|
SECTIUNEA I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
|
I.1)
|
DENUMIREA, ADRESA SI PUNCT(E) DE CONTACT:
|
|
Compania Nationala de Cai Ferate “CFR” – SA
|
Adresa postala: prin Sucursala Regionala CF Craiova , Localitatea: Craiova , Cod postal: 200646 , Romania , Punct(e) de contact: Viorel Radut, Adriana Cioroianu , Tel. +40 351403282 , Email: viorel.radut@cfr.ro, adrianacrv.cioroianu@cfr.ro , Fax: +40 351403282 , Adresa internet (URL): www.cfr.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
|
|
|
ADRESA DE LA CARE SE POT OBTINE INFORMATII SUPLIMENTARE:
|
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
|
CAIETUL DE SARCINI SI DOCUMENTELE SUPLIMENTARE (INCLUSIV DOCUMENTELE PENTRU DIALOGUL COMPETITIV SI SISTEMUL DE ACHIZITIE DINAMIC) POT FI OBTINUTE LA:
|
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
|
|
|
|
|
OFERTELE SAU SOLICITARILE DE PARTICIPARE TREBUIE TRANSMISE LA:
|
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
|
|
I.2)
|
TIPUL AUTORITATII CONTRACTANTE SI ACTIVITATEA PRINCIPALA (ACTIVITATILE PRINCIPALE)
|
|
Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
|
Activitate (activitati)
|
– Servicii feroviare
|
|
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
|
II.1)
|
DESCRIERE
|
II.1.1)
|
Denumirea data contractului de entitatea contractanta
|
|
Echipament pentru controlul traficului feroviar
|
II.1.2)
|
Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
|
|
Furnizare
|
Cumparare
|
Locul principal de livrare: Sucursala Regionala CF Craiova –Depozitul din Craiova, str. Aleea Depoului nr. 8, Dolj,
|
Codul NUTS: RO411 – Dolj
|
|
II.1.3)
|
Anuntul implica
|
|
Un contract de achizitii publice
|
II.1.4)
|
Informatii privind acordul-cadru
|
II.1.5)
|
Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
|
|
Obiectul contractului îl constituie achizitia pieselor de schimb necesare pentru echipamentele si dispozitivele instalatiilor SCB. Achizitia este structurata pe 5 loturi: Lot Nr. 1 – Încuietori de macaz si piese component încuietori ; Lot Nr. 2 – Cablaje pentru semnale luminoase; Lot Nr. 3 – Prize pamant; Lot Nr. 4 – Repere, indicatoare si balize; Lot Nr. 5 – Banda semnalizare reflectorizanta autoadeziva.
|
II.1.6)
|
Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
|
|
34630000-2 – Piese pentru locomotive sau material rulant feroviar sau de tramvai; echipament pentru controlul traficului feroviar (Rev.2)
|
|
II.1.7)
|
Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
|
|
Nu
|
II.1.8)
|
Impartire in loturi
|
|
Da
|
|
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
|
II.1.9)
|
Vor fi acceptate variante
|
|
Nu
|
II.2)
|
CANTITATEA SAU DOMENIUL CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRU
|
II.2.1)
|
Cantitatea totala sau domeniul
|
|
Lot nr.1 – Incuietori de macaz si piese componente incuietori 1 INCUIETOARE DE MACAZ CU 1 CHEIE tip 49 buc 5 2 INCUIETOARE DE MACAZ CU 1 CHEIE tip 60 buc 3 3 INCUIETOARE DE MACAZ CU 2 CHEI tip 49 buc 6 4 INCUIETOARE DE MACAZ CU 2 CHEI tip 60 buc 2 5 CAPAC PENTRU ORIFICIUL CHEII LA INCUIETOARE buc 22 6 CIOC PENTRU INCUIETOARE DE MACAZ TIP 60-65 buc 25 7 CIOC PENTRU ÎNCUIETOARE DE MACAZ TIP 49 buc 30 8 CUTIE PROTECTIE INCUIETORI buc 30 9 INCUIETOARE SABOT SDU buc 6 10 OCHELARI PENTRU INCUIETOARE DE MACAZ buc 10 11 PIULITA DIN BRONZ PENTRU INCUIETORI buc 30 12 PLACUTA DISTANTIERA INTRE VERTURI buc 220 13 STIFT OSCILATOR VERTURI INCUIETOARE buc 130 14 STIFT PATRAT PENTRU INZAVORIT VERTURI buc 130 15 STIFT PENTRU GHIDARE CHEIE INCUIETOARE buc 110 16 SURUB CU GHEARA PENTRU FIXAT INCUIETOARE buc 30 17 SURUB PENTRU CAPAC LATERAL INCUIETOARE buc 120 18 VERT PENTRU INCUIETOARE CU 1-2 CHEI buc 300 Lot nr. 2, Cablaje pentru semnale luminoase 1 coblaj semnal 1 foc buc 70 2 cablaj semnal 2 focuri buc 40 3 cablaj semnal 3 focuri buc 20 Lot nr.3 – prize pamant 1 priza pamant cu 3 electrozi buc 12 Lot.nr.4: Repere, indicatoare si balize 1 REPER SEMNAL PREVESTITOR cu BLA cu suport buc 20 2 REPER SEMNAL PREVESTITOR fara BLA cu suport buc 12 3 BALIZA SEMNAL PREVESTITOR CU 1 DUNGA cu suport buc 15 4 BALIZA SEMNAL PREVESTITOR CU 2 DUNGI cu suport buc 15 5 BALIZA SEMNAL PREVESTITOR CU 3 DUNGI cu suport buc 15 6 Indicator A (asteapta) cu suport buc 35 Lot.nr.5: Banda semnalizare reflectorizanta autoadeziva 1 Banda semnalizare reflectorizanta autoadeziva alba cu latimea de 244mm – alba m 230 2 Banda semnalizare reflectorizanta autoadeziva rosu cu latimea de 244 mm – rosie m 230
|
|
Valoarea estimata fara TVA: 89,984 RON
|
|
II.2.2)
|
Optiuni
|
|
Nu
|
II.3)
|
DURATA CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRU/SAD SAU TERMENUL PENTRU FINALIZARE
|
|
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
|
SECTIUNEA III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
|
III.1)
|
CONDITII REFERITOARE LA CONTRACT
|
III.1.1)
|
Depozite valorice şi garantii solicitate
|
|
Garantia de participare este în cuantum de 868,18 lei pentru lotul 1; 133,60 lei pentru lotul 2; 124,80 lei pentru lotul 3; 452,30 lei pentru lotul 4; 220,80 lei pentru lotul 5; Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Pentru situatia în care garantia de participare se constituie în alta moneda, se va avea în vedere cursul de reconversie afisat de BNR la data publicarii anuntului de participare. Forma de constituire a garantiei de participare: – virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta în original, în cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus, conform prevederilor art. 88 aliniat (1) din HG 925/2006, in contul RO51CARP029100505093RO01 deschis la BC CARPATICA SA-CARP.PLT.CARACAL. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, în conformitate cu contractul garantat, sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, conform prevederilor art. 86 alin. (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; sau – prin depunerea la casieria Sucursalei Regionala CF Craiova a sumei în numerar Nota: Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare în conditiile prevazute la art.87 alin.1 din HG 925/2006. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006.
|
III.1.2)
|
Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
|
|
Bugetul de stat
|
III.1.3)
|
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
|
|
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
|
III.1.4)
|
Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
|
|
Nu
|
III.2)
|
CONDITII DE PARTICIPARE
|
III.2.1)
|
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
|
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
|
1.Declaratie privind neîncadrarea la art.180 din OUG 34/2006 (eligibilitatea).Ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea în conformitate cu Formularul A. Declaratia se depune în original. 2.Declaratie privind neîncadrarea la art.181 din OUG 34/2006.Ofertantul va depune o declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 în conformitate cu Formularul B.1. Declaratia se depune în original. Documente de confirmare: certificate de atestare fiscala sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. -Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publice (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. (Formular-tip eliberat de autoritatile competente, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru “conformitate cu originalul” de catre reprezentantul legal al firmei ofertante). Certificatul se depune dupa caz, de catre fiecare ofertant/ofertant asociat. -Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice (datorii la bugetul local) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. (Formular-tip eliberat de autoritatile competente, în original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru “conformitate cu originalul” de catre reprezentantul legal al firmei ofertante). Certificatul se depune dupa caz, de catre fiecare ofertant/ofertant asociat. În cazul în care în tara de origine sau în care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta prezentarea unei declaratii autentice data în fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente în acest sens. Autoritatea contractanta va exclude operatorii care se afla în una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006. 3. Declaratie privind neîncadrarea la art. 69 indice1 din OUG 34/2006.Ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator va depune o declaratie pe proprie raspundere privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 69 indice1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 în conformitate cu Formularul B.2. Declaratia se depune în original. Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla în situatia prevazuta la art.69 indice1 din OUG nr. 34/2006 modificata si completata. Sunt considerate persoane ce detin functii de decizie (referitor la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire) in cadrul CNCF „CFR” SA Bucuresti – Suc. Regionala CF Craiova urmatorii: Director – Gheorghe Popa Ingineru, Contabil Sef – Manea Aurelia , Sef Divizia Instalatii – Vartolomei Edmond- Didi , Sef Serviciu TE – Gheorghita Anghel, Sef Serviciu Comercial – Oprea Popa, Ing. Serviciu Comercial – Irimia Cornel , Sef Oficiu Juridic – Roman Ilie , Consilier juridic – Vizitiu Cristiana-Vichi , Consilier juridic – Tudoran Irina Valentina , Consilier juridic –Neamtu Cosmin-Laurentiu , Consilier juridic –Barbut Traian , Consilier juridic –Isail Iuliana ; Sef Serviciu Contabilitate – Leoveanu Lidia , Sef Serviciu Financiar- Sinescu Daniel , Sef Serviciu PDFC-C –Crina- Smaralda Diaconu, Sef Birou Achizitii Publice – Radut Viorel , Cons.jur. Birou Achizitii Publice-Cioroianu Adriana 4. CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta.Având în vedere prevederile Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea în aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, ofertantul va depune un CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta în conformitate cu Formularul 14 – se depune în original. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Tribunalul Teritorial.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul de activitate al ofertantului trebuie sa includa si domeniul de activitate aferent obiectului contractului. Certificatul se depune în original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru “conformitate cu originalul” de catre reprezentantul legal al firmei ofertante. Informatiile cuprinse în certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc prezinta certificatul constatator emis de ORC in copie, autoritatea contractanta va solicita acestuia inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC –in original sau copie legalizata. 2.Declaratie ca ofertantul are calitatea de I.M.M. (atunci când este cazul).Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare în vederea reducerii cu 50% a valorilor referitoare la: garantia pentru participare, garantia de buna executie si cifra de afaceri. Se va completa Formular IMM. 3. Este necesar ca furnizorii sa aiba Autorizatie de furnizor feroviar /Agrement Tehnic Feroviar si Certificat de omologare tehnica feroviara de tip si de fabricatie conform OMT nr. 290/2000 valabile la data limita de depunere a ofertelor. În cazuri de exceptie, ofertantul poate prezenta specificatie tehnica avizata de Directia Instalatii din CNCF CFR-SA in cazul in care dovedeste ca omologarea produsului este in curs de desfasurare la AFER. Se vor prezenta in copii lizibile cu mentiunea “conform cu originalul”. a)Daca ofertantul are calitatea de producator, va prezenta urmatoarele documente: – Autorizatie de furnizor feroviar – Certificat de omologare tehnica feroviara de tip si de fabricatie pentru produs b)Daca ofertantul are calitatea de distribuitor autorizat, va prezenta urmatoarele documente: – Agrement Tehnic Feroviar de comercializare pentru distribuitor si urmatoarele documente ale producatorului: Autorizatie de furnizor feroviar pentru producator; Certificat de omologare tehnica feroviara de tip si de fabricatie pentru produs În cazuri de exceptie, ofertantul poate prezenta specificatie tehnica avizata de Directia Instalatii din CNCF CFR-SA in cazul in care dovedeste ca omologarea produsului este in curs de desfasurare la AFER. În cazul în care, ofertantul este declarat câstigator, iar valabilitatea Autorizatiei AFER, sau a Agrementului tehnic nu este pe toata durata de derulare a contractului, ofertantul va depune un angajament prin care se angajeaza ca va prelungi valabilitatea autorizatiei de furnizor feroviar/Agrement tehnic, pe toata durata de derulare a contractului si va depune la autoritatea contractanta prelungirea valabilitatii acestora.
|
III.2.2)
|
Capacitatea economica si financiara
|
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
|
1.Fisa de informatii generale, din care sa rezulte cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani a ofertantului ( 2011, 2012 si 2013). În vederea sustinerii cifrei de afaceri globale ofertantii vor depune bilanturile contabile pentru anii 2011, 2012 si 2013, vizate si înregistrate de organele competente, extras din bilantul contabil la 31.12.2013 (pentru cifra de afaceri a anului 2013) sau orice alt document edificator din care sa rezulte cifra de afaceri globala pe 2013. Pentru echivalenta leu/valuta se va avea în vedere cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru anii respectivi:2011, 2012, 2013 Modalitatea de indeplinire Ofertantul va prezenta: – Formularul G– formularul se depune în original, Si – Bilanturi contabile 2011, 2012, 2013/extras din bilant la 31.12.2013/rapoarte audit/rapoarte ale cenzorilor sau orice alte documente edificatoare ce demonstreaza situatia economica si financiara. Pentru echivalenta leu/valuta se va avea în vedere cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru anii respectivi:2011, 2012, 2013
|
III.2.3)
|
Capacitatea tehnica
|
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
|
1. Certificat ISO 9001:2000/2008 managementul calitatii. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implemetat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii sau echivalentul lui, in copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul’. Valabilitatea documentului se va raporta la data limita de depunere a ofertelor. Modalitatea de indeplinire 1. Certificat ISO 9001:2000/2008 managementul calitatii. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implemetat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii sau echivalentul lui, in copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul’. Valabilitatea documentului se va raporta la data limita de depunere a ofertelor.
|
III.2.4)
|
Contracte rezervate
|
|
|
III.3)
|
CONDITII SPECIFICE PENTRU CONTRACTELE DE SERVICII
|
III.3.1)
|
Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
|
|
|
III.3.2)
|
Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
|
|
Nu
|
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
|
IV.1)
|
TIPUL PROCEDURII
|
IV.1.1)
|
Tipul procedurii
|
|
Licitatie deschisa
|
IV.2)
|
CRITERII DE ATRIBUIRE
|
IV.2.1)
|
Criterii de atribuire
|
|
|
IV.2.2)
|
Se va organiza o licitatie electronica
|
|
Nu
|
IV.3)
|
INFORMATII ADMINISTRATIVE
|
IV.3.1)
|
Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
|
|
93/186/05.06.2014
|
IV.3.2)
|
Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
|
|
Nu
|
IV.3.3)
|
Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
|
|
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2014 13:00
|
|
Documente de plata: NU
|
|
IV.3.4)
|
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
|
|
14.07.2014 10:00
|
IV.3.5)
|
Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
|
|
|
IV.3.6)
|
Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
|
|
60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
|
IV.3.7)
|
Conditii de deschidere a ofertelor
|
|
Data: 14.07.2014 11:00
|
|
Locul: Sucursala RegionalaCF Craiova, Birou Achizitii Publice, Craiova, B-dul Decebal nr. 1,tel. 0351403282
|
|
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
|
|
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
|
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
|
VI.1)
|
CONTRACTUL ESTE PERIODIC
|
|
Nu
|
VI.2)
|
CONTRACTUL SE INSCRIE INTR-UN PROIECT/PROGRAM FINANTAT DIN FONDURI COMUNITARE
|
|
Nu
|
|
Tip de finantare: Fonduri bugetare
|
VI.3)
|
ALTE INFORMATII
|
|
Modul de departajare a ofertelor cu pret egal: În cazul în care în urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire „pretul cel mai scazut”, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret clasate pe locul I, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, iar contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Pentru demonstrarea îndeplinirii criteriilor de calificare solicitate la punctele III.2.1-III.2.4 din prezenta Fisa de date a Achizitiei, ofertantul are dreptul, conform art. 11 (4) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care sa confirme ca îndeplineste criteriile de calificare, astfel cum au fost solicitate în documentatia de atribuire. Declaratia trebuie sa fie însotita de o anexa în care ofertantul mentioneaza succint dar precis modul concret de îndeplinire a respectivelor cerinte – inclusiv daca au fost solicitate diverse valori, cantitati sau alte asemenea. Declaratia si anexa se depun în original. Model de declaratie – Formularul 15.
|
VI.4)
|
CAI DE ATAC
|
VI.4.1)
|
Organism competent pentru caile de atac
|
|
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
|
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): https://www.cnsc.ro
|
|
|
Organism competent pentru procedurile de mediere
|
VI.4.2)
|
Utilizarea cailor de atac
|
|
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
|
|
Termenul de depunere a contestatiei este de 5 zile începând cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
|
VI.4.3)
|
Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
|
|
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei Regionala CF Craiova
|
Adresa postala: Bulevardul Decebal nr. 1 , Localitatea: Craiova , Cod postal: 200646 , Romania , Tel. +40 351403214 , Fax: +40 351403214
|
|