||||
II.1.2) |
Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor |
||||||||||
|
|||||||||||
II.1.3) |
Anuntul implica |
||||||||||
Un contract de achizitii publice |
|||||||||||
II.1.4) |
Informatii privind acordul-cadru |
||||||||||
II.1.5) |
Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor |
||||||||||
Obiectul contractului îl constituie achizitia de cumpene pentru barierele mecanice, semibariere pentru instalatiile BAT si componente ale acestora. |
|||||||||||
II.1.6) |
Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile) |
||||||||||
|
|||||||||||
II.1.7) |
Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice |
||||||||||
Nu |
|||||||||||
II.1.8) |
Impartire in loturi |
||||||||||
Da |
|||||||||||
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi |
|||||||||||
II.1.9) |
Vor fi acceptate variante |
||||||||||
Nu |
|||||||||||
II.2) |
CANTITATEA SAU DOMENIUL CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRU |
||||||||||
II.2.1) |
Cantitatea totala sau domeniul |
||||||||||
Cantitate: |
|||||||||||
|
|||||||||||
II.2.2) |
Optiuni |
||||||||||
Nu |
|||||||||||
II.3) |
DURATA CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRU/SAD SAU TERMENUL PENTRU FINALIZARE |
||||||||||
45 zile incepand de la data atribuirii contractului |
|||||||||||
SECTIUNEA III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE |
|||||||||||
III.1) |
CONDITII REFERITOARE LA CONTRACT |
||||||||||
III.1.1) |
Depozite valorice şi garantii solicitate |
||||||||||
Garantia de participare este în cuantum de: – 50 lei pentru Lot nr. 1; – 350 lei pentru Lot nr. 2; – 100 lei pentru Lot nr. 3; – 100 lei pentru Lot nr. 4; – 70 lei pentru Lot nr. 5; – 50 lei pentru Lot nr. 6; – 90 lei pentru Lot nr. 7. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 30 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Pentru situatia în care garantia de participare se constituie în alta moneda, se va avea în vedere cursul de reconversie afisat de BNR valabil la data publicarii anuntuluide participare în SEAP. Forma de constituire a garantiei de participare: – virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta în original, în cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus, conform prevederilor art.86 aliniat (1) din HG 925/2006, în contul RO51CARP029100505093RO01 deschis la BC CARPATICA SA-CARP.OLT CARACAL; – Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 aliniat (3) din HG 925/2006 sau – prin depunerea la casieria Sucursalei Regionala CF Craiova a sumei în numerar conform prevederilor art.86 aliniat (5) lit. b) din HG 925/2006 Nota: Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare în conditiile prevazute la art.87 alin.1 din HG 925/2006. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006 |
|||||||||||
III.1.2) |
Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante |
||||||||||
Buget de stat. |
|||||||||||
III.1.3) |
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul |
||||||||||
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare |
|||||||||||
III.1.4) |
Executarea contractului este supusa altor conditii speciale |
||||||||||
Nu |
|||||||||||
III.2) |
CONDITII DE PARTICIPARE |
||||||||||
III.2.1) |
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei |
||||||||||
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate |
|||||||||||
1.Declaratie privind neîncadrarea la art.180 din OUG 34/2006 (eligibilitatea) Ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea în conformitate cu Formularul A. Declaratia se depune în original. |
|||||||||||
III.2.2) |
Capacitatea economica si financiara |
||||||||||
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate |
|||||||||||
1.Fisa de informatii generale, din care sa rezulte cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani a ofertantului ( 2011, 2012 si 2013). |
|||||||||||
III.2.3) |
Capacitatea tehnica |
||||||||||
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate |
|||||||||||
1. Certificat ISO 9001:2000/2008 managementul calitatii |
|||||||||||
III.2.4) |
Contracte rezervate |
||||||||||
|
|||||||||||
III.3) |
CONDITII SPECIFICE PENTRU CONTRACTELE DE SERVICII |
||||||||||
III.3.1) |
Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii |
||||||||||
|
|||||||||||
III.3.2) |
Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective |
||||||||||
Nu |
|||||||||||
SECTIUNEA IV: PROCEDURA |
|||||||||||
IV.1) |
TIPUL PROCEDURII |
||||||||||
IV.1.1) |
Tipul procedurii |
||||||||||
Licitatie deschisa |
|||||||||||
IV.2) |
CRITERII DE ATRIBUIRE |
||||||||||
IV.2.1) |
Criterii de atribuire |
||||||||||
|
|||||||||||
IV.2.2) |
Se va organiza o licitatie electronica |
||||||||||
Nu |
|||||||||||
IV.3) |
INFORMATII ADMINISTRATIVE |
||||||||||
IV.3.1) |
Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta |
||||||||||
93/748/01.09.2014 |
|||||||||||
IV.3.2) |
Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract |
||||||||||
Nu |
|||||||||||
IV.3.3) |
Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) |
||||||||||
|
|||||||||||
IV.3.4) |
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare |
||||||||||
08.10.2014 10:00 |
|||||||||||
IV.3.5) |
Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare |
||||||||||
|
|||||||||||
IV.3.6) |
Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta |
||||||||||
30 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor) |
|||||||||||
IV.3.7) |
Conditii de deschidere a ofertelor |
||||||||||
Data: 08.10.2014 11:00 |
|||||||||||
Locul: Sucursala Regionala CF Craiova, camera 204. |
|||||||||||
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da |
|||||||||||
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor. |
|||||||||||
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE |
|||||||||||
VI.1) |
CONTRACTUL ESTE PERIODIC |
||||||||||
Nu |
|||||||||||
VI.2) |
CONTRACTUL SE INSCRIE INTR-UN PROIECT/PROGRAM FINANTAT DIN FONDURI COMUNITARE |
||||||||||
Nu |
|||||||||||
Tip de finantare: Fonduri bugetare |
|||||||||||
VI.3) |
ALTE INFORMATII |
||||||||||
1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (ofertant, asociat). Ofertantul / ofertantul asociat va depune o declaratie pe proprie raspundere în conformitate cu Formularul B6 – Declaratie privind calitatea de participant la procedura (ofertant, asociat) – se depune în original. 2. Modul de departajare a ofertelor cu pret egal: În cazul în care în urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire „pretul cel mai scazut”, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret clasate pe locul I, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, iar contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Pentru demonstrarea îndeplinirii criteriilor de calificare solicitate la punctele III.2.1-III.2.4 din prezenta Fisa de date a Achizitiei, ofertantul are dreptul, conform art. 11 (4) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care sa confirme ca îndeplineste criteriile de calificare, astfel cum au fost solicitate în documentatia de atribuire. Declaratia trebuie sa fie însotita de o anexa în care ofertantul mentioneaza succint dar precis modul concret de îndeplinire a respectivelor cerinte – inclusiv daca au fost solicitate diverse valori, cantitati sau alte asemenea. Declaratia si anexa se depun în original. Model de declaratie – Formularul 15. |
|||||||||||
VI.4) |
CAI DE ATAC |
||||||||||
VI.4.1) |
Organism competent pentru caile de atac |
||||||||||
|
|||||||||||
Organism competent pentru procedurile de mediere |
|||||||||||
VI.4.2) |
Utilizarea cailor de atac |
||||||||||
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac |
|||||||||||
Termenul de depunere a contestatiei este de 5 zile începând cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal. |
|||||||||||
VI.4.3) |
Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac |
||||||||||
|
|||||||||||
VI.5) |
DATA EXPEDIERII PREZENTULUI ANUNT |
||||||||||
16.09.2014 11:43 |