Detaliu anunt
Tip legislatie: OUG
Stare anunt: Publicat
Stare procedura: In desfasurare
Data transmiterii in SEAP: 22.07.2015 13:27
Data acceptarii ANRMAP: 23.07.2015 13:36
Data publicarii in SEAP: 23.07.2015 13:36
Trimite la OJ: Nu
Documentatie de atribuire
Numar documentatie: 199453
Denumire contract: Echipament pentru controlul traficului feroviar: Lot 1-2- SRCF Iasi
Data acceptare: 20.07.2015
Planuri anuale de achizitii publice
An Denumire plan Denumire detaliu plan
SECTIUNEA I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DENUMIREA, ADRESA SI PUNCT(E) DE CONTACT:
Compania Nationala de Cai Ferate “CFR” – SA
Adresa postala: prin Sucursala Regionala CF Iasi Piata Garii nr.1 , Localitatea: Iasi , Cod
postal: 700090 , Romania , Punct(e) de contact: Julieta Aghion , Tel. +40
232273507 , Email: julieta.aghion@cfr.ro , Fax: +40 232273507 , Adresa internet (URL): www.cfr.ro , Adresa profilului
cumparatorului: www.e-licitatie.ro
ADRESA DE LA CARE SE POT OBTINE INFORMATII SUPLIMENTARE:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
CAIETUL DE SARCINI SI DOCUMENTELE SUPLIMENTARE (INCLUSIV DOCUMENTELE PENTRU
DIALOGUL COMPETITIV SI SISTEMUL DE ACHIZITIE DINAMIC) POT FI OBTINUTE LA:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
OFERTELE SAU SOLICITARILE DE PARTICIPARE TREBUIE TRANSMISE LA:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) TIPUL AUTORITATII CONTRACTANTE SI ACTIVITATEA PRINCIPALA (ACTIVITATILE PRINCIPALE)
Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
– Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.
1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Echipament pentru controlul traficului feroviar: Lot 1-2- SRCF Iasi
II.1.
2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul Regional, str. Mitropolit Varlaam nr. 4, Iasi
Codul NUTS: RO213 – Iasi
II.1.
3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.
4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.
5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de produse specifice SCB pentru realizarea lucrarilor de întretinere si reparatii la instalatiile de siguranta circulatiei.
II.1.
6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34632100-7 – Semnalizare mecanica (Rev.2)
II.1.
7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1. Impartire in loturi
8)
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.
9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) CANTITATEA SAU DOMENIUL CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRU
II.2.
1) Cantitatea totala sau domeniul
conform Anexei 1 din Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 44,880 RON
II.2.
2) Optiuni
Nu
II.3) DURATA CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRU/SAD SAU TERMENUL PENTRU FINALIZARE
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
SECTIUNEA III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1)
CONDITII REFERITOARE LA CONTRACT
III.1.
1) Depozite valorice şi garantii solicitate
Garantia pentru participare, pentru fiecare lot în parte, este de: Lot 1 – 500 lei, Lot 2 – 390 lei si este irevocabila. Ofertantii care
fac dovada ca sunt I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a acestei sume. Perioada de valabilitate a garantiei de participare
este de 90 zile, de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare poate fi constituita prin virament bancar
sau printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, în original,
(Formularul 1A din Sectiunea III – Formulare); prin ordin de plata în contul Sucursalei regionale CF Iasi nr. RO26 BPOS 2400
2831 193ROL01, deschis la BANC POST, Sucursala Iasi sau numerar la casieria autoritatii contractante. Cursul de referinta
pentru echivalarea garantiei de participare constituita în alta moneda va fi cursul BNR din data anterioara datei limita de
depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de buna executie se exprima procentual si reprezinta 5% (2,5% pt. IMM) din pretul
contractului fara TVA si se constituie in lei. De regula, se constituie printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o
societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna
executie se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, pâna la concurenta sumei stabilite
drept garantie de buna executie. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului
fiscal competent în administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care
se depune de catre contractant în contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul fara TVA al
contractului. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor art. 92 alin. (1) din HG 925/2006.
III.1.
2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.
3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1. Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
4)
Nu
III.2)
CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.
1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 Ofertantul va prezenta
Formularul 3 „Declaratie privind Eligibilitatea” din Sectiunea III – Formulare, în original.
Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006
Ofertantul va prezenta Formularul 3A „Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de
Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare” din Sectiunea III- Formulare, în original.
Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 Ofertantul va
prezenta „Declaratie privind neîncadrarea în situatia prevazuta la art. 69 indice 1” din OUG 34/ 2006 – Formularul 3B din
Sectiunea III – Formulare, în original. Aceasta declaratie va fi completata de catre toti participantii la procedura
(ofertanti/asociati/subcontractanti/terti sustinatori). Persoanele ce detin functii de decizie în cadrul CNCF „CFR” SA – Sucursala
Regionala de Cai Ferate Iasi în ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
Director: ing. George Radu PIPA
Contabil sef: ec. Maria RUSU
Sef oficiu juridic: jr. Luminita STANESCU
Sef divizie Instalatii: ing. Sorin MELINTE
Sef serviciu comercial ing. Carmen NEGRU
Sef birou BAP ing. Julieta AGHION
BAP: ing. ALUPOAIE Elena Iuliana, ing. LUPU Laura Georgiana.
Declaratie pe proprie raspundere privind faptul ca participarea la procedura este facuta în concordanta cu regulile de
concurenta, conf. Ord. ANRMAP nr. 314/12.10.2010 Declaratie pe proprie raspundere privind faptul ca participarea la
procedura este facuta în concordanta cu regulile de concurenta. Ofertantul va prezenta Formularul 3D „Certificat de participare
la licitatie cu oferta independenta” din Sectiunea III- Formulare, în original.
Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a) Certificat de atestare fiscala privind îndeplinirea
obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local, care sa ateste lipsa obligatiilor scadente la
plata în luna anterioara celei în care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale
la bugetul general consolidat (ANAF-DGFP), care sa ateste lipsa obligatiilor scadente la plata în luna anterioara celei în care
este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind îndeplinirea
obligatiilor de plata, în original, copie legalizata sau în copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. 1. Certificat
constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte ca obiectul de
activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente cuprind si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie; se poate
prezenta în original, în copie legalizata sau în copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Informatiile cuprinse in
certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba
corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. În cazul în care ofertantul clasat pe primul loc a
prezentat documentul „Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului” în copie, autoritatea contractanta va solicita
acestuia, înainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate acest
document în original sau în copie legalizata.
Atestate, autorizatii, certificate etc., în functie de specificul contractului
Ofertantul va prezenta urmatoarele:
a)Autorizatie de furnizor feroviar eliberata de Autoritatea Feroviara Romana– AFER, pentru categoria produselor feroviare
critice:
Lot 1-2: „Piese de schimb pentru infrastructura feroviara”
conform OMT nr. 290/2000, valabila la data limita de depunere a ofertelor.
b)Certificat de omologare tehnica de tip si de fabricatie pentru:
Lot 1: „Piese de schimb pentru instalatii mecanice – Încuietori de macaz si sabot”
Lot 2: „Balize, indicatoare si repere pentru semnalizare feroviara”
conform OMT nr. 290/2000, valabil la data limita de depunere a ofertelor.
Ofertantul are obligatia de a prezenta un angajament prin care, în cazul expirarii autorizatiei de furnizor feroviar sau agrement
tehnic/certificat de omologare tehnica pe perioada de derulare a contractului, va proceda la prelungirea valabilitatii acestora în
termen util, din proprie initiativa, aducând acest fapt si la cunostinta autoritatii contractante.
III.2.
2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Ofertantul va demonstra cifra medie anuala de afaceri în domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani,
respectiv 2012, 2013, 2014, în valoare de cel putin:
Lot 1 – 50.000 lei,
Lot 2 – 39.700 lei.
Documente care sustin criteriul de calificare:
Fisa de informatii generale completata in conformitate cu Formularul 4
b)Bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente, pe ultimii 3 ani sau alte documente edificatoare, care sa reflecte o
imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului – în copie lizibila cu mentiunea „conform cu
originalul”.
Modalitatea de indeplinire
Formularul 4 din Sectiunea III – Formulare.
Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/alta moneda mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum
urmeaza:
Anul 2012: 1 euro=4,4560 lei;
Anul 2013: 1 euro=4,4190 lei;
Anul 2014: 1 euro=4,4446 lei.
Pentru alte monede se va utiliza cursul mediu BNR aferent fiecarui an în parte.
c) Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului de catre o alta persoana,
in conditiile prevazute de art.186 din OUG nr.34/2006. În cazul în care ofertantul îsi demonstreaza situatia economica si
financiara invocând sustinerea acordata catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care
beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat, în original, prin care aceasta
confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.
Nota:
Media cifrei de afaceri în domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani (2012, 2013, 2014) va fi
demonstrata fie de ofertant, fie de sustinatorul financiar, fara a se putea cumula. Indiferent daca exista un singur sau mai multi
sustinatori, cerinta
privind cifra de afaceri va fi îndeplinita în întregime de catre o singura persoana respectiv un singur tert sustinator conform Ord.
ANRMAP nr. 509/2011.
Modalitatea de indeplinire
Formularul 3, Formularul 3A cu lit. a), c1) si d) si Formularul 3B si Formularele 25, 25A din Sectiunea III – Formulare
III.2.
3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate în ultimii 3 ani, continând valori, perioade de livrare,
beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Ultimii 3 ani se calculeaza pâna la data limita de depunere a ofertelor.
Ofertantul va prezenta Formularul 5 “Declaratie privind lista principalelor livrari de produse în ultimii 3 ani” din Sectiunea III –
Formulare
Modalitatea de indeplinire
Formularul 5 din Sectiunea III – Formulare
b) Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului de catre o alta persoana,
in conditiile prevazute de art.190 din OUG nr.34/2006. În cazul în care ofertantul îsi demonstreaza capacitatea tehnica si
profesionala invocând si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de
care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, în original, prin care aceasta
confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.
Modalitatea de indeplinire
Formularul 3, Formularul 3A cu lit. a), c1) si d) si Formularul 3B din Sectiunea III – Formulare
c) Informatii privind asocierea
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze
din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata numai în cazul în care oferta comuna este declarata
câstigatoare. În cazul depunerii unei oferte comune se vor respecta prevederile Ord. ANRMAP nr. 509/2011 si art. 46 din OUG
nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta, daca este cazul, Formularul 15 si Formularul 16 din Sectiunea III – Formulare.
Se va prezenta un certificat de atestare a standardelor de asigurare a calitatii sau echivalentul lui emis de organisme abilitate,
pentru activitatile ce fac obiectul contractului, valabil la data limita de depunere a ofertelor în copie lizibila cu mentiunea
„conform cu originalul”.
Modalitatea de indeplinire
Certificat de atestare SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent
III.2.
4) Contracte rezervate
Nu
III.3)
CONDITII SPECIFICE PENTRU CONTRACTELE DE SERVICII
III.3.
1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.
Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru
2)
prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1)
TIPUL PROCEDURII
IV.1.
1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2)
CRITERII DE ATRIBUIRE
IV.2.
1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.
2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3)
INFORMATII ADMINISTRATIVE
IV.3.
1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.
2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.
3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.08.2015 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.
4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.08.2015 09:00
IV.3.
5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.
6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.
7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.08.2015 10:00
Locul: Sucursala Regionala CF Iasi Piata Garii nr.1 , Iasi , Biroul Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1)
CONTRACTUL ESTE PERIODIC
Nu
VI.2)
CONTRACTUL SE INSCRIE INTR-UN PROIECT/PROGRAM FINANTAT DIN FONDURI COMUNITARE
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3)
ALTE INFORMATII
NOTA: Ofertantii care participa cu oferte pentru mai multe loturi vor completa documentelede calificare, propunerea tehnica,
propunerea financiara distinct, pentru fiecare lot în parte. Ofertantul va prezenta, o data cu scrisoarea de inaintare, o Declaratie
privind calitatea de participant la procedura (ofertant, asociat, dupa caz) – Formularul 3C din Sectiunea III – Formulare, în
original. Oferta câstigatoare va fi cea admisibila, a carei propunere tehnica va raspunde la toate cerintele minime obligatorii
solicitate prin documentatia de atribuire si a carei propunere financiara va contine pretul cel mai scazut. Modul de departajare
al ofertelor situate pe primul loc: În cazul în care în cadrul propunerii financiare au acelasi pret, autoritatea contractanta va
solicita ofertantilor o noua propunere financiara în plic închis, caz în care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua
propunere financiara are pretul cel mai scazut. Limba care guverneaza contractul este limba romana. Toate comunicarile intre
Operatorul economic si Autoritatea Contractanta vor fi in limba romana. Pentru vizualizarea documentelor de atribuire
disponibile pe SEAP, trebuie utilizata o aplicatie care permite deschiderea si verificarea oricarui tip de document semnat
electronic, indiferent de furnizorul certificatului si aplicatiei cu care au fost semnate documentele, in conditiile respectarii Legii
455/2001 privind semnatura electronica. Conform prevederilor art. 24 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile
ulterioare, ofertantul poate preciza în cadrul ofertei informatiile care sunt confidentiale (dezvaluirea acestor informatii ar
prejudicia interesele legitime ale operatorului economic în special în ceea ce priveste secretul comercial si proprietatea
intelectuala). Toate documentele ofertei în alta limba, vor fi însotite de traducerea autorizata în limba romana (exceptie facand
documentele care dovedesc modul de indeplinire a obligatiilor de plata, a impozitelor, taxelor si contributiilor la bugetul de stat
si local, care vor fi prezentate în traducere autorizata si legalizata).
VI.4)
CAI DE ATAC
VI.4.
1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod
postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa
internet (URL): https://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.
2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.
3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Suc. Regionala CF Iasi
Adresa postala: Str. Piata Garii nr.1 , Localitatea: Iasi , Cod postal: 700090 , Romania , Tel. +40 232215600
VI.5)
DATA EXPEDIERII PREZENTULUI ANUNT
22.07.2015 13:27