Anunt de participare (utilitati) numarul 122487/01.06.2011
Paza specializata la obiective
aflate pe raza Sucursalei RCF Constanta
|
Detaliu anunt
|
Stare anunt: Publicat
|
Stare procedura: In desfasurare
|
Data transmiterii in SEAP: 25.05.2011 14:21
|
Data acceptarii ANRMAP: 01.06.2011 14:10
|
Data publicarii in SEAP: 01.06.2011 14:10
|
Trimite la OJ: Nu
|
|
|
|
|
|||||
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
|
|||||
I.1)
|
Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
|
||||
|
|
||||
I.2)
|
Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
|
||||
|
|
||||
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
|
|||||
II.1)
|
Descriere
|
||||
II.1.1)
|
Denumirea data contractului de entitatea contractanta
|
||||
|
Paza specializata la obiective aflate pe raza Sucursalei RCF Constanta
|
||||
II.1.2)
|
Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
|
||||
|
|
||||
II.1.3)
|
Anuntul implica
|
||||
|
Incheierea unui acord-cadru
|
||||
II.1.4)
|
Informatii privind acordul-cadru
|
||||
|
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
|
||||
|
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
|
||||
|
Durata acordului-cadru: 24 luni
|
||||
|
|
||||
|
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia contracte subsecvente pe o durata de 12 luni, in functie de necesitati si posibilitatea de finantare.
|
||||
II.1.5)
|
Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
|
||||
|
1.Sediul Sucursalei Regionale CF Constanta, Aleea Albastrelelor, nr. 10, corp A si B – 1 post permanent (24 ore/24 ore);
2.Cladire Statie CF Constanta – Gara CFR Constanta Oras -1 post permanent (24 ore/24 ore); -2 posturi permanente suplimentare (24 ore/24 ore) în lunile de sezon (mai, iunie,iulie, august, septembrie, decembrie). 3.Grupa de asteptare Valu Traian – District 1 Valul Traian – 2 posturi mobile de paza înarmata pentru patrulare în grupa de asteptare Valu Traian, 24 ore/24 ore. |
||||
II.1.6)
|
Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
|
||||
|
|
||||
II.1.7)
|
Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
|
||||
|
Nu
|
||||
II.1.8)
|
Impartire in loturi
|
||||
|
Nu
|
||||
|
|
||||
II.1.9)
|
Vor fi acceptate variante
|
||||
|
Nu
|
||||
II.2)
|
Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
|
||||
II.2.1)
|
Cantitatea totala sau domeniul
|
||||
|
1.Sediul Sucursalei Regionale CF Constanta, Aleea Albastrelelor, nr. 10, corp A si B – 1 post permanent (24 ore/24 ore);
2.Cladire Statie CF Constanta – Gara CFR Constanta Oras -1 post permanent (24 ore/24 ore); -2 posturi permanente suplimentare (24 ore/24 ore) în lunile de sezon (mai, iunie,iulie, august, septembrie, decembrie). 3.Grupa de asteptare Valu Traian – District 1 Valul Traian – 2 posturi mobile de paza înarmata pentru patrulare în grupa de asteptare Valu Traian, 24 ore/24 ore. |
||||
|
|
||||
II.2.2)
|
Optiuni
|
||||
|
Nu
|
||||
II.3)
|
Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
|
||||
|
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
|
||||
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
|
|||||
III.1)
|
Conditii referitoare la contract
|
||||
III.1.1)
|
Depozite valorice şi garantii solicitate
|
||||
|
Garantia de participare este de 9.100lei (IMM 50%). Garantia de buna executie este de 5 % (IMM 2,5%) din valoarea contractului fara TVA.
|
||||
III.1.2)
|
Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
|
||||
|
Surse proprii.
|
||||
III.1.3)
|
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
|
||||
|
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
|
||||
III.1.4)
|
Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
|
||||
|
Nu
|
||||
III.2)
|
Conditii de participare
|
||||
III.2.1)
|
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
|
||||
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
||||
|
Declaratie pe proprie raspundere privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 180, 181 si 69 indice 1 din OUG 34/2006;Declaratie pe proprie raspundere în concordanta cu ORD. 314/12.10.2010 al ANRMAP; certificate privind îndeplinirea obligatiilor de plata la bugetul de stat, inclusiv cele locale; declaratie privind calitatea de participant la procedura; acord de asociere, daca este cazul; certificat de inregistrare(copie); certificat constatator de la Registrul Comertului; documente privind incadrarea in categ.IMM, daca este cazul.
|
||||
III.2.2)
|
Capacitatea economica si financiara
|
||||
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
||||
|
Fisa de informatii generale, cu cifra anuala medie de afaceri pe ultimii 3 ani(2008,2009,2010)- min. 734.306 lei, bilanturile contabile pentru anii 2009 si 2010 vizate si înregistrate de organele competente.Daca ofertantul beneficiaza de prevederile art.186 din OUG nr.34/2006 va prezenta Angajament ferm din partea persoanei sustinatoare, conf. art. 11(1) din HG nr. 925/2006, modificat si completat de HG nr. 834/2009.
|
||||
III.2.3)
|
Capacitatea tehnica
|
||||
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
||||
|
Informatii privind partea/partile care urmeaza sa fie subcontractata/e(daca este cazul), lista principalelor servicii similare prestate în ultimii 3 ani, pt demonstrarea experientei similare lista va fi însotita de copii ale contractelor si recomandarile beneficiarilor acestora, care sustin exp.similara(cel mult trei contracte cu o val. min. de 367.153 lei), informatii privind efectivele medii anuale privind personalul angajat, personalul de conducere, personalul tehnic de specialitate si dotarile tehnice de care dispune, certificate ISO 9001;OH SAS 18001; în situatia în care ofertantul beneficiaza de prevederile art.190 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, va prezenta si Angajament ferm din partea persoanei sustinatoare, conf. art. 11(1) din HG nr. 925/2006, modificat si completat de HG nr. 834/2009;Licenta eliberata de Inspectoratul General al Politiei Române;Licenta pentru instalare si service sisteme de alarma si supraveghere video.
|
||||
III.2.4)
|
Contracte rezervate
|
||||
|
|
||||
III.3)
|
Conditii specifice pentru contractele de servicii
|
||||
III.3.1)
|
Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
|
||||
|
|
||||
III.3.2)
|
Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
|
||||
|
Nu
|
||||
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
|
|||||
IV.1)
|
Tipul procedurii
|
||||
IV.1.1)
|
Tipul procedurii
|
||||
|
Licitatie deschisa
|
||||
IV.2)
|
Criterii de atribuire
|
||||
IV.2.1)
|
Criterii de atribuire
|
||||
|
|
||||
IV.2.2)
|
Se va organiza o licitatie electronica
|
||||
|
Da
|
||||
|
Numarul de runde al licitatiei electronice:1(una). Durata rundei de licitatie:1zi(24ore).Licitatia electronica se va incheia dupa terminarea rundei de licitare
|
||||
IV.3)
|
Informatii administrative
|
||||
IV.3.1)
|
Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
|
||||
|
10/4/279/2011
|
||||
IV.3.2)
|
Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
|
||||
|
Nu
|
||||
IV.3.3)
|
Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
|
||||
|
|
||||
IV.3.4)
|
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
|
||||
|
15.06.2011 10:00
|
||||
IV.3.5)
|
Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
|
||||
|
|
||||
|
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
|
||||
IV.3.6)
|
Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
|
||||
|
60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
|
||||
IV.3.7)
|
Conditii de deschidere a ofertelor
|
||||
|
Data: 15.06.2011 11:00
|
||||
|
Locul: Sediul Sucursalei RCF Constanta, Aleea Albastrelelor nr.10, Constanta, etaj 3, sala de sedinte
|
||||
|
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
|
||||
|
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii împuterniciti ai ofertantilor
|
||||
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
|
|||||
VI.1)
|
Contractul este periodic
|
||||
|
Nu
|
||||
VI.2)
|
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
|
||||
|
Nu
|
||||
|
Tip de finantare: Alte fonduri
|
||||
VI.3)
|
Alte informatii
|
||||
|
Acordul cadru se va încheia cu un numar de trei pâna la cinci operatori economici, daca numarul de oferte admisibile va permite acest lucru. În caz contrar, numarul operatorilor economici cu care se va încheia acordul cadru poate fi si mai mic decât cel precizat, respectiv mai mic de trei. Atribuirea contractelor subsecvente se va face fara reluarea competitiei, pe baza criteriului de atribuire stabilit, prin utilizarea metodei „cascada”.
|
||||
VI.4)
|
Cai de atac
|
||||
VI.4.1)
|
Organism competent pentru caile de atac
|
||||
|
|
||||
|
Organism competent pentru procedurile de mediere
|
||||
VI.4.2)
|
Utilizarea cailor de atac
|
||||
|
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
|
||||
|
In cel mult 5 zile începând cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta îl considera nelegal.
|
||||
VI.4.3)
|
Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
|
||||
|
|
||||
VI.5)
|
Data expedierii prezentului anunt
|
||||
|
25.05.2011 14:21
|